Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Hebben jullie dat World Idol gedoe gezien?
Wat een aanfluiting, dat debiele Poolse jury-lid. Ik vond die Engelsman Pete nogwat nog wel koel, hij nam het voor Jamai op, maar die Canadees zei heel sneue dingen over Jamai, hij zong toch gewoon goed, beetje stom. Die Noor vond ik helemaal niet zo goed zingen? Verder was die Poolse echt vreselijk slecht [maar wel Rrrrr ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vond Kurt (JNoorwegen) echt spectacular.
![]() Guy was ook goed ja, echt een superstem! Die Pool was een stomme eikel, echt een trieste *censuur* was dat zeg ![]() Kvind Will Young ineens een stuk hipper nu ik weet dat hij tegen die eikelige jury-vent inging ![]() ![]() Die Ryan uit Canada was ook wel goed, alleen behoorlijk uitstralings-loos ![]()
|
ik heb het tot dat kleine meisje gezien.
maar zoals henk-jan al in een programma zei: sommige juryleden beseften niet dat ze de BESTEN van de landen gingen bekijken. Zij rekenden op weer een eerste idolsronde waarin ze iedereen maar moesten afkraken. Zoals bijvoorbeeld die Pool, die zijn tekst al had uitgeschreven, vóórdat hij het nummer had gehoord. ![]() Dat vond ik wel erg triest om te zien, want het werd nou een beetje een nationalistisch gewauwel, zonder uberhaupt te luisteren naar of iemand goed was of niet.
|
Ach die jury moet je je niks van aantrekken is gewoon show allemaal.
Ik geloof er niet in ik denk dat van te voren al is bepaald wie er gaat winnen, het zal zeker Kelly of Will worden (die alle 2 overgens zeer goed zingen!) Verder waren Kurt en Guy echt super goed, ze zien er alleen niet uit en dat zal ze er voor zorgen dat ze het niet winnen. En Jamai, die was na die duitser het slechts.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en Jamai moet het een beetje hebben van 'een feestje maken', net als hij met bijvoorbeeld 'let's get loud' deed in één van de shows. Ballads kan hij ook wel goed zingen, maar daarin springt hij er niet uit ivm de andere kandidaten. Maar slecht vond ik hem niet echt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net als wat men zei na die eerste jongen: je kan wel voor 'safe' spelen en een gevoelige ballad doen, maar bijzonder is het niet.
|
Verwijderd
|
wie van de idols winnaars had het beste optreden??
(ikke moest weg) had wel het begin gezien die uit belgie leek me nogal ehm niet een idool zeg maar ![]() het zal wel kelly clarkson of die will young zijn geweest, tenslotte zijn die al internationaal doorgebroken (waar ik van die anderen nog niet veel heb gehoord eigenlijk) ps kelly is ![]() |
![]() |
|
Ik vond dat ze wel erg gemeen tegen Duitsland deden. Zo slecht was ie nou ook weer niet! Hoewel ie mij ook nie kon boeien, maar toch..
Kelly Clarkson en Will Young waren vanzelfsprekend erg goed, maar daarnaast vond ik die van Noorwegen en Canada ook wel vermakelijk, hoor ![]() Jamai was echt niet speciaal vergeleken heel wat anderen ![]() Wat ook zielig was, was dat ze die van Noorwegen een Hobbit noemde. Aww! En dat mens uit Polen (dat was toch dat kleine meisje?) was erg weird ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Had gister idols gekeken.. en was aan het zappen.. opeens world idols. Wel raar eigenlijk, want ik had er nooit een reclamespotje van gezien.. of het zal wel aan mij liggen ofzo. ![]() Vooral die poolse jurylid: Ow my god. ![]() ![]() De belg vond ik het slechtste.. weet niet wat hij onder pop verstaat.. maar ik vind dat liedje van hem (en hijzelf ook) daar niet echt thuishoren. Duitser vond ik eigenlijk niet zo heel slecht.. nou jah.. ik heb hem wel is eerder horen zingen toen was ie wel goed.. duss weet dat ie beter kan. Lag ook aan het liedje denk ik. Die gozer van het amerikaanse idols.. hij was 2e geworden geloof ik.. is zoo cute. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach staat toch van te voren wel vast dat óf Kelly of Will Young gaat winnen. Maar hoe dan ook, zij waren dan ook de beste. ![]()
|
Will Young- UK: heeft zijn kunstje gedaan, maar vond hem niet bijzonder, maakt verder denk ik ook niet uit, hij is toch al doorgebroken.
Heinz Winkler - ZA: wat een zoutzak Alicia Janosz - Polen: schreeuwlelijk Jamai Loman - Nederland: piepstem Alexander Klaws - Duitsland: HAHAHA Kurt Nilsen - Noorwegen: sterke stem, maar ik zie hem nou niet bepaald als lekker ding aan iemands muur hangen (op poster bedoel ik he) Diana Karazoun - the Pan-Arabic region: tsja, ik weet niet zo veel over arabische muziek, sommige (hoge) tonen waren wel heel zuiver, vond ik wel knap Peter Evrard - Belgie: moet maar snel naar zijn bandje terug gaan Kelly Clarkson - VS: ok mooie stem, maar weer een Christina A erbij? Ryan Malcolm - Canada: niet bijzonder Guy Sebastian: wel geinig Ik vote voor Guy.
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik zie nergens staan dat het wordt herhaald.. Ik denk gewoon dat ze op donderdag 1 januari 20.30-21.30 (World Idol Resultatenshow) nog wel eventjes alle kandidaten laten zien, zodat de mensen nog een beetje weten wie ze ook alweer waren.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() overigens vond de Jury dat ze zoveel personality had, maar ik vond het wel meevallen. Meer een 'wannabe' figuur die ook even wild gaat lopen doen om populair te worden gevonden.. en daar heb je d'r tegenwoordig echt teveel van imho
|
Verwijderd
|
De Noor was zonder twijfel het gaafst. Meneer Engeland heeft ontdekt hoe een klassieker als Light My Fire het best verkracht kan worden en mevrouw Amerika en meneer Nederland zijn absoluut niet speciaal. Meneer België was best speciaal, maar niet op een uiterst positieve wijze. Het zingen van de rest heb ik niet onthouden. Mevrouw Polen lijkt een uitermate arrogant en uitermate dom meisje te zijn en is dus niet appetijtelijk. Canada, Frankrijk en Zuid-Afrika weet ik niets meer van, en waren dus niet bijzonder. Vind ik dan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |