Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 22:21
SabineW
SabineW is offline
-lelijk (valt best mee zeggen ze )
-geen leuke jongens in de buurt
-verlegen
-er vallen alleen maar turken op me
niet dat ik iets tegen ze heb ofzo, maar k val niet op buitenlanders..
Oud 08-07-2004, 20:47
biep
biep is offline
-pas n week uit met vriendje
-nog niet echt behoefte aan'n relatie op dit moment denk ik
-nog niet echt de jongen tegengekomen waarvan ik denk: "ja dít is'm"
-de jongens die ik wel zie zitten zien mij vaak niet staan
Oud 08-07-2004, 20:57
thalia
thalia is offline
Citaat:
biep schreef op 08-07-2004 @ 21:47 :
de jongens die ik wel zie zitten zien mij vaak niet staan
Je hebt duidelijk hetzelfde probleem als ik ...
Oud 13-07-2004, 01:00
Tuxs
Tuxs is offline
Hmm ik ben vrijgezel omdat ik wel een meisje weet die ik echt heeel leuk vind (is volgens mij de ware) maar ze heeft dus als een vriend en ik ben dan ook weer te verlegen om m'n gevoel tegenover haar te uiten, dat komt voornamelijk doordat ze al een vriend heeft... toch pushed iedereen me om het te vertellen, maar ik twijfel zelf heel erg... (offtopic: enig idee wat jullie zouden doen? vertellen of wachten?)
Oud 13-07-2004, 10:05
Charlottetje
Charlottetje is offline
omdat:
-ik gruwelijk lelijk ben
-zo af en toe wel eens egocentrische trekjes wil vertonen
-ik altijd iets zeker wil weten voor ik ergens aan begin
etc.
etc.

(ow, en ehh, ik heb het niet verteld toen ik op een vriend verliefd werd)
Oud 13-07-2004, 10:13
Millroy
Millroy is offline
Omdat ik geen behoefte heb aan een vriendin op dit moment.
Heb pas een relatie gehad, maar die is "stuk gelopen" omdat ik eigenlijk niet om haar gaf en gewoon een vriendin wou hebben om er een te hebben. (Als je begrijpt wat ik bedoel.) Daardoor heb ik me ook gerealiseerd dat ik duidellijk nog niet rijp ben voor een echte relatie. En frankly, het is een opluchting.
Ik heb ook nog nooit begrepen waarom sommige mensen zo freaken omdat ze liefdesproblemen hebben. Lekker ongevoelig.
Oud 13-07-2004, 10:28
Verwijderd
Daarom.

Als het aan mij ligt ben ik het niet al te lang meer want ik heb echt een constante flow aandacht en genegenheid nodig. Maarrr ik kom net uit een behoorlijke relatie, dus het is waarschijnlijk even wachten tot ik me in A'dam heb gevestigd.

En iemand ben tegengekomen die ik weer een beetje leuk ga vinden :\ Ook handig.
Oud 13-07-2004, 11:47
Nonaj
Nonaj is offline
Oh ja, dit heb ik de vorige keer niet gepost denk ik: meestal als ik iemand leuk vind, denk ik: hij is zó leuk, dat zal een ander meisje vast ook wel door gehad hebben, dus hij zal wel al een vriendin hebben....
Oud 13-07-2004, 12:43
alguien
alguien is offline
Vrijgezel. Omdat ik vrij verlegen ben. Zelfs al laat iemand merken dattie me leuk vindt, dan zal ik daar nog niet veel mee doen, ben niet zo goed in de 1e stap zetten.

En ik moet degene ook echt erg leuk vinden, wil ik er echt een relatie mee beginnen. Ga niet zomaar wat beginnen, om maar een vriend te hebben, snap je?
Oud 13-07-2004, 16:56
Mara
Mara is offline
Ik ben niet knap en ik ben dik. Hierdoor hartstikke onzeker, en dus ook verlegen en wantrouwend. 't Hangt allemaal samen.
Oud 13-07-2004, 17:05
Green Day
Green Day is offline
Verschillende redenen. Het ligt vrij gecompliceerd volgens mij.

Waarschijnlijk is de hoofdreden gewoon pech. Verder val ik misschien vooral op de verkeerde meisjes (al was het maar omdat ze niet op mij vallen) en ben ik misschien te lief. Meisjes zijn geneigd me (snel) als een betrouwbare goede vriend te zien.

Misschien speelt het ook mee dat ik "anders" ben. Dan wordt er toch al minder snel op je gevallen dan wanneer je standaard bent of wanneer je de genormaliseerde perfectie lijkt te benaderen (waarin ik niet geloof).

Verder ga ik alleen achter een meisje aan, wanneer ik vind dat ze het waard is...

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 17:10.
Oud 13-07-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-07-2004 @ 17:56 :
Ik ben niet knap en ik ben dik. Hierdoor hartstikke onzeker, en dus ook verlegen en wantrouwend. 't Hangt allemaal samen.
Tis alleen wel misplaatst. Lelijke en dikke mensen krijgen nog verbazingwekkend snel een relatie, kijk maar in het Jij en je partner-fototopic. Je kunt best onzeker zijn over je uiterlijk, maar je moet jezelf niet ten onrechte aanpraten dat dat de reden is dat je vrijgezel bent.
Oud 13-07-2004, 18:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2004 @ 17:23 :
Tis alleen wel misplaatst. Lelijke en dikke mensen krijgen nog verbazingwekkend snel een relatie, kijk maar in het Jij en je partner-fototopic. Je kunt best onzeker zijn over je uiterlijk, maar je moet jezelf niet ten onrechte aanpraten dat dat de reden is dat je vrijgezel bent.
bovendien.. ik weet niet of je wel es in de spiegel kijkt... maar jij ziet er best leuk uit hoor. (heeft fotoboek gekeken)
Oud 13-07-2004, 20:42
biep
biep is offline
Citaat:
alguien schreef op 13-07-2004 @ 13:43 :
Vrijgezel. Omdat ik vrij verlegen ben. Zelfs al laat iemand merken dattie me leuk vindt, dan zal ik daar nog niet veel mee doen, ben niet zo goed in de 1e stap zetten.
hey chick, zin in een date... prrrr
Oud 14-07-2004, 13:58
mina
mina is offline
Ik ben op een manier wel verbonden. Ik kan alles doen wat ik wil want ik ben nog vrijgezel, maar ik heb tegelijkertijd met een jongen wel een bijna-relatie of hoe je het wil noemen. Bovendien heb ik genoeg aan hem.. Hij is toch de liefste

Daarvoor ben ik heel lang vrijgezel geweest, omdat ik op niemand verliefd was. Ik ben een beetje kieskeurig en ik moet echt helemaal hoteldebotel zijn. Ik vind wel leuk vinden niet genoeg voor een relatie.
Oud 15-07-2004, 08:46
angel--1987
angel--1987 is offline
omdat ik mijn ex niet kan vergeten....
als ik paar keer afspreek met een andere jongen die ik wel heel leuk vind maar t dan toch weer niet is...
ik ga ze altijd verglijken met me ex...
terwijl mijn ex eigeniljk echt een lul is....
Oud 15-07-2004, 09:13
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 13:14 :
We weten nu ongeveer wie er allemaal vrijgezel zijn in dit forum door het vrijgezellen-topic onder andere.
Nee, zo hopeloos was ik ook weer niet, maar deze topic is wel aardig
Citaat:

- Kieskeurig?
Ja, ontzettend, ik bedoel al die relaties van een maandje of 2, 3 daar heb je toch niets aan. Of je gaat ervoor, of je blijft gewoon vrienden met dat ene leuke of wel heel leuke meisje, maar NET niet leuk genoeg.

- extreem verlegen?
Nee helemaal niet, maar ik ben meestal wel erg afstandelijk, om mezelf te beschermen

- gruwelijk lelijk? (niet lullig opvatten aub)
Euhm nee, ook niet gruwelijk aantrekkelijk... gewoon gewoon

- meteen op zoek naar de ware, maar nog niet gevonden
Euhm.. ja kind of... of ik heb de ware wel gevonden maar zij heeft mij gruwelijk laten zitten

- in de omgeving en omstreken zijn simpelweg geen geschikte meiden/jongens te vinden
Ja wel een beetje, dat komt omdat ik zo ontzettend kieskeurig ben

- teveel slechte relatie's gehad, je begint er niet meer aan of heb de moed opgegeven
Absoluut, alle vrouwen zijn ontzettende leugenaars, hartenbrekers en liefde is ellende
(of toch net niet helemaal )

- m'n "type" is gewoon onvindbaar
hmm nee, maar wel bijna allemaal heeeel speciaal en uniek

- ik heb absoluut geen idee
ja ik heb wel 100 ideeen waarom ik de ideale "beste vriend" ben
(inmiddels ook niet meer ) maar het mooie aan vrouwen is dat ze je altijd voorliegen en nooit de waarheid durven vertellen.
Oud 15-07-2004, 09:19
Koekiejmonster
Koekiejmonster is offline
K zou het niet weten: ze willen me neit
Oud 15-07-2004, 09:40
Appelmoesmaffia
Appelmoesmaffia is offline
Vrijgezel omdat???

- Ik nogal eigenwijs ben
- Teveel mn eigen gang ga
- Kieskeurig ( val nou eenmaal op meiden die slimmer zijn dan ik...en dat zijn er gewoon niet veel blijkt )
- Ben nou eenmaal apart...en dat waardeert niet iedereen

Aldus mijn eerste post

wat een geweldig gevoel.....
Oud 15-07-2004, 10:29
Skyrise
Skyrise is offline
ik lees overal over het "perfecte" meisje die toch niet helemaal perfect hoeft te zijn (en zo is het ook), maar laat ik jullie uit de droom halen, het perfecte meisje bestaat niet:

want: op het moment dat een meisje zo perfect is (=ze voldoet aan de meeste criteria) dan weet ze dat ook van zichzelf en is ze niet meer trouw, want ze is toch altijd op zoek naar wat beters of wat anders en laat je gewoon in de steek.

kortom: perfecte vrouwen zijn leugenachtig en verlaten je voor de andere "perfecte" jongen.

gelukkig werkt het andersom precies hetzelfde en werken leuke jongens er ook heel wat af in een halfjaar tijd.

zelf heb ik trouwens ook nooit door als iemand mij leuk vind, ook is het zo dat ik liever het meisje de eerste stap laat zetten; ik doe dat niet en wacht wel tot ze op mij afstapt: doet ze dat niet, tsja dan is ze toch niet leuk genoeg .
Oud 15-07-2004, 17:04
Anoniem
omdat ik godsgruwelijk verlegen ben waarschijnlijk. Mensen zien niet mijn goede kanten denk ik, er hangt vast een groot taboe om me heen ofzo. Lelijk, nou nee dat ook weer niet, maar volges mij kijken veel jongens alleen naar je uiterlijk en niet naar waar het echt om gaat, je innerlijk>gevoel>opvattingen. Natuurlijk zijn er ook wel jongens die dat wel doen....
Oud 15-07-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 15-07-2004 @ 11:29 :
ik lees overal over het "perfecte" meisje die toch niet helemaal perfect hoeft te zijn (en zo is het ook), maar laat ik jullie uit de droom halen, het perfecte meisje bestaat niet:

want: op het moment dat een meisje zo perfect is (=ze voldoet aan de meeste criteria) dan weet ze dat ook van zichzelf en is ze niet meer trouw, want ze is toch altijd op zoek naar wat beters of wat anders en laat je gewoon in de steek.

kortom: perfecte vrouwen zijn leugenachtig en verlaten je voor de andere "perfecte" jongen.

