![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik was heeeeeel lam daar ![]() maar ja nu ff ontopic gisteren naar Ask for Bob in heemstede, daarna naar het feest van dying bride kelly, heel lam geworden, daar blijven slapen. chill gesmookt met de eXoot, daar vblijven eten, aardig wat gedronken, gechilled, Wonder Boys gekeken, naar huis, morgen duits examen ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nu een proefexamen geschiedenis aan het maken... ik ben een nerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben (via msn) iemand anders aan het helpen met s,dat maakt mij tot een nog veel grotere nerd ![]() [ edit: ] vergeet ik gewoon justakid the feliciteren,bij deze alsnog ! Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 12:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oops , vergeten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wou beginnen met leren in lancastre shite maar na 4 paginas ben ik in slaapgevallen, ik ben net wakker en ga t een tweede kans geven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw dr is geloof ik binnenkort ook een reggae/dub feesje op het 'strand' in z'meer.. ben alleen de vliegert kwijt als ik meer info heb hoor je het wel mits je interesse hebt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Werd wakker gebeld door chickie om 12.30. Ze had haar NL examen goed gemaakt ![]() 1600 haar wakker gemaakt en naar de bieb gegaan, boetes betalen. Haar afgezet bij haar zusje. Gehooked met een maat in de stad. Met hem gameshops doorpluizen, boodschappen gehaald. Bij hem en zijn chickie gaan koken, eten en filmpie checken. Daarna naar huis gegaan want hij wilde haar sjtoopen. En nu zit ik te chillen en werk te zoeken op internet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met Steve ![]() |
![]() |
|
|