Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 11:06
leucomelas
leucomelas is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!~!!! een 6,4 voor wiskunde whieie, gelukkig, god zij dank, een voldoende voor wiskunde, en nog nieteens een magere... een nette zes... nog te laag, maar wel een voldoende, heb zo in de stress gezeten.. de rest van me cijfers nu nog... help! en blaat, geen gerbiltjes verkocht? hummz.. zijn toch liefig? moek ze anders opvoeren aan mn slang? *zucht* en die nieuwe mobiel... ja fijn, weer een nieuw nummer.. kreeg al zo weinig smsjes, nu weet helemaal niemand meer wiek ben... handig... en dan nog me vriend.. doe je best een liefie... je kan het wel, maar je doet het ewoon niet
Oud 08-11-2004, 12:06
Verwijderd
Ohh het is echt lang geleden dat ik zo gelachen heb
Oud 08-11-2004, 12:28
ilse
ilse is offline
waarom is het nou zo kort erna? waarom kan ik het nou niet aan iedereen vertellen, wat ik zo graag zou willen doen..?

kon ik maar gewoon doen wat ik wou...
Oud 08-11-2004, 12:52
Verwijderd
bah, ik had wiskunde toets... en het ging echt bagger!!!!
ben nu echt in een kuthumeur en moet voor morgen ook weer gaan leren... grrr

maarja, ben nog wel een beetje in de verliefde sferen.... weet nog nie oft wederzijds is, heb hem ook niet gezien vandaag...

maarja, nou moet ik weer verder
Oud 08-11-2004, 13:48
Verwijderd
Ik moet toch even kwijt hoor. Wat er allemaal gebeurt is vandaag. Jurre en ik moesten in de pauze Emmely volgen, na aanleiding van die kaart die we gehad hadden. Wij Emmely dus volgen, mee naar het parkje. Hadden ze een picknick voor ons gedingest. Met slinger, ballons, een muts en rozen. Ik vind het zo vreselijk lief Dus, dat was het.
Ik ben blij met mijn vrienden
Oud 08-11-2004, 15:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Errrrr....

Rijd ik naar het tankstation om mijn band om te pompen (had ik al een tijdje niet meer gedaan en was zacht geworden), krijg ik op weg daar naar toe een lekke band. Hoe ironisch. Toen kon ik lopen
Oud 08-11-2004, 15:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-11-2004 @ 11:52 :
Als iemand me nu niet heel hard gaat schoppen krijg ik mijn practicum niet af.
*Schopt*

Dit topic bevalt me wel
Oud 08-11-2004, 15:47
Verwijderd
Ok,
ik voel me totaal kut.

Mijn ouders willen al 2 jaar scheiden, maar doen het niet.
School gaat klote.
Mijn beste vriendin is een waardeloos iemand waarbij ik totaal niet terecht kan.
En nu heeft een leraar het kerstspel aan een andere klas gegeven omdat zij "leuker" reageerden. (en het ons voorstel was..)
Verder is er aan de buitenkant niets aan me te zien, en leeft alles en iedreen dus gewoon vrolijk door.

*zucht* I think I need hole different world to live in...
Oud 08-11-2004, 15:50
Verwijderd
Vandaag voel ik me wel weer redelijk Leuke mensen om me heen, zin in vrijdag , morgen laatste dag tentamens. Hou dit vast eef!
Oud 08-11-2004, 16:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
map schreef op 08-11-2004 @ 16:47 :
*zucht* I think I need hole different world to live in...
Je kan ook meer dan genoeg plezier halen uit "deze wereld".... Alleen kun je dat nu even niet inzien.
Wat bij mij hielp is dingen doen die ik leuk vond, waarbij ik mezelf nauwelijks liet remmen door verplichtingen (zoals school). Uiteindelijk ging ik zelfs shit voor school doen zonder het erg te vinden, omdat er genoeg leuke dingen daarna te doen waren
Oud 08-11-2004, 16:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2004 @ 16:36 :
*Schopt*

Nou, ik heb het al voor meer dan de helft af.

Nu de rest nog...
Oud 08-11-2004, 16:36
marrel
marrel is offline
pff wiskunde is weer lekker moeilijk
en ons profielwerkstuk onderwerp, naja de vragen zegmaar moeten helemaal omgegooit worden
en ik heb enorme honger
en het uitgaan zaterdag was niet aller geweldigst
en met mijn beste vriending komt binnenkort een enorme ruzie voel ik zo

maar k ben verders zo vrolijk
Oud 08-11-2004, 16:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2004 @ 16:35 :
Rijd ik naar het tankstation om mijn band om te pompen (had ik al een tijdje niet meer gedaan en was zacht geworden), krijg ik op weg daar naar toe een lekke band. Hoe ironisch. Toen kon ik lopen

Oud 08-11-2004, 16:49
Verwijderd
zo, eerste schooldagje zit er weer op. twas wel vermoeiend (ookal volg ik maar 2 uur), kon me niet zo goed concentreren, dat viel wel tegen. maar twas goed om weer terug te zijn
Oud 08-11-2004, 17:43
Verwijderd
Vanochtend 4 uur lang op college zitten dutten omdat ik al nachten niet goed geslapen heb
Oud 08-11-2004, 17:44
Verwijderd
Wel bewonderenswaard dat je bent komen opdagen dan
Oud 08-11-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 08-11-2004 @ 18:44 :
Wel bewonderenswaard dat je bent komen opdagen dan
Ik ben heel plichtsbewust
Oud 08-11-2004, 17:53
Nona
Nona is offline
Ik ga morgen niet naar college. Ik heb morgen tijdesn college een sollicitatiegesprek, en dat is veel belangrijker. (En een vriendin schrijft even voor me op wat er besproken is )

En IK WIL IK WIL IK WIL die baan!!!!
Oud 08-11-2004, 18:35
Mara
Mara is offline
Ik heb m'n tentamens verneukt en ik blijf zitten. Kut.
Oud 08-11-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-11-2004 @ 19:35 :
Ik heb m'n tentamens verneukt en ik blijf zitten. Kut.
Het jaar is net begonnen, er is nog hoop. Lijkt mij.

@Kruimel: succes!

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 18:44.
Oud 08-11-2004, 18:41
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2004 @ 19:40 :
M'n eerste proefwerk wiskunde een 4,1; nu een 4,4. Gemiddeld dus een 4,3. Dat haal ik nooit meer op.
Oud 08-11-2004, 18:42
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2004 @ 19:40 :
Nouja, net begonnen... maar we zitten pas op 1/4e ofzo
Oud 08-11-2004, 18:44
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-11-2004 @ 19:41 :
M'n eerste proefwerk wiskunde een 4,1; nu een 4,4. Gemiddeld dus een 4,3. Dat haal ik nooit meer op.
Zet daar 2x een 7 tegenop en het is weer een voldoende.
Al is dat niet zo makkelijk...
Oud 08-11-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-11-2004 @ 19:41 :
Mijn gemiddelde voor de talen lag regelmatig onder de 4 en ik ben altijd over gegaan. En er is zeker nog wel een 5 of een 6 van te maken. Daarnaast heb je meer dan één vak en één 4 mag sowieso op de meeste scholen wel. (Maar praat er over, dan gelden er wellicht nog weer andere normen, plus dat het dan misschien wat minder wordt (de angst en de blackouts).)

Citaat:
Ruudje schreef op 08-11-2004 @ 19:42 :
Nouja, net begonnen... maar we zitten pas op 1/4e ofzo
Dus zijn we pas op één derde en moeten we nog drie derde en dan is één derde dus net.
Oud 08-11-2004, 18:46
Verwijderd
Ik word geraakt door de oneindige leegheid van mijn bestaan.
Oud 08-11-2004, 18:54
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Ik heb nog nooit zoveel tegelijk gevoeld volgens mij Weet niet meer wat nu het sterkste gevoel is. Voelt eng
Oud 08-11-2004, 19:01
Quiana
Quiana is offline
Ik ben flauwgevallen vandaag. Stom stom STOM, want het
bevestigd dus dat het idd niet goed gaat, dat mijn lichaam
het niet goed trekt.

Dat is ook gebleken uit de testresultaten; bloedwaardes zijn
niet goed, er zitten onregelmatigheden in het hartfilmpje (!)
en mijn bloeddruk schommelt toch weer naar gevaarlijk laag.
En ik word er zo boos om, omdat ik het ECHT probeer;
regelmatig/goed eten, niet afvallen enz.

Te weinig, teveel, het is nooit goed... Ik eet nog steeds te
weinig + eenzijdig, mijn gewicht is niet stabiel, en ik ga elke
keer weer op dezelfde punten de mist in en gadverdamme,
ik heb het gewoon gehad.

*schop*

Vandaag bleek dat ik weer behoorlijk was afgevallen, misschien niet geheel onbedoeld/onbewust, maar ik schrok er wel van. Zeker toen ik hoorde dat er overleg was geweest omdat mijn lichamelijke conditie gewoon ronduit bagger is (dat wordt nog wat donderdag!), en dit dus allesbehalve goed is...

We hebben m'n eetpatroon gescreend en ik moet behoorlijk uitbreiden, regelmatiger en vooral méér eten. Voorlopig heb
ik ook weer een verplichte rust; géén sport/oefeningen meer,
beperkte schooldagen en veel rust.

En hoewel ik er nu eigenlijk behoorlijk doorheen zit, en het nu
ontzettend makkelijk zou zijn weer af te vallen tot waar ik een
jaar terug was; de grens waar mijn lichaam het echt niet meer
trekt komt steeds dichterbij, een evt opname krijgt steeds meer
vorm, en dat zijn dingen die ik niet wil en GA bereiken.

En dus ga ik weer braaf aankomen wat er af is gegaan, en dus
ga ik m'n nieuwe lijst volgen, rust houden en de boel gewoon
even de boel laten.

En misschien is dat idd niet prettig voor degenen met en voor
wie ik nog een hoop te doen heb in de komende dagen/weken,
en misschien is dit idd een bijzonder slechte timing; het zij zo.

Tussen zes plankjes timen is ook zoiets.

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 19:04.
Oud 08-11-2004, 19:03
Quiana
Quiana is offline
Pfrt. Wat een lange/persoonlijke post weer hier ineens.
Oud 08-11-2004, 19:04
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2004 @ 19:46 :
Mijn gemiddelde voor de talen lag regelmatig onder de 4 en ik ben altijd over gegaan. En er is zeker nog wel een 5 of een 6 van te maken. Daarnaast heb je meer dan één vak en één 4 mag sowieso op de meeste scholen wel. (Maar praat er over, dan gelden er wellicht nog weer andere normen, plus dat het dan misschien wat minder wordt (de angst en de blackouts).)

Dus zijn we pas op één derde en moeten we nog drie derde en dan is één derde dus net.
Het is te hopen ja. Daar komt bij dat de vorige jaren de 1e periode altijd minder telde, misschien is dat dit jaar ook wel zo. Ik zoek 't straks wel even uit met m'n PTA. Maar 't feit is, dat doordat ik al onvoldoende sta, de druk nog groter wordt. Ach, eerst maar 's d'r over praten.
Oud 08-11-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 08-11-2004 @ 20:01 :
tekst

Pas ajb goed op jezelf en probeer idd toch maar te doen wat ze zeggen. De timing van zo iets is nooit goed, maar dat is dan idd maar zo. (})
Oud 08-11-2004, 19:08
metallica
metallica is offline
Ik hou van de controle die ik momenteel over m'n lichaam heb. Het gaat nou al drie dagen goed. Geen uitspattingen.
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar ik ben er blij om dat ik het iig al drie dagen geheel onder controle heb. Niet stoer, maar toch ben ik trots op mezelf...
Oud 08-11-2004, 19:08
RanC
RanC is offline
GODVERDOMME.

Dat wilde ik effe kwijt.

Heb morgen wiskunde toets. ._.
Oud 08-11-2004, 19:11
Mara
Mara is offline
Citaat:
Quiana schreef op 08-11-2004 @ 20:01 :
Verhaal
Meid, kijk toch uit Je moet er wel boven op komen hoor! Luister alsjeblieft naar wat ze zeggen, zo gaat 't niet goed. Je kan er bovenop komen, dat weet ik zeker.
Oud 08-11-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 08-11-2004 @ 20:08 :
Ik hou van de controle die ik momenteel over m'n lichaam heb. Het gaat nou al drie dagen goed. Geen uitspattingen.
Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar ik ben er blij om dat ik het iig al drie dagen geheel onder controle heb. Niet stoer, maar toch ben ik trots op mezelf...
En toen viel je flauw: weg controle.

