Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mensen die pim foruyn met hitler vergelijken zijn volgens mij niet helemaal goed bezig op nl 2 vergeleken ze hem toenstraks met willem van oranje omdat hij ook vermoord was; is weer het andere uiterste maar toch... ik vind het gewoon zonde pim bracht iig weer leven in de politiek ik was het niet met al zijn ideeen eens maar vond het wel leuk wat hij deed; en interesseerde me meer dan ooit in de politiek
||||||
Citaat:
Kennelijk wilde het grootste gedeelte van de bevolking (of beter: het sterkste en slimste deel) dat het zo gebeurde. Citaat:
Citaat:
Dat ik sommigen daarmee kwets is een risico dat ik neem. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dat dus sinds willem niemand meer vermoord is om zijn mening (belangrijke, bekende mensen dus) ik denk dat je dat niet gelijk een vergelijking kunt noemen. verder wel met je eens, behalve dat ik altijd politiek al interessant gevonden heb... |
![]() |
|
![]() |
Ik ben echt bang: er zijn de laatste tijd zoveel afschuwelijke dingen gebeurt:
- aanslagen WTC 11-sept door terrorristen - left hand lopes van TLC overleden - schietpartij Erfurt op gymnasium - nu moordaanslag Fortuyn - gisteren> vriend van me beroofd van z'n scanner door 3 turken in het centrum - vandaag> fiets van me gestolen bij de bushalte waar gaat deze maatschappij naar toe? Ik ben erg geemotioneerd en zeker niet in staat om voor m'n examens te leren..... |
![]() |
||
Citaat:
ik vind gewoon dat veel mensen 'over reacten' alsof et et einde van de wereld is... En ja, ik zag Pim als een potentieel gevaarlijk man...(leek me iets teveel op Hitler in et begin)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Unexplained schreef:
Soms moeten grote offers worden gemaakt om iets te bereiken. So be it. DIT IS ECHT DE STOMSTE OPMERKING DER STOMME OPMERKINGEN! Grote offers moeten soms gemaakt worden????? Ow jah... neej je hebt gelijk.. Het maakt ook niks uit dat 22 miljoen mensen omkwamen.. en 4 mei is ook dom... ![]() Sjonge jij hebt ze ook niet op een rijtje.... *zucht* Ik weet nu al waar al die rechtse idioten zitten
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier kan je nog wel verder over praten... Hitler was alleen een goed voorbeeld van iemand waar bijna iedereen het wel mee eens is dat het beter is dat hij dood is. Bovendien wordt vaak Fortuyn met hem vergeleken... Ik wil alleen maar zeggen dat Fortuyn niet hetzelfde is als Hitler... (en met mijn opmerking dat hij het verdiend vanwege zijn daden probeerde ik ook alleen maar het verschil weer te geven) Verder ben ik wel met Tolkien eens en om diezelfde reden mag je ook niet de moord op Fortuyn goedkeuren |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oftewel, deze gelegenheid om mensen aan het denken te zetten, mensen die aangeslagen en verward zijn, emotioneel, is een VERKEERDE gelegenheid. Emotionele mensen kunnen niet rationeel/kritisch nadenken. EN DIE MENSEN MOET JE RESPECTEREN, EN IN HUN WAARDE LATEN. VOORAL een opmerking als "Opgeruimd staat netjes" is respectloos, ongepast, en verkeerd in een topic als deze. Je Houd mensen er NIET scherp en alert mee. Je maakt ze boos en zorgt dat ze een afkeer van je krijgen. En mensen die een afkeer van je krijgen, luisteren niet meer naar je, en vinden dat je 'eigenlijke' target van 'mensen moeten kritischer worden', in je reet kan schuiven. En ik vind dat een beetje intelligent iemand dat dondersgoed weet. |
![]() |
||
Citaat:
maar goed dit heeft met pimmetje niet veel te maken. moest het alleen even kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
*observeert*
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ten tweede bijna 20% stemmen; de eerste keer dat hitler mee deed aan verkiezingen had hij minder
|
Verwijderd
|
Ik vind het ecth stom, wie doet er nou zoiets?
Ik was ook tegen Pim Fortuin, hoewel hij wel mensen heeft wakker geschud. Hij durfde tenminste wel en dat kan je niet van iedereen zeggen. Maar dood, dat is natuurlijk belachelijk. Denk wel dat het inderdaad gewoon iemand anti-Pim was, een beetje gestoord ofzo. En nu dan? verkiezingen enzo? Heleboel aanhangers gaan nou tegen melkert ofzo schreeuwen dat heeft er toch ook nix mee te maken? Trouwens eerst dacht ik dat iemand een mop ging vertellen 'weetje dat pim fortuin is neergeschoten' |
![]() |
||||||||
Citaat:
Kritisch blijven! Hoe moeilijk dat ook is.. Citaat:
![]() Citaat:
Dat heet 'tact'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens ben ik niet rechts...eerder links (humanist). Citaat:
Net zoals Fortuyn aannemelijk probeerde te maken dat de meeste criminaliteit door allochtonen werd veroorzaakt.
||
Citaat:
oke, oke, fortuyn, mij best. alsof jij et kan schrijven ![]() en ik bedoelde qua "daden" in het land, geen stemmen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje dom om de hele tijd gaan zitten zeieken dit alleen om een mening enzo en als iemand het daar niet mee eens is zeggen dat je hem/haar zou willen vermoorden?? ![]() *vindt het bíjna grappig* btw: ik ben anti politieke pim, maar keur deze actie niet goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hitler deed het zonder cijfers. Duitsland zat in de crisis(net als de rest van de wereld), maar de Joden hadden het goed, dus hij wees hun aan als schuldige waardoor het Arische ras arm was. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vond het niet echt iets om grapjes over te maken dus kickte mijn broertje van de tv af; zette teletext aan en zag het daar staan toen ned. 2 en er werd steeds meer duidelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
can't blame him, natuurlijk.. maar je moet het eens met cnn vergelijken toen de 1e toren naar beneden kwam "there are no words". kalm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het vreslijk maar wat ik lees nog erger dingen zoals moet ie maar op zijn tong letten pardon rot gauw op zeg!
dus als jij het ergens niet mee eens bent mag je dood geschoten worden ik vind het belachelijk geen reden is het zelfde als iemand verkracht word ja moet ie maar niet zo bloot kleden! denk eens na voordat je wat zeg niemand maar ook niemand heeft het recht om iemand leven af te pakken!en dat eht een nederlander is steld me helemaal teleur! |
![]() |
|
![]() |
Waarom word er zovaak gedacht dat Fortuyn de 2de Hitler had kunnen worden...????
De tijden zijn al lang verandert........ Tegenwoordig is het gewoon niet meer mogelijk om als rechts-extreme aan de macht te komen binnen Europa... Kijk maar naar Oostenrijk....(een voorbeeld) En ook al zou het zo zijn en zouden meer dan de helft van de Nederlanders rechts-extreem zijn.... Het Nederlandse leger zou toch niet zo snel Europa doortrekken en ook als het in Nederland zou gebeuren wordt dat gelijk gestopt ... Economisch alleen is NL gewoon te afhankelijk.... |
![]() |
|
zag net een fragment van jensen van yorin
daarin zegt fortuyn letterlijk (misschien met andere woorden) 'als er een aanslag op mij wordt gepleegd is de politiek mede verantwoordelijk' hij zei dat omdat hij geen bescherming kreeg maar in een interview met een vriend van pim zegt die vriend dat hij geen beveiling wilde; omdat hij zich niet bedreidg voelde en er anders neit bang voor was (hij vond dat kennedy erg eervol gestorven was) dit vind ik echt zo vaag ene bron (meerdere) zeggen dat hij beveiliging wilde (ook advocaat en meer mensen) en een goede vriend zegt dat hem beveiliging is aangeboden maar dat hij dat weigerde...
|
Ik kan er absoluut niet mee zitten dat ie dood is, weet je hoeveel mensen er elke dag wel niet het loodje leggen? Ik ga voor Pim echt geen uitzondering maken, sterker nog, ik heb liever dat hij dood gaat als iemand die ik wel mag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur? Mr.Oizo | 125 | 27-02-2008 06:52 | |
De Kantine |
Waar was jij op 6-5-2002? Mr.Oizo | 106 | 10-05-2006 11:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks Verwijderd | 2 | 08-05-2002 17:49 | |
De Kantine |
pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten... Tahval | 7 | 06-05-2002 17:33 |