Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 12:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Marcade schreef op 06-05-2004 @ 12:12 :
.. en ze is tijdelijk geen fb meer; misschien dat ze nog terug komt.
Ik beweer toch niet anders? Fantome zei dat ookal, staat op M&M of BZ...
Oud 06-05-2004, 13:00
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2004 @ 13:21 :
Ik beweer toch niet anders? Fantome zei dat ookal, staat op M&M of BZ...
Heu, ik viel je niet aan; ik gaf gewoon additionele informatie.
Oud 06-05-2004, 13:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*weer aan het twijfelen*..

Argh..Ik haat mezelf..
Oud 06-05-2004, 14:25
snoopy
snoopy is offline
grrr... m'n vriendje heeft onder mijn naam gepost!
naja... eigenlijk niet zo erg.... Maar toch wel even schrikken om te zien
Oud 06-05-2004, 14:56
light smiley
light smiley is offline
mijn arm doet zeer
ik haat gym
en ik heb geen zin in morgen
Oud 06-05-2004, 15:42
light smiley
light smiley is offline
ik voel me niet goed,heel duf,en ik irriteer me aan alles, en ik kan er niet tegen dat ik donderdag naar school moet ,en dat ik geen korte mouwen kan dragen , en dat ik niet met rust word gelaten ,en dat ik het koud heb,en dat ik geen zin in morgen heb,en dat ik geen zin in maandag heb,en omdat ik iemand die ik niet eens ken haat,en ik irriteer me omdat ik nog steeds ruzie heb met kjet,en irriteer me dat ik nog steeds dat stom **** leesverslag niet af heb, en dat ik koppijn heb,en moe ben, en niets geneest,en dat mijn broertje verdreitig is,en ik iedereen al ongelukkig maar als ik leef, en verslaafd ben,en ik gewoon nergens zin in heb,en omdat ik gewoon helemaal gek word....
Oud 06-05-2004, 16:37
Babette
Babette is offline
Ik maak t mezelf weer eens moeilijk!
Vind een aantal jongens leuk...één daarvan laat duidelijk merken dat hij mij wil, maar ik ben bang dat als ik met hem heb ik weer teveel aan die anderen ga denken. Ik heb daar steeds last van als ik een relatie begin, daarom duren mijn relaties ook niet lang. Ik kan gewoon niet voor één persoon gaan..
En ook steeds is het zo dat als ik een vriend heb die anderen interesse tonen in mij.... Waarom kunnen ze daar dan niet eerder mee komen? En dan is het uit en dan tonen ze weinig interesse meer.. Echt zooooooo vaag!
Maar ik weet dus gewoon weer niet wat ik moet doen....

En nu ga ik eten! *Kusje*
Oud 06-05-2004, 17:31
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-05-2004 @ 14:13 :
*weer aan het twijfelen*..

Argh..Ik haat mezelf..
niet jezelf haten meis
daar is geen reden voor, je bent hartstikke lief!*knuffelt*

Gisteren gebelt naar M. hij was dus wel thuis ...maar t ging eigenlijk wel goed..nog twee telefoontjes te gaan Vandaag naar A'dam geweest, bijna 150 euro uitgegeven, echt een gat in m'n bankrekening...Was gezellig!Zometeen uit eten, leuke dag vandaag alleen mn voeten zijn kapot
Oud 06-05-2004, 17:36
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Bah. Mijn hele dag is weer verpest door iets kleins. Ga ik voor het eerst sinds weken weer eens een rondje lopen (in de zin van joggen). Kom ik langs een of andere skinhead die het nodig vindt achter me aan te rennen en keihard 'je bent er bijna' te roepen. Toen ik gewoon doorliep en hij merkte dat ik er niet op in ging riep hij me nog wat verwensingen na.

Eigenlijk stelt het natuurlijk niets voor. Maar zoiets krijgt me er echt onder. Ik denk dan dat ik er vermoedelijk heel debiel uit zie ofzo. En dat is vervelend, wat het zou niet uit moeten maken wat anderen van mij vinden; als ik een rondje om het park wil lopen, moet dat kunnen. Bovendien blijf ik dit soort dingen onthouden en maak ik ze groter dan ze zijn.

Nu ga ik ook weer minder makkelijk naar buiten om morgen nog eens een rondje te lopen, of het moet op een onorthodox (sp?) vroege tijd zijn.
Oud 06-05-2004, 17:41
Verwijderd
Kut.
Oud 06-05-2004, 17:44
Lorelei
Lorelei is offline
Pff, jemig mensen. Wordt eens vrolijk! Het is heerlijk weer en de chocola is in de aanbieding bij Albert Heijn!

*deelt maar weer 'ns wat van haar vrolijkheid met de mensen hier*
Oud 06-05-2004, 17:51
light smiley
light smiley is offline
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:44 :
Pff, jemig mensen. Wordt eens vrolijk! Het is heerlijk weer en de chocola is in de aanbieding bij Albert Heijn!

de zon schijnt niet,ik ben allergisch voor chococlade
Oud 06-05-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:44 :

Jammer genoeg ben ik allergisch voor chocola.

Het was lekker weer, gelukkig. En toen het regende zat ik in de trein, die ik tot twee keer toe gelukkig net op tijd haalde. Ik nu heb ik moe en heb ik kapotte voeten en drie kwart van de foto's is mislukt...dus moet ik nog een keer. Mijn oma was blij dat ik er was, dus das en mijn moeder was ook blij dat ik er was, dus das ook en ik was ook blij dat ik er was, dus nog een keer . Nu ligt de kat op schoot en dat gebeurd niet zo vaak, dus weer , zometeen lekker film kijken, hopelijk ook . En dan naar bed, nogmaals . En ik heb honger en das .

*smileyinvasie*
Oud 06-05-2004, 17:55
Lorelei
Lorelei is offline
Nja, er zijn nog wel meer dingen in de aanbieding waar jullie niet allergisch voor zijn
Oud 06-05-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:55 :
Nja, er zijn nog wel meer dingen in de aanbieding waar jullie niet allergisch voor zijn
Dat betwijfel ik. Hooguit de aardappelen oid en die lust ik niet.
Oud 06-05-2004, 17:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2004 @ 18:56 :
Dat betwijfel ik. Hooguit de aardappelen oid en die lust ik niet.
Ben je ook vegetarier?
Oud 06-05-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 06-05-2004 @ 18:55 :
ik eis gewoon v*rd*mm* een hartstilstand ofzo iets,
of dat die auto gewoon vanmiddag doorreed,
Niet zo lief voor de mensen die op deze manieren mensen verloren zijn... Zoek hulp als je niet meer wilt leven (en als je die al hebt andere of meer hulp), daar heb je denk ik meer aan..
Oud 06-05-2004, 17:57
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:56 :
Ben je ook vegetarier?
Ja.

(En ook van de vleesvervangers ben ik voor meer dan de helft allergisch. )
Oud 06-05-2004, 17:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2004 @ 18:57 :
Ja.

(En ook van de vleesvervangers ben ik voor meer dan de helft allergisch. )

http://www.ah.nl/aanbiedingen/

Don't tell me you're allergic to everything here

(we gaan offtopic.. laten we maar ophouden.. straks komt er nog een enge fb + )
Oud 06-05-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:56 :
Ben je ook vegetarier?
jij ook jij ook?
Oud 06-05-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 06-05-2004 @ 18:59 :
http://www.ah.nl/aanbiedingen/

Don't tell me you're allergic to everything here

(we gaan offtopic.. laten we maar ophouden.. straks komt er nog een enge fb + )
Ik wilde alles op gaan sommen, maar dat gaat me wat te ver. Daarom maar wat ik wèl mag: Twents donkervolkoren- of Veluws kastanjebrood, Granny Smith en Lady Christl (er vanuitgaand dat dat ook een appelsoort is). Is nou niet echt dat je zegt waanzinnig.
Oud 06-05-2004, 18:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-05-2004 @ 19:05 :
jij ook jij ook?
Nope.

'ook' was bedoeld als "allergisch voor chocola èn vegetarisch" omdat ik wist dat o.a. garnalen en .. gehakt geloof ik, in de aanbieding waren. Maar ja, dat doet er weinig toe als ze vegetarier is.
Oud 06-05-2004, 18:22
light smiley
light smiley is offline
ik wil verdwijnen
Oud 06-05-2004, 18:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
light smiley schreef op 06-05-2004 @ 18:51 :
de zon schijnt niet,ik ben allergisch voor chococlade
komop meissie..... *knuffelt*

edit: Ik heb je ge-add op msn. Hope you don't mind?
Oud 06-05-2004, 18:40
Verwijderd
ahaaahaaaaaaaaa

ik moet solliciteren...
Oud 06-05-2004, 18:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
ah even opluchten hoor, wat een stelletje <Piep> hier Zo is dat ook weer van me rug af.

Eh verder, phew geen geziek bij de tandarts, ook altijd potentieel gevaar die tandarts

op tv, nieuws over artsenposten: het werkt nog niet goed, want 'het' heeft teveel kinderziekten.

Leuke woordspeling
Oud 06-05-2004, 19:14
Verwijderd
@ bugge: succes!

ja, jeetje. ik ben zomaar wat trotsig op mezelf. de weegschaal was me vanmorgen goed gezind, en toen ik de stad inging, heb ik me zomaar een rode rok laten aansmeren met een heel lief bloesje erop. wat kan een mens daar gelukkig van worden voor de rest niet zoveel gedaan, maar zometeen mag ik sporten. heerlijk, het idee hebben dat ik weer wat zinnigs uitvoer. morgen komen de nieuwe banken en de nieuwe gordijnen. Spannend! en zondag komt mn lief weer thuis. ik kan niet wachten
nee, geen slechte dag vandaag.

*einde van het bericht*
Oud 06-05-2004, 21:07
Verwijderd
nou, de brief voor de viersprong is vandaag, of gaat morgen de deur uit... alles gaat snel en tegelijkertijd ook superlangzaam. ik ben blij dat ik nog 2 maanden de tijd heb, nog 2 maanden tussen mijn vrienden, lekker thuis, nous die bij me slaapt en mieke in de buurt. maar aan de andere kant.... nog 2 maanden onzekerheid, nog 2 maanden stressen en zenuwen...
ik ben de laatste tijd ook weer erg met mijn geloof bezig en dat doet me goed, maakt me ook weer dingen duidelijk. morgen komt een goede vriendin van me hier heen en gaan we ook weer lekker heksen .
Oud 06-05-2004, 21:26
phensicske
phensicske is offline
Jonges toch, wat denken die leerkrachten wel? Dat we tijd over hebben?? Ik wil het echt goed doen, maar ik haal het niet. 't Is me echt te veel...
En dan niet alleen dat ik zoveel werk heb, maar vooral dat ik echt heel de tijd moe ben. Nee, 'k ben niet ziek, 'k heb problemen om in te slapen.

Daar lig ik dan in mijn bed...begin wat weg te dromen..maar 't is geen leuke droom. Probeer ff mijn gedachten te verzetten. 't Lukt niet. Mja, dan maar even naar tv gaan kijken? Maar misschien ben ik dan nog wakkerder? Maar blijven liggen heeft ook geen zin. Dan toch maar? Zou er nog iemand wakker zijn? Even kijken hoe laat het is...alweer 1h..lig ik hier dan alweer zo lang?
Enz...

Resultaat, me 's morgens uit mijn bed slepen, me de hele dag ergeren (nog eens vlugger geïrriteerd door slaaptekort) aan de vervelende, egocentrische mensen uit mijn klas, me niet kunnen concentreren op de eeuwigdurende lessen en als ik uiteindelijk thuiskom beginnen aan mijn stapels werk.

Pf.

En dan niet willen uitgaan omdat ik me anders schulig voel dat ik dan slechte punten zou hebben en eigenlijk kon leren of slapen in die tijd.

Maar dan bouw ik alweer mijn sociale kring niet op...en voel ik me in de steek gelaten...

En zo is't cirkeltje rond.

'k Wil slapen...maar moet nog verder leren.
Oud 07-05-2004, 09:45
Fantôme
Fantôme is offline
bio aan het leren, en nu moet ik de indeling van het dierenrijk leren. die bestaan uit tien groepen. maar ik heb er wat op bedacht.

de E van eend staat voor de eencelligen.
de W van wokkel staat voor de weekdieren.
de G van Gatara staat voor geleedpotigen en gewervelden.
de P van Pino staat voor platwormen
de R van Redhair staat voor ringwormen en rondwormen.
de S van Some staat voor sponzen en stekelhuidigen.
de H van Harige Harry staat voor holtedieren.

ehm ja, jullie zijn het vast niet eens met deze benamingen, maar zo krijg ik het er wel makkelijk in
hoera! het forum is nuttig voor je huiswerk.

verder:

zometeen nog werken voor Laura een paar uurtjes omdat ze zich niet lekker voelt, en morgen een hele dag nog werken... maar zondag niet... en de hele volgende week tot het weekend ook niet!! woei, dan kan ik ook nog wat tijd vrij maken voor mn vriendje, want ik heb het idee dat ik hem nu alweer aan het verwaarlozen ben
Maar dat is gewoon helemaal mijn eigen schuld, ik moet de vakantie niet volplannen, ik moet leren!!!

liefs, wendy
Oud 07-05-2004, 09:49
Gothic
Gothic is offline
ik dacht dat ik vandaag rijles had, was het gister ... 70 euro verspilt, omdat ik zo stom ben het te vergeten kutzooi
Oud 07-05-2004, 09:50
sublime
sublime is offline
ga ik dit weekend naar schier, is het kloteweer
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-05-2004 @ 10:49 :
ik dacht dat ik vandaag rijles had, was het gister ... 70 euro verspilt, omdat ik zo stom ben het te vergeten kutzooi
*knuffelt*
dat is idd heel erg niet leuk!!! rijlessen zijn al zo duur!
Verwijderd
slim systeem wen! ga ik ook maar eens doen
zitten we straks samen forumnamen op te noemen tijdens ons examen
kusje
Oud 07-05-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 07-05-2004 @ 10:50 :
ga ik dit weekend naar schier, is het kloteweer
ik vnadaag naar a'dam met dit weer
Oud 07-05-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-05-2004 @ 10:51 :
ik vnadaag naar a'dam met dit weer
Ik ook. Maar wie weet valt het mee in Amsterdam, in Rotterdam is het ook best aardig weer.
Oud 07-05-2004, 09:53
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-05-2004 @ 10:50 :
slim systeem wen! ga ik ook maar eens doen
zitten we straks samen forumnamen op te noemen tijdens ons examen
kusje
ja, maar ik wilde jou er ook in hebben... helaas was er geen groep die begon met een L,
hee, maar ik ken ze nu wel al!!!
Oud 07-05-2004, 09:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 10:52 :
Ik ook. Maar wie weet valt het mee in Amsterdam, in Rotterdam is het ook best aardig weer.
Sorry; in Amsterdam is 't ook klote weer.
Oud 07-05-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 10:52 :
nee ik zit nu vlak bij amsterdam en tis hondeweer
Oud 07-05-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-05-2004 @ 10:57 :
Sorry; in Amsterdam is 't ook klote weer.
Dan blijf ik toch maar hier.
Oud 07-05-2004, 10:05
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 10:58 :
Dan blijf ik toch maar hier.
je wou zeggen dat het in Rotterdam wél mooi weer is
en ik moet zo op mn fietsie naar Den Helder, terwijl het hiero ook regent zit ik daar hoor, helemaal doorweekt achter de kassa.
onee, ik ben geen weekdier, dat is wokkel al
Oud 07-05-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-05-2004 @ 10:45 :
de E van eend staat voor de eencelligen.
de W van wokkel staat voor de weekdieren.
de G van Gatara staat voor geleedpotigen en gewervelden.
de P van Pino staat voor platwormen
de R van Redhair staat voor ringwormen en rondwormen.
de S van Some staat voor sponzen en stekelhuidigen.
de H van Harige Harry staat voor holtedieren.
mag ik dit lijstje van je jatten/lenen?
zo leer ik het miss ook nog es
Oud 07-05-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-05-2004 @ 10:53 :
ja, maar ik wilde jou er ook in hebben... helaas was er geen groep die begon met een L,
hee, maar ik ken ze nu wel al!!!
haha, dat gaat wat lastig he
goed dat je het kent joh!
Oud 07-05-2004, 10:15
Verwijderd
de paraplu gaat mee
dat is zeker
Oud 07-05-2004, 10:17
Verwijderd
oe, dat lijstje hierboven klinkt behoorlijk handig! *ook biologie leren moet*. ik doe echt te weinig aan leren. tot nu wel elke dag dingen doorgenomen en teksten gemaakt, maar ook tot nu toe elke dag gesport en naar de stad geweest. ik heb bij sommige vakken gewoon tidee dat t een kwestie van doorlezen is *geschiedenis, bijvoorbeeld.* dat is niet zo lastig. maar dat geeft dan weer het idee dat ik niets doe. nou ja. volgende week en dit weekend ook maar weer proberen te knallen.

hoera, de nieuwe bank is er. hij is mooi *en mn moeder loopt te stressen en te zeiken. ga weg mens.*
Oud 07-05-2004, 10:32
light smiley
light smiley is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-05-2004 @ 19:36 :
komop meissie..... *knuffelt*

edit: Ik heb je ge-add op msn. Hope you don't mind?
nee hoor
Oud 07-05-2004, 11:05
kroot
kroot is offline
whaaaaa over twee uur zit ik daar, voor het eerst bij een psycholoog/psychotherapeut. Ik zie er zo ontzettend tegen op .....ik ga gewoon niet, maarja dat schiet ook weer niets op
Als het iemand interesseert zal ik wel vertellen hoe het was......
Oud 07-05-2004, 11:13
snoopy
snoopy is offline
JAAA! ik voel me goed, ondanks de regen. Ga strakjes lekker naar m'n vriend, en vanavond uit eten
en nu heb ik honger
Oud 07-05-2004, 11:21
Shitonya
Shitonya is offline
KUTregen, ik wil weg
Oud 07-05-2004, 12:26
sublime
sublime is offline
ik vind het echt extreem gemeen dat het regent. maar wat doe je er aan. net op de site van het knmi gekeken, en morgen en zondag wordt het wel iets beter, maar dan nog

verder ben ik natuurlijk véél te vroeg klaar, waardoor ik ga zenuwen. ben bang dat ik iets vergeet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten