Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 17:47
LivingDeadDoll
LivingDeadDoll is offline
Gilmore Girls aaahhh da's een deel van m'n dagelijks leven joh ! Dat volg ik vanaf de eerste keer

En ik heb nog nooit een aflevering gemist .. Hehe
This may sound pathetic Buttahm .. Als je niet zo'n dagelijks soapie moment hebt, hou je 't niet lang vol hoor haha.

trust me, al is het om the characters uit te lachen .. you gotta watch

Naja veel plezier 'n baaj baaj
Oud 15-12-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
LivingDeadDoll schreef:
Gilmore Girls aaahhh da's een deel van m'n dagelijks leven joh ! Dat volg ik vanaf de eerste keer

En ik heb nog nooit een aflevering gemist .. Hehe
This may sound pathetic Buttahm .. Als je niet zo'n dagelijks soapie moment hebt, hou je 't niet lang vol hoor haha.

trust me, al is het om the characters uit te lachen .. you gotta watch

Naja veel plezier 'n baaj baaj
euh dagelijks? wekelijks is het nog altijd
Oud 17-12-2002, 18:58
angel4
angel4 is offline
vandaag gilmore girls maar in de gids staat dat er volgende week er geen komt ik heb alle dagen gekeken maar het staat er niet in
Oud 17-12-2002, 19:34
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
angel4 schreef:
vandaag gilmore girls maar in de gids staat dat er volgende week er geen komt ik heb alle dagen gekeken maar het staat er niet in
aargh!! nee he? meen je dat?? maar dan word dit een
hele eenzame kerst ,.........want Buffy en Angel zouden 18 dec. ook stoppen had ik gehoord (ja morgen dus )
Oud 17-12-2002, 20:41
marlies
marlies is offline
Citaat:
marlies schreef:
Haar profiel zegt: Breda

AAGH! volgende week heb ik tentamen, tijdens the gilmore girls..Damn als de videorecorder het maar doet!
AAGH!! ik ben hem vergeten te kijken!! AAGH echt alles gaat verkeerd vanavond!!!
Oud 17-12-2002, 21:35
wicce
wicce is offline
Citaat:
nathalie schreef:
aargh!! nee he? meen je dat?? maar dan word dit een
hele eenzame kerst ,.........want Buffy en Angel zouden 18 dec. ook stoppen had ik gehoord (ja morgen dus )

is dat niet gewoon omdat het volgende week kerst is? misschien gaat het daarna weer heppie verder? *hoop*

nee, helaas, zag et net op net 5 site... twas beetje de laatste
Oud 17-12-2002, 21:55
marlies
marlies is offline
Citaat:
wicce schreef:
is dat niet gewoon omdat het volgende week kerst is? misschien gaat het daarna weer heppie verder? *hoop*

nee, helaas, zag et net op net 5 site... twas beetje de laatste
maar vertel me PLEASE! wat er gebeurd is.
Oud 17-12-2002, 22:19
Verwijderd
*wacht geduldig tot Jess terug is*
Oud 17-12-2002, 22:40
Verwijderd
aargh nee t mag nie stoppen *huil*

en verdomme jess moet trug komen, zo ist saai
Oud 17-12-2002, 22:55
angel4
angel4 is offline
Ja jess moet terug dan gebeurt er teminsten nog wat.
toen hij die omtrek van een lijk voor tylers super markt had gelegt dat was echt lachen tyler die helemaal gek werd
Oud 18-12-2002, 12:24
heldin
heldin is offline
waaaaaaaaaaaaaaaat???????!!!!!!!!!!!!!!!!!????????

de laatste aflevering??????

weet iemand wanneer het weer begint??

wel beetje raar, naast zomerstop is er opeens ook winterstop
Oud 18-12-2002, 13:49
Sysy
Sysy is offline
Gilmore girls is echt leuk... maar meestal op net 5 zeggen ze wel als het de laatste aflevering is... ik heb niks gehoord... Of ze moeten het aan het begin gezegd hebben want de eerste paar minuten mis ik altijd door een zus die goede tijden kijkt...

En Jess moet idd terug komen, vind hem leuker dan dean..
Oud 18-12-2002, 14:05
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*wacht geduldig tot Jess terug is*

Vis-meisje (sorry ik weet niet hoe je heet ) ik woon toevallig ook daar, heb je m nu al gezien?

Marlies, helaas heb ik deze niet opgenomen en ben ik slecht in verslagen typen... Maar vader/opa heeft eigen adviesbureau opgezet en Lorelai ging hem helpen met de voorbereidingen. Samen ging ze daarom shoppen en een secretaresse opzoeken.
Rory vind het vreselijk irritant dat iedereen zo bezorgd doet en dat iedereen zegt dat het Jess zijn schuld is.
Lane ontdekt een nieuwe muziekwinkel in Star Hollow en na lang zeuren mag ze van de eigenaar 2x in de week komen drummen in de winkel (na sluitingstijd uiteraard )
Rory en Lorelai willen naar Luke's Diner maar hij is niet open want hij is 'gone fishing' dus gaan ze ergens anders eten (en dat vinden ze niet bepaald leuk..).
Rory gaat niet naar de opa en oma (vrijdag), omdat ze naar Dean wil om hem alles te vertellen. Ze geeft hem een brief waarin alles staat. Dean vraagt haar of ze blijft eten.
Rory en L. gaan trouwens ook naar het feestje van Emily en Richard. Daar hebben ze een ruzietje waar na Rory naar huis gaat.
Rory komt langs de 'diner' en ziet Luke. Samen gaan ze naar binnen, praten even over Jess en dan zegt Rory: 'It wasn't his fault..' Luke: 'I know'.
Volgens mij is was het toen afgelopen.. (Ok, de volgorde klopt helemaal niet Maar ik heb mn best gedaan.)
Oud 18-12-2002, 14:22
Verwijderd
Ik vraag me trouwens af of Rory met een badjas aan doucht, omdat Lorelai folie om het gips heen deed en ook over de badjas, zodat Rory hem nooit uit zal krijgen... Ben benieuwd hoe ze dat heeft opgelost

Ik vond het wel een leuke aflevering, alleen vond ik Rory een beetje kinderachtig
Oud 18-12-2002, 15:35
Verwijderd
Op teletekst staat dat volgende week dinsdag om 20.30 de film Mathilda komt

Maar misschien is dit dan alleen een kerst-stop voor Gilmore Girls ofzo.. op de teletekst pagina van Will & Grace (dat komt er toch na altijd) staat dat dat 7 januari weer begint, dus misschien geldt dat voor Gilmore Girls dan ook.. *hoop*

Ik zou het echt erg vinden als het gaat stoppen Wat moet ik dan op dinsdagavond?
Oud 18-12-2002, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Op teletekst staat dat volgende week dinsdag om 20.30 de film Mathilda komt

Maar misschien is dit dan alleen een kerst-stop voor Gilmore Girls ofzo.. op de teletekst pagina van Will & Grace (dat komt er toch na altijd) staat dat dat 7 januari weer begint, dus misschien geldt dat voor Gilmore Girls dan ook.. *hoop*

Ik zou het echt erg vinden als het gaat stoppen Wat moet ik dan op dinsdagavond?
Ze gooien er even kerstvakantie dingetjes door, films enzo.. komt na Oud&Nieuw wel weer terug
Oud 18-12-2002, 22:00
heldin
heldin is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ze gooien er even kerstvakantie dingetjes door, films enzo.. komt na Oud&Nieuw wel weer terug
fiew, gelukkig is die winterstop niet zo lang

hoeven ze ook niet zo dramatisch op de site te zetten dat het de laatste aflevering was..
Oud 19-12-2002, 20:55
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:

Vis-meisje (sorry ik weet niet hoe je heet ) ik woon toevallig ook daar, heb je m nu al gezien?

vis-meisje hihi neej ik hebbem nog nie gezien, mja ik denk dat ik wel ong. weet wat er is gebeurd enzo, na jullie uitleg en na de afl. van gister *woont jij ook in Breda of in de buurt?? *

wel leuke aflevering btw vind ik. Richard en Emily zo ongeveer helemaal overstuur omdat ze geen Margie meer hadden whaha vond ik echt grappig en Rory moet niet zo zeuren...mja dat vind ik eigenlijk wel vaker bij haar *tja ze is niet bepaald mijn favo personage uit de serie *
haha en Richard die helemaal verbaasd was wat ze allemaal in die winkel hadden dat vond ik toch wel heel erg lollig eigenlijk, dan zie je pas echt hoe rijk en verwend die mensen zijn
en bij dat inplasticen van dat gips dat klopte idd niet, maar ik dacht juist dat ze heel de achterkant vergat, en das stom want dan wordt dr gips nog nat hehe
Oud 21-12-2002, 14:38
fruitmand
fruitmand is offline
IEDEREEN, CALM DOWN!!!

volgende week komt er geen gilmore girls (en ook geen buffy, angel, en alias) omdat het kerst is, kerstavond op dinsdag en eerste kerstdag op woensdag. de week daarna gaan ze allemaal weer door!

(alleen moet ik hier wel bij zeggen dat gilmore girls wel binnenkort zal stoppen, aan het eind van januari ofzo...)
Oud 21-12-2002, 16:20
heldin
heldin is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
IEDEREEN, CALM DOWN!!!

volgende week komt er geen gilmore girls (en ook geen buffy, angel, en alias) omdat het kerst is, kerstavond op dinsdag en eerste kerstdag op woensdag. de week daarna gaan ze allemaal weer door!

(alleen moet ik hier wel bij zeggen dat gilmore girls wel binnenkort zal stoppen, aan het eind van januari ofzo...)
zijn dan alle afleveringen van het 2e seizoen geweest of zo?
en weet je heel misschien ook wanneer het dan weer terugkomt??
Oud 21-12-2002, 17:59
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
mijsje schreef:
zijn dan alle afleveringen van het 2e seizoen geweest of zo?
en weet je heel misschien ook wanneer het dan weer terugkomt??
We komen steeds dichter bij het eind ja.....
Nog 2 afleveringen (Lorelai's Graduation Day & I Can't Get Started), en seizoen 2 is voorbij....
Oud 21-12-2002, 20:21
scala
scala is offline
grom had ik me vader de gilmore girls laten opnemen en dacht ik die eens fijn te gaan kijken(die met het ongeluk) gaf mijn vader opeens toe dat hij het vergeten was dat durfde hij nu pas te zeggen grrr
Oud 21-12-2002, 23:28
Saartje_b
Saartje_b is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
IEDEREEN, CALM DOWN!!!

hoezo staat er op de site van Net5 dan bij Buffy: 'vanaf 8 januari 2003 kun je weer elke week genieten van deze serie' en bij Gilmore Girls: 'dit wordt op dit moment helaas niet meer uitgezonden' Het zou toch logischer zijn als daar ook bij stond: vanaf 7 januari weer te zien....?!?!
Oud 22-12-2002, 12:05
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
vis-meisje hihi neej ik hebbem nog nie gezien, mja ik denk dat ik wel ong. weet wat er is gebeurd enzo, na jullie uitleg en na de afl. van gister *woont jij ook in Breda of in de buurt?? *
In ja

Had ik zo'n leuk verslag getypt, reageert Marlies helemaal niet (of ik ben blind )
Oud 22-12-2002, 14:47
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
In ja

grappig ik dacht dat hier op t forum (bijna) niemand uit Breda zat, maar wel dus! leuk leuk!

ontopic: mensen niet zo stressen allemaal, we zien vanzelf wel wanneer er afleveringen komen en wanneer niet enzo (niet de fijnste manier, mja zo kom je er tenminste wel achter
Oud 22-12-2002, 14:52
purplerose
purplerose is offline
Hmmm ik vindt het tog wel een mindere serie..
en ERG ervan het is gewoon weer zo'n lompe Amerikaanse dramaserie waarbij die moeder dat kind op dr 10de heeft gekregen ofzo... gewoon bes wel lomp
Oud 22-12-2002, 15:36
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
purplerose schreef:
en ERG ervan het is gewoon weer zo'n lompe Amerikaanse dramaserie waarbij die moeder dat kind op dr 10de heeft gekregen ofzo... gewoon bes wel lomp

Toen Rory 16 was was Lorelai 32, dus dan heeft ze haar waarschijnlijk op dr 16e gekregen. Dat is wel wat anders dan 10. Welke series zijn er dan nog meer met een jonge moeder? (ik ken wel films met dit onderwerp).
Oud 22-12-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
purplerose schreef:
Mjah... ik vind vervelende veertienjarige pubers die niet kunnen spellen erger...
Oud 22-12-2002, 17:40
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah... ik vind vervelende veertienjarige pubers die niet kunnen spellen erger...
Oud 22-12-2002, 23:03
marlies
marlies is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
In ja

Had ik zo'n leuk verslag getypt, reageert Marlies helemaal niet (of ik ben blind )

Aaah!! Sorry!! Ik had hem wel gelezen, maar je vergeten te bedanken *schaam schaam*

maar ik schrok ook zo van dat het niet meer verder gaat (misschien)

Maar nu nog even goed:
Dank je wel *Juliah*
Oud 24-12-2002, 10:06
heldin
heldin is offline
Ik heb gister Dirty Dancing gezien, weet iemand toevallig of de moeder van de hoofdrolspeelster in GG de moeder van Lorelei speelt??
Oud 24-12-2002, 19:02
Verwijderd
Dinsdagen zijn saai zonder GM
Oud 24-12-2002, 19:32
Breg
Breg is offline
Citaat:
mijsje schreef:
Ik heb gister Dirty Dancing gezien, weet iemand toevallig of de moeder van de hoofdrolspeelster in DD de moeder van Lorelei speelt??
Ja, dat dacht ik dus ook (ben het nu ff op aan het zoeken). En ja Emily Gilmore (= meoder van Lorelai) speelt ook de moeder van Baby in DD.

Maar volgens mij was vorige week toch echt de laatste aflevering. Want ik heb net in de nieuwe tv gids gekeken en volgende week komt het niet, en de week daarna ook niet (dat staat er tenminste). Ik stuur wel even een mailtje naar net5, om het te vragen, zal alleen een tijdje duren voordat ik antwoord krijg met alle feestdagen ertussendoor.....
Oud 24-12-2002, 19:59
heldin
heldin is offline
Citaat:
Breg schreef:
Ja, dat dacht ik dus ook (ben het nu ff op aan het zoeken). En ja Emily Gilmore (= meoder van Lorelai) speelt ook de moeder van Baby in DD.

Maar volgens mij was vorige week toch echt de laatste aflevering. Want ik heb net in de nieuwe tv gids gekeken en volgende week komt het niet, en de week daarna ook niet (dat staat er tenminste). Ik stuur wel even een mailtje naar net5, om het te vragen, zal alleen een tijdje duren voordat ik antwoord krijg met alle feestdagen ertussendoor.....
shit... ook wel raar, iemand zei dat er nog twee afleveringen komen voor dit seizoen is afgelopen. Maar aan de andere kant, het stond wel echt zo op de site. van die andere series die ivm met kerst even niet komen stond de datum van wanneer het weer uitgezonden wordt er.

ben benieuwd wat mister net5 zegt
Oud 25-12-2002, 12:41
fruitmand
fruitmand is offline
dit is zo raar
er komen echt nog 2 afleveringen
Oud 25-12-2002, 20:44
Verwijderd
Oud 26-12-2002, 12:57
Blubje
Blubje is offline
maar volgens de site van net5 is dit seizoen gilmore girls dus afgelopen.
want bij Buffy staat dat er vanaf 8 januari weer aflervingen zijn, dus het zal dan wel lijkt mij?

weet trouwens iemand al wanneer charmed weer begint? of is dat nog niet bekend? *site van net5 zegt daar niets over dus*
Oud 26-12-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
maar volgens de site van net5 is dit seizoen gilmore girls dus afgelopen.
want bij Buffy staat dat er vanaf 8 januari weer aflervingen zijn, dus het zal dan wel lijkt mij?

weet trouwens iemand al wanneer charmed weer begint? of is dat nog niet bekend? *site van net5 zegt daar niets over dus*
Volgende week (1 januari) begint Buffy al. Althans, dat staat in de tv-gids. Angel en Alias trouwens ook

Beetje vaag dat Net5 GG zo zit te klooien met de afleveringen. Weet iemand toevallig hoe de dinsdag dan wél uit gaat zien?
Oud 26-12-2002, 15:32
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
er komen nog die twee afl en dan is er een stop en komt serie 3 YEYEYEY die is VET maar na de kerstvakantie gaat alles weer verder
Oud 26-12-2002, 16:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Volgende week (1 januari) begint Buffy al. Althans, dat staat in de tv-gids. Angel en Alias trouwens ook

Beetje vaag dat Net5 GG zo zit te klooien met de afleveringen. Weet iemand toevallig hoe de dinsdag dan wél uit gaat zien?
maar volgens de site van net5 dus weer niet? daar staat 8 januari? naja tenzij dat dus ineens veranderd is?

Citaat:
er komen nog die twee afl en dan is er een stop en komt serie 3 YEYEYEY die is VET maar na de kerstvakantie gaat alles weer verder
daar gaat dus de hele discussie om, want dat is dus (volgens de gids en net50 NIET zo, is het nu afgelopen en die 2 afl. zijn kwijt ofso...wel ff opletten heh?
Oud 26-12-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:

Ik vind het ook erg vaag allemaal Maar ze zeggen altijd op net 5 ook als het de voorlopig laatste aflevering is geweest.. en dat hebben ze nu toch niet gedaan? Maar het lijkt me wel zo logisch als die laatste twee dan ook nog uitgezonden worden.. misschien zijn ze het vergeten te veranderen op de site ofzo..

En dr zou toch ook een nieuwe serie komen? Everwood of zoiets? Die zou vanaf januari komen, dus dan misschien in plaats van Gilmore Girls? Of is al bekend dat ie op een andere dag komt? En weet iemand of dat eigluk een leuke serie is?
Oud 26-12-2002, 16:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vind het ook erg vaag allemaal Maar ze zeggen altijd op net 5 ook als het de voorlopig laatste aflevering is geweest.. en dat hebben ze nu toch niet gedaan? Maar het lijkt me wel zo logisch als die laatste twee dan ook nog uitgezonden worden.. misschien zijn ze het vergeten te veranderen op de site ofzo..

En dr zou toch ook een nieuwe serie komen? Everwood of zoiets? Die zou vanaf januari komen, dus dan misschien in plaats van Gilmore Girls? Of is al bekend dat ie op een andere dag komt? En weet iemand of dat eigluk een leuke serie is?
pff ik snap het ook allemaal niet meer ze hebben idd nix gezegd na afloop of vooraf van GG, doen ze normaal idd wel...ik ga nog eens een kijkje nemen op de site van net5.
Oud 29-12-2002, 21:46
Verwijderd
Net in de reclame van Meiden van de Wit kwam een stukje van een nieuwe serie, Everwood.. en die begint dinsdag 7 januari om 20.30.. dus dat zou betekenen dat er echt geen Gilmore Girls meer komt, ook al zijn er nog twee afleveringen?
Oud 29-12-2002, 21:50
FireCracker
FireCracker is offline
verdulleme...
Oud 30-12-2002, 16:11
Blubje
Blubje is offline
ja dat zag ik idd ook....maar volgens mij is dat Everwood ook wel een leuke serie..?
Oud 30-12-2002, 16:13
Verwijderd
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ja dat zag ik idd ook....maar volgens mij is dat Everwood ook wel een leuke serie..?
jaa.. volgens mij ook wel Die voorstukjes zagen er wel leuk uit iig En dat is maar goed ook, anders zou ik niet meer weten wat ik moet doen op dinsdagavond..
Oud 30-12-2002, 16:20
angel4
angel4 is offline
Everwood heeft 16 afleveringen dus moeten we denk ik 16 weken wachten tot dat de gilmore girls weer begint
Oud 30-12-2002, 16:20
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
jaa.. volgens mij ook wel Die voorstukjes zagen er wel leuk uit iig En dat is maar goed ook, anders zou ik niet meer weten wat ik moet doen op dinsdagavond..
ja vond ik dus ook wel!
idd afgelopen dinsdag was al rampzalig maar alle dinsdagen zonder iets leux, daar moet k toch nie aan denken hoor!
Oud 30-12-2002, 16:22
Verwijderd
Citaat:
angel4 schreef:
Everwood heeft 16 afleveringen dus moeten we denk ik 16 weken wachten tot dat de gilmore girls weer begint
Ik was net aan het kijken op het gilmore girls forum of zoiets op de net5 site.. en daar las ik iets dat GG weer in het najaar begon.. en dat ze dan de laatste 2 van dit seizoen uitzenden, heel seizoen 3, en ook nog wat van seizoen 4.. maar kweenie of dit allemaal waar is..

En hoeveel afleveringen heeft 1 seizoen eigluk?
Oud 30-12-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

En hoeveel afleveringen heeft 1 seizoen eigluk?
22 afleveringen, maar seizoen 1 had er maar 21. Vraag me niet waarom, want ik weet het ook niet

Naja, ik hoop dat Everwood een beetje leuk is

*gaat background info zoeken*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten