Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet iemand toevallig wat adressen van "wolwinkels" in Den Haag of Delft. Ik weet er een te vinden in Delft, naast de Etos en Expo. Maar misschien weet iemand nog anderen? Ik zou er erg blij mee zijn
![]()
||
Citaat:
Maar ik hoor hier Duitsland? WAAR? ![]()
|
Hmmm echt niemand die weet waar je een ijzeren kruis kunt krijgen? Ik hoor dat je die dingen veel op bikerbeurzen krijgt, maarja aangezien die ook niet dagelijks zijn vroeg ik me af of je die dingen ook in bikerwinkels krijgt, misschien kan iemand van jullie me vertellen waar van die winkels zijn?
P.S. Het is GEEN nazi-teken, want ik hoor steeds vaker dat mensen dat denken
|
Verwijderd
|
Weet iemand een winkel waar ze shirts van emily strange verkopen? Ik zag ze op lowlands, maar het shirt dat ik wilde hebben, hadden ze alleen nog in oranje
![]() Nou kan je via de site bestellen, maar dan komen er 25 dollar verzendkosten bij ![]() ![]() Ik zag wel longsleeves bij de Roxy in Amsterdam, maar die waren heel groot en stom ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan moet je op biker en metal beurzen kijken.. Er is ook een zweetbandje met dat kruis erop (had ik gezien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zoek een eastpak rugzak (het gewone model) met zo'n print.
die groene hawaii-print was echt super, maar er zijn nog wel meer leuke. alleen ik zie ze dan altijd bij mensen, nooit in de winkels... ![]() wie weet waar ze ze verkopen???? 8 nou heb ik gehoord dat die prints alleen in een speciale partij gemaakt worden...als ze uitverkocht zijn zijn ze dus nooit meer ergens te krijgen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar één troost, die dingen zitten echt rot. Het lijken wel allemaal van die one-size-fits-all-shirtjes, die op de verkeerde plaatsen strak/wijd zitten. Dus niet via internet kopen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb ik voor mezelf ook gedaan, is erg leuk geworden al zeg ik t zelf ![]()
||
![]() |
Citaat:
of blader hem door in de winkel want die dingen zijn achterlijk duur. vind je genoeg biker beurzen en winkels ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
snel en betrouwbaar (heb ik 'm een half jaar geleden besteld ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wist helemaal niet dat er überhaupt t shirts werden gemaakt ![]() |
![]() |
||
Ik zoek een ribbroek van het merk 'ATO'. Weet iemand waar ik dit kan krijgen, liefst omg. Assen ofzo?
Het gaat om zo'n broek ![]() ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en die maat ![]() |
![]() |
|
Dit zal weer een an die dingen zijn die jullie ook niet weten, maar ach;
Waar vind ik een kapselhoofd? Ik weet geen goede benaming ervoor, maar het is een hoofd met langhaar erop. Zonder pony en redelijk realistisch en te koop zonder kappersnummer/pas.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja zal wel duur zijn ja. Ben ook nog maar aan het oriënteren eigenlijk.
||
Citaat:
Mocht Heerlen je niet te ver weg zijn heb je daar in de oranje nassau straat de satisfaction, daar krijg je ook veel bandshirts
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |
De Kantine |
waar vind ik topic of winkeltopic ? miekevis | 4 | 28-11-2004 16:47 | |
Lifestyle |