Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 12:37
I <3 cock
I <3 cock is offline
Angellena heeft duídelijk geen gevoel voor traditie, het 'analyseer je medeforummer' topic is een terugkerend fenomeen en móét zo eens in de paar maanden geopend worden.
Advertentie
Oud 19-06-2004, 12:37
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-06-2004 @ 11:19 :
Ik wil toch even zeuren. Analyseertopics zijn er al voordat jij [angellena] ooit maar van het bestaan van Lifestyle afwist. Waarom sluit je ze dan? Bang dat je negatief geanalyseerd wordt?
En ik quote eXo even, omdat zijn post de laatste van de pagina was.
Oud 19-06-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
I <3 cock schreef op 19-06-2004 @ 13:37 :
Angellena heeft duídelijk geen gevoel voor traditie, het 'analyseer je medeforummer' topic is een terugkerend fenomeen en móét zo eens in de paar maanden geopend worden.
omg en ze snapt ook werkelijk niet waar het voor bedoelt is.
"dat kan ook wel in het evaluatietopic", sure!
als het in het evaluatietopic kan, kan het net zogoed in het teensokkentopic, of het waar-vind-ik topic.
oftewel: BULLSHIT!
Oud 19-06-2004, 16:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-06-2004 @ 11:19 :
Ik wil toch even zeuren. Analyseertopics zijn er al voordat jij [angellena] ooit maar van het bestaan van Lifestyle afwist. Waarom sluit je ze dan? Bang dat je negatief geanalyseerd wordt?
Haha, zal vast gebeuren, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben? Neuh, heb er over het algemeen redelijk lak aan tenzij het goed onderbouwde kritiek is. Dan doe ik er juist wat mee.

Maar even voor de duidelijkheid: we zijn in overleg over het analyseertopic, we hebben besloten dat het wel mag inderdaad om de traditie, daar wist ik idd niets van, mijn excuses. Maar bij de andere fb's zijn wat punten opgevallen bij voorgaande analyseer topics die toch eigenlijk niet zo waren zoals ze moesten zijn, we zijn nu in overleg van wat wel en niet mag in dat topic. Als jullie suggesties hebben mag dat altijd, zullen we ook altijd wat mee doen.

Ik sluit nu het 2e topic even, we hopen binnen een uur met elkaar duidelijk te hebben over het hoe en wat, dan gaat ie meteen weer open met alle info die we hebben besproken daarin.

Kunnen we daarmee een deal sluiten?
Oud 19-06-2004, 16:58
Susanne
Susanne is offline
pfff slow down.. ze wist het toch niet, hij mag nu vast wel openblijven van haar
Tenminste daar ga ik wel vanuit Angellena?
Oud 19-06-2004, 17:00
Susanne
Susanne is offline
ohh ik had voorgaande post nog niet gezien
Oud 19-06-2004, 17:28
Verwijderd
jezus dat is wel heel overdreven.
Oud 19-06-2004, 17:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 19-06-2004 @ 18:28 :
jezus dat is wel heel overdreven.
Is ook alweer open.
Oud 19-06-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 18:31 :
Is ook alweer open.
okee <3
Oud 19-06-2004, 17:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 17:55 :
Haha, zal vast gebeuren, maar om nou te zeggen dat ik er bang voor ben? Neuh, heb er over het algemeen redelijk lak aan tenzij het goed onderbouwde kritiek is. Dan doe ik er juist wat mee.

Maar even voor de duidelijkheid: we zijn in overleg over het analyseertopic, we hebben besloten dat het wel mag inderdaad om de traditie, daar wist ik idd niets van, mijn excuses. Maar bij de andere fb's zijn wat punten opgevallen bij voorgaande analyseer topics die toch eigenlijk niet zo waren zoals ze moesten zijn, we zijn nu in overleg van wat wel en niet mag in dat topic. Als jullie suggesties hebben mag dat altijd, zullen we ook altijd wat mee doen.

Ik sluit nu het 2e topic even, we hopen binnen een uur met elkaar duidelijk te hebben over het hoe en wat, dan gaat ie meteen weer open met alle info die we hebben besproken daarin.

Kunnen we daarmee een deal sluiten?
Ik weet niet echt of je het doorhebt maar volgens mij vinden velen jouw acties LS doen verpesten, in hoeverre dit in overleg is met andere fb's heb ik uiteraard geen idee van maar dit is wat ik ervan meekrijg.
Beetje jammer dus.
Oud 19-06-2004, 17:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 18:34 :
Ik weet niet echt of je het doorhebt maar volgens mij vinden velen jouw acties LS doen verpesten, in hoeverre dit in overleg is met andere fb's heb ik uiteraard geen idee van maar dit is wat ik ervan meekrijg.
Beetje jammer dus.
Waarom krijg ik dan nauwelijks een pm met een concrete, goed onderbouwde mening en uitleg over wat ik verkeerd zou doen? Ik kan niets met kritiek die ik niet krijg. Hoop dat je dat ook snapt.

Kritiek die ik tot nu toe gekregen heb waar ik iets mee kon ging over posts editten, doe ik nauwelijks tot nooit meer (iig niet op LS, alleen in analyseertopic even ter toevoeging, niets weggehaald ofzow), iets meer toestaan qua offtopic posts met een vriendschappelijke belediging.
Meer echt conrete dingen heb ik nog niet gehoord.
Oud 19-06-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 18:36 :
Waarom krijg ik dan nauwelijks een pm met een concrete, goed onderbouwde mening en uitleg over wat ik verkeerd zou doen? Ik kan niets met kritiek die ik niet krijg. Hoop dat je dat ook snapt.
daarvoor had je dat wat verwachten we van de fb's topic ook open moeten laten.
dat was daar speciaal voor.
Oud 19-06-2004, 17:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 18:36 :

Kritiek die ik tot nu toe gekregen heb waar ik iets mee kon ging over posts editten, doe ik nauwelijks tot nooit meer (iig niet op LS, alleen in analyseertopic even ter toevoeging, niets weggehaald ofzow), iets meer toestaan qua offtopic posts met een vriendschappelijke belediging.
Meer echt conrete dingen heb ik nog niet gehoord.
Post hierboven zegt al genoeg.

Daarbij hoelang zit je op lifestyle? Er zijn echt zat mensen die elkaar een stuk langer kennen en nou eenmaal van een geintje houden, als jij zegt dat je bijna geen klaag pm krijgt en niemand klaagt werkelijk waarom dan direct zo streng?
Topic verwijderen en dr iets van zeggen is genoeg bannen is imho vaak onnodig en als iemand het hier echt wil verzieken is een ban daarbij geen obstakel.
Dit zijn btw slechts voorbeelden van dingen die eerder gebeurd zijn.
Oud 19-06-2004, 17:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 19-06-2004 @ 18:40 :
daarvoor had je dat wat verwachten we van de fb's topic ook open moeten laten.
dat was daar speciaal voor.
Inderdaad. Daar was het voor. Jij begrijpt dat gelukkig en jij bent ook met dingen gekomen waar ik (en de andere fb's) iets mee kon(den). Een aantal anderen helaas snapten de bedoeling niet helemaal goed, of gebruikten het voor andere doeleinden dan waar het voor bedoeld was, wat het hele topic verpestte.

Maar dat betekent niet dat er niets meer over gezegd mag worden...
Oud 19-06-2004, 17:56
I <3 cock
I <3 cock is offline
Klasse Leen
Oud 19-06-2004, 17:58
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 18:48 :
Post hierboven zegt al genoeg.

Daarbij hoelang zit je op lifestyle? Er zijn echt zat mensen die elkaar een stuk langer kennen en nou eenmaal van een geintje houden, als jij zegt dat je bijna geen klaag pm krijgt en niemand klaagt werkelijk waarom dan direct zo streng?
Topic verwijderen en dr iets van zeggen is genoeg bannen is imho vaak onnodig en als iemand het hier echt wil verzieken is een ban daarbij geen obstakel.
Dit zijn btw slechts voorbeelden van dingen die eerder gebeurd zijn.
Hoho, ik zeg dat ik nauwelijks een klacht krijg over mijn functioneren, ik krijg zat pm's over het postgedrag van een aantal mensen hier die ik niet nader zal benoemen, die weten er zelf wel van. Daar zit een verchil in.
Ik heb idd 1 keer een ban uitgedeeld en daarvoor heb ik achteraf mijn excuses aangeboden. Was idd niet nodig geweest. Dat die excuses niet aanvaardt werden kan ik ook niets aan doen. Ik kan je wel garanderen dan ik nooit weer zo snel iemand zal bannen (of het moet iemand zijn die hier post om even zich af te kunnen reageren op alles en iedereen, daar houden we allemaal niet van, die kan 1 waarschuwing krijgen en daarna direct vertrekken, lijkt me logisch).
En ben ik echt zo streng? Geef mij eens een paar recente voorbeelden? Het recentste voorbeeld wat ik me kan bedenken is die van het analyseer topic, die heb ik ook ongedaan gemaakt nadat ik daar een pm over had ontvangen.

Ik zit idd nog niet zo lang op LS, ik moet het ook allemaal nog leren en gaanderweg en door schade en schande leert men. Daarom is het ook zo belangrijk dat als ik iets doe wat jullie niet als goed en rechtvaardig zien, dat ook tegen me zeggen op een normale toon en als opbouwende kritiek. Anders weet ik toch zeker ook niet wat ik fout doe?
Oud 19-06-2004, 18:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 19-06-2004 @ 18:56 :
Klasse Leen
Waarom noemt iedereen me Leen tegenwoordig? De eerste keer dat ik Leen las dacht ik dat het voor iemand anders was bedoeld die irl Leen heette

(vin't niet erg hoor, daar niet van, vroeg het me ff af)
Oud 19-06-2004, 18:03
Susanne
Susanne is offline
wat een aanstellers hier zeg, dat evaluatietopic is open dus wat maakt het nu nog uit dat ie een kwartier gesloten is geweest En koeien uit de sloot halen is ..
Angellena weet wel waar bij ons de schoen wringt (mooi gezegd), en daar werkt ze aan dat heb ik al lang gezien.. Daarnaast zei ze ook heel netjes dat de fb's nog wat tijd nodig hadden, SO WHAT je kan nu toch weer analyseren

Of zie ik het soms verkeerd??
Oud 19-06-2004, 18:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 18:58 :
Hoho, ik zeg dat ik nauwelijks een klacht krijg over mijn functioneren, ik krijg zat pm's over het postgedrag van een aantal mensen hier die ik niet nader zal benoemen, die weten er zelf wel van. Daar zit een verchil in.
Ik heb idd 1 keer een ban uitgedeeld en daarvoor heb ik achteraf mijn excuses aangeboden. Was idd niet nodig geweest. Dat die excuses niet aanvaardt werden kan ik ook niets aan doen. Ik kan je wel garanderen dan ik nooit weer zo snel iemand zal bannen (of het moet iemand zijn die hier post om even zich af te kunnen reageren op alles en iedereen, daar houden we allemaal niet van, die kan 1 waarschuwing krijgen en daarna direct vertrekken, lijkt me logisch).
En ben ik echt zo streng? Geef mij eens een paar recente voorbeelden? Het recentste voorbeeld wat ik me kan bedenken is die van het analyseer topic, die heb ik ook ongedaan gemaakt nadat ik daar een pm over had ontvangen.

