Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als meer mensen de gewone dingen willen bestellen, dan is dat toch ook wel te regelen? en ga je die andere 'nieuwe'dingen nog bestellen? ik wil ze wel, zoja hoe duur is t dan allemaal? |
![]() |
|
hmm...ik weet nog niet precies wat ik wil gaan bestellen, in eerste instantie wou ik gewoon die wax doen, maar die niewe producten lijken me ook wel wat, maar dan alleen die "pot" dus niet dat kleine dingetje cooling spul.
maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat dat nieuwe nou precies doet... maar als je dus als "kapper" besteld, is het stukken goedkoper, maar dan moet je wel 6 in een keer bestellen. als het allemaal doorgaat laat ik het wel weten. heeft iemand dan nog tips welke "we" het beste kunnen nemen? ik ben wel geinteresseerd in de shampoo en wax, met eventueel dat nieuwe spul (locksteady). wie nog meer??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
want zon pot wax met 8 euro verzendkosten of met maar 5 euro verzendkosten bij dreadlocks zelf kan misschien juist onvoordeliger zijn snapppie? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |