Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke
weer een beetje gekalmeerd foto's gekeken niet slim plan S&G gekeken op dvd ![]() mooie nummers *zucht* ik vind het zo moeilijk ![]() Gisteren avond was wel erg gezellig misschien iets té ![]() *zucht* If you need a friend, I'm sailing right behind. Like a bridge over troubled water, I will ease your mind... When tears are in your eyes I will dry them all.... ease my mind first |
![]() |
|
veel gedaan wel vandaag
toch niet tevreden gevoel zenuwen haal ik het wel? neiging om te huilen maar waarom nu niets te doen maar wil ook niet meer leren zo maar even douchen altijd goed voor mn humeur verlangens en dromen pijn in mn rug en in mn hoofd zwaar gevoel niemand online iedereen weg hm alleen.... |
![]() |
|
Goed, even mijn verhaaltje.
Vrijdag naar de psych geweest. Dat was nogal confronterend. Ik was op dat moment al moe, maar ze had nog even een rapportje over mij en het verdere behandelplan klaarliggen. Dat rapportje mocht ik dus ook even lezen. Er stond grotendeels gewoon in wat ik had verteld, niets nieuws onder de zon. Dan de diagnose, die was ook niet echt onverwacht. Dan haar indruk van mij, dat was wel even slikken. Voorzichtig met wat ik zeg, erg gespannen... Ik weet het niet eens echt meer. Maar mijn keel ging er pijn van doen. Die avond, moe, gespannen, niet lekker... Gewoon in tranen uitgebarsten. Even gefrustreerd, kan voorkomen. Het was ook wel zo weer over. Vandaag, meeting. Het was enorm gezellig, iedereen was erg aardig. Maar dan toch die twijfel. Vinden ze me niet gewoon een enorme trut? Ik weet steeds beter waar ik bang voor ben en ik heb nu angst dat ik er te veel aan denk en het zo opwek. Geen aanleiding, gewoon bang. Zo af en toe, niet eens aldoor. Maar het is vervelend en ik wil niet zo hoeven denken. Het is maar gezeik, het is zo weer over, maar ik moest het even kwijt. En ondanks dat is de dag toch minstens een 9 waard geweest. ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: te vroeg wakker moe alleen slapen? Nee iets actiefs doen? Ja.. maar wat.. *zucht* verveling
|
ik stap uit bad, droog eerst mn haren af.
dan de rest van het lichaam. kijk omlaag. die DAMN weegschaal. ik durfde me al een paar maanden niet meer te wegen, zodat ik kon zeggen, als mensen het me vroegen, dat ik écht 59 kilo weeg. maar daarmee hield ik mezelf voor de gek. nu deed ik het wel... ik zette een voet op de weegschaal, maar voelde dat mn lichaam shakte, andere voet op de weegschaal. het duurt altijd even voordat hij een getal aangeeft. enkele seconden denk.. maar het leek langer te duren. 63,4 kg. oke... kom nou niet aanzetten met dat het nog een gezond bmi is (22,....). (ben 170 cm) ik zie het in de spiegel, die vetkwabben, en nu wijst de weegschaal het ook nog uit. want nee, die 63,4 kg komt niet door die spieren. misschien kwets ik mensen hier wel mee, die meer wegen of wat dan ook... sorry!! en ik wil ook afvallen, maar dat kan ik toch niet ![]() ik vind alles veel te lekker... bah, het is ook gewoon allemaal mn eigen schuld, en dat maakt het misschien nog wel erger. ik kom vast over als een big (in dubbele betekenis van het woord) aansteller. maar door mn lichaam word ik nog onzekerder. ![]() xxxx
|
Nederlands schrijven SE ging best goed
afwachten wat vind ie van mn titel? was zelf wel tevreden duizelig? hoe kan dat nou? hypoglycemie weer? zenuwen wat eraan doen? leren, weer leren geen zin meer maak me zorgen om mn toetsen morgen Duits owjee ![]() en natuurkunde ![]() zometeen maar weer leren vannacht bijna niet geslapen komende nacht wel weer hopelijk anders nog slaapgebrek slaap nodig om te presteren en eten maar geen honger maag van streek waarom nou? .......
