Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 21:13
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 30-09-2004 @ 22:03 :
moet je zeker op letten

en ohja, die ringetjes zijn echt en zitten gewoon onder mn tunneltje gepropt , vond ik wel hitsig
toen ik het woord ringetjes las, moest ik denken aan een tijdje geleden, toen schreef jij hier volgens mij iets over dat je eerst ringetjes in je industrial moest. of dat je daarom naar een andere piercer ging omdat je meteen een staaf wou. ik wil namelijk wel meteen een staaf dr in.
Oud 30-09-2004, 21:15
Verwijderd
ja ik had ook ringetjes in mn industrialgaatjes, maar dat was omdat ik een open wond had onder die staaf wegens een klap enzo.. en dat wondje moest genezen omdat die staaf erin ging groeien en ik steeds moest lostrekken heerlijk

ik had em wel gelijk met staaf laten zetten hoor, en sommige piercers doen dat niet, dus moet je even rondbellen welke het wel doen en welke niet, had ik ook gedaan
Oud 30-09-2004, 21:27
wup
wup is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-09-2004 @ 15:19 :
rond de 60 eypo, je voelt 't opzich wel, maar je kan om 'n verdoving vragen, dan kan er rustiger geprikt worden en dat is mooi meegenomen.
en je hebt wel last van 't kraakbeen erna, en dat duurt wel ffies, 'n maandje ofzo. dat 't pijn doet om 'r op te liggen.

ik qoute even mijn piercer: UIteinden van het lichaan en kraakbeen kan ( mag??) niet verdoofd worden

Met uiteinden worden neusen, oren e.d bedoelt.
Oud 30-09-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 30-09-2004 @ 21:30 :
Okie! dankjewel
Ik ga ff kijken daar
o! en waar is de stax en edzes?
Gaan ze ook helemaal uitleggen wat ze gaan doen etc. En mag je ook zelf uitkiezen waar je hem wilt?
als je in de poelestraat bent ga je de brug over (waar het pannenkoekschip ook is) en de straat waar je de uitkomt is de nieuwe weg. hij loopt dus schuin parallel aan het damsterdieo
bij mij heeft hij niet verteld wat ie allemaal ging doen (heb ik overigens ook niet om gevraagd waarschijnlijk als je dat doet zal hij dat wel doen). ik ben wel blij overigens dat ik het niet gezien heb een vriendin van me was mee en die zei dat mijn oor knalrood werd.

tuurlijk mag je zelf uitkiezen waar je hem wilt. jij moet er toch mee rondlopen. bij mij zette hij een stipje met een soort stift en toen moest ik zeggen of het goed was. overigens kan ik me wel voorstellen dat hij weigert als het een gevaarlijke plek is *bij een tongpiercing kan ik me dat wel voorstellen)

geruststellend vond ik overigens ook wel dat hij zelf 37 oid piercings heeft. een "kale" man had me niks geleken

http://www.passionforpiercing.nl staan de openingstijden voor de rest een beetje een belabberde site

succes dr mee
Oud 01-10-2004, 14:11
Verwijderd
Kan een Labret-piercing ook te strak zitten? De mijne zit namelijk een heeel klein beetje ín m'n lip
(heb geen pijn)
Oud 01-10-2004, 16:46
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
poorleno schreef op 30-09-2004 @ 22:15 :
ik had em wel gelijk met staaf laten zetten hoor, en sommige piercers doen dat niet, dus moet je even rondbellen welke het wel doen en welke niet, had ik ook gedaan
ik ben vandaag een btje door amsterdam gelopen met een vriendin die hem ook wil en uiteindelijk zijn we bij gear to wear (volgens mij heet die shop zo) gekomen en daar is die vrouw die pierct echt heel aardig en industrial kost 50 euro met meteen een staaf alleen kon ze hem vandaag niet meer zetten (ik weet niet waarom) dus ik ga morgen voordat ik moet werken erlangs om hem te laten zetten (h) volgens mij is die vriendin te schijterig en ze wil sowieso dat ik eerst ga
Oud 01-10-2004, 16:52
biep
biep is offline
Citaat:
Jud!th schreef op 01-10-2004 @ 15:11 :
Kan een Labret-piercing ook te strak zitten? De mijne zit namelijk een heeel klein beetje ín m'n lip
(heb geen pijn)
mijne ook.
1 maatje langer zit bij mij niet net in mijn lip, maar met eten is die vervelend (kauw dr telkens op).
Dus ik heb ook 1 maatje te klein zodat ie net in mn lip zit.
Oud 01-10-2004, 17:13
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-09-2004 @ 15:06 :
ik denk erover een industrial in mn linkeroor te laten zetten (dat is dan de laatste piercing die ik wil voorlopig ).
weet iemand een goeie shop in amsterdam want ik ben een btje bang geworden dat het mis gaat na een eng verhaal op internet. niet bodycult, want daar zijn ze niet zo aardig vind ik en ik wil me wel op mn gemak voelen.
en weet iemand hoe duur een industrial ongeveer is? en of het heel erg pijn doet (niet dat ik het daarom niet laat doen maar toch). en hoelang heb je er nog last van als je hem eenmaal hebt laten zetten?
verdere info ook welkom
ik heb sinds 3 maanden n industrial, het zetten deed wel pijn, vooral het bovenste gat en dat was ook aan t bloeden, maar het is t waard. bij mij blijft het wel lang gevoelig, want ik kan er sindskort pas echt op slapen, maar soms doet t even pijn (zoals vadaag als ik met mn koptelefoon aan mn oor blijf hangen). Mijne kostte 57 euro, met druppeltjes. even n foto:
Oud 01-10-2004, 17:16
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
poorleno schreef op 30-09-2004 @ 18:23 :
verdoving is voo mietjes

en ja het is veel, ik wist ook niet dat het zo duur was hoor, heel gedoe nog..

en ik heb geen fotoboek maar http://img.photobucket.com/albums/v26/strikje/oor.jpg dat is 'em, maar dat heeft ook een lange tijd geduurt eerder ie er zo uit zag, toet
mooie industrial
Oud 01-10-2004, 18:06
Verwijderd
mag je op de spw/ pabo een tongpiercing hebben?
Oud 01-10-2004, 19:52
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Hmm nog tips voor het zelfpiercen van een septum? Ik heb al een holle naald van +/- 14 of 16g schat ik.
Oud 01-10-2004, 20:40
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 01-10-2004 @ 19:06 :
mag je op de spw/ pabo een tongpiercing hebben?
Jazeker! zie je toch bijna niet, alleen doen sommige stageplaatsen moeilijk over piercings in gezicht vanwege veiligheid enzo.
gewoon gaan zetten dus!!
Oud 01-10-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 01-10-2004 @ 20:52 :
Hmm nog tips voor het zelfpiercen van een septum? Ik heb al een holle naald van +/- 14 of 16g schat ik.
oh malle babbe..dat kan je toch niet goed zien als je het zelf doet

edit : oh en pabo, geen probleem. ik heb 2x stage gelopen op een basisschool en ook lesgegeven, had toen een labret, tragus en dreads. ze hebben het er niet eens over gehad. die kids vinden het juist tof
Oud 01-10-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 01-10-2004 @ 17:52 :
mijne ook.
1 maatje langer zit bij mij niet net in mijn lip, maar met eten is die vervelend (kauw dr telkens op).
Dus ik heb ook 1 maatje te klein zodat ie net in mn lip zit.
en voelt het bij jou ook n beetje ruwig aan als je er met je tong tegen doet?

Als ik in de spiegel kijk naar de binnekant van mijn lip zit er wel een afdruk van een rondje maar dat geeft niks denk ik?
Oud 01-10-2004, 21:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Jud!th schreef op 01-10-2004 @ 22:21 :

Als ik in de spiegel kijk naar de binnekant van mijn lip zit er wel een afdruk van een rondje maar dat geeft niks denk ik?
die afdruk van dat rondje heb ik ook. komt gewoon doordat de achterkant van je piercing daar dag en nacht tegenaan zit.
Oud 01-10-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 01-10-2004 @ 22:24 :
die afdruk van dat rondje heb ik ook. komt gewoon doordat de achterkant van je piercing daar dag en nacht tegenaan zit.
cool! *maakt zich geen zorgen meer en gaat er niet meer aan friemelen*
Oud 01-10-2004, 21:27
biep
biep is offline
Citaat:
Jud!th schreef op 01-10-2004 @ 22:21 :

heb ik ook idd.
en ik leef nog steeds
Oud 01-10-2004, 23:04
metaldready
metaldready is offline
Anti°Brow

mjow die was best pijnlijk
Oud 01-10-2004, 23:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
metaldready schreef op 02-10-2004 @ 00:04 :
Anti°Brow

mjow die was best pijnlijk
maar wel vet
Oud 01-10-2004, 23:42
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-10-2004 @ 00:36 :
maar wel vet
Tnx
Oud 02-10-2004, 10:33
Yellowcard
Yellowcard is offline
Dit zijn de enige mooie van mij
mijn linker (ik heb em 3,5 weken en hijs ontstoken )

mijn rechter (ik heb em meer als 2 jaar, maar pas een maand ofzo deze dikke erin)
Oud 02-10-2004, 16:33
saturday
saturday is offline
Oeeeh ik heb mijn lippiercing!
Kan ik gewoon eten trouwens? Direct?
Oud 02-10-2004, 17:22
biep
biep is offline
Citaat:
saturday schreef op 02-10-2004 @ 17:33 :
Oeeeh ik heb mijn lippiercing!
Kan ik gewoon eten trouwens? Direct?
ja!
Oud 02-10-2004, 18:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
morgen ga ik weer lekker fimokleien
Oud 02-10-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 02-10-2004 @ 19:30 :
Omg, dat is echt heel gaaf... Tikt dat niet (meer) tegen je tanden aan (dan een gewone lippiercing)? En met drinken enzo, en hoe lang duurt het voor het genezen is? En hoe duur was 'ie? Ik heb nu een gewone lippierce, maar dat is echt véél mooier
Dankje ik heb nog geen enkele keer gemerkt dat ie tegen m'n tanden aantikte. Die piercer had er wel goed opgelet dat hij (daarom) niet te ver naar achteren op m'n lip zou zitten. Ik heb zelf een paar dagen met een rietje gedronken maar op een gegeven moment was dat ook niet echt meer nodig en deed ik het gewoon uit gewoonte Het is gewoon ff wennen. Bij mij was het een paar dagen 's ochtends telkens nog wat bebloed maar een ander meisje van het forum die ook zo een had laten zetten had daar helemaal geen last van geloof ik. Het kostte evenveel als een gewone labret, ik meende E45. Ik zou het zeker doen als ik jou was ik ben er heel blij mee
Oud 02-10-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
ja_dus_en schreef op 02-10-2004 @ 11:33 :
Dit zijn de enige mooie van mij
mijn linker (ik heb em 3,5 weken en hijs ontstoken )
[afbeelding]

mijn rechter (ik heb em meer als 2 jaar, maar pas een maand ofzo deze dikke erin)
[afbeelding]
is die eerste nou echt een schroef of een apart tunneltje?
Oud 02-10-2004, 20:09
MissTake
MissTake is offline
Ikke heb mijn vertikale labret/eskimo nu 1,5 jaar en nog nooit niks last van gehad!! vanaf moment dat ik hem had, niks ontstoken en gewoon eten en drinken enzo dus dat is wel even beter
Kunnen alleen wel sneller uitgroeien ivm spieren enzo in je lip... mijne is nu 2 mm verschoven ofzo...dus dat is nog niet zo veel
Oud 03-10-2004, 12:58
Ramble On
Ramble On is offline
ik heb mijn industrial <3
het zetten was wel erg pijnlijk (allebei de gaatjes) en een paar uur erna ook heel pijnlijk maar daarna voelde ik zowat niks meer als ik er niet aanzat (ben meteen van half 4 tot 12 gaan werken).
ik heb gisteren twee ibuprofen pilletjes genomen om de zwelling tegen te gaan (op aanraden vd piercer) en morgen begin ik met spoelen met zeezout.
mijne zit best wel hoog, een klein beetje schuin omdat mn oor niet geschikt was om hem lager te laten eindigen. maar het staat wel heel mooi en ik ben heel blij dat ik hem heb laten zetten
Oud 03-10-2004, 13:13
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 03-10-2004 @ 13:58 :
ik heb mijn industrial <3
het zetten was wel erg pijnlijk (allebei de gaatjes) en een paar uur erna ook heel pijnlijk maar daarna voelde ik zowat niks meer als ik er niet aanzat (ben meteen van half 4 tot 12 gaan werken).
ik heb gisteren twee ibuprofen pilletjes genomen om de zwelling tegen te gaan (op aanraden vd piercer) en morgen begin ik met spoelen met zeezout.
mijne zit best wel hoog, een klein beetje schuin omdat mn oor niet geschikt was om hem lager te laten eindigen. maar het staat wel heel mooi en ik ben heel blij dat ik hem heb laten zetten
Foto?
Oud 03-10-2004, 13:14
saturday
saturday is offline
Citaat:
biep schreef op 02-10-2004 @ 18:22 :
ja!
Mooi, want dat had ik al gedaan.
Moet ik na het eten ook spoelen met zeezout, of niet?
*sorry voor de vragen*
Oud 03-10-2004, 13:18
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
saturday schreef op 03-10-2004 @ 14:13 :
Foto?
ik heb geen digicam, maar ik zorg wel dat ik er eentje kan lenen dus wie weet binnenkort een foto

en je moet spoelen met chlorexidine, ook na het eten. dat deed ik eigenlijk niet elke keer als ik gegeten had mja. en 2 keer per dag je piercing wassen met unicurazeep.
Oud 03-10-2004, 13:37
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 03-10-2004 @ 14:18 :
ik heb geen digicam, maar ik zorg wel dat ik er eentje kan lenen dus wie weet binnenkort een foto

en je moet spoelen met chlorexidine, ook na het eten. dat deed ik eigenlijk niet elke keer als ik gegeten had mja. en 2 keer per dag je piercing wassen met unicurazeep.
O, dat heeft de piercer niet tegen mij gezegd.
Ik heb een zak zeezout meegkregen.. Daarmee moest ik spoelen.
Maar ik heb nu allemaal witte ietsjes aan de voorkant (voor het balletje) Ik weet niet zo goed wat het is. Etter of huid ofzo. Is dit normaal?
Oud 03-10-2004, 17:06
Hagel
Hagel is offline
net mijn neuspiercing geprobeert door te prikken na 7 maandjes en na wat pijn floepte hij er zo doorheen Nu het andere gaatje eens proberen

oh en ik ben ook maar begonnen met het oprekken van mijn oor, heb er nu twee tongpiercings van 1.6 mm inzitten, wil naar de 5mm, binnenkort eens wat spul aanschaffen

Laatst gewijzigd op 03-10-2004 om 17:10.
Oud 03-10-2004, 17:16
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Replica schreef op 03-10-2004 @ 11:55 :
Heel erg gaaf Duurt het lang voordat het genezen is? En als 'ie dan eens een paar uurtjes uit moet, is 'ie dan niet meteen dicht gegroeid?

En weet iemand een goede piercer die ze ook zo prikt in omgeving Arnhem? Ik ging altijd naar lextremiste, maar ik betwijfel eigenlijk of ze ze daar goed prikken
genezen gaat super snel, maar zou hem er niet uithalen voor paar uurtjes dan...ik heb eens een kwartier eruit gehad en toen ging hij al moelijk er terug in maar dat is wel al hele tijd terug...
succes met vinden van een goede piercer
Oud 03-10-2004, 17:23
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Replica schreef op 03-10-2004 @ 11:55 :
Heel erg gaaf Duurt het lang voordat het genezen is? En als 'ie dan eens een paar uurtjes uit moet, is 'ie dan niet meteen dicht gegroeid?

En weet iemand een goede piercer die ze ook zo prikt in omgeving Arnhem? Ik ging altijd naar lextremiste, maar ik betwijfel eigenlijk of ze ze daar goed prikken
Ik vind rewie in arnhem een fijne piercer, of hij ze steekt weet ik niet maar dat kun je natuurlijk vragen, hij zit in hetzelfde straatje als L´éxtremiste maar dan aan de andere kant van de weg.
Oud 03-10-2004, 18:21
Verwijderd
Vandaag ff een 3mm en een 5 mm in mn oorlellen gepropt.
Nog 1 mm en dan kap ik hoor. Kutgedoe
Oud 03-10-2004, 21:09
Verwijderd
Ik wil mijne oorlelletje nog groter eigenlijk
Die 5 mm lijkt nu wel weer klein
Maar door teveel draaien en eraan zitten is hij al weer wat groter
Hmm misschien dat ik toch weer een paar mm ga doen
Oud 03-10-2004, 21:47
Verwijderd
hehe ja. Ik ga nu tot 6 omdat ik die al heb gekocht, maar daarna hou ik er ff mee op denk ik. Tot 6 ook te klein is voor me
Oud 03-10-2004, 21:49
Verwijderd
voor hoeveel heb jij die gekocht ?
Oud 03-10-2004, 22:41
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Replica schreef op 03-10-2004 @ 23:29 :
Hmm, kan dat ook niet als 'ie al een paar maanden zit? Want ik wordt nog wel eens geopereerd, en dan moeten ze dus uit. Is voor een uurtje of 4 meestal, maar als 'ie bij jou binnen een kwartier al dicht was...

Iets verderop dan, of niet? Dan weet ik wel welke je bedoelt, er zit zo'n plakkaat op de deur van de GGD? Die is alleen altijd dicht als ik er langs loop
ja die ja ik weet de openingstijden alleen niet zo uit mijn hoofd, bij mij was hij wel open
Oud 03-10-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 03-10-2004 @ 22:49 :
voor hoeveel heb jij die gekocht ?
die van 6mm (zwarte met schroefring) voor 3 euro ofzo van iemand op internet.
mn anderen op alloverpiercings.nl en piercingshops.
Oud 04-10-2004, 04:41
Verwijderd
pff ik heb die van 5 mm voor 19 nog wat gekocht
Oud 04-10-2004, 08:03
Verwijderd
ja joh, ik heb die van 3mm voor 25 euro gekocht!
toen was ik dom en onervaren
Oud 04-10-2004, 10:45
MissTake
MissTake is offline
[QUOTE]Replica schreef op 03-10-2004 @ 23:29 :
[B]Hmm, kan dat ook niet als 'ie al een paar maanden zit? Want ik wordt nog wel eens geopereerd, en dan moeten ze dus uit. Is voor een uurtje of 4 meestal, maar als 'ie bij jou binnen een kwartier al dicht was...

Nouja..ik had hem toen paar maanden, en kreeg hem er wel in maar was wel ff gevoelig enzo, maar is ook bij iedereen anders he...nu probeer ik het niet met eruit halen dalijk zit hij me dicht!hihi moeten we niet hebben...
gewoon proberen ofzo...dus maar?
Oud 04-10-2004, 11:01
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 04-10-2004 @ 05:41 :
pff ik heb die van 5 mm voor 19 nog wat gekocht
ik die van 5 mm voor 13+ gratis oprekken bij de piercer
Oud 04-10-2004, 12:11
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
poorleno schreef op 02-10-2004 @ 20:54 :
is die eerste nou echt een schroef of een apart tunneltje?
tis gewoon een dun oorbel waarvan je de pin van 1 in de andere duwt, tis nix speciaals ofzo. ik vin em gewoon vet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten