Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Ik keur et niet goed, maar veel reacties zijn zo vreselijk overdreven...dit is geen aanslag op de democratie of de vrijheid van meningsuiting.....gewoon een anti-Pim met een ziek hoofd...das alles....
Nee hoor, als Pim niet in de politiek had gezeten liep ie nu nog rustig rond in die *woordje kwijt* -zones in Rotterdam. Maar aangezien mensen bang waren voor zijn politieke macht gingen ze hem haten. Aangezien hij dus die veranderingen wel door kon voeren.
Advertentie
Oud 06-05-2002, 21:33
sublime
sublime is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

Best, Hitler heeft ontzettend slechte dingen gedaan, maar betekent dat dat ie dood moet? Wij ben jij omdat dat beoordelen?
Om met de woorden van J.R.R. Tolkien te spreken:
Er leven veel mensen die eigenlijk dood moeten zijn, en er zijn veel doden die eigenlijk levend moeten zijn; ben jij zo wijs genoeg om te bepalen wie?
(btje veranderd mgoed...)
indeed, gandalf said it best
Oud 06-05-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
mad operator schreef:

Een taalcursus zou ook niet slecht zijn voor je
Ga je me nou beoordelen op 1 tik fout?
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
wicce schreef:
*komt even tussendoor*

Hitler heeft zelfmoord gepleegd, ik vind niet dat je daar respect voor hoeft te hebben. Ik vind wel dat je respect hoort te hebben voor iemand die vermoord is, omdat je nou eenmaal in dit land waar wij leven respect voor elkaars mening en leven behoren te hebben, dat heet sociaal, en ik denk niet dat daar iets mee mis is, ookal had foute politieke standpunten.
die zelfmoord was alleen in eigen belang van die gek

en mensen die pim foruyn met hitler vergelijken zijn volgens mij niet helemaal goed bezig
op nl 2 vergeleken ze hem toenstraks met willem van oranje omdat hij ook vermoord was; is weer het andere uiterste maar toch...

ik vind het gewoon zonde pim bracht iig weer leven in de politiek ik was het niet met al zijn ideeen eens maar vond het wel leuk wat hij deed; en interesseerde me meer dan ooit in de politiek
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Nee hoor, als Pim niet in de politiek had gezeten liep ie nu nog rustig rond in die *woordje kwijt* -zones in Rotterdam.
No Go-zone ofzoiets toch?
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
mad operator schreef:

Een taalcursus zou ook niet slecht zijn voor je
hep ik nie getypt
Oud 06-05-2002, 21:35
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
mad operator schreef:
Voor Hitler stierven eerst 22 miljoen mensen die geen recht hadden op een mening volgens hem...

Volgens mij wordt daar niks over gezegd door jullie
Soms moeten grote offers worden gemaakt om iets te bereiken. So be it.
Kennelijk wilde het grootste gedeelte van de bevolking (of beter: het sterkste en slimste deel) dat het zo gebeurde.

Citaat:
darkshooter schreef:
in Nederland!! En ook hier ging die ze niet massaal vernietigen
Dat zei Hitler in het begin ook niet natuurlijk, dat hij ze massaal af wilde slachten.

Citaat:
Marcade schreef:
Een scherp afwijkende 'negatieve' mening gooi je niet in een plek met ontzette verwarde aangeslagen mensen. Dat is misbruik maken van de situatie.
Gebruik is iets anders dan misbruik. Graag wil ik dat de mensen in Nederland wat kritischer nadenken. En wat is een betere gelegenheid dan zoiets? Ik kan mij profileren, en verdedigen, waardoor ik mensen scherp en alert houd.
Dat ik sommigen daarmee kwets is een risico dat ik neem.
Citaat:
Dat is jezelf verheven boven mensen en jezelf het recht geven mensen gevoelsmatig een trap te geven.

Dat is pas arrogantie.
Ach, over twee jaar is iedereen het weer vergeten en is er weer een andere sensatie in de media waar mensen om kunnen treuren.

Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Dat is niet waar...hij wilde een aantal(ong. 5000) illegalen naturaliseren. Zullen vast ook wel Islamieten bij hebben gezeten.
Hij wilde alleen degene weren die profiteren van onze maatschappij. Allochtonen die hier de hele tijd op hun luie reet zitten geld te vangen. De allochtonen die snel proberen Nederlands te leren, die hier aan het werk gaan, die mochten van hem echt wel komen en blijven. Tot op zekere hoogte.
Ben je echt zo naďef?
Oud 06-05-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Ga je me nou beoordelen op 1 tik fout? Die foutjes maak je nou eenmaal. Ik denk dat ik gerust kan zeggen dat ik vrijwel nooit van zulke fouten maak.
Oud 06-05-2002, 21:37
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

en mensen die pim foruyn met hitler vergelijken zijn volgens mij niet helemaal goed bezig
op nl 2 vergeleken ze hem toenstraks met willem van oranje omdat hij ook vermoord was; is weer het andere uiterste maar toch...

ik vind het gewoon zonde pim bracht iig weer leven in de politiek ik was het niet met al zijn ideeen eens maar vond het wel leuk wat hij deed; en interesseerde me meer dan ooit in de politiek
Daar ging het ook niet om volgens mij, het ging er meer om of iemand (wie dan ook) kan bepalen of iemand het verdient dood te gaan, ook al is het iemand als Hitler of Stalin oid. Je kan nooit iemand helemaal kennen, weten wat hij/zij allemaal gedaan heeft, wat ie dacht, wat ie voelde enz. enz.
Oud 06-05-2002, 21:38
sublime
sublime is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

nou, vergelijken met willem van oranje was het niet echt. ze zouden alleen dat sinds willem niemand aan het hoofd van de staat zeg maar, van politiek kon je toen nog niet echt spreken,
maar dat dus sinds willem niemand meer vermoord is om zijn mening (belangrijke, bekende mensen dus) ik denk dat je dat niet gelijk een vergelijking kunt noemen. verder wel met je eens, behalve dat ik altijd politiek al interessant gevonden heb...
madmax
madmax is offline
Ik ben echt bang: er zijn de laatste tijd zoveel afschuwelijke dingen gebeurt:
- aanslagen WTC 11-sept door terrorristen
- left hand lopes van TLC overleden
- schietpartij Erfurt op gymnasium
- nu moordaanslag Fortuyn

- gisteren> vriend van me beroofd van z'n scanner door 3 turken in het centrum
- vandaag> fiets van me gestolen bij de bushalte

waar gaat deze maatschappij naar toe? Ik ben erg geemotioneerd en zeker niet in staat om voor m'n examens te leren.....
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Nee hoor, als Pim niet in de politiek had gezeten liep ie nu nog rustig rond in die *woordje kwijt* -zones in Rotterdam. Maar aangezien mensen bang waren voor zijn politieke macht gingen ze hem haten. Aangezien hij dus die veranderingen wel door kon voeren.
Veel mensen waren et niet met em eens, en veel mensen vreesden voor een grote overwinning voor hem...hij had goede ideeen(geen oplossingen welliswaar, maar dat terzijde), maar sommige ideeen waren zo racistisch en on-Nederlands (dit vinden veel mensen niet erg...) dat veel allochtonen en minstens zoveel autochtonen hem gingen haten ja....en hij wist dat dit dr aan zat te komen...

ik vind gewoon dat veel mensen 'over reacten' alsof et et einde van de wereld is...

En ja, ik zag Pim als een potentieel gevaarlijk man...(leek me iets teveel op Hitler in et begin)
Kezmanian Devil
Citaat:
Unexplained schreef:

Ben je echt zo naďef?
Als ik naief ben als ik dat geloof, ben ik naief. Op dit moment kun je in Europa het niet voor elkaar krijgen om bijv. alle Moslims te weren. Als je dat al lukt in Nederland, dan tikt de EU je op de vingers. Pim Fortuin wist dat ook heel goed. Die heeft nooit de illusie gehad dat hij alle Moslims kon weren(ik laat in het midden of hij dat zou willen of niet).
Oud 06-05-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Ik keur et niet goed, maar veel reacties zijn zo vreselijk overdreven...dit is geen aanslag op de democratie of de vrijheid van meningsuiting.....gewoon een anti-Pim met een ziek hoofd...das alles....
dit is zeker wel een aanslag op de vrijheid van meningsuiting. Hij durfde voor zijn mening (en die van een groot deel van het volk) uit te komen. Daarom is hij nu ook doodgeschoten.
mad operator
mad operator is offline
[QUOTE]Unexplained schreef:

DIT IS ECHT DE STOMSTE OPMERKING DER STOMME OPMERKINGEN!

Grote offers moeten soms gemaakt worden????? Ow jah... neej je hebt gelijk..
Het maakt ook niks uit dat 22 miljoen mensen omkwamen.. en 4 mei is ook dom...

Sjonge jij hebt ze ook niet op een rijtje....
*zucht*
Ik weet nu al waar al die rechtse idioten zitten
maksietje
maksietje is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

Nee, ze vergleken hem niet met Willem van Oranje, ze hebben alleen gezegd dat Pim Fortuyn na Willem van Oranje de eerste Nederlandse Politicus is die vermoord is (Willem van Oranje is ook vermoord).
Oud 06-05-2002, 21:40
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
M-King schreef:
Ik oordeel alleen net als ieder ander met mij eigen normen en waarden.....
Waarom zou je oordelen? Je kunt ook observeren en analyseren.
Citaat:
En als ik de daden van Hitler zie vind ik dit echt vreselijk.. (Dit zul je wel net zo zien)

En als je naar de daden van Fortuyn kijkt zul je toch hopelijk ook merken dat hij qua daden niet te vergelijken is met Hitler....
Klopt. Fortuyn had nog niets bereikt, alleen maar praatjes. Hitler had ook nog wat bereikt. Niet te vergelijken dus.
Oud 06-05-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Dat zei Hitler in het begin ook niet natuurlijk, dat hij ze massaal af wilde slachten.

Hitler zei: De joden hebben gezorgt voor de economische crisis, zij zorgen voor de armoede waarin we nu verkeren. We moeten de Joden daarvoor straffen. Dit zei hij vordat hij aan de macht kwam in 1930/31
Oud 06-05-2002, 21:41
M-King
M-King is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef:

Best, Hitler heeft ontzettend slechte dingen gedaan, maar betekent dat dat ie dood moet? Wij ben jij omdat dat beoordelen?
Om met de woorden van J.R.R. Tolkien te spreken:
Er leven veel mensen die eigenlijk dood moeten zijn, en er zijn veel doden die eigenlijk levend moeten zijn; ben jij zo wijs genoeg om te bepalen wie?
(btje veranderd mgoed...)
Ik had het eigenlijk niet erover of Hitler wel of niet dood moest....
Hier kan je nog wel verder over praten...
Hitler was alleen een goed voorbeeld van iemand waar bijna iedereen het wel mee eens is dat het beter is dat hij dood is. Bovendien wordt vaak Fortuyn met hem vergeleken...

Ik wil alleen maar zeggen dat Fortuyn niet hetzelfde is als Hitler...
(en met mijn opmerking dat hij het verdiend vanwege zijn daden probeerde ik ook alleen maar het verschil weer te geven)

Verder ben ik wel met Tolkien eens en om diezelfde reden mag je ook niet de moord op Fortuyn goedkeuren
Oud 06-05-2002, 21:41
Kezmanian Devil
Citaat:
madmax schreef:

waar gaat deze maatschappij naar toe? Ik ben erg geemotioneerd en zeker niet in staat om voor m'n examens te leren.....
Valt Left Eye Lopes toch wel een beetje uit de toon, dat was toch gewoon een autoongeluk???? Verder heb je wel gelijk. Anderhalf jaar geleden is een vriend van me zonder reden snachts helemaal in elkaar getrapt door een groep toen het vroor. Voor hetzelfde geld blijft ie liggen en vriest ie dood. Gewoon voor de lol...de maatschappij gaat kapot.
Oud 06-05-2002, 21:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Gebruik is iets anders dan misbruik. Graag wil ik dat de mensen in Nederland wat kritischer nadenken. En wat is een betere gelegenheid dan zoiets? Ik kan mij profileren, en verdedigen, waardoor ik mensen scherp en alert houd.
Dat ik sommigen daarmee kwets is een risico dat ik neem.
Gebruik maken van de situatie. Kritischer nadenken? De situatie is een topic, met recent nieuws omtrend de dood van Pim Fortuyn. Veel mensen in het topic zijn aangeslagen, verward, vinden het erg. Erg, omdat het om een mens gaat, net als hunzelf. Erg, omdat die in koele bloede is doodgeschoten.

Oftewel, deze gelegenheid om mensen aan het denken te zetten, mensen die aangeslagen en verward zijn, emotioneel, is een VERKEERDE gelegenheid. Emotionele mensen kunnen niet rationeel/kritisch nadenken. EN DIE MENSEN MOET JE RESPECTEREN, EN IN HUN WAARDE LATEN.

VOORAL een opmerking als "Opgeruimd staat netjes" is respectloos, ongepast, en verkeerd in een topic als deze.

Je Houd mensen er NIET scherp en alert mee. Je maakt ze boos en zorgt dat ze een afkeer van je krijgen. En mensen die een afkeer van je krijgen, luisteren niet meer naar je, en vinden dat je 'eigenlijke' target van 'mensen moeten kritischer worden', in je reet kan schuiven.

En ik vind dat een beetje intelligent iemand dat dondersgoed weet.
Oud 06-05-2002, 21:43
blacky
blacky is offline
ja vaag he, welke idioot doet nou zoiets.

En nu krijgen we weer saaie politiek man.

Maar ja dit is gewoon triest dat dit gebeurt. Meningsverschil mag, maar dat hoeft niet met kogels, kan ook met woorden.
Oud 06-05-2002, 21:44
sublime
sublime is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Kennelijk wilde het grootste gedeelte van de bevolking (of beter: het sterkste en slimste deel) dat het zo gebeurde.

heb je het nou over wo2 duitsland? want dan heb je imo toch erg fout hoor.... het sterkste en slimste deel van de bevolking.... die mensen waren uitgeput, gekleineerd door oa frankrijk na wo2, hadden nix meer als land zijnde en dan staat er een man op die het volk ophemeld, groots en belangrijk maakt. dat is het geen nadenkende reactie om hem te volgen maar een reactie die ontstaat uit behoefte aan erkenning etc. dat vind ik niet een uiting van sterkte maar eerder van zwakte. ik wil het duitse volk absoluut niet veroordelen vanwege die navolging die hitler kreeg, ik vind het eerlijk gezegd een begrijpelijke reactie. niet slim maar wel begrijpelijk..... en die massamoorden die later plaatsvonden in wo2 dat wilden de duitsers echt niet. sommigen misschien, maar de gewone mensen echt niet....

maar goed dit heeft met pimmetje niet veel te maken. moest het alleen even kwijt.
Paperz
Paperz is offline
Ik hoorde dit nieuws met grote schok aan...
Al mijn respect naar de nabestaanden en vrienden...
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Klopt. Fortuyn had nog niets bereikt, alleen maar praatjes.
Hij had anders een aardige aanhang, en heeft niet eens tijd gehad om iets te bereiken, kreeg hij de kans niet toe.....
Oud 06-05-2002, 21:45
M-King
M-King is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Iedereen oordeelt eigenlijk, bewust of onbewust....
Het is volgens mij ook een soort oordeel over mij en anders over mijn denkwijze.... je bent het hier niet mee eens....
Oud 06-05-2002, 21:46
wicce
wicce is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Klopt. Fortuyn had nog niets bereikt, alleen maar praatjes. Hitler had ook nog wat bereikt. Niet te vergelijken dus.
hitler was al aan de macht, dus die heeft de kans gehad om dingen te bereiken, fortuin niet.

*observeert*
Oud 06-05-2002, 21:47
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
wicce schreef:

hitler was al aan de macht, dus die heeft de kans gehad om dingen te bereiken, fortuin niet.

*observeert*
ikzelf schreef:Hij had anders een aardige aanhang, en heeft niet eens tijd gehad om iets te bereiken, kreeg hij de kans niet toe.....
Oud 06-05-2002, 21:48
DjScorpion
DjScorpion is offline
Mjah het enige wat ik erop te zeggen heb is : Shit happens... Hij had wel goeie dingen, maar in ieder geval vond ik niet dat alle uitspraken van hem politiek correct waren. Dat is mijn mening...
Greetzzz Dj Scorpion
Oud 06-05-2002, 21:49
wicce
wicce is offline
Citaat:
boardbabe schreef:

ikzelf schreef:Hij had anders een aardige aanhang, en heeft niet eens tijd gehad om iets te bereiken, kreeg hij de kans niet toe.....
ah, nou, dan zijn we et eens. ookal valt er over weinig eens te zijn... tis een feit.
Verwijderd
Citaat:
DjScorpion schreef:
Mjah het enige wat ik erop te zeggen heb is : Shit happens... Hij had wel goeie dingen, maar in ieder geval vond ik niet dat alle uitspraken van hem politiek correct waren. Dat is mijn mening...
Greetzzz Dj Scorpion
Al zijn uitspraken zijn politiek correct. Jij kan het er niet mee eens zijn.
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
wicce schreef:

*observeert*
teneerste foruyn

ten tweede bijna 20% stemmen; de eerste keer dat hitler mee deed aan verkiezingen had hij minder
Oud 06-05-2002, 21:50
Verwijderd
Ik vind het ecth stom, wie doet er nou zoiets?

Ik was ook tegen Pim Fortuin, hoewel hij wel mensen heeft wakker geschud. Hij durfde tenminste wel en dat kan je niet van iedereen zeggen. Maar dood, dat is natuurlijk belachelijk. Denk wel dat het inderdaad gewoon iemand anti-Pim was, een beetje gestoord ofzo.
En nu dan? verkiezingen enzo? Heleboel aanhangers gaan nou tegen melkert ofzo schreeuwen dat heeft er toch ook nix mee te maken?
Trouwens eerst dacht ik dat iemand een mop ging vertellen
'weetje dat pim fortuin is neergeschoten'
Oud 06-05-2002, 21:50
Verwijderd
Citaat:
pietje63 schreef:

teneerste foruyn

ten tweede bijna 20% stemmen; de eerste keer dat hitler mee deed aan verkiezingen had hij minder
Hitler kreeg om precies te zijn 3 zetels
Oud 06-05-2002, 21:51
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
madmax schreef:

Nu pleeg je dus de grootste intellectuele fraude die je maar kunt plegen. Je vervalt in details en denkt aan de hand van enkele details een trend te kunnen ontdekken.
Kritisch blijven! Hoe moeilijk dat ook is..
Citaat:
Zolang je maar blijft onthouden dat emoties er zijn voor jou, en jij niet voor je emoties..

Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Als ik naief ben als ik dat geloof, ben ik naief. Op dit moment kun je in Europa het niet voor elkaar krijgen om bijv. alle Moslims te weren. Als je dat al lukt in Nederland, dan tikt de EU je op de vingers. Pim Fortuin wist dat ook heel goed. Die heeft nooit de illusie gehad dat hij alle Moslims kon weren(ik laat in het midden of hij dat zou willen of niet).
Natuurlijk begin je met Nederland, in beperkte schaal. Als dat geaccepteerd wordt voer je dingen langzaam op.
Dat heet 'tact'.

Citaat:
mad operator schreef:
DIT IS ECHT DE STOMSTE OPMERKING DER STOMME OPMERKINGEN!

Grote offers moeten soms gemaakt worden????? Ow jah... neej je hebt gelijk..
Het maakt ook niks uit dat 22 miljoen mensen omkwamen..
Je luistert niet goed. Ik zeg niet dat het niets uitmaakt, ik zeg alleen dat 22 miljoen mensen op de 50 miljard die er tot nu toe op deze aardkloot geleefd hebben niet zoveel is. (0,04% om precies te zijn)
Citaat:
en 4 mei is ook dom...
Nee hoor, ik vind het heel goed om soms even stil te staan bij wat voor idioten er op de wereld zijn.
Citaat:
Sjonge jij hebt ze ook niet op een rijtje....
*zucht*
Ik weet nu al waar al die rechtse idioten zitten
Ik weet dat ik ze niet op een rijtje heb, maar toch ook weer wel. Ik beperk in ieder geval geen mensen in hun denken.
Overigens ben ik niet rechts...eerder links (humanist).

Citaat:
darkshooter schreef:
Hitler zei: De joden hebben gezorgt voor de economische crisis, zij zorgen voor de armoede waarin we nu verkeren. We moeten de Joden daarvoor straffen. Dit zei hij vordat hij aan de macht kwam in 1930/31
Kennelijk kon hij het zo brengen dat het aannemelijk klonk in die tijd en velen achter zich scharen.
Net zoals Fortuyn aannemelijk probeerde te maken dat de meeste criminaliteit door allochtonen werd veroorzaakt.
Oud 06-05-2002, 21:52
wicce
wicce is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

teneerste foruyn

oke, oke, fortuyn, mij best. alsof jij et kan schrijven

en ik bedoelde qua "daden" in het land, geen stemmen.
Oud 06-05-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Rosa! schreef:

Trouwens eerst dacht ik dat iemand een mop ging vertellen
'weetje dat pim fortuin is neergeschoten'
dat dacht ik ook.
Oud 06-05-2002, 21:54
DjScorpion
DjScorpion is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Al zijn uitspraken zijn politiek correct. Jij kan het er niet mee eens zijn.
Ik ben er voor een deel wel mee eens...Maar het is gewoon niet allemaal goed wat tie heeft gezegd...Nou van wat ik eruit heb begrepen is dat hij alle buitenlanders uit Nederland wilde hebben...Of heb ik het verkeerd? Hoor er graag een eerlijk antwoord op...
Oud 06-05-2002, 21:54
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

teneerste foruyn

dat doet er niet toe. Hitler is aan de macht gekomen en heeft toen zijn plannen waar kunnen maken. Misschien was Pim Fortuyn ook wel hogerop gekomen, als hij niet doodgeschoten zou zijn..
Oud 06-05-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
ExeCute schreef:

Als ik jou soort te pakken krijg vermoord ik je met mijn blote handen
ehm, ja misschien dacht de aanvaller van Pim ook zoiets??
beetje dom om de hele tijd gaan zitten zeieken dit alleen om een mening enzo en als iemand het daar niet mee eens is zeggen dat je hem/haar zou willen vermoorden??

*vindt het bíjna grappig*

btw: ik ben anti politieke pim, maar keur deze actie niet goed.
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Kennelijk kon hij het zo brengen dat het aannemelijk klonk in die tijd en velen achter zich scharen.
Net zoals Fortuyn aannemelijk probeerde te maken dat de meeste criminaliteit door allochtonen werd veroorzaakt.
Fortuyn basseerde zijn uitspraken om de misdaadcijfers.
Hitler deed het zonder cijfers. Duitsland zat in de crisis(net als de rest van de wereld), maar de Joden hadden het goed, dus hij wees hun aan als schuldige waardoor het Arische ras arm was.
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
ABgirl schreef:

dat dacht ik ook.
ik hoorde het eerst iets op 538 en dan weet je het nooit zeker
maar ik vond het niet echt iets om grapjes over te maken
dus kickte mijn broertje van de tv af; zette teletext aan en zag het daar staan
toen ned. 2 en er werd steeds meer duidelijk
Oud 06-05-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
DjScorpion schreef:

Ik ben er voor een deel wel mee eens...Maar het is gewoon niet allemaal goed wat tie heeft gezegd...Nou van wat ik eruit heb begrepen is dat hij alle buitenlanders uit Nederland wilde hebben...Of heb ik het verkeerd? Hoor er graag een eerlijk antwoord op...
Niet alle buitenlanders uit Nederland, maar geen buitenlanders meer IN Nederland. 'Het is vol, de grenzen moeten dicht'.
Oud 06-05-2002, 21:58
wicce
wicce is offline
Citaat:
pietje63 schreef:

ja, die gast wat echt stressbestendig. *o mijn god o mijn god*...
can't blame him, natuurlijk..
maar je moet het eens met cnn vergelijken toen de 1e toren naar beneden kwam "there are no words". kalm.
Verwijderd
Citaat:
pietje63 schreef:

Ik zat in de kantine van een sportclub, toen iemand tegen ons zei: weet je dat fortuyn is neergeschoten. Wij geloofden hem toen niet en zeiden dat hij een geintje maakte. Toen is iemand naar huis gaan bellen en hebben we de radio aangezet en toen bleek dat het echt waar was.
wipneusje
wipneusje is offline
ik vind het vreslijk maar wat ik lees nog erger dingen zoals moet ie maar op zijn tong letten pardon rot gauw op zeg!
dus als jij het ergens niet mee eens bent mag je dood geschoten worden ik vind het belachelijk geen reden is het zelfde als iemand verkracht word ja moet ie maar niet zo bloot kleden!

denk eens na voordat je wat zeg niemand maar ook niemand heeft het recht om iemand leven af te pakken!en dat eht een nederlander is steld me helemaal teleur!
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Niet alle buitenlanders uit Nederland, maar geen buitenlanders meer IN Nederland. 'Het is vol, de grenzen moeten dicht'.
en alle islamieten moesten opzouten.
Oud 06-05-2002, 21:59
M-King
M-King is offline
Waarom word er zovaak gedacht dat Fortuyn de 2de Hitler had kunnen worden...????

De tijden zijn al lang verandert........
Tegenwoordig is het gewoon niet meer mogelijk om als rechts-extreme aan de macht te komen binnen Europa... Kijk maar naar Oostenrijk....(een voorbeeld)
En ook al zou het zo zijn en zouden meer dan de helft van de Nederlanders rechts-extreem zijn....

Het Nederlandse leger zou toch niet zo snel Europa doortrekken en ook als het in Nederland zou gebeuren wordt dat gelijk gestopt ... Economisch alleen is NL gewoon te afhankelijk....
Oud 06-05-2002, 21:59
pietje63
pietje63 is offline
zag net een fragment van jensen van yorin
daarin zegt fortuyn letterlijk (misschien met andere woorden) 'als er een aanslag op mij wordt gepleegd is de politiek mede verantwoordelijk'

hij zei dat omdat hij geen bescherming kreeg

maar in een interview met een vriend van pim zegt die vriend dat hij geen beveiling wilde; omdat hij zich niet bedreidg voelde en er anders neit bang voor was (hij vond dat kennedy erg eervol gestorven was)

dit vind ik echt zo vaag ene bron (meerdere) zeggen dat hij beveiliging wilde (ook advocaat en meer mensen) en een goede vriend zegt dat hem beveiliging is aangeboden maar dat hij dat weigerde...
Oud 06-05-2002, 22:00
autodropje
autodropje is offline
Ik kan er absoluut niet mee zitten dat ie dood is, weet je hoeveel mensen er elke dag wel niet het loodje leggen? Ik ga voor Pim echt geen uitzondering maken, sterker nog, ik heb liever dat hij dood gaat als iemand die ik wel mag.

Regels voor berichten