(Met andere woorden: je bent juist op weg naar de geen controle.)
Oud 08-11-2004, 19:15
Verwijderd
tja.. hij is een stuk stiller en dan klap ik weer dicht.. denk ik dat er wat met mij is ofzo..
blegh..
mn ex maar terugmailen, dat stel ik nl ook uit..
Oud 08-11-2004, 19:16
metallica
metallica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2004 @ 20:13 :
En toen viel je flauw: weg controle.

(Met andere woorden: je bent juist op weg naar de geen controle.)
Ik zorg wel dat ik iets binnenkrijg. Avondeten moet ik iig daar kom ik onder geen enkele omstandigheid onderuit...
Oud 08-11-2004, 19:26
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2004 @ 19:46 :

Ehm, en je wiskundecijfer?

Bluh ik moet zoveel doen en ik wil zoveel andere dingen...en ondertussen ook nog studeren...Volwassen worden en verantwoordelijkheid hebben is niet altijd leuk

Ik wil leuke dingen gaan doen, maar dan moet ik nog tot december wachten ofzo....hoewel zaterdag winkelen met mam leuk was Maar ik wil zoveel voor mezelf doen enzo....maar geen tijd...nouja ik plan natuurlijk ook waardeloos....
Oud 08-11-2004, 19:43
zus
zus is offline
Whiehh, 8 kilo afgevallen al Ben trots op mezelf, iedereen vraagt zich af hoe ik het voor elkaar krijg. Dat zeg ik maar niet: nou, ik eet overdag niks, 's avonds een klein beetje en een stuk fruit. Ik ben er heus niet trots op ofzo..

Het kan me niet schelen of het wel of niet goed is, want het heeft wel geholpen..Bovendien lukt het me toch niet meer, eten bij anderen, hoe zeer ik ook m'n best zou doen. Maar goed, de vader van me vriend heeft als eerste gezien (buiten me vriend dan) dat ik ben afgevallen

Verder voel ik me op zich wel oke, alleen zenuwachtig voor woensdag, want dan heb ik gesprek met begeleidster van praatgroep..
Oud 08-11-2004, 19:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
dreen schreef op 08-11-2004 @ 07:58 :
Same here... En niet alleen wiskunde ws. Nou ben ik eigenlijk te benieuwd, dus ik wil het wel weten, maar ik ben bang voor een slecht cijfer.

En ook nog engels presentatie. Ahhh
Ik had een 6,2!!!

Maar frans vern**kt. (Uh, sorry, verprutst )
Oud 08-11-2004, 19:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Trouwens, wat is het met wiskunde de laatste tijd? Ik zie heel veel posts met het woord 'wiskunde' erin.
Oud 08-11-2004, 19:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-11-2004 @ 20:44 :
Ik had een 6,2!!!

Maar frans vern**kt. (Uh, sorry, verprutst )
Mijne had het nog niet nagekeken. Duurt nog een paar dagen.

De rest van de toetsen ruim voldoende en de presentatie is naar behoren.

En toch....
Oud 08-11-2004, 19:54
Sterretje*
Sterretje* is offline
Morgen beginnen de Schoolexamens, maar ik ga er niet aan deelnemen. Ik stop met school. Geen verstandige keuze, I know... maar op dit moment gaat het ff niet anders. Ik kan me totaal niet concentreren en ben bang om het niet te kunnen (faalangst vrees ik...).
Ik kan de druk/stress niet meer aan. Erg vervelend allemaal. Ik had graag mijn atheneum-diploma willen halen, maar ja...
Wat wil ik nu gaan doen? Ik heb geen idee. In ieder geval fulltime ( elke dag ff) naar de sportschool. Daarnaast een baan zoeken ofzo en als dat niet lukt een uitkering aanvragen. Mmmm... wie weet vind ik binnenkort de ware waar ik gelukkig mee word en een kind van krijg, dan heb ik mijn handen vol aan het moederschap (oké, nu ff back to reality!).
Oud 08-11-2004, 19:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
zus schreef op 08-11-2004 @ 20:43 :
Het kan me niet schelen of het wel of niet goed is, want het heeft wel geholpen..
*ehhh* (afkeurend alarm). Het heeft niet geholpen, maar dat zul je wel merken...helaas
Oud 08-11-2004, 20:01
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 08-11-2004 @ 20:54 :
*knip*
Als je de stress van een eindexamen niet aan kan, moet je misschien maar even wachten met kinderen.
Oud 08-11-2004, 20:06
marrel
marrel is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-11-2004 @ 20:47 :
Trouwens, wat is het met wiskunde de laatste tijd? Ik zie heel veel posts met het woord 'wiskunde' erin.
bij mij komen er nu opeens heel veel moeilijke hoofdstukken achter elkaar om wanhopig van te worden schijnbaar bij iedereen zo ongeveer
pff klote vak, stomme leraar wel een goede maar goed dat ga ik nu ff niet toegeven

en nu ga ik doen wat ik me heb voorgenomen, vroeg naar bed, ik trek het anders niet meer
Oud 08-11-2004, 20:11
ilse
ilse is offline
zo komt ff een verhaal hoor...

ik ben zo net het huis uit gekickt. ik moet vanavond weg zijn. ik weet het niet meer. nu zou ik naar een vriend toe, alleen die is weg vanavond. ik vond hte zo lullig voor em dus heb ge sms t dat het niet per se hoeft dat ik daar heen ga, toen had ik gezegd dat ik nog zou sms en of het echt nodig was.

nu sms te ik dat het echt wel nodig is. ik hoorde niets terug. toen sms te ik weer, of hij het alsnog niet wilde want dan kon ik heel misschien nog wat anders regelen. maar ik hoorde dus niets terug. dit was om 7 uur. nu sms te ik hem nog eens om wat te vragen. staat ze telefoon uit! ik krijg ook een aflever rapport als hij aan gezet wordt..

ik weet niet waar ik nou heen moet
Oud 08-11-2004, 20:11
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
marrel schreef op 08-11-2004 @ 21:06 :
r wel een goede maar goed dat ga ik nu ff niet toegeven

hoe krijg jij die kleine lettertjes?
Als ik iets kleins wil doen dan ziet het er zo uit

zoals dit enzo...
Oud 08-11-2004, 20:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
roosmar schreef op 08-11-2004 @ 21:11 :
hoe krijg jij die kleine lettertjes?
Als ik iets kleins wil doen dan ziet het er zo uit

zoals dit enzo...
[.sub][/sub] is laag
[.sup][/sup] is hoog

(zonder punt natuurlijk)
Oud 08-11-2004, 20:15
roosmar
roosmar is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-11-2004 @ 21:14 :
[.sub][/sub] is laag
[.sup][/sup] is hoog

(zonder punt natuurlijk)

zoiets dan?

of is dit zoals t vroeger was?

En waarom doet het knopje ervoor het niet?
Oud 08-11-2004, 20:15
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus schreef op 08-11-2004 @ 20:43 :
Whiehh, 8 kilo afgevallen al Ben trots op mezelf, iedereen vraagt zich af hoe ik het voor elkaar krijg. Dat zeg ik maar niet: nou, ik eet overdag niks, 's avonds een klein beetje en een stuk fruit. Ik ben er heus niet trots op ofzo..

Het kan me niet schelen of het wel of niet goed is, want het heeft wel geholpen..Bovendien lukt het me toch niet meer, eten bij anderen, hoe zeer ik ook m'n best zou doen. Maar goed, de vader van me vriend heeft als eerste gezien (buiten me vriend dan) dat ik ben afgevallen

Verder voel ik me op zich wel oke, alleen zenuwachtig voor woensdag, want dan heb ik gesprek met begeleidster van praatgroep..
Wat ben je toch naief. En wat zal je straks toch in een gat vallen als je erachter komt dat het jojo-effect zo'n effect heeft, dat je straks meer weegt dan voordat je ging afvallen... ik heb nu al medelijden met je, eerlijk waar.

Regels voor berichten