gelukkig werkt het andersom precies hetzelfde en werken leuke jongens er ook heel wat af in een halfjaar tijd.

zelf heb ik trouwens ook nooit door als iemand mij leuk vind, ook is het zo dat ik liever het meisje de eerste stap laat zetten; ik doe dat niet en wacht wel tot ze op mij afstapt: doet ze dat niet, tsja dan is ze toch niet leuk genoeg .
Is een meisje dan nog steeds perfect als ze vreemdgaat of leugenachtig is? Een paar eigenschappen die iedereen toch wel bij 'perfect' stelt is dat iemand eerlijk moet zijn.
Oud 15-07-2004, 17:53
Dakota
Dakota is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 15-07-2004 @ 11:29 :
je stapt dus zelf ook liever niet op iemand af, ben je dan zelf wel leuk genoeg?
Oud 15-07-2004, 18:10
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik denk niet dat ik lelijk ben. Er is in elk geval nooit een ex geweest die me dat ooit gezegd heeft. Niet dat ik daarom voor iedereen een adonis of zo zou zijn, of zou kunnen zijn... ach, daarvoor bestaat er hier een fotoboek.

Waarschijnlijk puur toeval. De relaties die ik gehad heb, zijn altijd om diverse redenen stuk gelopen. Mijn laatste vriendin had nogal andere verwachtingen van een relatie dan ik. Of de verliefdheid was na een tijdje bij minstens één van beiden over.

Er lopen hier in de buurt geen honderden meisjes rond die ik 'mijn type' zou durven noemen. Degenen die wel mijn type zijn, zijn ofwel bezet, of ik ben er niet verliefd op, of ik ben hun type niet... redenen zat die ik kan bedenken.

Binnenkort zal het me nog wel eens overvallen.
Oud 15-07-2004, 18:32
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Dakota schreef op 15-07-2004 @ 18:53 :
je stapt dus zelf ook liever niet op iemand af, ben je dan zelf wel leuk genoeg?
nee blijkbaar niet dus

@ Sarah: er zouden niet veel meisjes overblijven die perfect zijn, sterker nog: helemaal geen. Meisjes die aan de meeste criteria voldoen gaan al door voor het stempel perfect en dan heb ik het criterium ontrouw al maar helemaal niet meegerekent.

Vrouwen die perfect zijn (0,0%) en daarnaast ook nog eens trouw (0,000%) zijn een fabeltje maargoed, ik neem genoegen met minder maar ik wil wel dat ze net zo trouw zijn als ikzelf
Oud 15-07-2004, 19:18
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2004 @ 18:51 :
Is een meisje dan nog steeds perfect als ze vreemdgaat of leugenachtig is? Een paar eigenschappen die iedereen toch wel bij 'perfect' stelt is dat iemand eerlijk moet zijn.
D'r is iets fout als je vreemdgaat, maar zegt dat je niet vreemdgaat. Dan ben je oneerlijk en leugenachtig.

Trouwens, eerlijk zijn, het is natuurlijk ook belangrijk dat 'je' eerlijk blijft tegenover jezelf. Ik wil vreemdgaan niet goedpraten, maar is vreemdgaan per definitie oneerlijk? Lijkt me eerder een teken dat er iets in je huidige relatie niet in orde is, of dat er buiten je relatie in elk geval meer te vinden is dan in je eigen relatie.
Oud 15-07-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 15-07-2004 @ 20:18 :
D'r is iets fout als je vreemdgaat, maar zegt dat je niet vreemdgaat. Dan ben je oneerlijk en leugenachtig.

Trouwens, eerlijk zijn, het is natuurlijk ook belangrijk dat 'je' eerlijk blijft tegenover jezelf. Ik wil vreemdgaan niet goedpraten, maar is vreemdgaan per definitie oneerlijk? Lijkt me eerder een teken dat er iets in je huidige relatie niet in orde is, of dat er buiten je relatie in elk geval meer te vinden is dan in je eigen relatie.
Ja, maar dan ben je dus ook niet perfect. Eerlijkheid lijkt mij een belangrijke voorwaarde voor perfectie dan dingen als hobby's en vrienden en haarkleur, om maar eens wat te noemen.

Maar Skyrise, jij ziet eerlijkheid/trouw dus als iets wat losstaat van perfectie? Want je noemt het als twee verschillende dingen.
Oud 15-07-2004, 19:59
goodfella
goodfella is offline
kan niet dansen
Oud 16-07-2004, 13:11
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2004 @ 20:35 :
Ja, maar dan ben je dus ook niet perfect. Eerlijkheid lijkt mij een belangrijke voorwaarde voor perfectie dan dingen als hobby's en vrienden en haarkleur, om maar eens wat te noemen.

Maar Skyrise, jij ziet eerlijkheid/trouw dus als iets wat losstaat van perfectie? Want je noemt het als twee verschillende dingen.
Ik durf bijna zeker te zeggen dat alle meisjes die bijna perfect zijn vreemdgaan. In principe zou perfect inhouden: alles zijn/hebben EN trouw zijn. Maar dat gebeurt in praktijk nooit dus hou ik de twee dingen maar uit elkaar voor het gemak.
Oud 16-07-2004, 13:46
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
-omdat ik echt ontzettend verlegen ben
-omdat ik nog geen behoefte heb aan een relatie
Oud 16-07-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 14:11 :
Ik durf bijna zeker te zeggen dat alle meisjes die bijna perfect zijn vreemdgaan. In principe zou perfect inhouden: alles zijn/hebben EN trouw zijn. Maar dat gebeurt in praktijk nooit dus hou ik de twee dingen maar uit elkaar voor het gemak.
je hebt me zojuist zo gefrustreerd gemaakt dat ik het toetsenbord heb gemold.
Oud 16-07-2004, 14:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
perfectie is subjectief.
iedereen zal ook iets anders perfect vinden.
(al vraag ik mezelf soms wel eens af of ik dat zelf eigenlijk wel weet)
Oud 16-07-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 16-07-2004 @ 15:35 :
perfectie is subjectief.
iedereen zal ook iets anders perfect vinden.
(al vraag ik mezelf soms wel eens af of ik dat zelf eigenlijk wel weet)
Ja, dat klopt wel . Maar skyrise zelf zegt dus eerst dat een perfect meisje leugenachtig is, daarmee sterk implicerend dat leugenachtigheid voor hem een voorwaarde voor perfectie is... en vervolgens lijkt hij zelf te vallen over die leugenachtigheid. Als je leugenachtigheid verkeerd vind, dan vind je een leugenachtig iemand toch juist verre van perfect?

Maar Skyrise, wat vind jij dan dat 'alles hebben/zijn' inhoudt, als eerlijkheid daar nog geeneens bij zit?

goed nieuws: ik heb het toetsenbord kunnen repareren

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 14:47.
Oud 16-07-2004, 16:03
Verwijderd
Wat hij bedoelt is dat hij de populaire meisjes gewoon nooit kon krijgen en ze daarom maar 'perfect doch leugenachtig' noemt.
Oud 16-07-2004, 16:57
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2004 @ 17:03 :
Wat hij bedoelt is dat hij de populaire meisjes gewoon nooit kon krijgen en ze daarom maar 'perfect doch leugenachtig' noemt.
hahahahaaa.... jjij bent zo laaaaag hey als je even aandacht wil van me, mij wilt afzeiken of gewoon kwijtwil dat je mij totaal niet mag mag je opzich ook wel een "skyrise hate-topic" aanmaken.. maar please ga niet alle topics van anderen verneuken met hate mail.

voor de rest *no comment* ik heb geweldige relaties gehad en val bovendien niet op arrogante perfecte leugenaarsters dus
Oud 16-07-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 17:57 :
hahahahaaa.... jjij bent zo laaaaag hey als je even aandacht wil van me, mij wilt afzeiken of gewoon kwijtwil dat je mij totaal niet mag mag je opzich ook wel een "skyrise hate-topic" aanmaken.. maar please ga niet alle topics van anderen verneuken met hate mail.

voor de rest *no comment* ik heb geweldige relaties gehad en val bovendien niet op arrogante perfecte leugenaarsters dus
Een Skyrise-hatetopic zou een beetje teveel moeite zijn. Bovendien hebben anderen dat al gedaan. Voor het geval het je nog niet was opgevallen, ik ben niet de enige die zich mateloos aan je ergert. Maarja, ik begrijp best dat het moeilijk voor je is om mensen aan te voelen, gezien jouw stoornis
Oud 16-07-2004, 18:02
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2004 @ 18:07 :
Een Skyrise-hatetopic zou een beetje teveel moeite zijn. Bovendien hebben anderen dat al gedaan. Voor het geval het je nog niet was opgevallen, ik ben niet de enige die zich mateloos aan je ergert. Maarja, ik begrijp best dat het moeilijk voor je is om mensen aan te voelen, gezien jouw stoornis
ja, wat zei je ook alweer? er zijn inderdaad een hele boel mensen waar ik me niet zoveel van aantrek, maar zij wel van mij..

it's a matter of importance
Oud 16-07-2004, 18:03
Verwijderd
omdat ik eerst gelukkig met mezelf moet worden, voor ik gelukkig kan worden met een ander.

kom nou niet met vervelende opmerkingen
Oud 16-07-2004, 18:18
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
STUFF schreef op 16-07-2004 @ 19:03 :
omdat ik eerst gelukkig met mezelf moet worden, voor ik gelukkig kan worden met een ander.

kom nou niet met vervelende opmerkingen
Kermit is toch al geweldig?!
Oud 16-07-2004, 18:39
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 13-07-2004 @ 12:47 :
Oh ja, dit heb ik de vorige keer niet gepost denk ik: meestal als ik iemand leuk vind, denk ik: hij is zó leuk, dat zal een ander meisje vast ook wel door gehad hebben, dus hij zal wel al een vriendin hebben....
Dat heb ik dus ook
Als ik een heel leuke jongen zie ga ik er automatisch al van uit dat hij mij toch niet leuk vind of vast een vriendin heeft.
Ik vind het dan de moeite niet waard om op hem af te stappen.
Ik denk dan niet; ik ben lelijk of niet leuk. Maar hij is gewoon te knap of leuk voor mij.
Ik denk er dan verder ook niet over na, maar ga gewoon verder met waar ik mee bezig was

Eigenlijk moet een (leuke) jongen me gewoon goed duidelijk maken dat hij me leuk vind. Dan pas sta ik er voor open.
Beetje jammer...
Oud 16-07-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Skyrise schreef op 16-07-2004 @ 17:57 :

Nu doe je 't weer zeggen dat arrogante leugenaarsters perfect zouden kunnen zijn...
Oud 16-07-2004, 18:41
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-07-2004 @ 19:39 :
Nu doe je 't weer zeggen dat arrogante leugenaarsters perfect zouden kunnen zijn...
*aaargh* dat zijn ze ook... ik ben wel heel slecht in uitleggen...
euh.. kstuur je wel een pm
Oud 16-07-2004, 18:52
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-07-2004 @ 19:39 :
ps: iedereen geinteresseerd in de tussenstand:

Sarah wint; mijn definitie van perfect klopt niet het zou "bijna-perfect" moeten zijn
Oud 16-07-2004, 21:29
Milos
Milos is offline
Ik heb eigenlijk geen idee. Tsja gewoon geen geschikt persoon tegen gekomen denk ik.
Oud 17-07-2004, 00:06
Icemancool
Icemancool is offline
Omdat mn ex niet meer verlieft was...
Oud 17-07-2004, 17:01
Boas
Boas is offline
omdat ik moeilijk ben.
Oud 17-07-2004, 17:23
-Melody-
-Melody- is offline
omdat ik