Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 23:27
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-03-2005 @ 10:15 :
Omdat mijn pc momenteel performance genoeg levert en bovendien nog altijd onder garantie valt?
Als je moderne games speelt heeft je PC bijna nooit genoeg performance om alle instellingen op maximaal te zetten (dus ook FSAA) en toch 75fps+ te krijgen. Extra performance is dus - als je gamer bent - altijd welkom.

Overclocken betekent ook niet dat je garantie weg is. Fysieke modificaties wel. Bij doorbranding door oververhitting vervalt ook je garantie, en dat kan ook gebeuren zonder overclocken.

Begin er echter niet aan zonder je goed te laten informeren.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2005, 23:27
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-03-2005 @ 20:08 :
Als je fatsoenlijk kwaliteits geheugen koopt, kan hij ook op 2 draaien @ 200 mhz.
Niets mis met Infineon/Kingston geheugen. 60 euro meer uitgeven voor CL2 ipv CL2,5 is zonde van je geld.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 09:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-03-2005 @ 00:27 :
Niets mis met Infineon/Kingston geheugen. 60 euro meer uitgeven voor CL2 ipv CL2,5 is zonde van je geld.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar de een wilt alleen maar showen hoe goed zijn pc is, en heeft daar genoeg geld voor over, de ander niet.

En het verschil tussen losse en strakke timings is groot bij benchmarks, en ook het verschil tussen 1T en 2T.
Sommige goedkope modellen kunnen geen 1T draaien. (Twinmos setje wat ik heb, 1 jaar geleden gekocht)
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:13
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Zelfs het verschil tussen CAS2 en CAS3 vind ik tegenvallen. 7% verschil in geheugenbenchmarks, en in games zie je daar nog maar een fractie van terug. Mwah, ik weet het niet hoor. Ik denk dat je geld beter anders besteed is.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maar meestal de geheugen modules met een lage cas, hebben goede timings 2,5-2-2-6 of zo. Op 400mhz.

Hoeveel procent tussen 2.0 -2-2-6 en 2,5 -2-2-6 zit weet ik niet.
Meeste normale reepjes doen 2,5-3-3-7 zonder extra toepassingen op 400 mhz. Hogere fsb of htt krijg je 2,5-4-4-8 of 2,5-4-3-8.

En dat merk je wel . (In benchmarks)
Gewoon gebruik boeie die dingen eigenlijk niet zo erg.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:23
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je URLs trouwens?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Eigen ervaring, zelf getest.

(hier zie je een beetje performance verschil, tussen 2-3-2-6 en 2-2-2-6.)
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 10:31.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 12:21
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-03-2005 @ 18:46 :
Wel als je gamed.
ook niet als je gamed op een midend pc
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ga jij eens Doom III, Far Cry, Half Life 2, Lotr Battle For Middle Earth, Act of War, etc spelen op <512 mb.

Speel het daarna eens op 1024.
1024 mb is helemaal niet meer zo veel hoor, games vragen al minimaal 512. Waarom geen 1024, kost toch geen drol meer goedkoopste is 130 euro of zo.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:30
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 11:20 :
En dat merk je wel . (In benchmarks)
Inderdaad

En om nou extra geld uit te geven zodat je benchmarkscores wat hoger uitvallen...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 13:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Misschien in de toekomst...dat het eens anders wordt. Maar dat betwijfel ik, of die Cell core moet eens de hele markt gaan omgooien zowel single als dual core.

Als ik een keer tijd heb, en het is slecht weer buiten dan ga ik wel eens testen met verschillende timings + gamen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:13
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 14:01 :
Ga jij eens Doom III, Far Cry, Half Life 2, Lotr Battle For Middle Earth, Act of War, etc spelen op <512 mb.

Speel het daarna eens op 1024.
1024 mb is helemaal niet meer zo veel hoor, games vragen al minimaal 512. Waarom geen 1024, kost toch geen drol meer goedkoopste is 130 euro of zo.
het gaat er mij niet om welk spel je wel of niet beter kan spelen met 512MB meer, ik vraag je of je dit mid end noemt... en nee, dit is geen mid-end??
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tuurlijk wel. Low end = 512. Minimaal = 256.

1024 mb is helemaal geen luxe of high end meer bij een game systeem.


Kijk hier maar eens, een multimedia systeem is zeker wel mid end.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 14:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-03-2005 @ 00:27 :
Als je moderne games speelt heeft je PC bijna nooit genoeg performance om alle instellingen op maximaal te zetten (dus ook FSAA) en toch 75fps+ te krijgen. Extra performance is dus - als je gamer bent - altijd welkom.

Overclocken betekent ook niet dat je garantie weg is. Fysieke modificaties wel. Bij doorbranding door oververhitting vervalt ook je garantie, en dat kan ook gebeuren zonder overclocken.

Begin er echter niet aan zonder je goed te laten informeren.
Ik hoef niet alles maximaal te zetten, voor de kwaliteit die ik wil, is m'n pc deftig genoeg.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:37
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 15:43 :
Tuurlijk wel. Low end = 512. Minimaal = 256.

1024 mb is helemaal geen luxe of high end meer bij een game systeem.


Kijk hier maar eens, een multimedia systeem is zeker wel mid end.
heb je het topic wel gelezen ???

Citaat:
Ik wil een nieuwe pc kopen, vooral om mee te internetten, films te kijken en te tekstverwerken, maar ook om af en toe op te gamen.
waar staat er dat ie een game PC wilt? 512 is meer dan genoeg en bij tweakers zitten toch alleen maar highendgamepc-freaks, die hebben geen versstand van een mid-end pc waar je op kan internetten en tekstverwerken...

doe er gewoon een fatsoenlijke videokaart in en 512 is voldoende voor de mid-end
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 15:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee ik lees het topic niet door, doe ik niet aan, is een principie kwestie.

Toch blijf ik erbij dat 1024 mb geen overkill is (Helaas ben eigenwijs)
Zijn geheugen zou dan nooit het probleem zijn bij af en toe een game.
Dus hij hoeft dan niet meer nieuwe zooi te kopen, alleen als zijn hele systeem het niet meer trekt bij zijn doelen.

En een 6600 GT is een fatsoenlijke 3d kaart, wil je dan nog een betere omdat je 50 euro goedkoper uit bent?

Een 6600 GT is de mid end kaart van deze periode.

6800NU/GT/Ultra = High End
6600 GT/6800LE = Mid Range
6200 = Low End
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:01
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 16:53 :
Nee ik lees het topic niet door, doe ik niet aan, is een principie kwestie.

Toch blijf ik erbij dat 1024 mb geen overkill is (Helaas ben eigenwijs)
Zijn geheugen zou dan nooit het probleem zijn bij af en toe een game.
Dus hij hoeft dan niet meer nieuwe zooi te kopen, alleen als zijn hele systeem het niet meer trekt bij zijn doelen.

En een 6600 GT is een fatsoenlijke 3d kaart, wil je dan nog een betere omdat je 50 euro goedkoper uit bent?

Een 6600 GT is de mid end kaart van deze periode.

6800NU/GT/Ultra = High End
6600 GT/6800LE = Mid Range
6200 = Low End
Klopt het is een principe kwestie

ik zeg ook niet dat 1024 overkill is 4GB is niet eens overkill ... maar je moet reeel blijven een mid-end PC is over het algemeen met 512MB.
En als je niet genoeg hebt na 1 jaar, 512mb is zo bijgeprikt... ik zou een ATI videokaart kiezen, maar dat is gewoon een kwestie van smaak

die XT850 is erg geil
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:07
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Kijk een X850XT PE in een combinatie met een Athlon 64 3000+ is nou echt een overkill.

Dan komt die kaart niet eens tot zijn recht. Minimaal een Athlon 64 4000+ of Athlon FX-55.

En die kaart is ook mooi 250 euro duurder dan een 6600 GT .
Dan zit je zowizo meteen in het high end segment.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 16:13
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-03-2005 @ 17:07 :
Kijk een X850XT PE in een combinatie met een Athlon 64 3000+ is nou echt een overkill.

Dan komt die kaart niet eens tot zijn recht. Minimaal een Athlon 64 4000+ of Athlon FX-55.

En die kaart is ook mooi 250 euro duurder dan een 6600 GT .
Dan zit je zowizo meteen in het high end segment.
er bestaat geen overkill in mijn ogen *rug strekt borst vooruit steekt*
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 04:04
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Athlon 64 3000+ icm een high-end videokaart kan prima hoor. Zeker als je van plan bent de overclocken. Die 3000+ is hetzelfde als een 3500+. Als je hem anders instelt zal er geen verschil zijn, steppings zijn hetzelfde.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 06:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 16-03-2005 @ 05:04 :
Athlon 64 3000+ icm een high-end videokaart kan prima hoor. Zeker als je van plan bent de overclocken. Die 3000+ is hetzelfde als een 3500+. Als je hem anders instelt zal er geen verschil zijn, steppings zijn hetzelfde.
Om een X850XT PE een beetje tot zijn recht te laten komen heb je al gauw een 4000+ of een FX-55 nodig. Gaat ook prima met een 3500+ maar dan blijft je cpu nog altijd een bottleneck. Een 3500 + is ook niet zo speciaal hij is 'maar' 2,2 Gigahertz.

En ten 2e je moet wel willen overlocken en een goede code hebben, ik zelf een redelijke batch code en hij loopt nu 2,5 stabiel. Er zijn genoeg mensen met een verkeerde code en die komen niet hoger dan 2,2....

En dan nog het voordeel van de 1mb L2 cache bij 4000+ en FX 55
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:15
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Even wat dingen verduidelijken

Ik wil zo en zo 1024 MB ram, omdat ik ook wil pro/engineeren. En ik wil een pc waarop ik over 3 jaar nog fatsoenlijk een spelletje kan spelen. En dat zou met een 6600 GT moeten lukken denk ik.
(Ik game nu nog met een Geforce 2 MX400)

Dus eigenlijk ga ik voor een Midend Game/CAD pc
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:24
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Voor een CAD PC heb je geen vette videokaart nodig, dan voldoet een GF2MX ook nog wel

Maar goed, ik snap ook niet zo goed waar dit over gaat, 1GB RAM is gewoon lekker om te hebben, of je dat nou midend vindt of niet.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:26
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
jinx schreef op 16-03-2005 @ 12:15 :
Even wat dingen verduidelijken

Ik wil zo en zo zowieso1024 MB ram, omdat ik ook wil pro/engineeren. En ik wil een pc waarop ik over 3 jaar nog fatsoenlijk een spelletje kan spelen. En dat zou met een 6600 GT moeten lukken denk ik.
(Ik game nu nog met een Geforce 2 MX400)

Dus eigenlijk ga ik voor een Midend Game/CAD pc
een mid-end game pc..
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 11:46
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 16-03-2005 @ 12:26 :
een mid-end game pc..
mja bovenin het midden segment dus
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 14:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
twain4me schreef op 16-03-2005 @ 12:46 :
mja bovenin het midden segment dus
neuh daar heeft hij een te langzame 3d kaart voor en processor.

Ow wat ben ik toch een biatch!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 16-03-2005 @ 12:26 :
zo en zo zowieso sowieso
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-03-2005 @ 15:32 :
neuh daar heeft hij een te langzame 3d kaart voor en processor.

Ow wat ben ik toch een biatch!
De 6600GT is toch weldegelijk een erg goede kaart voor een game PC. Ik zou hem zeker bovenin het mid-end deel plaatsen. Maar wat wil je ook, voor 190 euro? Ik heb hem nu zelf ook besteld, in combinatie met een 64 3200+ 939 en een nforce 4 bordje met 2x512 twinmos geheugen en dat heb ik niet zonder reden gedaan. Ik ben erg onder de indruk van de benchmarks, zeker als je hem gaat vergelijken met een X600XT, die toch in dezelfde prijsklasse zit...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:22
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Je moet hem ook niet vergelijken met een X600 dat is de vorige generatei, eigenlijk zou de X700 XT tegen de 6600 GT staan, maar Ati heeft die geschrapt en nu staat de X800 tegen de 6600 GT.

Alleen Ati belooft nog altijd een prijs verlaging, maar die zie ik zo 1,2,3 niet aankomen.

Ik zelf heb ook een 6600 GT in combinatie met 1024 Twinmos mem en Nforce 4 bordje + 3200 +.

Als je toch de boven klasse van mid end hebt vind ik dat een kaart erbij moet nemen dat beter presteert met AA en AF aan.

Bij Act Of War schokt ie nog wel eens ...alles hoog wel
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 16:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-03-2005 @ 17:22 :
Ik zelf heb ook een 6600 GT in combinatie met 1024 Twinmos mem en Nforce 4 bordje + 3200 +.
Cool bevalt dus wel?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Tuurlijk, cpu is echt super nooit gedacht van zo een dingetje, had normaal altijd een heet hoofd Athlon XPtje .

Met een Zalman 7000Cu komt ie niet boven de 40 stressed uit, stock dan. In combinatie met een fan mate op de Msi K8N Neo4 PLatinum northbridge fan, 2x 120 mm fans temp controllerd, Expertool voor de 3d kaart in 2d mode lager te laten draaien.

Fluister stil.
Echt super zo een config voor mensen die niet al te veel geld willen uitgeven voor een config.
Twinmos mem is wel redelijk, ga zowizo voor iets (10/20 euro) duurdere Speed Premium, heeft iets beter timings, eventueel ook een hoger overlock potentieel, en kan 1T lopen wat een betere memory bandwith heeft.
Kan het setje wat ik heb helaas niet. Maar jah, lang leven de dividers .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 10:11
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Hoe goed zijn de Boxed koelers van de Athlon 64 eigenlijk, houden die hem een beetje goed koel, en hoeveel herrie maken ze. Ik heb niet zulke goede ervaringen met de boxed koelers van de Athlon XP.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
jinx schreef op 21-03-2005 @ 11:11 :
Hoe goed zijn de Boxed koelers van de Athlon 64 eigenlijk, houden die hem een beetje goed koel, en hoeveel herrie maken ze. Ik heb niet zulke goede ervaringen met de boxed koelers van de Athlon XP.
Hmmm, naar wat ik gehoord heb, zijn ze prima qua geluidsproductie, maar als je gaat tweaken is een fatsoenlijke zalman natuurlijk nooit overbodige luxe.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:38
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
jinx schreef op 21-03-2005 @ 11:11 :
Hoe goed zijn de Boxed koelers van de Athlon 64 eigenlijk, houden die hem een beetje goed koel, en hoeveel herrie maken ze. Ik heb niet zulke goede ervaringen met de boxed koelers van de Athlon XP.
De Athlon 64 boxed coolers schijnen best aardig te zijn... maar heb er zelf geen ervaring mee. Ik zou waarschijnlijk voor 10 euro ofzo een Artic Silencer 64 Ultra halen, lekker stil en koelt goed genoeg

Of als je écht goede koeling wilt, een Thermalright XP-120 met een mooie 120mm fan erop, maar die dingen zijn echt ENORM.
Is het ook alleen waard als je serieus wilt gaan overclocken, IMO.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 19:57
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Mooi dat ze stil zijn. Ik ga toch niet overclocken, en als ik dat doe koop ik tegen die tijd wel een nieuwe koeler.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 20:42
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
jinx schreef op 21-03-2005 @ 20:57 :
Mooi dat ze stil zijn. Ik ga toch niet overclocken, en als ik dat doe koop ik tegen die tijd wel een nieuwe koeler.
Zalman 7000Cu
Komt stressed niet boven de 40 uit .
Zowel overgelocked als stock...
Behalve als ik er 1,6 volt op zet Dan wordt ie 46, maar dan gaat ie harder blazen en dropt ie meteen weer naar 40.

Leuk zo een temp geregeld mobo
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 11:30
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Gisteren is de computerboer langsgeweest.

AMD Athlon 64 3000+
Gigabyte K8NF-9
1024 MB RAM
120 Gb HD
Leadtek GeForce 6600 GT
Logitech MX518
Wireless Keyboard
19" TFT (Iiyama 481S-S?)
Norrod of Antec kast

dit gaat het worden.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 14:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Goeie keuze

Misschien een iets grotere harde schijf? Maxtor DiamondMax 10 200GB kost rond de 90 euro, prijstechnisch gezien lijkt me dat voordeliger dan een 120GB schijf (je hebt dan voor zo'n 15 euro meer een schijf die 75% groter is, extra ruimte is nooit weg, toch)
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 14:13.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 14:21
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-03-2005 @ 15:10 :
Goeie keuze

Misschien een iets grotere harde schijf? Maxtor DiamondMax 10 200GB kost rond de 90 euro, prijstechnisch gezien lijkt me dat voordeliger dan een 120GB schijf (je hebt dan voor zo'n 15 euro meer een schijf die 75% groter is, extra ruimte is nooit weg, toch)
120GB is inderdaad wel erg weinig. Bovendien zijn die 200GB schijven nog wat goedkoper (prijs per GB is lager)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:32
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Mijn pa betaalt een groot gedeelte, en bovendien is de lokale computerboer wat duurder dan de internetwinkels, maar het kan nog een 160 of 200 GB worden.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 19:41
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Voor welk soort geheugen ga je eigenlijk?

Tip voor de kast:
Antec Sonata Lifestyle, goede voeding en mooie kast .
Zorg in iedergeval voor een degelijke voeding van minimaal 350 Watt van bijv: Aopen, Enermax, Tagan, OCZ, Antec, etc.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 18:00
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Wordt zo en zo minimaal een 350 W voeding. En als kast een Antec, weet zo snel niet precies welke.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.