Ik zit idd nog niet zo lang op LS, ik moet het ook allemaal nog leren en gaanderweg en door schade en schande leert men. Daarom is het ook zo belangrijk dat als ik iets doe wat jullie niet als goed en rechtvaardig zien, dat ook tegen me zeggen op een normale toon en als opbouwende kritiek. Anders weet ik toch zeker ook niet wat ik fout doe?
Het was uiteraard in het balang van LS bedoeld.
Oud 19-06-2004, 18:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 19:08 :
Het was uiteraard in het balang van LS bedoeld.
Haha dat geloof ik natuurlijk wel. Maar nu heb je me nog steeds niets gegeven waar jij over valt bij mij
Oud 19-06-2004, 18:19
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Susanne schreef op 19-06-2004 @ 19:03 :

Of zie ik het soms verkeerd??
ja
Oud 19-06-2004, 18:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 19:13 :
Haha dat geloof ik natuurlijk wel. Maar nu heb je me nog steeds niets gegeven waar jij over valt bij mij
Je hebt vaak zo'n negatieve ondertoon in je posts waar ik de kriebels van krijg. Dan denk ik, hey het had ook anders gekund.
En ja het hele ban incident vond ik ook ietwat jammer.
Oud 19-06-2004, 18:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 19:22 :
Je hebt vaak zo'n negatieve ondertoon in je posts waar ik de kriebels van krijg. Dan denk ik, hey het had ook anders gekund.
En ja het hele ban incident vond ik ook ietwat jammer.
Het ban incident is wat mij betreft hoofdstuk afgesloten. Ik bood vriendelijk mijn excuses aan, werd niet geaccepteerd, nou ja, dan heb ik gedaan wat ik kon. Dus eigenlijk kan ik dar niet meer dan dat over zeggen.

Een negatieve ondertoon in mijn posts... Voorbeelden? Misschien heb je wel een punt, maar ben ik me er niet bewust van dat die toon er zit. En als die er idd zit zal ik er ook wat aan doen, maar ik moet het dan wel ff adhv een aantal voorbeelden gaan zien...
Oud 19-06-2004, 18:27
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 19:22 :
Je hebt vaak zo'n negatieve ondertoon in je posts waar ik de kriebels van krijg.
Dat gevoel heb ik nou helemaal niet Volgens mij ligt dat meer in jouw post-interpretatie (of het mijne). AL kan niet met IEDEREEN rekening houden, lmd.

Wat mij veel meer stoort is dat ik NIETS hoor van Gadje of Lais. Zo kan iedereen natuurlijk wel modderen! Beetje niet reageren en achter de schermen een hele dikke vinger in de pap hebben. Wel de baten maar niet de kosten... Ja.. Hmm..

Ik hoop toch wel dat iedereen het waardeert dat AL iets probeert, of het nou op de juiste manier gaat of niet....
Oud 19-06-2004, 18:29
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 19:24 :
Het ban incident is wat mij betreft hoofdstuk afgesloten. Ik bood vriendelijk mijn excuses aan, werd niet geaccepteerd, nou ja, dan heb ik gedaan wat ik kon. Dus eigenlijk kan ik dar niet meer dan dat over zeggen.

Een negatieve ondertoon in mijn posts... Voorbeelden? Misschien heb je wel een punt, maar ben ik me er niet bewust van dat die toon er zit. En als die er idd zit zal ik er ook wat aan doen, maar ik moet het dan wel ff adhv een aantal voorbeelden gaan zien...
Zodra ik 't weer spot zal ik je pm-en.
En qua ban incident, mij hoor je niet zeuren je vroeg alleen om een voorbeeld.

En verder ga ik dr niet meer op door vanavond gezien ik het oneerlijk vind toch veel getypt te hebben en Noe nog niet geannalyseerd te hebben .
Oud 19-06-2004, 18:37
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 19-06-2004 @ 19:29 :
Zodra ik 't weer spot zal ik je pm-en.
En qua ban incident, mij hoor je niet zeuren je vroeg alleen om een voorbeeld.

En verder ga ik dr niet meer op door vanavond gezien ik het oneerlijk vind toch veel getypt te hebben en Noe nog niet geannalyseerd te hebben .
Ik dank u dan voor dit prettig verlopen gesprek en ik hoor het wel van je als je iets opvalt. Ben ik zeer dankbaar voor.
Oud 19-06-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 19:37 :
Ik dank u dan voor dit prettig verlopen gesprek en ik hoor het wel van je als je iets opvalt. Ben ik zeer dankbaar voor.
Ik vind je koel, maar naar mijn idee sluit je soms iets te snel. Misschien is dat ook zo omdat bepaalde topic's in een grijs gebied bevinden.
Oud 19-06-2004, 18:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-06-2004 @ 19:27 :
Dat gevoel heb ik nou helemaal niet Volgens mij ligt dat meer in jouw post-interpretatie (of het mijne). AL kan niet met IEDEREEN rekening houden, lmd.

Wat mij veel meer stoort is dat ik NIETS hoor van Gadje of Lais. Zo kan iedereen natuurlijk wel modderen! Beetje niet reageren en achter de schermen een hele dikke vinger in de pap hebben. Wel de baten maar niet de kosten... Ja.. Hmm..

Ik hoop toch wel dat iedereen het waardeert dat AL iets probeert, of het nou op de juiste manier gaat of niet....
1. Mwa, in zoverre dat ik geen rekening kan houden met iemand die me niet vertelt wat em dwars zit. En idd er moet altijd ook een gulden middenweg gezocht worden. Als ik precies zo zou zijn zoals IEDEREEN zou willen, dan zou ik zwaar schizofreen moeten worden haha

2. Kan ik me ergens wel een beetje voorstellen. Heb je ze er al eens op aangesproken per pm of mail?

3. Dat hoop ik ook ja, maar vast niet iedereen zal dat doen en dat weet ik ook dondersgoed.
Oud 19-06-2004, 18:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 19-06-2004 @ 19:40 :
Ik vind je koel, maar naar mijn idee sluit je soms iets te snel. Misschien is dat ook zo omdat bepaalde topic's in een grijs gebied bevinden.
Dat zou idd kunnen. Zoals ik al zei: ik ben nog niet volledig op de hoogte van alle tradities die al ver terug gaan. Ik zal er vast wel meer tegenkomen waarvan ik denk: he, dit is helemaal geen LS topic maar wat achteraf toch een traditie blijkt te zijn. Kan ik ook niet van te voren weten. Maar als het me dan even vriendelijk gezegd wordt is het ook zo weer opgelost.
En grijze gebieden heb je altijd. Is dat grijs naar mijn mening meer zwart dan wit, dan gaat ie dicht tenzij iemand een goed argument aandraagt om em open te laten. Is ie meer wit dan grijs, dan laat ik em staan en kijk ik even een paar dagen hoe het loopt.

Maar als ik iets sluit waarvan jij vindt dat het open had moeten blijven kan je me daar gerust op aanspreken hoor!
Oud 19-06-2004, 18:45
Susanne
Susanne is offline
ik kan beter forumbaas worden, ben zo lief altijd etc
Oud 19-06-2004, 18:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Susanne schreef op 19-06-2004 @ 19:45 :
ik kan beter forumbaas worden, ben zo lief altijd etc
Hahaha! Meningen verschillen Maar wie weet ooit
Oud 19-06-2004, 18:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 19:40 :
1. Mwa, in zoverre dat ik geen rekening kan houden met iemand die me niet vertelt wat em dwars zit. En idd er moet altijd ook een gulden middenweg gezocht worden. Als ik precies zo zou zijn zoals IEDEREEN zou willen, dan zou ik zwaar schizofreen moeten worden haha

Nice, dan hebben we 10 fb's ipv van 4..
Maar het ging me niet om je beslissingen, maar om welke toon je iin je posts legt, daar had Steve het ook al over..

Citaat:
2. Kan ik me ergens wel een beetje voorstellen. Heb je ze er al eens op aangesproken per pm of mail?

Nee, gadje een keertje in het openbaar. Maar eigenlijk kan het me niet zo gek veel schelen, als zij zo willen werken, mij best. Ik opper alleen iets waarvan ik dacht dat er wel meer mensen er last van hadden JIJ wil dingen horen, dan zal je ze horen ook

Citaat:
3. Dat hoop ik ook ja, maar vast niet iedereen zal dat doen en dat weet ik ook dondersgoed.
Tsja..
Oud 19-06-2004, 19:01
Otis
Otis is offline
ik snap niet waarom men serieus reageert en discussieert in dit topic
Het is toch maar een forum
Oud 19-06-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-06-2004 @ 20:01 :
hou je bek snol of ik ram je
Oud 20-06-2004, 05:36
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-06-2004 @ 19:47 :

Steve

\M/
Oud 20-06-2004, 18:22
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 20-06-2004 @ 00:22 :
hou je bek snol of ik ram je
kom me lekker rammen dan dushi
Oud 20-06-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 19-06-2004 @ 20:01 :
omg ik dacht hetzelfde
neuqe?
Oud 20-06-2004, 18:25
Otis
Otis is offline
ik zie er dan wel makkelijk uit rutgeurrrrrrr...maar nee
Oud 20-06-2004, 19:04
Verwijderd
zie je nou wel, emo's scoren nooit
Oud 20-06-2004, 19:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 20-06-2004 @ 20:04 :
zie je nou wel, emo's scoren nooit
Oud 01-07-2004, 13:29
Verwijderd
ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe fb wordt. wanneer wordt dat bekend gemaakt?
Oud 01-07-2004, 13:32
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-07-2004 @ 14:29 :
ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe fb wordt. wanneer wordt dat bekend gemaakt?
Geen idee, ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik zou eigenlijk alleen geen goede kandidaten weten die ik hier zo zag rondlopen.
Oud 01-07-2004, 13:38
Verwijderd
wie hebben er allemaal gesoliciteerd?
Oud 01-07-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 01-07-2004 @ 14:38 :
wie hebben er allemaal gesoliciteerd?
ja ook dat wil ik wel weten wie heeft 't lef het hier op te biechten? (behalve I <3 cock waarvan we het al wisten)?
Oud 01-07-2004, 13:45
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-07-2004 @ 14:43 :
ja ook dat wil ik wel weten wie heeft 't lef het hier op te biechten? (behalve I <3 cock waarvan we het al wisten)?
Ik denk dat ik een best goede kans maak, ik heb met deze nickname nog geeneens een ban gehad!
Oud 01-07-2004, 13:56
Verwijderd
Volgens mij solliciteren er alleen maar van die mensen die op Beleidszaken-of-hoe-heet-dat-gedoe altijd aankomen met vragen als: 'Hoe word ik forumbaas?'

Oh - En Teun dan.
Oud 01-07-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 01-07-2004 @ 14:56 :
Volgens mij solliciteren er alleen maar van die mensen die op Beleidszaken-of-hoe-heet-dat-gedoe altijd aankomen met vragen als: 'Hoe word ik forumbaas?'

Oh - En Teun dan.
hee jij zou een goeie zijn!
Oud 01-07-2004, 14:06
I <3 cock
I <3 cock is offline
Als het een niet-Lifestyler wordt pleeg ik forumzelfmoord!
Oud 01-07-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-07-2004 @ 15:00 :
hee jij zou een goeie zijn!
Ja, dat bedacht ik me ook al.
Oud 01-07-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
I <3 cock schreef op 01-07-2004 @ 15:06 :
hm ja zou wel vervelend zijn
Advertentie