Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hele eenzame kerst ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
is dat niet gewoon omdat het volgende week kerst is? misschien gaat het daarna weer heppie verder? *hoop* nee, helaas, zag et net op net 5 site... twas beetje de laatste ![]()
||
Citaat:
|
Gilmore girls is echt leuk... maar meestal op net 5 zeggen ze wel als het de laatste aflevering is... ik heb niks gehoord... Of ze moeten het aan het begin gezegd hebben want de eerste paar minuten mis ik altijd door een zus die goede tijden kijkt...
En Jess moet idd terug komen, vind hem leuker dan dean..
||
Citaat:
![]() Vis-meisje (sorry ik weet niet hoe je heet ![]() Marlies, helaas heb ik deze niet opgenomen en ben ik slecht in verslagen typen... Maar vader/opa heeft eigen adviesbureau opgezet en Lorelai ging hem helpen met de voorbereidingen. Samen ging ze daarom shoppen en een secretaresse opzoeken. Rory vind het vreselijk irritant dat iedereen zo bezorgd doet en dat iedereen zegt dat het Jess zijn schuld is. Lane ontdekt een nieuwe muziekwinkel in Star Hollow en na lang zeuren mag ze van de eigenaar 2x in de week komen drummen in de winkel (na sluitingstijd uiteraard ![]() Rory en Lorelai willen naar Luke's Diner maar hij is niet open want hij is 'gone fishing' dus gaan ze ergens anders eten (en dat vinden ze niet bepaald leuk..). Rory gaat niet naar de opa en oma (vrijdag), omdat ze naar Dean wil om hem alles te vertellen. Ze geeft hem een brief waarin alles staat. Dean vraagt haar of ze blijft eten. Rory en L. gaan trouwens ook naar het feestje van Emily en Richard. Daar hebben ze een ruzietje waar na Rory naar huis gaat. Rory komt langs de 'diner' en ziet Luke. Samen gaan ze naar binnen, praten even over Jess en dan zegt Rory: 'It wasn't his fault..' Luke: 'I know'. Volgens mij is was het toen afgelopen.. (Ok, de volgorde klopt helemaal niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me trouwens af of Rory met een badjas aan doucht, omdat Lorelai folie om het gips heen deed en ook over de badjas, zodat Rory hem nooit uit zal krijgen... Ben benieuwd hoe ze dat heeft opgelost
![]() Ik vond het wel een leuke aflevering, alleen vond ik Rory een beetje kinderachtig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op teletekst staat dat volgende week dinsdag om 20.30 de film Mathilda komt
![]() Maar misschien is dit dan alleen een kerst-stop voor Gilmore Girls ofzo.. op de teletekst pagina van Will & Grace (dat komt er toch na altijd) staat dat dat 7 januari weer begint, dus misschien geldt dat voor Gilmore Girls dan ook.. *hoop* Ik zou het echt erg vinden als het gaat stoppen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() wel leuke aflevering btw vind ik. Richard en Emily zo ongeveer helemaal overstuur omdat ze geen Margie meer hadden whaha vond ik echt grappig ![]() ![]() haha en Richard die helemaal verbaasd was wat ze allemaal in die winkel hadden dat vond ik toch wel heel erg lollig eigenlijk, dan zie je pas echt hoe rijk en verwend die mensen zijn ![]() en bij dat inplasticen van dat gips dat klopte idd niet, maar ik dacht juist dat ze heel de achterkant vergat, en das stom want dan wordt dr gips nog nat ![]()
|
IEDEREEN, CALM DOWN!!!
volgende week komt er geen gilmore girls (en ook geen buffy, angel, en alias) omdat het kerst is, kerstavond op dinsdag en eerste kerstdag op woensdag. de week daarna gaan ze allemaal weer door! (alleen moet ik hier wel bij zeggen dat gilmore girls wel binnenkort zal stoppen, aan het eind van januari ofzo...)
||
![]() |
Citaat:
en weet je heel misschien ook wanneer het dan weer terugkomt?? |
![]() |
||
Citaat:
Nog 2 afleveringen (Lorelai's Graduation Day & I Can't Get Started), en seizoen 2 is voorbij.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Had ik zo'n leuk verslag getypt, reageert Marlies helemaal niet (of ik ben blind ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: mensen niet zo stressen allemaal, we zien vanzelf wel wanneer er afleveringen komen en wanneer niet enzo (niet de fijnste manier, mja zo kom je er tenminste wel achter ![]()
|
Hmmm ik vindt het tog wel een mindere serie..
en ERG ervan het is gewoon weer zo'n lompe Amerikaanse dramaserie waarbij die moeder dat kind op dr 10de heeft gekregen ofzo... gewoon bes wel lomp
||
![]() |
Citaat:
Toen Rory 16 was was Lorelai 32, dus dan heeft ze haar waarschijnlijk op dr 16e gekregen. Dat is wel wat anders dan 10. Welke series zijn er dan nog meer met een jonge moeder? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aaah!! Sorry!! ![]() maar ik schrok ook zo van dat het niet meer verder gaat (misschien) Maar nu nog even goed: Dank je wel *Juliah* ![]()
||
Citaat:
Maar volgens mij was vorige week toch echt de laatste aflevering. Want ik heb net in de nieuwe tv gids gekeken en volgende week komt het niet, en de week daarna ook niet (dat staat er tenminste). Ik stuur wel even een mailtje naar net5, om het te vragen, zal alleen een tijdje duren voordat ik antwoord krijg met alle feestdagen ertussendoor..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben benieuwd wat mister net5 zegt ![]() |
![]() |
|
maar volgens de site van net5 is dit seizoen gilmore girls dus afgelopen.
want bij Buffy staat dat er vanaf 8 januari weer aflervingen zijn, dus het zal dan wel lijkt mij? weet trouwens iemand al wanneer charmed weer begint? of is dat nog niet bekend? *site van net5 zegt daar niets over dus*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje vaag dat Net5 GG zo zit te klooien met de afleveringen. Weet iemand toevallig hoe de dinsdag dan wél uit gaat zien? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dr zou toch ook een nieuwe serie komen? Everwood of zoiets? Die zou vanaf januari komen, dus dan misschien in plaats van Gilmore Girls? Of is al bekend dat ie op een andere dag komt? En weet iemand of dat eigluk een leuke serie is? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
idd afgelopen dinsdag was al rampzalig maar alle dinsdagen zonder iets leux, daar moet k toch nie aan denken hoor! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoeveel afleveringen heeft 1 seizoen eigluk? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Eten & Drinken |
Hoelaat avondeten? KiMZz | 106 | 14-10-2005 06:57 | |
Lifestyle |
kenkie kenkie hoe was je dag. Haligh | 500 | 14-08-2005 14:41 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls Mara | 500 | 18-11-2003 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 |