Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het het eerste seizoen jammer genoeg niet gezien...
Ik vond dit trouwens wel een mindere aflevering, jullie niet? én geen Paris, én geen Dean, het was een beetje saai.....
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarom vraag je dan of dean eruit gaat? ![]() nee hoor... maar niet vertellen ![]() |
![]() |
|
ik vond t wel een leuke aflevering juist
![]() alleen vond k t wel een heel klein beetje zielig voor Luke in t begin, maar dat werd op t einde weer helemaal goed gemaakt, geweldig, die trompet die t niet deed haha ![]() oooow en Lorelai en Luke die heel schattig samen gearmd stonden liefff ![]() ![]() oow en wat ook wel grappig was, vond ik, al die rare termen die Lorelai en Rory hadden bedacht in de sbackbar voor al dat eten haha, die mensen allemaal kijken, zo van: huh?! ik had wel lol ![]()
|
Ik weet ook al wat er gaat gebeuren...!!!
heb al een paar afleveringen van het volgende seizoen gezien... whaaa echt geweldig.... ![]() nu heb ik zin om alles te verklappen. ![]() ![]() maar er zijn goede ontwikkelingen in aantocht! en vooral aflevering 7 & 8 zijn... echt geweldig!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ok, alle fans:
Even op deze link hieronder klikken en stemmen op de Gilmore Girls! http://www2.omroep.nl/bnn/dehoofdprijs/index2.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe is het nu afgelopen met die kaarten van Sookie? Echt zo lullig..Susie ipv Sookie
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
* * MEGASPOILER!!!!!echt alleen lezen als je echt wilt weten wat er gaat gebeuren in seizoen 3, maar ik raad het niet aan want het is n stuk minder spannend als je het al weet!!!! * * * * spoiler....... * * * * * * * * * * * * oke, hier gaan we: Jess en rory krijgen een auto ongeluk in de auto van rory en omdat jess aan het stuur zat geeft iedereen hem de schuld. jess vertrekt uit stars hollow ![]() ![]() ![]() ondertussen heeft lorelei een soort avontuurtje gehad met chris maar als blijkt dat sherry zwanger is besluit chris om toch weer terug te gaan naar sherry ![]() dan is het zomervakantie en rory is de hele zomer weg met school. als ze terugkomt ziet ze plotseling jess met een of ander blond wijf tegen zn gezicht geplakt ![]() op een dans marathon in stars hollow staat rory met dean te dansen. jess en zn sletterige vriendinnetje komen binnen en gaan demonstratief staan zoenen ![]() ![]() de volgende ochtend zien ze elkaar weer in luke's. ze zeggen een beetje verlegen hoi tegen elkaar ![]() ![]() ![]() ![]() dat is de laatste aflevering die ik heb gezien, maar in een voorstukje heb ik gezien dat dean jess uit gaat dagen om te vechten ![]() ![]() nou tis nogal een verhaal geworden ![]() * * * * * * * * * einde spoiler * * * * * * * ZO! dat was het... pfoeii! ![]() zo zie je maar t wordt nog wel leuk ... ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 13:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() bluhh was wel leuke aflevering, alleen dean is stom, 14 keer bellen haaaallllooo....! maar t einde vonk dan wel weer zielig en dat gedoe op school was ook niet zo boeiend eigenlijk...en die moeder van Michel(?) vonk ook stom enzo...hm eigenlijk vond ik t helemaal niet zo'n leuke aflevering?? hehe
|
![]() |
haha dat was echt leuk, dat richard die weer helemaal opleefde en dat hele gedoe van de vergadering enzo
![]() ![]() En Dean is gewoon bang om Rory kwijt te raken en daar heeft ie groot gelijk in....tjah dat ie het verkeerd aanpakt is dan weer jammer..Ik vind het echt lullig van Rory, ze vind stiekum Jess leuk maar houdt Dean gewoon aan het lijntje. Wees dan eerlijk en maak het uit... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er gaat vanavond wel iets belangrijks gebeuren, iets wat nog een flink aantal volgende afleveringen een rol zal spelen. |
![]() |
|
WEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHH!
![]() Ik wil Jess terug! Hij MOET terugkomen... nouhou, dat vind ik helemaal geen leuk einde zo... potjandorie ![]() Jess kon er ook niks aan doen van dat ongeluk. Zijn Rory en ik nou de enige mensen die inzien dat Jess wel lief is ![]()
|
Wat gebeurde er vandaag veel zeg!
Ik was effe wat te drinken halen en ik had gelijk heel veel gemist! Jammer dat ik hem niet opgenomen heb.. en ja zeker een beetje vaag, maar misschien dat die roddeltantes maar wat zaten te lullen (ja het lijkt me niet, maar mensen blijf hopen ![]() Was het maar weer dinsdag..
|
Woow! Ik had het gisteren avond opgenomen en net gekeken... Een paar supermooie momenten zeg! Ik moest bijna janken om het feit dat dat vrouwke en miss patty zaten te kletsen dat luke jess op de bus had gestouwd...
Maar het mooiste moment in de hele aflevering was op de brug. Luke ging Jess zoeken en hij zat op de brug en hij zei zowiets van: "I took care of her" met zo'n stem dat je denkt van: ahw.... Maar jah.. ik ga slapeloze nachten krijgen tot aan dinsdag! Het is spannund!!!!!!! ![]()
|
Ik had t ook opgenomen en daarnet gekeken. Wat een leuke aflevering. Wat is Jess toch lief/cute.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hij komt eeeecht wel terug, dat MOET! ik vond trouwens dat rory niet echt zielig reageerde toen ze zeiden dat jess wegging ![]() ![]()
|
![]() ![]() ik heb t niet gezien en ben t vergeten op te nemen!! ![]() ![]() damn dit was echt precies de afkevering die ik had willen zien! stupid me! naja misschien ken ik iemand die t heeft opgenomen ![]() of kun je de afleveringen downloaden ergens??
|
ff kort wat er gebeurd is:
Luke moest bij de directeur van Jess komen, die zei dat Jess niks deed op school. Luke vroeg Rory of ze Jess bijles wou geven, Rory zei ja. Ondertussen moesten Rory en Lorelai ook nog een film uitzoeken voor het filmfestival, want normaal doet die ene oude man (die baas van de supermarkt is) dat, maar om dat ze hem beledigd hadden moesten zei het doen. Maar Rory ging Jess dus bijles geven, maar Jess was niet geconcentreer. Jess zei dat als ze een ijsje zouden gaan halen, hij daarna zou gaan leren. Ze gingne ijs halen, Jess reed. Op de terugweg kregen ze een ongeluk. Rory moest naar het ziekenhuis omdat ze een gekneuse pols had. Jess had niks en was naar de stijger gegaan waar hij ooit door Luke vanaf was geduwd. Lorelai was overbezorgd en belde Chris. Lorelai werd superkwaad op Luke omdat hij Jess naar Stars Hallow heeft gebracht. Lorelai ging naar t ziekenhuis, Rory legde uit dat het niet Jess zn schuld was. Luke ging naar Jess toe. Jess voelde zich heel erg schuldig. Lorelai en Rory gingen weer naar huis. Chris kwam ook naar hun huis om te kijken of alles goed wa met Rory. Filmfestival begint. Eerst is er een zelfgemaakte film van Kirt te zien. Dan hoort Rory een paar van die roddeltantes zeggen dat Luke Jess op de bus naar zn moeder heeft gezet. En daar eindigde het volgens mij....... owke, dit was niet ff kort, maarja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
AAGH! volgende week heb ik tentamen, tijdens the gilmore girls..Damn als de videorecorder het maar doet!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Eten & Drinken |
Hoelaat avondeten? KiMZz | 106 | 14-10-2005 06:57 | |
Lifestyle |
kenkie kenkie hoe was je dag. Haligh | 500 | 14-08-2005 14:41 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls Mara | 500 | 18-11-2003 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 |