Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:
ben ik de enige die merkte dat dean niet in het voorliedje voorbijkwam?!?!?!! ik schrok heel erg...het is nu wel erg duidelijk dat hij niet meer zo lang in de serie blijft en een belangrijke rol meer speelt
Het betekent niet dat hij er niet lang in zal zitten. Dit betekent gewoon dat hij in die aflevering niet te zien is. Dat is wel vaker zo. De ene keer zit Paris wel in de credits en andere keer niet. Hetzelfde verhaal geldt voor Jess. Nothing to worry about

Citaat:
fruitmand schreef:

waar gaat de wereld naartoe...ik vind gilmore girls irritant worden, waaaaaargh!!!!
Irritant niet, maar ik vind de serie steeds minder worden, helaas Eens in de zoveel weken komt er een leuk epje voorbij. Dat had ik bij seizoen 1 helemaal niet. Elke week genoot ik van die serie. Maarja, tis over het algemeen wel bekend dat een serie na het eerste seizoen wat minder wordt. behalve Buffy
Advertentie
Oud 26-11-2002, 21:36
Iduna
Iduna is offline
wow over de 500
Tis niet meer zo leuk als t eerste seizoen, al moet ik zeggen dat Jess wel een leuke rol speelt, lekker dwars en irritant (behalve tegen Rory).
Oud 27-11-2002, 14:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb het het eerste seizoen jammer genoeg niet gezien...

Ik vond dit trouwens wel een mindere aflevering, jullie niet? én geen Paris, én geen Dean, het was een beetje saai.....
Oud 28-11-2002, 09:02
miro
miro is offline
Dean gaat toch uit de serie?
Oud 28-11-2002, 11:16
ditismijsje
ditismijsje is offline
Citaat:
miro schreef:
Dean gaat toch uit de serie?
echt?? leuk, leuk, leuk! Mogen van mij wel weer es wat nieuwe mensen in komen..
Oud 28-11-2002, 15:22
miro
miro is offline
Citaat:
ditismijsje schreef:
echt?? leuk, leuk, leuk! Mogen van mij wel weer es wat nieuwe mensen in komen..
mja ik weet al precies wat er gaat gebeuren (een vriendin van mij woont op aruba en daar lopen ze voor ) maar ik denk dat ik dat beter niet hier neer kan zetten. Dan wordt iedereen boos op mij
Oud 28-11-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
mja ik weet al precies wat er gaat gebeuren (een vriendin van mij woont op aruba en daar lopen ze voor ) maar ik denk dat ik dat beter niet hier neer kan zetten. Dan wordt iedereen boos op mij
onruststoker
waarom vraag je dan of dean eruit gaat?
nee hoor... maar niet vertellen
Oud 28-11-2002, 18:55
Blubje
Blubje is offline
ik vond t wel een leuke aflevering juist
alleen vond k t wel een heel klein beetje zielig voor Luke in t begin, maar dat werd op t einde weer helemaal goed gemaakt, geweldig, die trompet die t niet deed haha
oooow en Lorelai en Luke die heel schattig samen gearmd stonden liefff ze moeten nu toch echt wel iets krijgen hoor, ik ben t wachten zat!
oow en wat ook wel grappig was, vond ik, al die rare termen die Lorelai en Rory hadden bedacht in de sbackbar voor al dat eten haha, die mensen allemaal kijken, zo van: huh?! ik had wel lol
Oud 29-11-2002, 12:19
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Ik weet ook al wat er gaat gebeuren...!!!

heb al een paar afleveringen van het volgende seizoen gezien... whaaa echt geweldig....

nu heb ik zin om alles te verklappen. ... maar nee ik zal t niet verpesten...

maar er zijn goede ontwikkelingen in aantocht! en vooral aflevering 7 & 8 zijn... echt geweldig!!
Oud 29-11-2002, 18:23
Verwijderd
oeh gemist
Oud 30-11-2002, 15:18
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
DaisyDeadPetals schreef:
Ik weet ook al wat er gaat gebeuren...!!!

heb al een paar afleveringen van het volgende seizoen gezien... whaaa echt geweldig....

nu heb ik zin om alles te verklappen. ... maar nee ik zal t niet verpesten...

maar er zijn goede ontwikkelingen in aantocht! en vooral aflevering 7 & 8 zijn... echt geweldig!!
VERTEL!!!!!! meel maar ofzow... ik wil het weten, maar ik ben te lui om het op te zoeken...
Oud 01-12-2002, 14:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ok, alle fans:
Even op deze link hieronder klikken en stemmen op de Gilmore Girls!

http://www2.omroep.nl/bnn/dehoofdprijs/index2.html
Oud 01-12-2002, 16:36
heldin
heldin is offline

we zijn helemaal vergeten te vieren dat dit topic al een jaar oud is!!!
Oud 01-12-2002, 16:39
heldin
heldin is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Ok, alle fans:
Even op deze link hieronder klikken en stemmen op de Gilmore Girls!

http://www2.omroep.nl/bnn/dehoofdprijs/index2.html
gedaan
Oud 01-12-2002, 16:53
Blubje
Blubje is offline
ook gedaaaan
Oud 01-12-2002, 20:38
fruitmand
fruitmand is offline
ooooook gedaan
Oud 02-12-2002, 12:19
FireCracker
FireCracker is offline
ik ook
Oud 02-12-2002, 15:40
Verwijderd
me2...
Oud 02-12-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:

we zijn helemaal vergeten te vieren dat dit topic al een jaar oud is!!!
Hoera!

Ik heb ook gestemd
Oud 02-12-2002, 17:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
me2...
en nu maar hopen dat ze gaan winnen, anders is al dat gestem voor nix geweest

*kunnen we trouwens ook ergens de tussenstand vinden, want ik niet namelijk...*
Oud 02-12-2002, 22:07
Knutselsmurfie
Bedankt voor het stemmen mensen! Goed bezig hehe

NOG EEN NACHTJE SLAPEN EN DAN KUNNEN WE WEER GUCKEN
Oud 03-12-2002, 20:24
Breg
Breg is offline
Ach, arme Dean, ik vind het toch best wel zielig voor hem.
Eerst was ie irritant, nu zielig: ´She likes Jess, doesn´t she?`

(Maar Rory/Jess is natuurlijk wel weer koel...)
Oud 03-12-2002, 21:35
marlies
marlies is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ach, arme Dean, ik vind het toch best wel zielig voor hem.
Eerst was ie irritant, nu zielig: ´She likes Jess, doesn´t she?`

(Maar Rory/Jess is natuurlijk wel weer koel...)
Rory/Jess is helemaal niet cool!
Maar hoe is het nu afgelopen met die kaarten van Sookie? Echt zo lullig..Susie ipv Sookie
Oud 03-12-2002, 21:48
heldin
heldin is offline
echt zielig voor Dean.. dat laatste stukje.. maar wel leuk dat het nu ongeveer uit gaat
iew, wat een vreselijk mens, die moeder van uhhh hoe heet ie ook al weer
dat schoolgedoe vond ik maar stom, en verder vond ik het een leuke aflevering!
Oud 04-12-2002, 10:34
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
echt zielig voor Dean.. dat laatste stukje.. maar wel leuk dat het nu ongeveer uit gaat
iew, wat een vreselijk mens, die moeder van uhhh hoe heet ie ook al weer
dat schoolgedoe vond ik maar stom, en verder vond ik het een leuke aflevering!
Echt zielige Dean, maar ja, kan me eigenlijk niet zo veel schelen, ik vind het een irritant jong geworden, met z'n tien keer bellen en inspreken, bah.. Alsof Rory helemaal aan hem gebonden is ofzo.. Als mijn vriend dat zou doen he, zal ik hem eens goed duidelijk maken dat ik ook dingen te doen heb... bah bah bah.. Hopelijk wordt Jess wat liever
Oud 04-12-2002, 13:43
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
VERTEL!!!!!! meel maar ofzow... ik wil het weten, maar ik ben te lui om het op te zoeken...
okeee...

*
*

MEGASPOILER!!!!!echt alleen lezen als je echt wilt weten wat er gaat gebeuren in seizoen 3, maar ik raad het niet aan want het is n stuk minder spannend als je het al weet!!!!

*
*
*
*

spoiler.......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

oke, hier gaan we: Jess en rory krijgen een auto ongeluk in de auto van rory en omdat jess aan het stuur zat geeft iedereen hem de schuld. jess vertrekt uit stars hollow , maar op sookie's bruiloft komt ie toch weer opdagen . rory is heel erg verrast en begint hem spontaan te zoenen (YES!) .

ondertussen heeft lorelei een soort avontuurtje gehad met chris maar als blijkt dat sherry zwanger is besluit chris om toch weer terug te gaan naar sherry .

dan is het zomervakantie en rory is de hele zomer weg met school. als ze terugkomt ziet ze plotseling jess met een of ander blond wijf tegen zn gezicht geplakt . rory besluit dat ze vanaf nu al dr aandacht op dean gaat richten, maar dat lukt natuurlijk niet hehe.

op een dans marathon in stars hollow staat rory met dean te dansen. jess en zn sletterige vriendinnetje komen binnen en gaan demonstratief staan zoenen . dean zegt dat rory ze gewoon moet negeren maar rory irriteert zich mateloos en zij en jess krijgen ruzie. de ruzie wordt onderbroken door dean die er genoeg van heeft. HET IS UIT! zegt ie tegen rory, omdat het zo overduidelijk is dat zij en jess elkaar willen en hij heeft er geen zin meer in. later zit rory in dr eentje bij de brug als jess aan komt lopen. jess vraagt of het echt uit is met dean, rory zegt ja. jess zegt dat hij dan ook even iets gaat regelen en loopt weg.

de volgende ochtend zien ze elkaar weer in luke's. ze zeggen een beetje verlegen hoi tegen elkaar echt heel cute! lorelei vertelt aan luke dat rory en jess nu wat hebben en luke is helemaal in de wolken, lorelei niet echt. luke beseft al snel dat ie toch niet zo heel blij is met jess & rory, hij is bang dat jess een slechte invloed op haar zal hebben. rory en jess spreken later die avond stiekem af voor wat gevoos hihi! (tis echt schattig allemaal, nog een beetje onwennig). rory gaat ook nog bij dean langs om haar excuses aan te bieden .

dat is de laatste aflevering die ik heb gezien, maar in een voorstukje heb ik gezien dat dean jess uit gaat dagen om te vechten hehe.

nou tis nogal een verhaal geworden

*
*
*
*
*
*
*
*
*

einde spoiler

*
*
*
*
*
*
*

ZO! dat was het... pfoeii!

zo zie je maar t wordt nog wel leuk ...

Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 13:46.
Oud 04-12-2002, 17:01
heldin
heldin is offline
kutspoiler

ik begin heel enthousiast te lezen, maar gelukkig kon ik nog stoppen want dat wil ik dus helemaal niet weten.....
Oud 04-12-2002, 18:33
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
mijsje schreef:
kutspoiler

ik begin heel enthousiast te lezen, maar gelukkig kon ik nog stoppen want dat wil ik dus helemaal niet weten.....
spoilers zijn stom! en ik ook want ik hebbem ook gelezen terwijl ik dat helemaal niet wilde en nu weet ik wat er gaat gebeuren en das NIET leuk, kunnen we geen verbod op spoilers maken ofso??
bluhh
was wel leuke aflevering, alleen dean is stom, 14 keer bellen haaaallllooo....! maar t einde vonk dan wel weer zielig
en dat gedoe op school was ook niet zo boeiend eigenlijk...en die moeder van Michel(?) vonk ook stom enzo...hm eigenlijk vond ik t helemaal niet zo'n leuke aflevering?? hehe
Oud 04-12-2002, 21:51
Iduna
Iduna is offline
Ik heb de spoiler lekker niet gelezen en dat ga ik ook niet doen.
Anyway Dean, sukkel...
Sookie met dr uitnodigingen, zij ging echt helemaal flippen aan de telefoon.
Michel en Giselle ehm een hippe ehbo-doos voor in je locker. (verder geen commentaar. )
Oud 06-12-2002, 11:32
Verwijderd
ik ga de spoiler niet lezen. ik ga hem niet lezen. ik ga hem niet lezen.
Oud 06-12-2002, 20:13
scala
scala is offline
haha dat was echt leuk, dat richard die weer helemaal opleefde en dat hele gedoe van de vergadering enzo 'thank you richard" (paris) was echt de koelste opmerking

En Dean is gewoon bang om Rory kwijt te raken en daar heeft ie groot gelijk in....tjah dat ie het verkeerd aanpakt is dan weer jammer..Ik vind het echt lullig van Rory, ze vind stiekum Jess leuk maar houdt Dean gewoon aan het lijntje. Wees dan eerlijk en maak het uit... (volgens mij gebeurt dat volgende aflevering? vind het altijd leuk om te voorspellen maar bij soaps is dat makkelijker)
Oud 10-12-2002, 16:21
Blubje
Blubje is offline
'Tis weer dinsdag mensen!!!
ben benieuwd wat er gaat gebeuren! f t nou eindelijk s uitgaat tussen Rory en Dean.()
Oud 10-12-2002, 16:44
Verwijderd
Ik moet aan m'n profiel werkstuk werken!! Njah dat wordt dus opnemen. Dan maar geen Frans journaal opnemen vanavond... GG gaat voor
Oud 10-12-2002, 19:18
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
'Tis weer dinsdag mensen!!!
ben benieuwd wat er gaat gebeuren! f t nou eindelijk s uitgaat tussen Rory en Dean.()
Dat gaat nog wel even duren.....
Maar er gaat vanavond wel iets belangrijks gebeuren, iets wat nog een flink aantal volgende afleveringen een rol zal spelen.
Oud 10-12-2002, 20:51
Knutselsmurfie
WEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Ik wil Jess terug!
Hij MOET terugkomen... nouhou, dat vind ik helemaal geen leuk einde zo... potjandorie
Jess kon er ook niks aan doen van dat ongeluk. Zijn Rory en ik nou de enige mensen die inzien dat Jess wel lief is ?
Oud 10-12-2002, 21:34
marlies
marlies is offline
Wat gebeurde er vandaag veel zeg!
Ik was effe wat te drinken halen en ik had gelijk heel veel gemist! Jammer dat ik hem niet opgenomen heb.. en ja zeker een beetje vaag, maar misschien dat die roddeltantes maar wat zaten te lullen (ja het lijkt me niet, maar mensen blijf hopen )

Was het maar weer dinsdag..
Oud 10-12-2002, 22:08
Verwijderd
Jess komt wel weer. *is vol vertrouwen* Kan niet anders. Hij is te schattig.
Oud 11-12-2002, 15:15
Cinamon
Cinamon is offline
Woow! Ik had het gisteren avond opgenomen en net gekeken... Een paar supermooie momenten zeg! Ik moest bijna janken om het feit dat dat vrouwke en miss patty zaten te kletsen dat luke jess op de bus had gestouwd...
Maar het mooiste moment in de hele aflevering was op de brug.
Luke ging Jess zoeken en hij zat op de brug en hij zei zowiets van: "I took care of her" met zo'n stem dat je denkt van: ahw....

Maar jah.. ik ga slapeloze nachten krijgen tot aan dinsdag! Het is spannund!!!!!!!
Oud 11-12-2002, 15:21
Verwijderd
jah was leuke aflevering, hij komt vast wel weer trug..anders zou het raar zijn...
Oud 11-12-2002, 15:24
Verwijderd
Ik vond de film van Kirk trouwens ontzettend cool, echt een David Lynch-achtig Ook cool dat Lorelai het over The Seven Samurai had, wauw, pas nog gezien namelijk Super
Oud 11-12-2002, 15:51
Iduna
Iduna is offline
Ik had t ook opgenomen en daarnet gekeken. Wat een leuke aflevering. Wat is Jess toch lief/cute. Die scene met Luke en Jess En dat Chris kwam, lief Gaat het nu slecht tussen hem en Sherry (doos)? Hij probeerde de hele tijd over iets anders te beginnen. Oja en die film van Kirk was cool.
Oud 11-12-2002, 16:43
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:

Maar het mooiste moment in de hele aflevering was op de brug.
Luke ging Jess zoeken en hij zat op de brug en hij zei zowiets van: "I took care of her" met zo'n stem dat je denkt van: ahw....

ooooh, ja!!! hij was zo bezorgd en hij houdt van haaaaar

hij komt eeeecht wel terug, dat MOET!

ik vond trouwens dat rory niet echt zielig reageerde toen ze zeiden dat jess wegging
Oud 11-12-2002, 17:04
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
komt er ooit een einde aan deze topic
Oud 12-12-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
komt er ooit een einde aan deze topic
k hoop t nie
Oud 12-12-2002, 16:02
Blubje
Blubje is offline

ik heb t niet gezien en ben t vergeten op te nemen!! kan iemand ff vertellen wat er precies allemaal is gebeurd? want Rory en Jess hebben een ongeluk gehad ofso?
damn dit was echt precies de afkevering die ik had willen zien! stupid me! naja misschien ken ik iemand die t heeft opgenomen
of kun je de afleveringen downloaden ergens??
Oud 12-12-2002, 19:21
Breg
Breg is offline
ff kort wat er gebeurd is:
Luke moest bij de directeur van Jess komen, die zei dat Jess niks deed op school.
Luke vroeg Rory of ze Jess bijles wou geven, Rory zei ja.
Ondertussen moesten Rory en Lorelai ook nog een film uitzoeken voor het filmfestival, want normaal doet die ene oude man (die baas van de supermarkt is) dat, maar om dat ze hem beledigd hadden moesten zei het doen.
Maar Rory ging Jess dus bijles geven, maar Jess was niet geconcentreer. Jess zei dat als ze een ijsje zouden gaan halen, hij daarna zou gaan leren. Ze gingne ijs halen, Jess reed. Op de terugweg kregen ze een ongeluk.
Rory moest naar het ziekenhuis omdat ze een gekneuse pols had. Jess had niks en was naar de stijger gegaan waar hij ooit door Luke vanaf was geduwd. Lorelai was overbezorgd en belde Chris. Lorelai werd superkwaad op Luke omdat hij Jess naar Stars Hallow heeft gebracht. Lorelai ging naar t ziekenhuis, Rory legde uit dat het niet Jess zn schuld was. Luke ging naar Jess toe. Jess voelde zich heel erg schuldig.

Lorelai en Rory gingen weer naar huis. Chris kwam ook naar hun huis om te kijken of alles goed wa met Rory.

Filmfestival begint. Eerst is er een zelfgemaakte film van Kirt te zien. Dan hoort Rory een paar van die roddeltantes zeggen dat Luke Jess op de bus naar zn moeder heeft gezet. En daar eindigde het volgens mij.......

owke, dit was niet ff kort, maarja.
Oud 13-12-2002, 12:45
-BassGirlie-
-BassGirlie- is offline
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JESS MAG NIET WEG!!!
HIJ MOET BLIJVEN
HIJ IS VAN MIJ!!!!!!!!!!
onee rory
Maar?
ik heb het dinsdag gemist maar als ik het zo lees dan kan ik mezelf echt helemaal kapot slaan! neeeeeeeee jess mag niet weeeg
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Oud 13-12-2002, 19:33
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:

ik heb t niet gezien en ben t vergeten op te nemen!! kan iemand ff vertellen wat er precies allemaal is gebeurd? want Rory en Jess hebben een ongeluk gehad ofso?
damn dit was echt precies de afkevering die ik had willen zien! stupid me! naja misschien ken ik iemand die t heeft opgenomen
of kun je de afleveringen downloaden ergens??
Hij staat nu nog op de band bij mij... waar woon je ergens?
Oud 14-12-2002, 12:46
marlies
marlies is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Haar profiel zegt: Breda

AAGH! volgende week heb ik tentamen, tijdens the gilmore girls..Damn als de videorecorder het maar doet!
Oud 14-12-2002, 15:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Breda idd...

Regels voor berichten