Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 20:31
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 02-06-2004 @ 17:06 :
ze komenw ere bij elkaar!! (denk ik)
laten we het hopen!

dan kan Nico eindelijk oprotten
Advertentie
Oud 06-06-2004, 13:33
*You As In I*
*You As In I* is offline
Ik vind dat het tijd wordt dat Victor terug komt
Oud 06-06-2004, 13:51
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Erik uit idols komt toch ok in onm, weet iemand wanneer dat is..?
Oud 07-06-2004, 08:42
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 06-06-2004 @ 14:51 :
Erik uit idols komt toch ok in onm, weet iemand wanneer dat is..?
in het nieuwe seizoen
Oud 07-06-2004, 08:42
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
*You As In I* schreef op 06-06-2004 @ 14:33 :
Ik vind dat het tijd wordt dat Victor terug komt
Oud 07-06-2004, 15:37
Fleurop
Fleurop is offline
Voor de mensen die willen weten hoe de cliffhanger vrijdag eruit komt te zien:

Spoiler

en

Spoiler

van de onm-site gejat
Oud 07-06-2004, 16:00
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 07-06-2004 @ 16:37 :
Voor de mensen die willen weten hoe de cliffhanger vrijdag eruit komt te zien:

Spoiler

en

Spoiler

van de onm-site gejat
klinkt allemaal wel leuk
Oud 10-06-2004, 14:03
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 07-06-2004 @ 09:42 :
in het nieuwe seizoen
Danke..lijkt me opzich misschien wel leuk ..
Oud 10-06-2004, 14:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 10-06-2004 @ 15:03 :
Danke..lijkt me opzich misschien wel leuk ..
ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Op zich is het wel leuk als ie maar niet zo blij gaat doen als ie bij Idols deed.
Oud 10-06-2004, 21:07
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
klopt het dat onm deze vrijdag al de cliffhanger heeft?

edit: ja dus, in de gids van volgende week staat onm niet meer

Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 08:06.
Oud 11-06-2004, 19:19
esprit-chick
esprit-chick is offline
ja, erg he, nu val ik dus echt in n zwart donker en zeer diep gat.....

btw, waar ik al een tijdje niet overuit ben is die Tara,

in de tijd dat Hugo en Claire nog niet eens getrouwd waren (ja t gaat die de geschiedenis in) en ze erachter kwamen wat voor rol Sid nou in de familie van walsum had, vertelde Arthur, bij mijn weten ook dat hij ook een dochtertje had gehad (klein zusje dus van hugo en joost die voorheen de enige kids waren; daarna ook Sid, en daarna ineens Tara)
, dat was omgekomen in de vijver in de achtertuin, Sid en Hugo kregen hier nog ruzie om, wat uiliep tot een gevecht in de desbetrfende vijver.

maar mijn vraagje aan iedere mede forummeer is dan dus ook:

waar komt die Tara dan ineens vandaan?????????
Oud 11-06-2004, 19:34
Balance
Balance is offline
Het stukje van Aafke met de onderweg-naar-morgen-tune en beelden van Ed enzo vond ik erg mooi
Leuk afscheid van Aafke.

Verder vond ik de cliffhanger niet heel erg bijzonder. Zeker dat Arthur gebeuren was erg vaag en die Nico mag snel oprotten.
Oud 11-06-2004, 20:22
*You As In I*
*You As In I* is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 11-06-2004 @ 20:19 :
ja, erg he, nu val ik dus echt in n zwart donker en zeer diep gat.....

btw, waar ik al een tijdje niet overuit ben is die Tara,

in de tijd dat Hugo en Claire nog niet eens getrouwd waren (ja t gaat die de geschiedenis in) en ze erachter kwamen wat voor rol Sid nou in de familie van walsum had, vertelde Arthur, bij mijn weten ook dat hij ook een dochtertje had gehad (klein zusje dus van hugo en joost die voorheen de enige kids waren; daarna ook Sid, en daarna ineens Tara)
, dat was omgekomen in de vijver in de achtertuin, Sid en Hugo kregen hier nog ruzie om, wat uiliep tot een gevecht in de desbetrfende vijver.

maar mijn vraagje aan iedere mede forummeer is dan dus ook:

Ik heb dat verhaal altijd heel vaag gevonden. T zou heel goed kunnen dat t niet klopt. Voordat Tara erin kwam, was er ook nog nooit over een zus gesproken.

