|
|
Bekijk resultaten poll: Als je zou mogen gaan stemmen in Amerika, (voor wie) zou je stemmen? | |||
John Kerry |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 73.72% |
George Bush |
23 | 16.79% |
iemand anders (Ralph Nader, ...) |
8 | 5.84% |
geen mening/ik zou gewoon niet gaan stemmen |
5 | 3.65% |
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of verhinderen jouw gedachten ook jouw denken? |
![]() |
||
Citaat:
En jij, een kerel van 17, gaat de bronnen die door Moore gebruikt zijn controleren? Jij kan zomaar even zien wat klopt en wat niet? Komaan, zeg, een beetje serieus. Het gaat om een hoop feiten waar geoefende journalisten weken op lopen te zweten, om de feiten gecheckt te krijgen, en jij doet dat zomaar even beter? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En die beruchte "freedom" waarover Bush het heeft beperkt zich dan ook maar tot het "eigen volk eerst", eigen aan conservatief uiterst rechts. Een voorbeeldje geven? Scheepsbemanningen van niet Amerikaanse koopvaardijschepen mogen niet aan land komen als ze een Amerikaanse haven aandoen. Leuke "freedom" en gastvrijheid hebben ze ginder!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Al betekent dat niet dat Bush dom is. Ben benieuwd hoe alles zal verlopen, al zal ik blij zijn wanneer alles over is, heb er genoeg over gehoord de afgelopen maanden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Net gelezen (op de site van 'Het Nieuws' van VTM): 29/10: Florida: stembiljetten verdwenen In de Amerikaanse staat Florida zijn donderdag bijna 60.000 stembiljetten voor de presidentsverkiezingen verdwenen. De kiescommissie zal nu nieuwe biljetten opsturen naar al wie er geen ontvangen heeft. De verdwenen biljetten stellen de betrouwbaarheid van de stemprocedure in Amerika opnieuw in vraag. Er zijn zelfs geruchten over fraude. In 2000 haalde huidig president Bush in Florida enkele honderden stemmen meer dan zijn uitdager Al Gore. Daaraan had hij uiteindelijk zijn verkiezingsoverwinning te danken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://edition.cnn.com/ELECTION/2004...lts/index.html
>> voor de eerste resultaten http://edition.cnn.com/ELECTION/2004...oll.close.html >> tijdsstipen eerste polls http://www.msn.be/nieuws/vsverkiezin...ault.asp?Ath=f |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom dat Bush Afghanistan en Irak heeft bevrijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en voor je begint lullig te doen tegen me.. ik ben de topicstarter .. dus jij hoeft me niet te vragen 'heb ik jouw wat gevraagd'! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha, straks zeg je nog dat die mensen nu beter af zijn dan vroeger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij iets tegen mij hebt,heb ik iets tegen jou. Nog steeds met gepaste achting. Oh ja,gepaste achting kan zowel hoog of laag zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'als jij iets tegen mij hebt, heb ik iets tegen jou'.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga mijn argumenten tegen jou niet bovenhalen.Jij zou kwaad kunnen worden.Maar we gaan off-topic. |
![]() |
||
Citaat:
Sinds wanneer moet iedereen alles aan jou argumenteren? heb je hersenen te kort om het zonder uitleg te begrijpen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alle geld uitgeven aan defensie en de armen laten rotten in de goot omdat er geen sociaal systeem is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
.. te leiden naar de afgrond welliswaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016 maxyt10 | 120 | 20-06-2016 12:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
De Amerikaanse presidentsverkiezingen Obama | 2 | 05-03-2008 06:17 | |
Kieskompas Amerikaanse presidentsverkiezingen Supreme Dutch | 288 | 25-02-2008 15:52 | |
VS: Neoconservatief presidentskandidaat Gingrich verklaart Wereldoorlog III sander23 | 117 | 18-09-2006 21:13 | |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel IV: the plot thickens! Verwijderd | 206 | 12-11-2004 00:08 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 |