Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 19:58
Zottuh
Zottuh is offline
Doordat ik nogal ziek ben geweest, te hard heb gewerkt, veel stress, ben ik echt heel erg veel afgevallen. En ik woog al niets teveel..Nu wil ik eigenlijk dus weer een beetje op gewicht komen ,maar omdat ik dus zo snelle verbranding heb enzo, schiet dat dus echt niet op. Ach, wie weet dat iemand nog wat leuks heeft
Oud 16-08-2004, 20:04
js0-
js0- is offline
maak een goed maaltijd-schema en hou je er aan? ook als je hard werkt genoeg tijd nemen om te eten

en tja je kan ook elke avond bij de mac eten dan komt er ook wel weer wat bij
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:07
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
js0- schreef op 16-08-2004 @ 21:04 :
maak een goed maaltijd-schema en hou je er aan? ook als je hard werkt genoeg tijd nemen om te eten

en tja je kan ook elke avond bij de mac eten dan komt er ook wel weer wat bij
dat was het probleem, werkte 12 uur per dag, en eten gebeurde vaak heel snel, goed voldoende eten zat er niet bij, pauze's werden vaak zelf overgeslagen. Normaal at ik wel voldoende, daar ben ik nu ook wel weer mee bezig ,maar ik kom gewoon echt niet aan.

Mja, zelfs dat heeft weinig effect,daarbij weer strontziek worden hoeft niet en geld he
Oud 16-08-2004, 20:48
Verwijderd
Als je gaat bezuinigen op eten ben je wel heel ver heen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:00
Auntie M
Auntie M is offline
Veel tussendoortjes. Volle yoghurt, vla, melk etc., kaas, noten dus producten waar veel eiwitten in zitten. Maar ook fruit als bananen, druiven etc.
Ik dacht vroeger altijd dat je alleen van te vet eten dik kon worden, maar van eiwitten kun je dus ook behoorlijk aankomen. Let wel op dat je niet te veel verzadigde vetzuren eet, anders zit je weer met een te hoog cholestrolgehalte.
Oud 16-08-2004, 21:03
Verwijderd
Okee, en wat doe je als je met het tegenovergestelde probleem zit? Ik vreet teveel taart, chips, snoep, chocola e.d.. Ben niet te dik, ben "gewoon", maar van gewoon komt "stevig" natuurlijk.. En als ik mezelf iets ga onthouden merk ik dat ik het later gewoon weer snel opeet..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:14
Auntie M
Auntie M is offline
Maar dan heb je toch weer het moment van eten weer uitgesteld. Scheelt toch. Tsja en als je bang bent dat gewoon stevig wordt etc dan toch de discipline opbrengen om niet te veel te snoepen. Er is hier een groot lijntopic, staan daar geen tips die je kunt gebruiken?
Oud 16-08-2004, 21:46
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 16-08-2004 @ 21:48 :
Als je gaat bezuinigen op eten ben je wel heel ver heen.
pardon ?

vet eten heeft helemaal geen zin, en er staat ook gezond aankomen. Mja, volle yogurt enzo dat was dus wat ik deed. Achja komt wel goed
Oud 16-08-2004, 22:57
Poepenis
Poepenis is offline
weightgainer nemen, of maaltijdvervangers naast je gewone maaltijd. Voor de rest 's avonds koolhydraten eten dan kom ze weer op gewicht.
Wat bedoel je trouwens met Gezond snel aankomen??
Wil je vet erbij? Dat lijkt mij niet bepaald het gezonds om erbij te krijgen. Probeer ook wat aan je spieren te doen, ga fitnessen en neem direct na je fitness die weightgainer.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:23
Hulk
Hulk is offline
er bestaan wel 'medicijnen' die speciaal bedoeld zijn om gezond gewicht aan te komen. Ik geloof dat die weightgainer er een van is.
Oud 17-08-2004, 17:06
I love stars
I love stars is offline
Gewoon wat meer eten , 1 keer in de week zeker naar de mac gaan. En wat meer snacks eten , maar ook gezond blijven eten.

ff nieuwsgierig hoeveel weeg je en hoe groot ben je?
Oud 17-08-2004, 17:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Gezond eten is dus zonder vette happen als de MAC aan zien te komen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 20:47
Zottuh
Zottuh is offline
Ik ben zo 183, en woog altijd zo 72 kilo. Nu zit ik denk ik als meezit krap aan de 60. En je kunt dus gewoon weer botjes tellen.
Als het zo makkelijk was als meer eten had ik nog een topic geopent. Ik heb altijd al 2 keer zoveel moeten eten als een normaal mens om op gewicht te blijven. En vet eten heeft helemaal niet veel zin.
En met sporten, ik vrees dat dat het niet meer is, doe een sportopleiding,doe topsport. Ik sport eerder teveel, daarbij kweek je zwaardere spieren,dus meer gewicht,maar ik blijf een "gratenhuis".
Botweg gezegt , ik wil gewoon weer een dikkere speklaag over me hele lichaam

Mja, of medicijnen nou zo geweldige oplossing is. Ik wil juist geen troep meer
Oud 17-08-2004, 21:09
Hulk
Hulk is offline
het zijn geen medicijnen vandaar die aanhalingstekens. Het zijn gewoon gezonde koolhydraten en eiwitten om gewicht er bij te krijgen.
Oud 17-08-2004, 21:12
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
Daster schreef op 17-08-2004 @ 22:09 :
het zijn geen medicijnen vandaar die aanhalingstekens. Het zijn gewoon gezonde koolhydraten en eiwitten om gewicht er bij te krijgen.
sorry, verkeerd begrepen , weet je er meer over ? waar kun je ze krijgen ? schadelijk ?
Oud 22-08-2004, 14:07
js0-
js0- is offline
ik gebruik zelf ook weightgainer, het is een poeder dat je oplost in melk of water. het is voor een deel koolhydraten en eiwitten, maar er zit nog veel meer in, maar je moet het niet als maaltijdvervanger gebruiken maar als " extra"

als je er nou voor zorgt dat je tenminste 3 keer per dag de tijd neemt om te eten, dus onbijt avondeten en 1 keer eten op je werk, en dan tussendoor een paar shakes?

schadelijk is het volgens mij niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Zottuh schreef op 16-08-2004 @ 22:46 :
pardon ?

Je bent behoorlijk gek als je vanwege je werk niet gewoon normaal blijft eten.

Gewoon even 10 minuten pauze om te eten. Dat zullen ze vast ook bij een kerncentrale kunnen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 15:24
Verwijderd
Gewoon veel eten en dan niet zo af en toe een hapje meer, maar veel. Vijf of zes keer per dag tot je vol zit. Vet eten is geen probleem als je maar niet te veel verzadigde vetten eet, want dat is niet goed voor je aderen . Het enige slechte aan onverzadigd vet is namelijk dat je er dikker van kan worden, maar dat was nu juist je bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 13:32
MightyDuck
MightyDuck is offline
Precies, je word overal dikker van als je een kcal overschot hebt. Maar idd, je moet gewoon eten. Niet een klein beetje meer, maar echt tot je hartstikke stamp vol zit en dat meerdere malen per dag.

Een hoge kcal inname zonder te ontploffen bereik je idd door vaker te eten, 6x of vaker per dag. Dus hup, ga je volduwen !
Oud 24-08-2004, 01:46
Zottuh
Zottuh is offline
Beetje onzin, ik eet al absurt veel. Ze noemen me zelfs "vuilnisvatje". Ik eet ruim voor 2 mensen, maar het heeft geen zin. Als het een kwestie van een hapje meer eten stond hier geen topic
Oud 24-08-2004, 08:50
MightyDuck
MightyDuck is offline
Hehe iedereen roept altijd meteen dat ze al heel veel eten. Reken het maar eens na op hoeveel kcal je per dag uit komt, en hoeveel je er verbruikt. Waarschijnlijk ontdek je dan dat je helemaal niet zo veel eet. Qua volume misschien ja, maar qua inhoud ?

http://members.home.nl/petcho/EB.doc

Daar moogt ge rekenen
Oud 24-08-2004, 10:37
Zottuh
Zottuh is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 24-08-2004 @ 09:50 :
Hehe iedereen roept altijd meteen dat ze al heel veel eten. Reken het maar eens na op hoeveel kcal je per dag uit komt, en hoeveel je er verbruikt. Waarschijnlijk ontdek je dan dat je helemaal niet zo veel eet. Qua volume misschien ja, maar qua inhoud ?

http://members.home.nl/petcho/EB.doc

Daar moogt ge rekenen
Ik weet dat ik goed eet, heb jaren lang zelfs dieeten gehad met extra inhoud omdat ik topsport beoefende. Daar werd dus even het beste voor je afgesteld, en is mij heel goed uitgelegt hoe ik moest eten.
Oud 24-08-2004, 14:37
Fainche
Fainche is offline
pff zeikert, als niks helpt en jij toch al zo goed weet wat je moet eten kenne wij dr ook niks an doen hè
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 14:58
rubenrtv
rubenrtv is offline
Kijk de film Super Size Me maar eens; hij komt 17 kilo aan door een maand lang alleen bij de Mac te eten.
Dit moet jij niet doen; maar je kunt me niet vertellen dat jij niet aankomt als je 6x per dag spaghetti met roomsaus eet.
Oud 24-08-2004, 15:55
tandenborstel
tandenborstel is offline
Herkenning. Ik ben 181 cm en weeg 55 kg. Wat/hoeveel ik ook eet, er komt niets bij, hoogstens wat af als ik ziek ben geweest ofso...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 19:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
tandenborstel schreef op 24-08-2004 @ 16:55 :
Herkenning. Ik ben 181 cm en weeg 55 kg. Wat/hoeveel ik ook eet, er komt niets bij, hoogstens wat af als ik ziek ben geweest ofso...
Binnen 5 jaar, heb je een fenomenale hoge Colestorol, en dan bedoel ik niet de goede Colestorol .
Oud 24-08-2004, 20:36
DG
DG is offline
hey ik heb t zelfde probleem als de TS ik wil ook eerst aankomen zodat ik daarna kan gaan trainen en dus breder word

maar wat iedereen zegt lijkt me juist niet werken

denk na: als mensen op dieet zijn, moeten ze 6 x per dag eten (kleine beetje en veel water drinken)

dus ik dacht al eet je nou 3 x per dag en dan lekker veel(geen vette patat elke dag ofso wel gewoon blijven doen) en dan minder drinkt of als je vaak drinkt ook Yoghi ofso gaan drinken dat dat wel helpt suc6 meid en laat t me weten dmv PM ofso of t is gelukt en hoe

ok?

Kus DG
Oud 24-08-2004, 21:06
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Zottuh schreef op 24-08-2004 @ 11:37 :
Ik weet dat ik goed eet, heb jaren lang zelfs dieeten gehad met extra inhoud omdat ik topsport beoefende. Daar werd dus even het beste voor je afgesteld, en is mij heel goed uitgelegt hoe ik moest eten.
Tja doe wat scheelt er dan aan. Doe dat nu ook gewoon. Tel uit wat je nodig hebt en eet meer dan dat.
Oud 24-08-2004, 21:11
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
DG schreef op 24-08-2004 @ 21:36 :
hey ik heb t zelfde probleem als de TS ik wil ook eerst aankomen zodat ik daarna kan gaan trainen en dus breder word

maar wat iedereen zegt lijkt me juist niet werken

denk na: als mensen op dieet zijn, moeten ze 6 x per dag eten (kleine beetje en veel water drinken)

dus ik dacht al eet je nou 3 x per dag en dan lekker veel(geen vette patat elke dag ofso wel gewoon blijven doen) en dan minder drinkt of als je vaak drinkt ook Yoghi ofso gaan drinken dat dat wel helpt suc6 meid en laat t me weten dmv PM ofso of t is gelukt en hoe

ok?

Kus DG
Aankomen en dan pas trainen. Je denkt nog dat je vet kan omzetten in spierweefsel ?

Leef je uit op de materie van fysiologie en voedingswetenschap...

Mocht je serieus interesse hebben PM dan maar ff. Ga hier geen uur typen.

De frequentie van de aanvoer van voedingsstoffen bepaald het niveau van het metabolisme. Daarom eet je vaker.

Spiermassa word gebouwt van eiwit, dé bouwstof voor nieuw weefsel. Koolhydraten en vetten dienen ter onderhoud van organen en als energieleverancier. Of als reservebrandstof...( valt over te mierenneuken maar voor 95% zijn dat de taken )
Oud 25-08-2004, 10:46
Frenkpie
Frenkpie is offline
Wil je aankomen? Op een gezonde verantwoorde manier?
Doe het volgende:

maak een globale eetschema, met 5-6 maaltijden verspreid over de dag.
Eet per maaltijd ongeveer 20 gram eiwitten en 40-50 gram complexe Koolhydraten (dat zijn KH's van boterhammen, brinta, havermout, rijst etc).
Eiwitten zijn essentiele bouwstoffen die je nodig hebt om een lichaam op te bouwen in bijv. spiermassa die zelfs bij een vrouw niet zal misstaan (in een bepaalde mate natuurlijk!).

Je moet dus dingen zoals: snoep en chips alcohol etc. vermijden ! Je wordt er écht niet beter van, je kan er miss wel van aankomen, maar op een zeer ongezonde manier; zeer belastend voor je lever/nieren etc.

Probeer daarnaast ook lekker te sporten, cardio (fietsen/trimmen) kan maar je moet dan wel weer méér eten om aan te komen.

Ik adviseer je om gewichten te gaan heffen 1 a 2x per week. ICm met een goed dieet zul je op een gezonde manier aankomen. Ikkan je nog wel meer over vertellen, maar dan ben ik vanavond nog bezig

Je hebt nu de basic adviezen van mij gekregen. Doe ermee wat je wilt

ikzelf begeleid mensen die willen aankomen of afvallen in het dagelijks leven. Het is niet mijn beroep maar ik weet wel waar ik over praat
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 10:48
Frenkpie
Frenkpie is offline
Citaat:
Zottuh schreef op 24-08-2004 @ 02:46 :
Beetje onzin, ik eet al absurt veel. Ze noemen me zelfs "vuilnisvatje". Ik eet ruim voor 2 mensen, maar het heeft geen zin. Als het een kwestie van een hapje meer eten stond hier geen topic

Vriend van mij at 15 boterhammen per dag en veel friet + zakken chips.
HIj kwam geen gram aan.

Ik had een dieet voor hem gemaakt en hij ging gewichten tillen en kwam 15 kg aan in 6 maanden tijd (5% was vet).

Dus je kan eten.. of eten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 10:52
Frenkpie
Frenkpie is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 16-08-2004 @ 22:00 :
Veel tussendoortjes. Volle yoghurt, vla, melk etc., kaas, noten dus producten waar veel eiwitten in zitten. Maar ook fruit als bananen, druiven etc.
Ik dacht vroeger altijd dat je alleen van te vet eten dik kon worden, maar van eiwitten kun je dus ook behoorlijk aankomen. Let wel op dat je niet te veel verzadigde vetzuren eet, anders zit je weer met een te hoog cholestrolgehalte.
van eiwitten aankomen? Whaha dan moet je wel hééél veel eiwitten eten per dag... ik denk dan aan 300-400 gram per dag.

1 basic zin: je komt pas aan wanneer je meer Kcal eet dan dat je lichaam verbruikt.

Als je eiwitten in overvloed eet, en bijna geen KH's en vetten bij eet zal je lichaam (noodgedwongen) die eiwitten (aminozuren) omzetten in glucose. Dat is voor het lichaam best wat werk waardoor je ook weer energie mee verbrand.

Waar jij waarschijnlijk van aangekomen bent, zijn de suikers in fruit (fructose) , dat zijn simpele Koolhydraten met een hoge GI en II waarde. Kort gezegd is dat je lichaam die KH's snel opneemt en daardoor sneller tot vetopslag overgaat doordat het leptine gehalte toeneemt.

Wat mensne gewoon niet willen begrijpen is dat ze dik worden van KH's (suiker!) ipv verzadigde vetten. En ik wordt altijd zo kwaad wanneer ik een verpakking lees: 0% vet !! maar waar dan wel 60% van het product bestaat uit suikers en hoge GI KH's

Waar je dus sneller dik vna wordt dan vetten..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 11:00
MightyDuck
MightyDuck is offline
Gooh frenkpie, invasie van dbb-ers

Straks denken ze nog dat ik je gekloond heb
Oud 25-08-2004, 11:09
Frenkpie
Frenkpie is offline
Citaat:
js0- schreef op 22-08-2004 @ 15:07 :
ik gebruik zelf ook weightgainer, het is een poeder dat je oplost in melk of water. het is voor een deel koolhydraten en eiwitten, maar er zit nog veel meer in, maar je moet het niet als maaltijdvervanger gebruiken maar als " extra"

als je er nou voor zorgt dat je tenminste 3 keer per dag de tijd neemt om te eten, dus onbijt avondeten en 1 keer eten op je werk, en dan tussendoor een paar shakes?

schadelijk is het volgens mij niet
schadelijk is een WG niet. Maar wel belastend voor je lever en nieren. Waardoor je ook weer voldoende water bij moet drinken om schade beperkt te houden (2-3 liter per dag). Want anders kan je over een langere periode klachten krijgen.

Ik zou het gewoon houden bij normaal eet: vis,magere kwark, rijst, spagetti,volkoren boterhammen etc.

dát is voedsel wat je lichaam nodig heeft om in balans te blijven en evt mee aan te komen.
Met citaat reageren
Frenkpie
Frenkpie is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 25-08-2004 @ 12:00 :
Gooh frenkpie, invasie van dbb-ers

Straks denken ze nog dat ik je gekloond heb
ik geef m'n mening.
Met citaat reageren
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Frenkpie schreef op 25-08-2004 @ 11:52 :

Waar jij waarschijnlijk van aangekomen bent, zijn de suikers in fruit (fructose) , dat zijn simpele Koolhydraten met een hoge GI en II waarde. Kort gezegd is dat je lichaam die KH's snel opneemt en daardoor sneller tot vetopslag overgaat doordat het leptine gehalte toeneemt.

Wat mensne gewoon niet willen begrijpen is dat ze dik worden van KH's (suiker!) ipv verzadigde vetten. En ik wordt altijd zo kwaad wanneer ik een verpakking lees: 0% vet !! maar waar dan wel 60% van het product bestaat uit suikers en hoge GI KH's

Waar je dus sneller dik vna wordt dan vetten..
Indeed, het bloedglucose verhaal wat ik al eerder zei. Pieken en dalen ten gevolg van het nemen van simpele koolhydraten, mono & dissacchariden o.a. saboteert de stofwisseling.

Door de snelle stijging bij het consumeren van dergelijke koolhydraten word om hyperglycemie te voorkomen veel insuline in het bloedsysteem gepompt om de bloedglucose spiegel te doen dalen. Dat doet het door het overschot in de eerst beschikbare cellen te persen --> de vetcellen

En aangezien door zo een insuline overproductie de bloedwaarde direct weer sterk daalt, zal het slachtoffer wss weer naar de snoepzak grijpen en zal het proces zich waarschijnlijk herhalen. Waardoor je 9 van de 10x op het eind van de dag ook té veel kcal geconsumeerd hebt.

Zo word je op de lange termijn een gezellig tonnetje vet.
Oud 26-08-2004, 21:29
DjDaZ
DjDaZ is offline
ik heb ook het zelfde probleem...

ik ben 1,95 en ik weeg 60 Kg... das btje extreem ligt volgens mij... maar ik ga ff opzoek, en ff testen wat wel en niet werkt, en hopen dat ik snel heel wat aankom *kilotje of 20/30*

Groet

Dazz
Oud 26-08-2004, 21:47
Mara
Mara is offline
Citaat:
DjDaZ schreef op 26-08-2004 @ 22:29 :

ik ben 1,95 en ik weeg 60 Kg... das btje extreem ligt volgens mij... maar ik ga ff opzoek, en ff testen wat wel en niet werkt, en hopen dat ik snel heel wat aankom *kilotje of 20/30*

Groet

Dazz
Lees dit topic eens goed door, 't grote lijntopic wil ook wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:55
Suzanne
Suzanne is offline
Citaat:
Zottuh schreef op 16-08-2004 @ 20:58 :
Doordat ik nogal ziek ben geweest, te hard heb gewerkt, veel stress, ben ik echt heel erg veel afgevallen. En ik woog al niets teveel..Nu wil ik eigenlijk dus weer een beetje op gewicht komen ,maar omdat ik dus zo snelle verbranding heb enzo, schiet dat dus echt niet op. Ach, wie weet dat iemand nog wat leuks heeft
Snel afvallen of snel aankomen is beide erg ongezond. Ik zou het dan wat opbouwen.. Veel extraatjes, je niet vol eten na elke maaltijd.. alles wat afgeraden wordt bij programma's voor snel afvallen
Oud 27-08-2004, 01:10
MightyDuck
MightyDuck is offline
Hehe denk dat hij SPIERmassa wil en geen vetmassa
Oud 27-08-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
DjDaZ schreef op 26-08-2004 @ 22:29 :

Groet

Dazz
in korte tijd 20/30 kilo aankomen is hoe dan ook niet gezond reken er maar op dat zoiets minstens een jaar gaat duren (en dan heb je er nog best wat vaart in zitten, vind ik)
Ik wou trouwens gaan laten zien wat ik at (qua kcal, vet, koolh, eiwit) toen ik aan wou komen maar ik weet de site niet meer waarop ik dat ooit ging uitrekenen. Die heb ik ergens in de afgelopen vier maanden nog ergens op het forum genoemd
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:04
Fade of Light
Fade of Light is offline
Sarah: www.voedingsmeter.nl ?

(extra: www.calorietabel.nl )
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 16:17
Verwijderd
Ik had een andere maar deze doet 't ook
Ik at toen 3509 kcal per dag
met 123 gram eiwit
123 gram vet
en 463 gram koolhydraten
en toen kwam ik een kilo per maand aan, ongeveer, een jaar lang. Ik groeide in die tijd nog wel een centimeter of vier. Ik sportte niet maar bewoog gemiddeld ongeveer drie kwartier per dag (fietsen, wandelen, etc). En ik ben een meisje en ik ben niet erg lang; een jongen of iemand die langer is dan ik, zal ook meer nodig hebben om aan te komen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:39
MightyDuck
MightyDuck is offline
Sjonge Sarah, wel een hoog aandeel aan vet, zeker voor een meisje. Dat zal toch vast geen 12kg droge massa zijn geweest

Was jij verder nog erg lichamelijk actief overdag ofzo, gezien die wel erg hoge dagelijkse kcal inname ?

Mogelijk is de achterliggende gedachte hier achter het lichaam de verbranding van zowel vet als koolhydraten te laten optimaliseren, hoewel je in dat geval vet en koolhydraten gescheiden zou eten.

Maarreuh, vertel es wat meer, wat wilde jij daar precies mee bereiken ?

En idd, ik bulkte op 4500kcal per dag, 650 gram koolhydraten, 260 gram eiwit, 80 gram vet.

Zo ongeveer dan he, smokkelde toen nogal wat veel

Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 00:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 27-08-2004 @ 21:39 :
bekende woorden, alleen dan geen verleden tijd Mja, ik kan mijn eetpatroon gewoon niet veranderen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 11:30
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:21 :
bekende woorden, alleen dan geen verleden tijd Mja, ik kan mijn eetpatroon gewoon niet veranderen
Wacht maar tot je bovenop je vers gekweekte spieren een dikke blubber vet krijgt dan piep je wel anders
Oud 29-08-2004, 13:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik heb geen spieren, alleen een klein beetje vet.... Met dit eetpatroon krijg ik niet meer vet... Dus zoooo heel erg lijkt het niet te zijn Maar het kan beter, dat vast wel...en hopelijk ooit ook spieren ;o
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 27-08-2004 @ 21:39 :
Sjonge Sarah, wel een hoog aandeel aan vet, zeker voor een meisje. Dat zal toch vast geen 12kg droge massa zijn geweest

Was jij verder nog erg lichamelijk actief overdag ofzo, gezien die wel erg hoge dagelijkse kcal inname ?

Mogelijk is de achterliggende gedachte hier achter het lichaam de verbranding van zowel vet als koolhydraten te laten optimaliseren, hoewel je in dat geval vet en koolhydraten gescheiden zou eten.

Maarreuh, vertel es wat meer, wat wilde jij daar precies mee bereiken ?

En idd, ik bulkte op 4500kcal per dag, 650 gram koolhydraten, 260 gram eiwit, 80 gram vet.

Nee, het was ook mijn bedoeling toen om ook meer vet te krijgen . Ik was gewoon heel mager en ik wou normaal zijn om het niet meer steeds koud te hebben, om er beter (gezonder, vrouwelijker, etc) uit te zien, om kleren niet altijd te hoeven innemen, dat soort dingen. Ik heb toen niet echt nagedacht over verhoudingen tussen dingen, wist er niet super veel vanaf, ik heb gewoon zo veel mogelijk gegeten. Het vet komt denk ik vooral uit volle melk en broodbeleg.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 19:44
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Sarah schreef op 29-08-2004 @ 20:28 :
beter (gezonder, vrouwelijker, etc) uit te zien.
Oud 30-08-2004, 12:50
dathomaz
dathomaz is offline
[QUOTE]Frenkpie schreef op 25-08-2004 @ 11:52 :
[B]van eiwitten aankomen? Whaha dan moet je wel hééél veel eiwitten eten per dag... ik denk dan aan 300-400 gram per dag.

Dat is wel heel veel.
Heel veel weeg jij en hoeveel eitwitten eet jij??
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten