Advertentie | |
|
![]() |
|
naam:
Wolter B -> Geen idee waar dat op slaagt ! avatar: Leve Dagobert Duck met de Uncle Sam "We want you"-move sig: vraag me niet wat het betekend, maar KIP had volgens mijn geheugen iets met verkiezingen te maken (denk ik ...)
||
Citaat:
![]() Bij jouw naam denk ik aan.. nergens aan, ik vind hem gewoon een beetje vaag. Maar je avatar past bij je naam, dat is wel gaaf! En je sig is... niet zo huppel ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
avater: dromerig sig: maakt me een beetje depri maar wel waar
||
Citaat:
![]() avatar: heel mooi en stijlvol sig; gelijke kansen, gelijke rechten...Nee, ik ben niet overtuigd.Er is altijd wel iemand, die voor een ander buigt... helaas, was het eerste deel maar waar
||
Citaat:
Naam: WolterB Klinkt wat crimineel ![]() Avatar: een scary eend. Sig: Één diamant tussen al die korrels zand | Heaning an en rap wat | Wie hebt roep'm op'm moos | Nee, ik ben níét gierig | KIP uhmmmmm.. ik vattum nie.. ![]()
||
Citaat:
![]() avatar: wat is het? wel mooie kleuren sig: twee rondjes, dan een spreukje met vast een kern van waarheid en dan weer twee rondjes
||
Citaat:
avatar: donkey kong ![]() sig: De ironie ligt er zo dik bovenop dat je er een lepel in kan zetten ik hoop dat je niet altijd zo bent ![]() De man die bakt doet je nick eer aan
||
Nog een keer Wolter dan maar..?
![]() Naam: WolterB ![]() Avatar: *nog altijd fan van Dagobert is* ![]() Sig: Citaat:
de eerste van deze is de twentse titel van de show 'kalm aan en rap een beetje' en de tweede een stukje uit een sketch van die show wat zoveel betekent als 'wij hebben rupsen op de boerenkool' het eerste stukje van je sig komt uit een lied van bløf ![]() ![]() Oh ja, en je bent níét gierig. ![]()
||
Dminor
Naam: mooiii ![]() Avatar: slaat op naam, ook mooi Sig: Citaat:
||
Citaat:
Nostalgie. ![]() nick: ben er niet heel enthousiast over.. avatar: mooi. ![]() sig: Madly in Anger With You Hm.. beetje agressief, of lees ik verkeerd? ![]()
||
Naam: *probeert het uit te spreken*
Be-ta-me-tha-son ![]() ![]() Avatar: ik blijf denken dat je hem hebt uitgerekt. ![]() Sig: Citaat:
![]() En als je neerkomt heb je inderdaad een probleem. Meestal dan, want als je het niet overleeft kun je je er ook niet druk om maken. Amen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Over m'n avatar: heb eens goed gekeken, en kreeg ook zo m'n twijfels.. M'n avatar: Het echte plaatje: ![]() Maar goed, een tijdje terug had ik die andere avatar, (witte ijsprinses, zwarte achtergrond), en kon ik deze niet meer vinden. Ieke had m'n oude opgeslagen, dus misschien is 'ie toen op mysterieuze wijze verandert? ![]() nick: bekend. Kan niet missen op DK. avatar: is in. ![]() sig:Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) -=Knutselsmurfie=- Gedeelde forumminister-president met MoonMonkey. Geen 'als zijnde'! Tofke!- KIP Snap het goed genoeg. ![]()
|
Naam: Ja, je zal wel van metal houden dus dat vind ik dan goed passen
Avatar: Ik zie dat het een fikkend dingetje is, maar het dingetje kan ik even niet definiëren. Sig: lees dus net dat het een metallica nummer is...ja dat valt wel onder metal, dus dat past goed bij je naam. Maar als je dat niet zou weten zou je denken dat je behoorlijke ruzie met iemand(of iedereen) hebt.
|
Offtopic: Sig komt uit St. Anger: nieuw nummer van MetallicA. Dat flikkerende dingetje is een brandende M.
Noekie: Naam: liehiev!! Avatar: een boefje met een engeltjes-ring-ding om, zal wel op jou karakter slaan. Sig: klopt als een bus!!
|
naam, smartie:
chocoladesnoepje??? avatar: wel mooi ![]() sig.: 648 # kleff&kinky-evil-spammend-n00b-duo met bokky~inmiddels onzin getrouwd # 7 # aanbeden door dyfus beetje onbegrijpelijk...? offtopic: ik reageerde daarnet geloof ik ookal op iets van jou... geloof ik bij de topic: "maak een opmerking over diegene boven je".. toevallig
||
Citaat:
![]() Avatar: Tsja... best apart, moet ik zeggen Signatuur: Zou vast heel geweldig zijn als ik het zou kennen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind je sig geweldig ![]() Ik snap je naam ook niet ![]() ![]() |
![]() |
|
|