Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() &Hydraulic, kun je niet een 'dan maak ik een schommel voor je' Mr. T Shirt voor me maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Onegveer een beetje hetzelfde als het zelf printen alleen (iets, ik weet niet hoeveel) betere kwaliteit.
||
Citaat:
Ik heb geprobeerd die eindshot van die reclame te krijgen. Alleen hij staat nergens als pic op i-net dus dan moet je van een of ander ranzig lo-bandwidth filmpje het beeld stilzetten, "print screen" drukken en dan uitknippen. Maar dat zag er dus niet uit..... Zeker niet omdat die pic dan ongeveer 7x7 cm is en je het dan moet gaan uitrekken......lelijk echt.
||
Citaat:
Old skool jaren '80 font zoeken en 'I ain't get in no PLAINE' erbij, klaar ![]() Zoiets wil ik dus laten doen. Ook met BA, vond het idee zo goed ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 15:32. |
![]() |
|
Waar zijn beetje coole slip-on's te krijgen......(soms ook wel als bootschoenen bekend)?
edit: ![]() Niet helemaal mijn kleur....maar dus zoiets.....qua model schoen...heoft niet per se PF te zijn....
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 22:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
indi amsterdam verkoopt die met ska blokjes en allemaal van dat soort opdrukjes |
![]() |
||
Citaat:
@ Bertbart.....ja...maar die zijn dan alleen zwart of wit ofzo...lijkt me....niet met een printje erop...lijkt me....
||
Verwijderd
|
Citaat:
idependent outlet, vijzelgracht (ongeveer bij de munt). denk dat die dingen 25 euro kosten??? ze hebben trouwens ook een site www.outlet.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() ps bij www.iconique.com heb je ook t-shirt take away met kewle prints kant en klaar voor op je shirts ![]() |
![]() |
||
Citaat:
And tnx for de tip....zitten wel leuke dingetjes bij...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Illustrator is net zoiets als Photoshop. Even wennen, maar daarna is het wel handig. Ik kan er nog niet zo heel veel mee, maar vectorizen is dus het 'overtekenen' van een gezicht bijvoorbeeld van iemand. Wordt het cartoony door maar is wel erg moeilijk. Ik ga eerst eens zelf van dat papier uitproberen. Van de site van Marshall ff die ene met die 4 vrouwen editten. En strijken (H). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik ga er nog wel meer aan editten. En dan maar een zaak vinden die kan drukken voor weinig. In Den Bosch. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in elke grote stad (dus denk ook wel in enschede) zit wel een britain of een andere skatewinkel/alternatieve winkel.. ik weet wel dat ze in zwolle veel hebben maar dat ligt zeker niet vlakbij?
||
Citaat:
die verkochten ze vorig jaar bij laundry industry voor 2 euro per stuk, had er toen voor de gein 10 gekocht maar ze allemaal uitgedeeld in ibiza
||
Citaat:
nu baal ik echt afgelopen weekend in duitsland op een VET festival geweest ik heb in mijn handen gestaan met een rood shirtje met witte opdruk BA als cartoon erop en 'I ain't get in no PLAINE' eronder... precies dat! hij was maar 8 euro, maar ik wilde liever een banaan en een cd dan dat tshirt oooooh... had ik dat shirtje maar gekocht
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |