Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe gaat et trouwens met jouw dreads? ![]() jeej ik ga mijne morgen weer verven. en deze keer geen donkerbruin wat zwart wordt (en na een paar weken bruin ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
met mijne gaan we redelijk, heb laatst puntjes geknipt, wel beter . binnenkort ook eens verven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat hoort in het waar vind ik topic! en ja bij de meeste afro winkels enzo |
![]() |
||
Citaat:
dat weet ik wel, maar dan zijn ze te duur. EN NIET MEELEZEN ! en ik wil gewoon bij het dreadtopic ![]() lief zijn voor mij ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou gewoon naar een afro winkel gaan, of bij een beadies ofzo kijken of zij kralen met grote openingen hebben... |
![]() |
||
Citaat:
Die koop je natuurlijk samen met je wax en shampoo en spul, anders niet natuurlijk, beetje zonde om alleen daarvoor die verzendkosten te betalen ja ![]()
||
Citaat:
toch in amsterdam? |
![]() |
||
Citaat:
Als je je dreads eruit wilt kun je het nog uitkammen. Dan hou je iig het haar wat het dichts bij je hoofd zit nog goed. Wat lager zit is meestal pluizig en niet meer mooi. Dat kun je er dan afknippen. Je hoeft het er iig niet persé af te scheren. Vervilten enzo weet ik ook niet zo..
||
Citaat:
ik heb zelf van die knijp kraaltjes, die knijp ik om een dread heen. je hebt ze in verschillende uitvoeringen. die van mij hebben wel wat weg van houten kralen, gekleurd. ze zijn niet zo hoog glimmend en zijn iets groter dan de plastic variant |
![]() |
||
Citaat:
Aanvulling mbt vervilten Verwacht niet dat je dreads meteen superstrak en netjes zijn. De eerste maanden zal je last hebben van losse haren die je regelmatig bij moet werken, uitgroei waar je aan moet werken, en dus veel draaien en soms waxen om je dreads lekker stevig en strak te laten worden. Ook wassen met speciale shampoo werkt mee aan het proces wat erg lang kan duren overigens. Sommigen komen in een half jaar al een heel eind, terwijl anderen na anderhalf jaar nog maar halverwege zijn, hangt helemaal af van wat je er zelf aan doet en wat voor haartype je hebt.
||
Citaat:
Waar dan in Grunn? heb ik nog niet gevonden... ![]()
||
Citaat:
![]() en in amsterdam ja.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
want ja dat ken ik wel maar ben er nooit geweest |
![]() |
||
Citaat:
![]() lekker nederlands ![]()
||
Citaat:
offtopic waar ben jij? |
![]() |
||
Citaat:
en ik vind dat hij allllles voor het geld doet ![]() hij probeert overal geld uit te halen, je moest s weten voor hoe weinig hij alles inkoopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zat achter je dus ![]()
||
Citaat:
ga je ze er trouwens weer in (laten) zetten, of hou je het zo? |
![]() |
||
Citaat:
Precies! Blijft kut (zacht uitgedrukt) , maar de schade is erg beperkt, tot minimaal!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toch jammer van je dreads ![]() had je mn pm gehad trouwens? |
![]() |
|
|