Advertentie | |
|
![]() |
|
Wen, trek het je niet aan. Dat heeft geen zin, ze is toch maar over dr toeren. Eraan werken zal ze zelf moeten doen, dat kan je echt niet voor haar doen.
Hum.... Iedereen is depressief ik niet enkels morgen werk veel vroeg slaap ejdienst travestietenfeest ![]() laat dan ![]() IK BEN KRUIMEL!!! (dat je het even weet ![]()
|
Verwijderd
|
Hanna was lievig, ze schreef helemaal speciaal voor mij een slaapliedje wat ik mooi vond en jullie niet wil ontnemen (ookal vinden jullie het vast niet leuk)
*hier stond een muzieknootje* Sleep little child, fear no darkness or sound, the moon is shining, the stars are bright, watching over you, so sleep little child, fear no darkness or sound, and dream and sleep and find your way to paradise *hier stond een muzieknootje* daar werd ik best wel vrolijk van net , toch wel even.. moe spijbelen? morgen gym 1e uur gesprek rapport? ![]() ![]() *zucht* gewoon 4 of 5 onvoldoendes ![]() flieft ![]() kutzooi fleet, zout nou toch eens ein-de-lijk een ontiegelijk eind op! ![]() vrijdag... vrijdag 16.00 ![]() vrijdag 17.00 ![]() ![]() ![]() kweet het niet zo goed ![]() kga slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat van mir trek ik me wel aan.. mja, het scheelt wel dat ik me zelf niet down voel. verder: - lekker uitgeslapen - zo naar school - verslag gym ![]() - suz!! - mir!! - vrijdag lekker hele dag vrij - héérlijk die rapportvergaderingen bij ons op school ![]()
|
- moe
- lusteloos - geen zin om naar de bieb te gaan - moet nog zoveel doen - mis m'n vriend - wil niet onzeker zijn over hem of over m'n lichaam - zo ontzettend moe + lekker gewerkt aan school 4
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb me gewoon ingespannen met gym vandaag, dat mag ook wel in de krant.
ik heb ook nog 3 uur aan m'n wiskunde gezeten *maar dat snap ik nog niet, maartoch ![]() *applaus verwacht nu* ![]() wel 3 tussenuur gehad, dat was minder, maargoed piano spelen meer dan ooit lijkt wel ![]() maar het lucht op uitlaatklep van m'n frustraties ![]() toch is dat wel leuk *knuffel en zoen geeft aan de hele wereld en iedereen die hem hebben wil, want ik ben blij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*klapt mee voor Mushu*
![]() + hoefde niet naar school + 3 hoofdstukken gemaakt voor m'n scriptie + gezellige gesprekken op MSN + beste vriendin heeft vriendje!!! Maar ik hoop dat ze nog steeds tijd voor mij houdt nu... ![]() + - tochweleenbeetjestiekemverliefd ![]() - hoorde net van de fysio dat ik 6 / 8 weken niks mag ![]() - weinig van vrienden gehoord - moet ook nog m'n leesdossier maken - houd me absoluut niet aan m'n voornemens (maar dat had ik al verwacht) ![]() - bepaald persoon was gister niet bij training toen ik kwam kijken, dus kon 'm niet zoenen (voor nieuwjaar ![]() |
![]() |
|
moe
gisteren geschetst maar het ziet er niet uit! school bah stad geld veel ![]() voel me rijk badpak badmuts en snoopy bh ![]() leuk, lief, mooi LJ lekker gegeten heerlijk mam belde vanuit Duitsland lief mailen met A eindelijk alles over tevreden Deze dag is een 7,5 ![]()
|
Verwijderd
|
hou ns op met pm-en ja
nee ik kom niet online kutouders "wij nemen geen genoegen met cijfers onder de 6" "het zou jou toch allemaal makkelijk af moeten gaan" "waarom maak jij dan niet net als klasgenoten 3 uur huiswerk per dag?" begrip is nergens kutouders "je blijft zo zitten hoor" "op je volgende rapport wil ik graag alleen maar voldoendes zien, voldoende is 6,5" het gaat allemaal ge-wel-dig! |
![]() |
|
- gespannen
- gestressed - moe - moeilijk slapen - werken vanaaf ![]() ![]() - rotweer - zeiknat - ga zo lekker met de bus (ga niet wer 10 km fietsen met dit weer) - wel of niet vertellen - straks ben ik dr kwijt - niet vertellen dus - xxx!! btw, hij is bijna vol dit topic. MAg ik een nieuwe openen dan?!! (als jullie tenminste voor 16.00 uur dit ding hebben volgepost, want daarna ga ik weg)
||
Citaat:
![]() *bang wordt van Sandra* nou goed dan, als jullie ff doorposten zal ik niet spammen ![]()
|
- voel me vreemd/onwerkelijk
- eten gaat slecht - ouders hebben dat voor de eerste keer in mn leven door - vriend komt laat thuis - spierpijn + gaat iig al beter als de afgelopen 2 dagen + toch wel positief, dat ik weer met therapie ga starten + gisteren gezellige avond gehad + vanavond misschien bios (als k t aankan) + weer relaxed fox kids gekeken ![]() mjah... toch wel een vijfje
||
Citaat:
jaha.. voor forumbazen moet je uitkijken hoor.. ![]() en toen waren er weer twee posts bij ![]()
|
auw
pijn vinger gebroken? sportdag spierpijn moe cabaret niet weer veranderen muziek huiswerk geen zin druk met cabaret scheikunde bah toetsweek ![]() buren lawaai honger Michel ![]() internet vaag
||
Citaat:
*en mir heeft waarschijnlijk dr teen gebroken* gaat lekker allemaal. - nog steeds moe - mooi - lief - uit eten zondag - uitvoering zaterdag - verpest het niet WENDY!!!! - ZUCHT - blegh - rood - grijs - 195 eurootjes!! ![]() - mir... - DAMN IT - bus / fiets - telefoon - niet opnemen - aansteller - cannot tell - wel / geen hulp - wel dus - of toch niet - Y - morgen lekker de hele dag vrij ![]() *nee dreen, dit was geen spam, maar ik mag nu wel een nieuwe openen ![]()
|
![]() |
|
|