En die beelden die Aafke zag, waren idd erg mooi! Leuk om die oude beelden weer te zien. Ze zouden de eerste afleveringen es moeten herhalen. Das leuk
Oud 11-06-2004, 21:13
Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Oude afleveringe herhalen zou zeker leuk zijn.
Nu we het er toch over hebben, over 'vroeger' die goede ouwe tijd, hahaha, herrinnert iemand zich nog dat renee gegijzeld werd in de kelder van het beatrix (hoeveel mensen zijn daar inmiddels wel niet gegijzeld ) maargoed ik vraag me af hoe die man ookalweer heette die haar gijzelde, want daar had ik laatste ene discussie over, maar kon er niet opkomen. Dus zijn er mensen die het al zooooo lang kijken?
En is aafke eruit? Of begrijp ik dat verkeerd? Aan de ene kant is het wel mooi met haar geweest, maar anderzijds is het toch wel jammer. Zij was echt een van de weinige die er al vanaf het begin inzitten. Nu alleen renee en jp nog.
En nog maar een weekje, jammer.
Oud 11-06-2004, 21:19
hanki2*2
hanki2*2 is offline
tis al afgelopen hoor..
*zomerstop*
Oud 11-06-2004, 21:23
Flavour twelve™
ik dacht al, hahaha, ik las het even verkeerd. Maargoed, neem aan dat er nog wel herhaling komt zondag. Kijk in dan.
Oud 11-06-2004, 21:45
Ketjing
Ketjing is offline
Arthur goes bijbel?? Zijn toespraak had veel weg van het laatste avondmaal, de judaskus naar Hugo toe en die zonnenbril, staat er in de Bijbel niet iets over blindheid/niet willen zien weet iemand dit?

Verder vond ik de cliffhanger erg tegenvallen. Als diegene die onder de trekker lga ook nog in een rolstoel komt begint het heel raar te worden .

Verder denk ik dat er 1 a 2 nieuwe acteurs vandaag zijn geïntroduceerd, die jongen die voor zijn co-schap kwam met zijn broertje en nog een vrouwelijke arts.
Oud 12-06-2004, 09:49
*You As In I*
*You As In I* is offline
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 11-06-2004 @ 22:13 :
Nu we het er toch over hebben, over 'vroeger' die goede ouwe tijd, hahaha, herrinnert iemand zich nog dat renee gegijzeld werd in de kelder van het beatrix (hoeveel mensen zijn daar inmiddels wel niet gegijzeld ) maargoed ik vraag me af hoe die man ookalweer heette die haar gijzelde, want daar had ik laatste ene discussie over, maar kon er niet opkomen. Dus zijn er mensen die het al zooooo lang kijken?
En is aafke eruit? Of begrijp ik dat verkeerd? Aan de ene kant is het wel mooi met haar geweest, maar anderzijds is het toch wel jammer. Zij was echt een van de weinige die er al vanaf het begin inzitten. Nu alleen renee en jp nog.
Toen Renée in die kelder werd gegijzeld, begon ik net met kijken. Volgens mij werd ze gegijzeld door Jur. Maar ik weet t niet meer zeker. Ik weet nog wel dat de vis van Jur Jaws heette .

Volgens mij is Aafke eruit, maar ik begreep dat Koen/Coen niet zolang weg wilde blijven en alleen een paar maanden weg wilde blijven.
Oud 12-06-2004, 14:13
geen punt.
geen punt. is offline
Dit was dus het einde van Claire

Trouwens wel cool die acteur in het voorstukje, hij speelde David Bergman in Goudkust en hij zat ook in Vrienden voor het leven en Jansen, Jansen. Dat is echt een vet gave acteur! Ik hoop echt dat hij erin blijft. Die mensen die binnen gerold werden daar zat Lizzy trouwens niet bij, ik denk dat het wel mee zal vallen anders was ze al plat bij de cliffhanging.

Volgend seizoen ook Erik
Oud 12-06-2004, 16:17
Sasz
Sasz is offline
hoezo einde van clair??
idd introductie van nieuwe spelers.
Oud 12-06-2004, 17:46
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ikheb het gemist donderdag en vrijdag.., zondag maar kijken!
Oud 12-06-2004, 17:56
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 11-06-2004 @ 20:19 :
die was binnengebracht in het ziekenhuis met haar vriendje toen, toen was ze nog goed. er werden overdatum-medicijnen naar afrika gebracht, en daar probeerde ze wat aan te doen ofzo iets..
Oud 12-06-2004, 18:12
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 12-06-2004 @ 15:13 :
Dit was dus het einde van Claire

Trouwens wel cool die acteur in het voorstukje, hij speelde David Bergman in Goudkust en hij zat ook in Vrienden voor het leven en Jansen, Jansen. Dat is echt een vet gave acteur! Ik hoop echt dat hij erin blijft. Die mensen die binnen gerold werden daar zat Lizzy trouwens niet bij, ik denk dat het wel mee zal vallen anders was ze al plat bij de cliffhanging.

Volgend seizoen ook Erik
Ja, wie werden er allemaal binnengebracht ..?? Echt wel een paar mensen als ik het een beetje goed zag.....wie krijgen er nog meer een ongeluk dan, in de slotaflevering was het toch alleen Lizzy die risico liep om een ongeluk te krijgen?? Of heb ik nou een stukje gemist??
Oud 12-06-2004, 18:18
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 12-06-2004 @ 19:12 :
Ja, wie werden er allemaal binnengebracht ..?? Echt wel een paar mensen als ik het een beetje goed zag.....wie krijgen er nog meer een ongeluk dan, in de slotaflevering was het toch alleen Lizzy die risico liep om een ongeluk te krijgen?? Of heb ik nou een stukje gemist??
En joost die haar bijsprong om Lizzy te redden
Oud 12-06-2004, 18:26
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Eerised schreef op 12-06-2004 @ 19:18 :
En joost die haar bijsprong om Lizzy te redden
Owja logisch idd........
Oud 12-06-2004, 22:17
Verwijderd
ik hoop toch niet dat Lizzy en Joost eruit gaan, zijn toch 2 van mijn lievelingsacteurs van onm
Oud 13-06-2004, 16:20
geen punt.
geen punt. is offline
Nee die gaan er niet uit.

De mensen die binnengerold werden hadden allemaal hak- en lakschoentjes aan en het waren er drie tegelijk, zal Lizzy toch niet zijn, die had volgens mij een spijkerbroek ofzo aan.
Oud 13-06-2004, 18:07
Verwijderd
Gaat Claire eruit?
Oud 13-06-2004, 20:32
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 13-06-2004 @ 19:07 :
Gaat Claire eruit?
Dat zou me niks verbazen aangezien ze nu vette ruzie heeft met Niels en er verder voor haar personage niet veel spannends meer te beleven valt.....tenminste dat denk ik.....zou ook kunnen dat Niels haar vergeeft......
Oud 14-06-2004, 09:03
Verwijderd
Ik vind haar wel
Oud 14-06-2004, 09:07
Flavour twelve™
Nou heb het gezien hoor, wat een ongelovelijk gare cliffhanger. Maar denk niet dat lizzy eruit zal gaan. Waarschijnlijk is joost er net op tijd bij om haar er vandaan te trekken. Of ter verrassing doet Nico dat. Het kan allemaal.
Oud 14-06-2004, 09:47
geen punt.
geen punt. is offline
Claire zou er volgens de roddels uit zijn gestapt, omdat de halve cast op straat werd gezet. Dit is vaak in de media geweest, maar nooit officieel bevestigd. Claire=mijn favoriete personage
Oud 14-06-2004, 11:19
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Zal volgend jaar wel ff wennen worden als er zoveel uit zijn en allemaal nieuwe erin.......
Oud 14-06-2004, 12:16
Zozo
Zozo is offline
Misschien werd Nico ook wel in het ziekenhuis binnengebracht. Die wond op haar wang zag er ook heel echt uit.
Oud 14-06-2004, 13:13
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Zozo schreef op 14-06-2004 @ 13:16 :
Misschien werd Nico ook wel in het ziekenhuis binnengebracht. Die wond op haar wang zag er ook heel echt uit.
Nee, Nico had geen lakschoentjes aan. Lizzy ook niet.
Oud 14-06-2004, 18:36
Balance
Balance is offline
Verveling...

Afkicken
Oud 14-06-2004, 20:39
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-06-2004 @ 22:45 :

Verder denk ik dat er 1 a 2 nieuwe acteurs vandaag zijn geïntroduceerd, die jongen die voor zijn co-schap kwam met zijn broertje en nog een vrouwelijke arts.

volgens mij waren het er drie, die jongen en 2 meisjes, die lbonde en nog eentje, met bruin haar..
llijkt me wel leuk
Oud 14-06-2004, 20:39
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Half uurtje extra leren voor se's....
Oud 15-06-2004, 08:25
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-06-2004 @ 19:36 :
Verveling...

Afkicken
inderdaad, ik zat gisteravond om half 8 gewoon weer voor de tv.
Ik had er helemaal niet aan gedacht dat het niet meer komt.
Oud 15-06-2004, 12:39
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Tinkiebell schreef op 14-06-2004 @ 21:39 :
volgens mij waren het er drie, die jongen en 2 meisjes, die lbonde en nog eentje, met bruin haar..
llijkt me wel leuk
Ze brengen een beetje multicult in, goed voor de representativiteit. In het voorstukje zat nog een nieuwe.
Oud 15-06-2004, 13:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
*You As In I* schreef op 11-06-2004 @ 21:22 :
En die beelden die Aafke zag, waren idd erg mooi! Leuk om die oude beelden weer te zien. Ze zouden de eerste afleveringen es moeten herhalen. Das leuk
idd. Ik kijk pas sinds Babette bekend ging maken dat ze Ed's zoon was. Dus alles van daarvoor heb ik gemist. Zou best eens willen zien hoe het daarvoor was.
Oud 15-06-2004, 16:26
Sjoerd
Sjoerd is offline
Jammer ik wistw el dat hete inde van het seizoen zou zijn, maar toch zat ik gister voor de tv..
Ik hoop dat in het volgende seizoen ook Maurice en Daphne er weer in komen.. dat lijkt me heel leuk!
enik hoop ook dat de kamers een re-styling krijgen, dat is gewoon leuk
Ik kan niet wachten.
Oud 18-06-2004, 18:03
*You As In I*
*You As In I* is offline
Citaat:
Flavour twelve™ schreef op 11-06-2004 @ 22:13 :
Volgens mijn mama was t niet Jur, dus dan weet ik t niet
Oud 19-06-2004, 10:05
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
*You As In I* schreef op 18-06-2004 @ 19:03 :
Volgens mijn mama was t niet Jur, dus dan weet ik t niet
Het was inderdaad niet Jur, ik weet wel dat in de tijd van Serge, Rene hem in de kelder van het ziekenhuis ging 'opzoeken' en ze hem neerschoot. Maar ze was toen niet gegijzeld geloof ik.
Dat was volgens mij nog eerder.
Oud 20-06-2004, 16:53
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 12-06-2004 @ 18:56 :
die was binnengebracht in het ziekenhuis met haar vriendje toen, toen was ze nog goed. er werden overdatum-medicijnen naar afrika gebracht, en daar probeerde ze wat aan te doen ofzo iets..
ja klopt, met die diederik van dr
maar ik bedoel,

invde tijd dat r inthult werd dat sid ook familie van de van walsums was, kwam er ook aan t ligt dat en zusje van joost en hugo was omgekomen in de vijver

hugo en sid kregen daar ruzie om, omdat hugo toendertijd in shock toe had staan kijken en de kleine sid nog geprobeerd had haar te redden, maar tevergeefs dus!!!!!!!!
Oud 29-06-2004, 11:17
geen punt.
geen punt. is offline
Ik snap echt geen kont van wat hierboven staat...
Oud 20-11-2004, 13:50
Smartie
Smartie is offline
Vroeger keek ik dit veel, tegenwoordig vind ik er niets meer aan.
Oud 20-11-2004, 13:50
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Smartie schreef op 20-11-2004 @ 14:50 :
Vroeger keek ik dit veel, tegenwoordig vind ik er niets meer aan.
Als ik nu nog eens kijk herken ik ook bijna niemand meer, ik kan me totaal niet meer identificeren met de rollen die gespeeld worde.

Zonde
Oud 20-11-2004, 13:52
Smartie
Smartie is offline
Bij deze wil ik mij verbontschuldigen voor de up. Misschien zijn er andere mensen die het programma niet zo goed meer vinden als vroeger?
Oud 20-11-2004, 13:54
Sundae Caramel
Sundae Caramel is offline
Ik keek dat ooit, heel lang geleden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten