|
|
||
|
Citaat:
Daarna ging Robin dansen op een of ander muziekje en toen stond hij dus de hele tijd te springen.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik doe maar een pure gok hoor...
|
|
||
|
Citaat:
Maar hij wordt wel terecht gesteld en volgens mij hoort hij dan ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard. Iemand van de politie stapt echt niet een caféetje in: ik heb hem gehoord en ik denk niet dat hij het nog een keer doet. Hij is vrij om te gaan en staan waar ie wil. Sowieso gaat daar een groot psychologisch onderzoek aan vooraf en niet een simpel gesprekje.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En nee, ik wil het niet hebben over het feit dat ik het liedje ook meteen herkende
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm waarom moet al dat gezeik zo lang duren .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ja, die bedoel ik inderdaad
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
||
|
Citaat:
Gaaf! Maaruh wanneer gaat dit gebeuren??
|
||
|
|
||
|
Citaat:
inderdaad ja.Gek trouwens dat Benjamins ogen wel achter een balkje zitten en die van meneer Harmsen niet |
||
|
|
||
|
Citaat:
hij is poepig <3
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En die kop van Jef toen ie niet wilde ![]()
|
|
||
|
Citaat:
maar ik wist wel niet hoe die heette en van welke band hij was. Nu weet ik het dus wel (duh ) maar The Sheer zegt me nix... (sorry als het al een reeds commerciele band is, ik wist het niet want ik hou qua muziek alleen maar van trance en hardstyle en dat soort zooi ) Potverdurrie, is Inge al bezet... ![]() ... ...maar goed qua uiterlijk verbaast me dat niet. ![]() Wat een kibbelaflevering weer zeg met dat gedoe van Sil! ![]()
Spoiler
Benjamin was onaardig tegen Robin... ![]() Hehehe, ik wil dadelijk het gezicht van Ludo wel eens zien als hij merkt dat Stefano gewoon nog leeft maar ze zijn nu op het goede spoor, maar Yasmin zal uiteraard wel zich eruit lullen en Martine niet verraden, zo blijft het tenminste nog een beetje "spannend", ach ja...
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat we met de zomerstop ook iets krijgen van: "Barrr, hier zijn de scheidingspapieren" echt verschrikkelijk die scene met Jef en Barr... ik had mn handen voor mn ogen voor t geval dat t onsmakelijk werd
|
|
||
|
Citaat:
En Dennis die moet beslissen of Sil dood gaat of naar Laura. En Charlie die kan lopen. En Barbara die verkracht wordt door Nick. En Janine die er achter komt hoeveel Ray gelogen heeft. En Stefano die er achter komt dat Yasmin Martine hielp. En Robin die ontsnapt uit de Merelhof. En Valerie die Laura gaat vermoorden. En Robert die op Dennis valt. En Isabella die wat met Martine begint. En... ik laat me een beetje meeslepen..
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
...
|
|
||
|
Citaat:
we moeten toch iets te zeiken hebben
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou ik denk het niet. ![]() Citaat:
![]() Hoeft Milan tenminste niet meer te kiezen. En dan krijgen Robert en Dennis Sil de ene helft van de week en Valerie en Laura gaan samenwonen en krijgen hem de andere helft van de week.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() wel achterlijk hoe hij deed tegen morris... dat gaat morris natuurlijk vertellen, maar dan gelooft niemand m... die scene met milan en sjors, toen ze gingen dansen... die duurde echt te lang... ik kreeg de indruk dat ze het gingen doen ofzo, maar blijkbaar niet?
|
|
||
|
Citaat:
![]() zeker op dit moment, rond 8 uur is dan toch altijd een leuk potje darten bezig (offtopic sorry...)Nee maar kijk, na de zomerstop komt dan de clou... bij die kernbom stierven alle inwoners van Meerdijk, op de personnages van GTST na. En iemand van GTST moet die kernbom laten vallen, dus dat gaat de politie uitzoeken en dan komt Veldhuis weer terug! ...oke die is dus ook niet dood gegaan van die kernbom... ![]() Ach ja... fantastie... (S) Oei, weer bijna het einde van dit topic!
Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 23:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar uiteindelijk gebeurde er niks. Sjors leek ook niet echt ontspannen met milan, terwijl het volgens mij bij deze scène de bedoeling was dat ze eens een keer wél ontspannen was.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
meedoen onderzoek GTST eliceje | 3 | 31-03-2013 23:37 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
10 jaar homohuwelijk: wat vind jij? Lisette | 45 | 15-05-2011 01:26 | |
| Algemene schoolzaken |