Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En iedereen denkt dat ik een geweldig leven heb. Dat heb ik misschien ook, het leven is wat je er zelf van maakt, maar ik zit met dingen die anderen niet weten en ik niet van plan ben te vertellen
||
Citaat:
![]() Zie het morgen wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb homeopathie gekregen om mijn gedachten vlakker te maken en om mezelf iets makkelijker door de dag te slepen. Het voortdurend melancholieke gevoel dat mijn dagen beheerst is er ieeetsje minder door. Ik moet deze vakantie ook gewoon dingen zoeken om me bezig te houden. Er komt echt nooit iets zinnigs uit mijn mond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Kruimel: Nee, dat zou ook een beetje raar zijn om van een nationaliteit een scheldwoord te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verwachte een 2 of een 3, dus viel wel mee. Het ging voor mn gevoel juist best goed, beter als oefenen ook. Heb ook aan 1 stuk door gepraat en daarmee heb ik dus hoger gehaald, want mn Engels was aardig slecht ![]() Maar goed, sta nu precies een 6 ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Homeopathie helpt me ook wat minder angsten te hebben en het wat positiever te zien. ![]() @ Dreamerfly : thx voor je steuntje in de rug. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, kheb de hele ochtend vrij morgen, ik zal t uitgebreid doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik tel ook beetje af.. ben dan nl jarig ![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 12:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb net mijn toets van Frans gemaakt en ik heb eigenlijk wel hoop op een goed cijfer. De teksten die we kregen waren niet zo heel moeilijk en gingen dit keer ook over een beetje interessante onderwerpen, dat scheelt toch ook vind ik. Nu maar hopen dat mijn leraar het nakijkt voor hij op reisweek gaat want anders moet ik anderhalve week wachten ![]()
||
Citaat:
![]() (maar dan zal ik tegelijkertijd Beseffen en Denken Aan je verjaardag. ![]()
||
Citaat:
En ik... Herken mezelf niet meer. En ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik voel me ontspannen de laatste week, dat voelt goed en ik maak me helemaal nergens zorgen om (overdreven?) en dat zou wel goed moeten zijn. Maar ik weet niet of het wel positief is dat ik mezelf zo krijt raak. Nu goed, die spanning om niets wil ik ook niet terug, dat is wel waar. En ik leer mezelf wel weer opnieuw kennen, hoe ver ik dan ook veranderen. Hmmzz... It's a beautiful daaaaaaaaaaaaaaaaay... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En P. is inderdaad af en toe wel eng en druk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stiekem was ik met een 7 voor sk en een 8 voor engels ook tevreden geweest, dus ik leer het nog wel ![]() PFf ik ben zo ontzettend moe. En ik heb maar geen tijd om uit te rusten. Ik werd niet voor niets 2 weken geleden opeens ziek en het duurde niet voor niets een week voor het over was. Al had ik wel geluk, een meisje van mn school was vorige week ziek en moet nu 10 toetsen inhalen ![]() Dan hoef ik alleen m'n centraal schriftelijk nog en dat zal prima lukken ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic - 174 darkfairy | 30 | 08-09-2018 13:59 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162 darkfairy | 478 | 12-04-2011 00:47 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120 Verwijderd | 492 | 08-02-2008 17:14 | |
Psychologie |