![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeilijk zeg. Bang voor de erkenning van je gevoelens? Ik heb dat zelf denk ik wel een beetje.. Dat ik misschien daarom zo raar zit te doen. Gewoon te bang voor de waarheid... Stom misschien, maarja.. Citaat:
Ik weet niet hoe hij er over denkt. Het is allemaal wat moeilijker geworden voor mij toen hij met bekentenissen kwam enzo.. Zal t even opzoeken ![]() http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=tja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() pff, deze week een aangepast rooster ivm werkweek van de vierde klassen.. ben alleen mn rooster kwijt, weet dus niet welke vakken ik morgen heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Het lege zondag-avond gevoel* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is lang geleden dat ik met tranen in mijn ogen een boek heb gelezen. ![]() ![]() Hij ontkent, maar ik weet wel beter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat herken ik wel, van zaterdag... 'k Hoop dus voor je dat 't snel over is. Een kijkje in mijn hoofd/gedachten gedurende een hele dag: Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Studie- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin- Ex- Beste vriendin... Doodvermoeiend... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
succes vanaaf |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou een dubbel gevoel hebben... (waarbij het blije uiteindelijk wel zou overheersen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |