![]() |
||
Citaat:
Mja, zelfs dat heeft weinig effect,daarbij weer strontziek worden hoeft niet en geld he ![]()
||
Citaat:
vet eten heeft helemaal geen zin, en er staat ook gezond aankomen. Mja, volle yogurt enzo dat was dus wat ik deed. Achja komt wel goed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gewoon even 10 minuten pauze om te eten. Dat zullen ze vast ook bij een kerncentrale kunnen. |
![]() |
|
Hehe iedereen roept altijd meteen dat ze al heel veel eten. Reken het maar eens na op hoeveel kcal je per dag uit komt, en hoeveel je er verbruikt. Waarschijnlijk ontdek je dan dat je helemaal niet zo veel eet. Qua volume misschien ja, maar qua inhoud ?
http://members.home.nl/petcho/EB.doc Daar moogt ge rekenen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Leef je uit op de materie van fysiologie en voedingswetenschap... ![]() Mocht je serieus interesse hebben PM dan maar ff. Ga hier geen uur typen. De frequentie van de aanvoer van voedingsstoffen bepaald het niveau van het metabolisme. Daarom eet je vaker. Spiermassa word gebouwt van eiwit, dé bouwstof voor nieuw weefsel. Koolhydraten en vetten dienen ter onderhoud van organen en als energieleverancier. Of als reservebrandstof...( valt over te mierenneuken maar voor 95% zijn dat de taken )
||
![]() |
Citaat:
Vriend van mij at 15 boterhammen per dag en veel friet + zakken chips. HIj kwam geen gram aan. Ik had een dieet voor hem gemaakt en hij ging gewichten tillen en kwam 15 kg aan in 6 maanden tijd (5% was vet). Dus je kan eten.. of eten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 basic zin: je komt pas aan wanneer je meer Kcal eet dan dat je lichaam verbruikt. Als je eiwitten in overvloed eet, en bijna geen KH's en vetten bij eet zal je lichaam (noodgedwongen) die eiwitten (aminozuren) omzetten in glucose. Dat is voor het lichaam best wat werk waardoor je ook weer energie mee verbrand. Waar jij waarschijnlijk van aangekomen bent, zijn de suikers in fruit (fructose) , dat zijn simpele Koolhydraten met een hoge GI en II waarde. Kort gezegd is dat je lichaam die KH's snel opneemt en daardoor sneller tot vetopslag overgaat doordat het leptine gehalte toeneemt. Wat mensne gewoon niet willen begrijpen is dat ze dik worden van KH's (suiker!) ipv verzadigde vetten. En ik wordt altijd zo kwaad wanneer ik een verpakking lees: 0% vet !! maar waar dan wel 60% van het product bestaat uit suikers en hoge GI KH's Waar je dus sneller dik vna wordt dan vetten.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het gewoon houden bij normaal eet: vis,magere kwark, rijst, spagetti,volkoren boterhammen etc. dát is voedsel wat je lichaam nodig heeft om in balans te blijven en evt mee aan te komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door de snelle stijging bij het consumeren van dergelijke koolhydraten word om hyperglycemie te voorkomen veel insuline in het bloedsysteem gepompt om de bloedglucose spiegel te doen dalen. Dat doet het door het overschot in de eerst beschikbare cellen te persen --> de vetcellen ![]() En aangezien door zo een insuline overproductie de bloedwaarde direct weer sterk daalt, zal het slachtoffer wss weer naar de snoepzak grijpen en zal het proces zich waarschijnlijk herhalen. Waardoor je 9 van de 10x op het eind van de dag ook té veel kcal geconsumeerd hebt. Zo word je op de lange termijn een gezellig tonnetje vet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wou trouwens gaan laten zien wat ik at (qua kcal, vet, koolh, eiwit) toen ik aan wou komen maar ik weet de site niet meer waarop ik dat ooit ging uitrekenen. Die heb ik ergens in de afgelopen vier maanden nog ergens op het forum genoemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Frenkpie schreef op 25-08-2004 @ 11:52 :
[B]van eiwitten aankomen? Whaha dan moet je wel hééél veel eiwitten eten per dag... ik denk dan aan 300-400 gram per dag. Dat is wel heel veel. Heel veel weeg jij en hoeveel eitwitten eet jij?? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |