![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat 40punten gebeuren heeft ook een programmatje dat je op je eigen computer kunt installeren. En/of er zijn in de bieb vast ook wel boeken te vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als m'n vader 't vlees klaarmaakt is 't helemaal hel, die maakt het zo ongelooflijk vet dat 't gewoon niet lekker is. En die wil helemaal niks weten van 'gezond' eten. |
![]() |
||
Citaat:
@ leonoor: was dat programmatje er maar. Op www.dieetidee.nl staat wel ergens een lijst met punten die je uit kan printen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt een andere optie is er dan niet, lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien moet ik even langs de supermarkt voor een sausje of iets dergelijks wat ik dan kan gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben een stress-eter en als iemand me iets aanbiedt kan ik t moeilijk laten liggen..dat zijn mn probleempuntjes. ![]() iemand tips daarvoor?
||
Citaat:
Het 2e is ook voor een deel discipline, maar dat is eigenlijk over het algemeen het belangrijkste om af te vallen. Je kunt wel tegen zo veel mogelijk mensen zeggen dat je aan het afvallen bent en dat je er moeite mee hebt om dingen af te slaan en dus vragen of ze je minder willen aanbieden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien fitnessen oid? Dan kan je bepaalde 'delen' trainen en andere 'delen' niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de oefeningen één keer gedaan. Ze zijn makkelijk en als je ze vaak doet zijn ze vast effectief. ![]() Voorlopig blijf ik waarschijnlijk steken tussen 73,3 en 73,6 kilo. Er gaat wel meer af als ik wat vaker de trap neem en minder trek heb in pindakaas. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb hem gevonden in google, goeie tip, ik zal hem eens gaan downloaden. als het echt werkt is het de moeite waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
taart hoef je natuurlijk niet te nemen, je hebt er gewoon geen zin in zou ik zeggen. natuurlijk kan je ook een klein stukje nemen en dat compenseren door minder alcohol of hapjes. |
![]() |
||
Citaat:
Als je wil afvallen moet je inderdaad veel water drinken, 1,5 tot 2 liter op een dag wordt geadviseerd, dus dan moet je wel meer dan 4 glazen drinken Succes! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op een rijtje zoet beleg (aangezien je vegetarisch bent): Per boterham, normaal belegd: Appelstroop = 35 kcal Jam = 35 kcal Marmelade = 35 kcal Anijshagel = 60 kcal Vruchtenhagelslag = 60 kcal Muisjes = 60 kcal Chocoladevlokken = 65 kcal Hagelslag = 70 kcal Chocoladepasta = 85 kcal Kokosbrood = 85 kcal |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In appelstroop bijvoorbeeld zit niks aan vetten in, wel koolhydraten door suikers enzo, maar toch een stuk verantwoorder (als je aan de lijn doet). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |