Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil niet wanhopig overkomen, maar kan iemand die eventueel wil luisteren naar mijn klaagbendes mij toevoegen op msn, ik voel me echt zwaar klote door een nogal vervelend voorval vanmiddag
en ik zou iemand willen hebben om tegenaan te praten die ik niet echt goed ken ![]() dank edwinrombouts@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
ik lees het een beetje laat en blueeyez heeft je al toegevoegd. heb je ondanks dat toch behoefte nog te praten, voeg me maar toe: kikkertje1987@hotmail.com *sterkte, het lukt je wel!*
||
Citaat:
![]() Ik ben nu aan het proberen om de toekomst naar mijn eigen hand te zetten, maar de man die ik daarvoor nodig heb is onbereikbaar. ![]() (lang steekwoord ![]()
||
Citaat:
*geeft anne een hug*
||
Citaat:
vanmiddag probeerde ik tegen je te praten, maar je reageerde niet? nu ben je niet online, jammer... je mag ook mailen of pm'en als dat makkelijker is. als je niet meer wilt moet je het ook zeggen ![]()
||
Citaat:
geen gekke dingen doen he?!
|
back home!!!
Was zo leuk!! Echt top ![]() veel lol niet slapen kampvuur lief nu moe heel erg moe zo slapen nog uit? denk 't niet niks van J... gehoord ![]() lief niet mooi maar wel lief boos rot op man stroop aan de reet ![]() ![]() alleen thuis vervelend sigaretje Wen ({) (duurt niet meer zo lang he? 30 mei toch? ![]() Iris J... ![]() godver, dit is niet leuk meer werken? geld ![]() MOE, nu slapen ![]()
|
Ja jesus! Krijg toch helemaal godverdomme de tering, tyfus, pleuris.....bla!!!!! Wat wil/wou je dan verdomme!
![]() Waarom mocht het niet? Ik wil niet dat je boos bent... Alsjeblieft... ![]() ![]() ![]() *hoopt nou toch is eindelijk te verdrinken in die poel van zelfmedelij....*
|
|