![]() |
||
Citaat:
![]() En niet eens lang want zoveel wou je toch niet kwijt ? Probleem lijkt een pietsjewietsje tussen de oren te zitten ![]() ![]()
||
Citaat:
gefrituurde inktvisringetjes, krabvlees met limoenmayonaise, en gemarineerde champignons?? en dan spa rood erbij drinken ipv wijn of bier. Dat zou toch moeten kunnen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en voor bloemenpoes is het nu ook niet beslist nodig... zoveel is ze niet te zwaar Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 15:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
''Je hoeft je er alleen maar aan te houden'' Hallo!? Weet je hoe fucking moeilijk dat is? ^^ Ik wil graag 14 kg kwijt.. niet veel? mwah, vind ik wel..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Eet meer en eet gezond. Had je uberhaupt beleg op wat je gegeten hebt? En zet erbij wanneer je iets gegeten hebt (tijdstippen hoeven nog niet eens, maar iig ochtend, middag ofzo of bij welke maaltijd 't hoort, is voor ons een stuk duidelijker). Ik heb een goed voorstel: Zet hier neer wat je op een dag in principe wilt eten (inclusief tijden) en dan leveren wij wel 't nodige commentaar. 't Gaat om de grote lijnen, dus hoeft niet precies "boterham met kipfilet" maar "boterham met mager beleg" of "2 stuks fruit" ipv "2 sinaasappels" Dus maak een schema met wat je ongeveer op een dag wilt eten, en de tijdstippen, dan kunnen we vanaf daar werken, want dit gaat gewoonweg niet goed. |
![]() |
||
Citaat:
Vind ik dan, ik heb het 4 maanden lang gedaan en pas de laatste 2 weken, nu iedereen om me heen weer aan het eten slaat en het doel eigenlijk wel bereikt is, toen kreeg ik zoiets van hmm ik kap er langzamerhand eens mee. Het afleren van oude voedingsgewoonten en het aanleren van nieuwe gewoonten is idd niet makkelijk, maar neem Aim, een user van hier die me op MSN toevoegde. Die jongen wil massa, en veel ook. Meteen de 1e dag hebben we een schema gemaakt, 2 dagen heeft hij zich daarop voorbereid en de voedingsmiddelen geintegreerd, en daarna vanaf dag 1 precies volgens het boekje gegeten. Of die andere jongen, die wil ook afvallen, en ja hoor hij zit nu op een streng schema, en vanaf dag 1 hard trainen, precies eten zoals het moet. Dus dan vraag ik me af, waar ligt het dan aan ? De meeste mensen die ik "begeleid" heb die kunnen dat niet, maar hun wel ! De vrije tijd besteding naast school/sociale verplichtingen gaat naar bodybuilding, over het vormen van hun lichaam naar datgene wat ze in gedachten hebben. *post trouwens niet aanvallend bedoeld, enkel een anekdote om het verschil duidelijk te maken*
||
![]() |
Citaat:
Post 'm hier als je 'm af hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat heb je tot nu toe gegeten dan? Neem anders gewoon een boterham, nog veel beter ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @PrimRose, lieve schat, van die ene boterham kom je niet aan. Van die kaassoufle wel. ![]() Zorg dat je altijd genoeg brood bij je hebt, als je dan een keer trek hebt in nóg een boterham dan kan je die gewoon nemen. Dan hoef je niks uit de muur te halen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wel helemaal waar ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je moet niet een geroosterd brood opnieuw wegen en dan zeggen dat er 60% minder kcal in zit. Al wat er uit gaat is VOCHT DAT VERDAMPT DOOR DE HITTE. Doh ! ![]() De kcal waarde van het brood blijft nagenoeg hetzelfde hoor. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil namelijk gewoon een klein stukje, en een boel mensen willen dat. Dat zou er ook voor zorgen dat de maatschappij minder dik wordt denk ik, want men haalt nu gewoon vlees bij de supermarkt, voorgesneden, gooit 't in de pan en eet zo'n stuk op. Als de stukken kleiner zouden zijn zou men minder eten, want men koopt niet zo snel 2 stukken vlees. Voor de mensen die dan per sé toch veel vlees willen, zoals jij, is 't makkelijk om gewoon 2 stuks te kopen (gaat toch per kg). Dan heb je 2 mooie stukjes vlees, en ik niet 1 lelijk door mij versneden stuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Tip: Als je opstaat meteen naar beneden gaan en eten. Daarna je tas pakken, douchen, haar doen, wat je maar moet doen. Daarna weer proberen te eten, dan je tandenpoetsen en dan weggaan. Dat helpt, dan kan je meer op. Neem verder geen 40+ kaas meer, je hebt nl wel 30+ zie ik ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @Ave9: Die slechte dingen die je schrapt kan je opvullen met bijv. een extra boterham, is lekker, en vult weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als eerste is het verstandig wat MeelFriek zegt, dat is een goede tip. Dus je mag bij het ontbijt toch wel een extra boterhammetje nemen.. Dan tussen ontbijt en lunch, een boterham oid. Bij de lunch miss een extra boterham. Tussendoor nog wat fruit, en dan goed gezond avondeten en 's avonds nog iets lichts. Zo kom je goed aan de 1600 calorieën zonder verkeerd te eten.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Stom mens,...
||
Verwijderd
|
Citaat:
En juist om wat je zelf al zegt: "Het is niet makkelijk heh, om zomaar je hele eetpatroon om te gooien." zou een dietiste juist handig zijn. Sowieso omdat degene waar tegen ik het zei volgens mij nog erg jong is is het belangrijk dat ze alles binnen krijgt wat ze nodig heeft. Ik weet niet hoeveel een dietiste kost, bij mij werd het vergoed (was niet ivm overgewicht oid). Keertje aan je huisarts vragen misschien? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
100g Haaskarbonade 156kcal, 5,8g vet 100g Verse worst 417 kcal, 40.3g vet Scheelt dus aardig wat ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |