Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik loop hier altijd te zeggen tegen iedereen van 'pleeg geen zelfmoord, het lost niets op, je vlucht alleen voor je problemen' dus kan ik het ook niet maken om het zelf te doen ![]() liefs, wen
|
eten vreselijk
V. zeiken hij weet overal alles van(denk hij) hij is geweldig hij heeft altijd gelijk k weet niks(volgens hem) k ben dom/stom enz ik heb nooit gelijk hij zal nooit naar mij luisteren V.IK HAAT JE wat ben jij nou voor vader?? wat heb ik nou aan jou?? waarom doe jij zo gemeen?? altijd dat eeuwige gezeur het houd echt nooit op en ik word er gek van zo wil ik niet verder ik wil dood |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *knuffel* Hij is het niet waard, hij kan stikken en niet jij!
|
Voel me net zo'n klein kind:
Slecht geslapen omdat ik vandaag op vakantie ga Nu al zitten 'dreinen' dat ik hem ga missen de komende weken Ik moet me niet zo aanstellen Het is niet het einde van de wereld Maar wel een beetje... Want ik hou echt van hem 200% Nog boodschapjes doen dalijk, anders heb ik geen eten mee Douchen Kaart op zijn kamer gaan leggen... Hopen dat hij 'm over een paar daagjes open maakt Niet meteen vandaag Pfff Vakantie is altijd ontzettend leuk geweest En dat zal het ook wel weer worden Maar 't loopt allemaal zo anders dit jaar... En daar kan ik niet goed tegen, k ben conservatief als de pest *blah* |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom sluit je me buiten?
waarom mag ik niet weten wat er is? waarom mag ik niet weten wat ik fout heb gedaan? waarom mag ik niet dingen verbeteren? waarom mag ik niet bij je in de buurt komen? waarom kon ik je eerst wel bereiken en nu niet? waarom? ik steek mn hand uit, maar je wijst me keer op keer af. Alsjeblieft? Mag ik je helpen? ![]() |
![]() |
|
bril
wennen broer lachte me uit ![]() naja pech dan later wel mooi ![]() abdu vond t ook mooi Iris ook Janneke dankje ![]() lief werk warm eten Iris door tot half 5 ![]() have fun mij niet gezien ![]() lekker op terras Abdu Manon nou ik peer um ownee hij is on naja doei ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
stomme ***ruzie
van een vlieg een olifant? Sjees, hou je *** man! ![]() bl;ijf maar lekker thuis hoor doe maar en ga maar met S naar c'est la vie je doet maar kan me ook niks schelen! ![]() niet goed? doe dan ook es wat man
||
Citaat:
![]() ![]() (dat was ook meteen mijn steekwoord ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag klaar met werken
nog 3 weken relaxen doen wat ik wil laten wat ik wil verjaardagen cadeautje voor zuslief *zucht* Amsterdam Tournament! 18 augustus 3dubbel feest! zaterdag eindelijk van mn grote, gele telefoon af! lekker geld verdiend. welja, geef het maar weer meteen uit ![]() digicam *grijnst* best wel schijt aan iedereen die zeikt terwijl ik vakantie heb enne, o ja: MOE! *WIL OOOOK OP VAKANTIE!!!!!* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwoaaaaaah lekker electrisch windje!
smsje van Lotje! Lotje lekker weer ![]() Miesje heeft lambrisering gesloopt in het huis van dr vriendje! Miesje krijgt morgen een nieuwe telefoon! When i get you alone! Miesjes vriendje net weg ![]() aaaaaaardappels! nog 3 weekjes vakantie! artis! het gaat goehoehoed! |
![]() |
|
|