||
Citaat:
*knuffel* meissie... Offtopic: ik herken het
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom ga je niet po een sport, turnen ofzo, Daarbij train je al je spieren, zal je zwaarder worden door de spiermassa en zie je er slank uit. ![]() ![]() Mijn dag: ik ben apestoned, heb me perfect aan mijn schema gehouden en voel mezelf behoorlijk goed. ![]() Positief., ![]() doe maar een acht |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Tentamens begonnen Atlas weg Uitgeleend door moeder ![]() Stress Boos Toch geleend SE vol fouten Stomme leraar Matig gemaakt Engels ging ![]() Nu leren Wiskunde Geef het op Snap er niks van ![]() Te veel vragen Wil een antwoord weten |
![]() |
|
Leren
Leren Leren Leren Leren Bah 't komt me mijn neus uit Tentamen vandaag Hmz Ik niet weet niet Kan wel, kan niet Wel pittig Nu meteen weer leren Voor morgen Pfff En morgen weer Ik wou dat deze week voorbij was En ik wou dat ik niet zo enorm dat verliefde gevoel had... (voelt heel fijn, maar niet als je moet leren en verder geen tijd hebt... *zucht*) Ach, wat zeur ik nou... Eigenlijk heb ik het zo slecht nog niet... Toch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
schiet alle mannen op deze wereld af
allemaaal!!!!!!! sjongejongejonge ik snap er geen hol meer van hoor ik kan ook helemaal niets doen *grom* Ik vlieg naar Venus, wie gaat er met me mee? Ik heb het even helemaal gehad met deze kutwereld had wel een 6.8 voor mn geschiedenis toets ![]() |
![]() |
|
- 5,6 voor sk
![]() ![]() ![]() ![]() - ben moe - mis m'n vriend + 7,1 voor natuurkunde... we kregen er wat punten bij, omdat we een vraag niet konden weten + morgen weer uitslapen 7
||
Citaat:
en fitness ook weer sinds kort. tnx anyway ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil iemand om écht tegen te kunnen praten. Iemand die tegenover mij zit en me aankijkt en daardoor emotie bij me los maakt. Die me laat huilen en troost. Waar ik alles wat in mijn hoofd zit aan kan vertellen zodat het daar tenminste uit is. Die me helpt denken naar een oplossing.. Maarja.. waar vind ik die?
![]() Mijn dag was aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant ook totaal niet... een 6je |
![]() |
||
Mijn dag krijgt een zeven. Geen acht, want ik maak me zorgen om morgen. Ach, nee, gelul, het leven is wel fijn! we pleueren er gewoon een acht op, want het ging best goed allemaal. Morgen doen we het beter.
![]() Citaat:
![]() yw ![]() |
![]() |
|
down..
in de war.. Waarom gaan zoveel mensen om me heen dood? Ik snap het niet.. Ik snap het echt niet meer.. Zal mijn ouders ook dit lot treffen? *zucht* *tears* ({)Ton r.i.p...(}) Damn.. Net als je denkt het vorige verwerkt te hebben.....
|
++mn vriend
+school - thuis - tussenuur van 11 tot half 3 cijfer dat ik zou geven: 7,5 (mn vriend en school zorgen voor afleiding) ik zou mijn stemming weergeven met volgende smiley: ![]()
|
vage zondag
vreemd alweer verteld zij jankte hij zei ''het spijt me'' en alles is weer oke ![]() wat had je dan verwacht Suz? geen id maar dit niet ik heb verloren nu voor altijd op msn gaat het ook raar nieuwe kamer nieuwe lay-out *wil alles nieuw* ik ben toe aan nieuw wat zal het volgende nieuwe zijn? trainen vroeg vrij
|
Verwijderd
|
Bah
ik ben het allemaal spuugzat nog even en ik kom gewoon niet meer op school ik maak me nog onwijs bezorgd ook ik heb hier dus geen zin in hoor gepraat met zn mentrix ze deelde mn zorgen ja, wat heb ik daar aan? DOE ER VERDOMME WAT AAN!!!! nouhou ![]() ik kan verdorie wel janken, maar dan ook alleen maar ![]() ik voel me ook nog eens hondsberoerd geschiedenis ging kut en mn moeder moet niet van die klote vragen stellen en gesprekken willen voeren als het mij niet uitkomt GODSAMME VAL ALLEMAAL DOOD ben gewoon ongesteld, kuthormonen |
![]() |
|
om de 'list' functie ook eens te gebruiken
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 15:40. |
![]() |
|
Mijn natuurkunde leraar was bij Eigen huis & Tuin.
![]() ![]() Horloge. ? Gs. (mja.) Nog twee posts btw. Als er nou tussen nu en twintig minuten nog een keer of twee gepost wordt, claim ik alvast #3. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 15:55. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
geef je stemming weer met 1 smiley bloemkool | 1 | 27-01-2004 12:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |