Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 23-05-2004 @ 22:21 :
[afbeelding]
[afbeelding]

lepra op de voorkant van CJP site?
gheheh juh

ik was heeeeeel lam daar

maar ja nu ff ontopic

gisteren naar Ask for Bob in heemstede, daarna naar het feest van dying bride kelly, heel lam geworden, daar blijven slapen. chill gesmookt met de eXoot, daar vblijven eten, aardig wat gedronken, gechilled, Wonder Boys gekeken, naar huis, morgen duits examen
Advertentie
Oud 23-05-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 23-05-2004 @ 23:13 :
hehe
hij trekt gewoon zo'n scheve muil dat zn ogen allebei op een ander fotodeel zitten.
zie vorige post: ik was lam
Oud 23-05-2004, 23:34
Fog
Fog is offline
ik heb in een gothic tent mensen geiriteerd met vriendje en zijn vrienden.
toen heb ik vriendjes huis 3x ondergekotst van de bier en whiskey.
toen heb ik de hele dag misselijk in zijn bed gelegen en me laten verzorgen.
4x onder de douche/bad geweest.
toen heb ik 2 uur half dood in de trein naar huis gezeten.
Oud 24-05-2004, 00:14
Verwijderd
film gekeken
concert in tilburg
Oud 24-05-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-05-2004 @ 00:25 :
zie vorige post: ik was lam
Toch vraag ik me af hoe je daar in vredesnaam terecht bent gekomen
Oud 24-05-2004, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 24-05-2004 @ 01:27 :
Toch vraag ik me af hoe je daar in vredesnaam terecht bent gekomen
op bevrijdingspop haarlem was een cjp tent en die vogels vroegen of ik op de foto wou, ik was dus lam en dacht ach wat ik rek een vage smoel, ik heb later een meeltje naar cjp gestuurd (staat ook op mijn lj ergens) toen ik hoorde dat ik op hun site stond. ze waren niet van plan fotos te gebruiken voor hun site oorspronkelijk tot ze mijn pestkop tegen kwamen en die hebben ze maar gebruikt omdat ze hem zo grappig vonden
Oud 24-05-2004, 09:34
Verwijderd
7.00 uur: wekker gaat
7.05: japie hoort iets en legt de wekker het zwijgen op
7.06: japie nuttigt zijn eerste blikje golden power(dat al naast zijnbed klaarstond)
7.10: het blikje begint te werken en japie word wakker
7.12: japie springt onder de douche
7.40: japie komt onder de douche uit
7.41: japie droogt zich af en kleedt zich aan
8.00: japie nuttigt zijn ontbijt onder het genot van een blikje golden power en het nieuws
8.15 - 10.15: japie leert fanatiek aan geschiedenis,onderwijl drinkt hij nog een blikje golden power.
10.15 - ? : japie forum/msnt onder het genot van de rustieke muziek van goldfrapp

dat maakt mij fanatiek
Oud 24-05-2004, 09:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 24-05-2004 @ 10:34 :
7.00 uur: wekker gaat
7.05: japie hoort iets en legt de wekker het zwijgen op
7.06: japie nuttigt zijn eerste blikje golden power(dat al naast zijnbed klaarstond)
7.10: het blikje begint te werken en japie word wakker
7.12: japie springt onder de douche
7.40: japie komt onder de douche uit
7.41: japie droogt zich af en kleedt zich aan
8.00: japie nuttigt zijn ontbijt onder het genot van een blikje golden power en het nieuws
8.15 - 10.15: japie leert fanatiek aan geschiedenis,onderwijl drinkt hij nog een blikje golden power.
10.15 - ? : japie forum/msnt onder het genot van de rustieke muziek van goldfrapp

dat maakt mij fanatiek
Caffeine naast je bed hebben is echt een top cheat \M/
Oud 24-05-2004, 10:04
Otis
Otis is offline
Wekker ging om half 9.
Ik stond op om 10 uur..Deed een leuk muziekje aan (moloko)
Liep naar buiten in ondergoed, kwam erachter dat er bouwvakkers bezig waren bij de buren die dus mee konden genieten.
Terug naar binnen.Yoghurtje gegeten..
Schoteltje bijna tegen de tv aangegooid toen Re-play op tmf kwam.
En nu zit ik in mn ondergoed te forummen/msnen/chillen op Air.
Dat maakt mij stoer...
Ondanks mijn enge je-gaat-zakken-dromen van vannacht..
Ik ga straks wel aan Geschiedenis beginnen

Klote Lancashire can suck the imaginary dick
Oud 24-05-2004, 10:20
beuk
beuk is offline
veel te vroeg wakker geworden, geprobeerd door te slapen maar ik had honger. huis afgespeurd naar voedsel. in een kastje restje cornflakes gevonden en royaal overgoten met melk, halve bakje geadt en me verwonderd over de zoete smaak. geconstateerd dat pak begin april al bedorven was en uit wraak in de koelkast laten staan.
op de tu lege zaal aangetroffen zonder enige reden. docent vervloekt en naar ander gebouw gefietst om practicum af te maken. voor de honderdste keer geleerd dat practicumzalen op maandagochtend dicht zijn.

naar huis gegaan en achter de pc gekropen terwijl ik nog een miljard dingen moet doen deze week

maandag..
Oud 24-05-2004, 10:21
Verwijderd
wakker geworden met koppijn
doelloos geforumd
tot de ontdekking gekomen dat d'r niks te eten is in huis
senseo gaan drinken.

Hell yeah
Oud 24-05-2004, 10:29
Verwijderd
erg brak opgestaan, gedouched, aangekleed, beetje geforumd, naar school voor duits examen, ging lekker zover ik weet, terug naar huis, zo eens ontbijt maken want ik verga van de honger, straks eens mijn geschiedenis gaan leren
Oud 24-05-2004, 11:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
opgestaan, examen NL gemaakt wat goed ging, zometeen eten en dan gs leren (zoals ongeveer iedereen)
kut lancashire
Oud 24-05-2004, 12:26
Verwijderd
jammer het "hoe word je een player"-topic is dicht

aanvulling: ik ben net even naar school geweest,daar heb ik de mediatheek vrouwen kwaad gemaakt omdat ik van alle examen vakken een samenvatting heb uitgeprint (was bij elkaar iets van 200 paginas )

dat maakt mij tot een deugniet
Oud 24-05-2004, 12:32
Verwijderd
"afgedrukt" of "geprint"
Oud 24-05-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-05-2004 @ 13:32 :
"afgedrukt" of "geprint"
zit daar verschil in dan? ( )
justakid
justakid is offline
jeeej jarig zijn! en exame gemaakt
justakid
justakid is offline
en naar de nieuwe skate shop in amersfoort geweest! down hill!
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 24-05-2004 @ 13:26 :
jammer het "hoe word je een player"-topic is dicht

aanvulling: ik ben net even naar school geweest,daar heb ik de mediatheek vrouwen kwaad gemaakt omdat ik van alle examen vakken een samenvatting heb uitgeprint (was bij elkaar iets van 200 paginas )

dat maakt mij tot een deugniet
wij moeten altijd 5 eurocent per printje betalen

ik ben nu een proefexamen geschiedenis aan het maken...
ik ben een nerd.
Oud 24-05-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 24-05-2004 @ 13:35 :
wij moeten altijd 5 eurocent per printje betalen

ik ben nu een proefexamen geschiedenis aan het maken...
ik ben een nerd.

ik ben (via msn) iemand anders aan het helpen met s,dat maakt mij tot een nog veel grotere nerd

[ edit: ] vergeet ik gewoon justakid the feliciteren,bij deze alsnog !

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 12:41.
Oud 24-05-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 24-05-2004 @ 13:35 :
zit daar verschil in dan? ( )
nee maar 'uitprinten' is een contaminatie
Oud 24-05-2004, 12:52
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 24-05-2004 @ 13:38 :

vergeet ik gewoon justakid the feliciteren,bij deze alsnog !
+ ik kreeg net een boos telefoontje van iemand die al vanaf half 9 in de studiezaal op mij zit te wachten
oops , vergeten...
Oud 24-05-2004, 12:56
justakid
justakid is offline
dank je wel!!!
Oud 24-05-2004, 13:08
Baracuda
Baracuda is offline
Te laat wakker geworden. Ontbeten, gedoesjt, aangekleed bladiebla. Nu ben ik soort van bezig met Nederland in de jaren 50 en ik wíl niet eens beginnen aan Lancashire.

Citaat:
Klote Lancashire can suck the imaginary dick's van de dolle mina's [/B]

En hieperdepiephoera voor justakid
Oud 24-05-2004, 13:09
Verwijderd
Examen mens en organisatie afgelegd (de naam alleen al), ging redelijk...
En gefeliciteerd!
Oud 24-05-2004, 13:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niks

dit maakt mij een kasplantje
Oud 24-05-2004, 14:36
Fog
Fog is offline
geslapen nog meer gekotst en geskate

en het uitzendburo gebeld
Oud 24-05-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
justakid schreef op 24-05-2004 @ 13:35 :
jeeej jarig zijn! en exame gemaakt
gefeliciteerd, poeperdje

ik wou beginnen met leren in lancastre shite maar na 4 paginas ben ik in slaapgevallen, ik ben net wakker en ga t een tweede kans geven
Oud 24-05-2004, 15:02
cha0s
cha0s is offline
ik heb over de kruiskade gelopen en dreads + latex haarlijm gekocht. mjoah, daarna 'n jointje gerookt en 'n beetje lopen frunniken en kutten enzo... en nu hangen 'r draadjes aan m'n hoofd.
Oud 24-05-2004, 15:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 24-05-2004 @ 16:12 :
ben je rastafari geworden!?
als ik dat zou willen zit ik qua smoke gedrag iig al goed.
Oud 24-05-2004, 15:18
Verwijderd
feauteaux heaumeau!
Oud 24-05-2004, 15:19
cha0s
cha0s is offline
je m00der

Oud 24-05-2004, 15:19
Verwijderd
*ziet lj*

oeh.. ze zijn wel lang heh
Oud 24-05-2004, 15:22
cha0s
cha0s is offline
juh, wieso?
Oud 24-05-2004, 15:23
Verwijderd
eh ik had niet verw8 dat je van die lange zou nemen tot hoe ver komen ze ?
Oud 24-05-2004, 15:24
cha0s
cha0s is offline
ghehe, onderrug.
Oud 24-05-2004, 15:26
Verwijderd
ha vet dus je kan ze aan je konthaardreads vlechten

+ ga dat arme meisje 'ns ff gauw scheren jij
Oud 24-05-2004, 15:27
cha0s
cha0s is offline
gheh, zal 'ns kijken

mja, precies.. ghehe, khdl . khhk rip-off dub bandje maken die alleen maar khhk nummers covert.
Oud 24-05-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 24-05-2004 @ 16:27 :
gheh, zal 'ns kijken

mja, precies.. ghehe, khdl . khhk rip-off dub bandje maken die alleen maar khhk nummers covert.
c00l

btw dr is geloof ik binnenkort ook een reggae/dub feesje op het 'strand' in z'meer.. ben alleen de vliegert kwijt als ik meer info heb hoor je het wel mits je interesse hebt?
Oud 24-05-2004, 15:30
cha0s
cha0s is offline
ja graag.
Oud 24-05-2004, 16:02
Verwijderd
Om 9 uur ging mijn wekker. Toen ben ik opgestaan en heb mijn ochtendrituelen ondergaan. Om kwart over 10 ben ik op weg naar mijn sollicitatie gegaan die om 11 uur begon. Het ging wel ok, denk wel dat ik ben aangenomen. Zou mooi zijn. Daarna naar huis. In bed ben ik mn boek uit gaan lezen en toen ik het uit had ben ik in slaap gevallen. Om 3 uur moest ik natuurlijk wakker worden voor Oprah en na dat gekeken te hebben, heb ik met twee vriendinnetjes gebeld. En nu ben ik aan het forummuh!

Een sollicitatie-sletje
Oud 24-05-2004, 16:46
Verwijderd
Vanochtend ging mijn wekker om half 6, wat zelfs vroeger is dan wanneer ik naar school ga. Om tien voor 7 stapte ik op de trein waar ik vervolgens twee-en-een-half-uur in heb gezeten, om twee-en-een-half-uur bij mijn vriendje te kunnen zijn. Hierna moest ik logischerwijs weer twee-en-een-half-uur terug. Ook heb ik nog een vriendinnetje gebeld of ze mee ging shoppen, maar het bleek dat ze examens had. Ik heb haar dan maar even succes gewenst. Nog even alleen de stad doorgehuppeld & thuis gekomen fijn gebeld met het vriendje, in bad gelegen, gescrubd, gestoomd & gemaskerd, nagels gelakt en nu zit ik heerlijk schoon en warm met een glas rosé achter de computer.
Oud 24-05-2004, 22:31
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb vandaag mijn tentamen heel goed gemaakt
En ik heb een vriendin geholpen met het voorbereiden van het wiskunde examen morgen
Oeh ik ben een nerd.
Oud 24-05-2004, 22:48
Verwijderd
ik heb vandaag uitgeslapen, koffie gedronken, gamepjes gespeeld, muziekjes gedownload, gesolliciteerd, naar maten gegaan, mn pc van virussen geschoond.

dus...ik ben een luie koffieverslaafde nerd die leeched, werkloos is, en zn pc op orde houd

oh nee dat laatste hoorde ook al bij nerd
Oud 24-05-2004, 23:04
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
AePiE schreef op 24-05-2004 @ 23:48 :

dus...ik ben een luie koffieverslaafde nerd die leeched, werkloos is, en zn pc op orde houd

aaahh hier nog een

Werd wakker gebeld door chickie om 12.30. Ze had haar NL examen goed gemaakt Ze ging toen naast me liggen en viel in slaap <3 Ben zelf om 1300 gaan douchen, eten en leeches checken en opnieuw starten :>

1600 haar wakker gemaakt en naar de bieb gegaan, boetes betalen. Haar afgezet bij haar zusje. Gehooked met een maat in de stad. Met hem gameshops doorpluizen, boodschappen gehaald. Bij hem en zijn chickie gaan koken, eten en filmpie checken. Daarna naar huis gegaan want hij wilde haar sjtoopen. En nu zit ik te chillen en werk te zoeken op internet.
Oud 24-05-2004, 23:06
schimmel
schimmel is offline
verslapen voor school, dus nog maar 1 uur mee gemaakt want ik had een tussenuur en daarna een uur van een gestoorde, echt zwaar gestoorde, man. daar niet heen gegaan dus.
toen 2 cds en 2 boeken gekocht, naar huis gegaan, mezelf grotendeels ontkleed en de hele middag met een boek in de zon gebakken.

dit maakt mij iemand die ipv naar school gaat in de zon ligt
Oud 24-05-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 25-05-2004 @ 00:04 :
aaahh hier nog een

Werd wakker gebeld door chickie om 12.30. Ze had haar NL examen goed gemaakt Ze ging toen naast me liggen en viel in slaap <3 Ben zelf om 1300 gaan douchen, eten en leeches checken en opnieuw starten :>

1600 haar wakker gemaakt en naar de bieb gegaan, boetes betalen. Haar afgezet bij haar zusje. Gehooked met een maat in de stad. Met hem gameshops doorpluizen, boodschappen gehaald. Bij hem en zijn chickie gaan koken, eten en filmpie checken. Daarna naar huis gegaan want hij wilde haar sjtoopen. En nu zit ik te chillen en werk te zoeken op internet.
en ik was pr0n aan het checken

met Steve
Oud 24-05-2004, 23:50
Verwijderd
na vanmiddag dus tijdens het leren in slaap gevallen te zijn ben ik weer begonnen, ondertussen veel te veel geforumd. Nu net klaar, morgen vroeg op, 9 uur examen en van te voren nog ff wat samenvattingen doorlezen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten