Advertentie | |
|
![]() |
|
op deze manier eindigd een democratie...........
Recht van menig uiten kan dus ook al niet meer... Ik was het niet eens met zijn ideeen, maar waarom dit.. je kon toch ook gewoon niet op hem stemmen.... R.I.P
|
De lijkwagen is al langsgeweest. Hij is dood. Ergens maar goed ook, een levende martelaar is gevaarlijker dan een dode.
Als hij het had overleefd dan had hij de verkiezingen dik gewonnen, en onterecht ook, want neergeschoten worden is geen bewijs voor de juistheid van zijn denkbeelden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
rtl4.nl
Pim Fortuyn is onder een wit laken afgevoerd met een ambulance. De politie heeft bevestigd dat hij is overleden. Er is geprobeerd hem te reanimeren, deze pogingen zijn mislukt. Volgens getuigen zijn er 6 tot 10 schoten gevallen. Op de politiescanner was te horen dat er een dader was aangehouden. Ik hoop dat die man is aangehouden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind het echt te afschuwelijk voor woorden. De enige die ik de dood gun is ongeveer Adolf Hitler, en die heeft duizenden doden op zn naam staan. Wat heeft Pim Fortuyn gedaan dat hij de dood verdient? Ik vind dit echt ziek. Hij had al vanalles beveiligd, maar het was niet genoeg, Niemand had zo'n aanslag verwacht, de enige die het iets had verwacht was Pim Fortuyn zelf. Hij kan het nu niet meer navertellen.
|
Laatst zei iemand nog dat Nederland zich moest schamen voor een man als Pim Fortuyn. Ik ben het daar niet mee eens geweest...
Maar waar zou je je dieper voor moeten schamen? Pim Fortuyn of de man die hem neerschiet? De laatste toch zeker... En wij wonen dan in Nederland, te erg voor woorden..
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Wouter: discussie is erg moeilijk in dergelijk topic dus ik zal maar even op je punten proberen in te gaan
![]() Citaat:
Citaat:
|
op CNN dit
AMSTERDAM, Netherlands (CNN) -- Maverick Dutch right-wing politician Pim Fortuyn has been shot dead, police have told CNN. Fortuyn, 54, was shot in the head at least three times at close range as he was going to a Dutch national radio station in Hilversum, the Associated Press reported. Opinion polls had shown that Fortuyn and his Pim Fortuyn's List party, running on an anti-immigration platform, were scheduled to win a large block in the country's parliament in May 15 elections. A man who was believed to have been carrying a gun is reported to have been arrested outside the Media Park in Hilversum, 20 kilometres (12 miles) southeast of Amsterdam.
|
![]() |
Fortuyn is zojuist neergeschoten door mensen van buitenlandse afkomst... DIT hoort niet te kunnnen gebeuren, omdat je andere ideen heb. Hopelijk heeft de Nederlandse samenleving het NU dan eindelijk door hoe het alllemaal in elkaar zit!
Uit respect van dit treurige voorval, vraag ik je respect om 5 minuten stilte om 21:00... Stuurt dit door, want wij Nederlanders hebben wel een HART dit kreeg ik via msn rond gestuurd |
![]() |
|
Ik wil vantevoren even zeggen dat ik geen uitgesproken voorstander van Pim was, en dat ik ook geen tegenstander van hem was.
Mocht het een buitenlander zijn die Fortuin heeft neergeschoten, dan geef ik bij deze de politieke partijen en de media de schuld. Deze hebben Pim afgeschilderd als een racist, iemand die alle buitenlanders eruit wilde werken. Goed...hij heeft enkele verkeerde uitspraken gedaan, zoals over de Islam. Maar hij was ook degene die gepleit heeft voor een algeheel pardon voor illegalen die al een aantal jaren in Nederland zijn en de Nederlandse taal goed machtig zijn. Is dat iets wat een racist zou doen? Hij wou, op zijn manier, Nederland beter maken. Hij wilde profiteurs weigeeren. Mensen die profiteren van de uitkeringen, en allochtonen die geen Nederlands spreken zijn vaak van dit soort mensen. Tuurlijk ging hij wel eens iets te ver, maar dat werd te breed uitgelicht in de media. Mensen die niet verder nadenken kunnen hier de conclusie uit trekken dat hij een racist was, maar dat was hij niet. En nu doen de politici en de media zo schijnheilig. BAH! ![]() ![]() ![]() Pim lives 4ever |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kheb echt medelijden met heel 3fm trouwenz..twas toch niet "live" op de radio te horen dat er werd geschoten of wel??
|
Verwijderd
|
oja, nog ff dit: www.lijst-pimfortuyn.nl is helemaal op zwart gegaan...
(ik kan hier niet van wegblijven...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sorry voor deze oninteressante info.
|
![]() |
vind dit heel erg , ik was voor pimmie en blijf voor pimmie
alleen jammer genoeg dat ik niet mag stemme zo erg is ut nu al in nederland en nu gaat meneer kok een toespraak houwe vind ik schandelijk,die vent kraate pim altijd af moet ie nou geen medelijde hebbe en slijmerig gaan doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben ik helemaal mee eens
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |