Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 18:07
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
STP schreef op 15-07-2003 @ 21:33:
niet

geen idee WIE überhaupt trouwens...
Heeft dit ook maar íets te maken met wat ik vroeg, jongeman ?


*en dan hoop ik nu toch echt dat je een jongen bent, want ik heb niet gekeken.. *
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 19:02
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Gister hem voor ut eerst ontmoet, hij wilde vandaag hierheen komen, ik heb um opgehaald op ut station, en klein rondleidinkje door ons dorpje gegeven, daarna naar visvijvers gegaan, daar heel ongemakkelijk en met veel stiltes tijdens ut gesprek ff gezeten (heel slim met witte broek maar hij heeft ut overleefd ). toen elkaar een kus gegeven, daarna lekker gezoend daarna naar een terrasje gelopen (ut leek wel of ik iedereen die ik ken tegenkwam: including mijn beste vrienden die raar opkeken...) ff gezeten, ijsje gehaald en toen ergens op een bankje gezeten.... weer aantal keertjes gezoend en toen trug naar ut station gelopen, daar nog op ut perron gezeten en heel ordinair tussen de mensen zittuh zoenen ... toen kwam zijn trein, gauw nog een kus gegeven en weg wastie
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:07
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Gisteravond, uur of 8 spraken we af, op een plek waar we vaak samen zijn...Het is een heuvel en je kan er heerlijk wandelen, naar de ondergaande zon kijken en het is er ook nog es heerlijk rustig

Het was hartstikke leuk, zoals gewoonlijk met hem....
We hebben de dikste lol gehad samen, maar ook wel serieuse gesprekken (iig niet met de slappe lach)...

Vandaag zie ik um misschien, gaan apart uit.

Hij is zo cute!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:42
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Snik Snik, Dat was gister.. Ik was niet lekker, duz ben niet gaan werken en toen kwam m'n mamma op ut Geniale idee om te vragen of hij kwam
Nou hij kwam duz, beetje later dan verw8 maar goed
Toen hebben we de hele middag zitten kletsen en tv zitten kijken met nog een vriendin van me
Daarna hebben we lekker mosseltjes gegeten samen met m'n ouders en broertje
Toen hadden we een watergevecht met de buren haha was ZEIK NAT mja was wel ff leuk..!!
Daarna hebben we samen op de bank gelegen en toen m'n ouders terug kwamen van het zwemmen zijn we maar naar mijn kamer verhuisd..
En toen werd ie om 11uur opgehaald door z'n moeder, hebben we heel lang geknuffeld..
Want nu zie ik um 4 WEKEN NIET
Hij is nu onderweg naar Portugal voor 3 weken en als hij 2 weken weg is, ga ik voor 2 weken naar Frankrijk
SNIK.. Zie um 15 of 16 Augustus was weer.. Weeeeeeeeeeeeeeehh
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Was heel erg gezellig Vriendinnetje van mij hield een feest samen met haar zus, en daar zijn we heen geweest. Was echt heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 10:23
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 20-07-2003 @ 09:42:
Want nu zie ik um 4 WEKEN NIET
Sjjeeeesss, ik hou nog nie eens een weekje vol....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 11:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ehm... we hebben lekker niets gedaan.
beetje geknuffeld (en wel meer ) en The Lion King gekeken
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 15:58
Buffy
Buffy is offline
1,5 uur geleden... ik ben nog 3 uurtjes bij em gweest om em uit te zwaaien... hij gaat samen met een paar vrienden op vakantie... en hij was alleen thuis... we hebben ons prima vermaakt!!!

volgende week rond deze tijd is ie alweer bijna in nederland en de dag daarna gaan we samen naar een camping in oostenrijk waar zijn ouders, broers, kennissen en vrienden dan ook zijn; daar blijven we dan nog lekker een weekje.
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:37
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
da's niet verkeerd! Wel mazzel dat ie maar een week weg is! Veel plezier op de camping.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 22:59
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 19-07-2003 @ 19:07:
Heeft dit ook maar íets te maken met wat ik vroeg, jongeman ?


*en dan hoop ik nu toch echt dat je een jongen bent, want ik heb niet gekeken.. *
Nee, niet echt eigenlijk (dat het inderdaad nergens op slaat, ik ben wél een jongeman )
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 23:04
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
12juli zaterdag.
ze zou op vakantie gaan die nacht.
Ik hielp de vader mee met het inpakken van de auto enzo.

toen gingen we naar haar moeder, ze wou afscheid nemen van haar mams. haar ma was niet thuis en we zaten daar ff.
t was een beetje vage sfeer omdat ik wist dat ik haar 6 weken niet zou zien. toen kwam dr mams, we gingen eten en liepen we terug naar haar pa's huis. onder weg waren we beetje grapjes aant maken en elkaar kleine duwtjes geven enzo ( klinkt echt stom maar we deden heel anders omdat we elkaar tijdje nie zouden zien). we kwamen bij haar voor de deur en ze duwde de deur voor de grap dicht en ik hield het tegen. en toen los liet duwde ze er nog aan. knal tegen mn knie. glas kapot.
knie kapot er kwam veel bloed uit en ze was erg geschokt...
toen kwam haar pa en nam me mee naar het ziekenhuis en precies voordat ik de auto in stapte gaf ik haar een kusje en toen reden we weg... ze zag er echt geschrokken uit
en dat was de laatste x dat ik dr zag
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:15
Suziewafel
Suziewafel is offline
Vorige week dinsdag, dus hoopte ik hem vandaag te zien. Bel ik hem op, krijg ik te horen dat ze bezoek kregen en dat hij thuis moest blijven, omdat er een 'vriend' (die hij ook 2x per jaar ziet) meekwam. Dat had z'n moeder zo geregeld, ik kan haar wel doen Hij is ook altijd degene die niet kan komen, vreemd he
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:54
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Afgelopen vrijdagochtend 0730 zette ik haar af opt station.
Zij ging naar huis en ik ging werken.
Twee geliefde dufkopjes met walletjes van hier tot ginder...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:28
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Citaat:
Blueeyez03
Sjjeeeesss, ik hou nog nie eens een weekje vol... .
Neej ik ook nie bepaald mja zal nie anders gaan..
Hij heeft al wel paar keer gesmst en vanochtend gebeld voordat ik moest werken
De schat.. tis ontzettend duur van mobiel naar mobiel bellen vanuit Portugal, en toch doettie ut
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:38
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
3 Juli alweer, pfff gelukkig gaat de tijd snel. Had met beste vriendin afgesproken dat ik met mijn vriendje en zij met haar toekomstige vriendje film gingen kijken op de avond voordat ik op vakantie ging...nah allemaal heel gezellig enzo, beste vriendin ging weg en toen hebben we rest van de avond nog beetje gezoend geknuffeld en elkaar verteld hoe veel we elkaar wel niet gaan missen. Onder tussen ben ik alweer terug van vakantie en komt mijn vriendje zaterdag gelukkig weer thuis. Want pfff , 3 weken vind ik al veel....
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:52
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
STP schreef op 20-07-2003 @ 23:59:
Nee, niet echt eigenlijk (dat het inderdaad nergens op slaat, ik ben wél een jongeman )
Nou alsnog bedankt voor je waardevolle inbreng
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:54
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Rambo schreef op 21-07-2003 @ 00:04:
12juli zaterdag.
ze zou op vakantie gaan die nacht.
Ik hielp de vader mee met het inpakken van de auto enzo.

toen gingen we naar haar moeder, ze wou afscheid nemen van haar mams. haar ma was niet thuis en we zaten daar ff.
t was een beetje vage sfeer omdat ik wist dat ik haar 6 weken niet zou zien. toen kwam dr mams, we gingen eten en liepen we terug naar haar pa's huis. onder weg waren we beetje grapjes aant maken en elkaar kleine duwtjes geven enzo ( klinkt echt stom maar we deden heel anders omdat we elkaar tijdje nie zouden zien). we kwamen bij haar voor de deur en ze duwde de deur voor de grap dicht en ik hield het tegen. en toen los liet duwde ze er nog aan. knal tegen mn knie. glas kapot.
knie kapot er kwam veel bloed uit en ze was erg geschokt...
toen kwam haar pa en nam me mee naar het ziekenhuis en precies voordat ik de auto in stapte gaf ik haar een kusje en toen reden we weg... ze zag er echt geschrokken uit
en dat was de laatste x dat ik dr zag
*ieks*
Dat is het vaagste dat ik tot nu toe gelezen heb..
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:01
Verwijderd
Vanmorgen om 8 uur maakte hij me wakker, we namen afscheid bij de voordeur en toen ging hij werken. Om 18 uur komt hij weer thuis
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:10
kastdeur
kastdeur is offline
Afgelopen donderdag tot zondag was ik bij hem.

Het wordt me wat te lang om alles te gaan vertellen, dus ik hou het bij zondag.

We hebben de wekker gezet om 10 uur, omdat zijn moeder al om 1 uur op de stoep zou staan. Hij gaat namelijk voor ruim drie weken naar Frankrijk toe. De reden dat we de wekker al zo vroeg hadden staan was om nog even extra goed afscheid te nemen van elkaar. We hebben heerlijk gedoezeld, geknuffeld en gevreeën. Toen heeft hij een ontbijtje op bed gemaakt en zijn we gaan douchen. We hebben ons aangekleed en alvast wat spullen op bed gelegd die hij mee zou nemen op vakantie.

*Tring*

Zijn moeder. Ik voel me normaal nooit zo op mijn gemak bij haar, maar deze keer was het wel gezellig. Samen met haar, mijn vriendje en zijn huisgenoot hebben we wat gebabbeld. Zijn moeder wilde per sé helpen zijn tas in te pakken. Nou vooruit dan maar. We hebben pannenkoeken gebakken. We hebben nog even kort geknuffeld en gekust stiekem()op zijn kamer en zijn met zijn drieën naar het station gereden met de tram.

Daar hebben we nog een half uurtje gewacht. Ik voelde me helemaal zielig, dus ik hield `m steeds vast, waar ik `m maar vastpakken kon (en wat toleerbaar was ivm zijn moeder).

Langzaam liepen we naar het desbetreffende perron en zijn we met zijn allen zijn trein binnen gestapt. Zijn moeder nam afscheid en liet ons discreet (iets te discreet, ze dacht zeker dat we nog iets heel wilds van plan waren)alleen. We hebben nog even geknuffeld en gekust en toen hebben zijn moeder en ik hem uitgezwaaid.

Twaalf minuten zat ik met een hol gevoel in mijn trein. Terug naar huis.

The end.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 14:16
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Gisteravond. Na wat gedronken te hebben moest ie weer naar huis met de laatste bus
maar vanavond komt ie weer
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:47
Vevay
Op 3 juli heb ik hem voor het laats gezien, en het was.. uh.. gezellig
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 19:57
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 21-07-2003 @ 20:28:
Hij heeft al wel paar keer gesmst en vanochtend gebeld voordat ik moest werken
Lieffies jah!

Ik heb um vandaag gezien, om 1 uur gingen we de stad in en daar hadden we afgesproken met een vriendin van me...
Er was markt en nog ff op terrasje gezeten, heel gezellie, om 5 uur ging hij weer naar huis
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:45
BBEM
BBEM is offline
gisternacht om half 4 toen ik wegreed bij haar huis
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:47
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
vandaag om 17:30 toen stapte ik op de trein terug
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 22:49
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Laatste keer dat ik hem zag was zegmaar 2 uur terug, ben maandag en vandaag bij hem geweest. Nadat hij me van de trein had gehaalt zijn we Utrecht in gegaan, na dat we 1 fiets bij een vriend van hem hadden achtergelaten omdat hij een lekke band had. Samen op zoek naar het beste draadloze netwerk. Nadat we samen wat hadden gegeten en gedronken ff langs de bios om te kijken of er nog wat leuks draaide. Uiteindelijk toch maar besloten om terug te fietsen en bij hem thuis te eten; lekkere BBQ. Hierna buiten 2 uur proberen het stokvechten onder de knie te krijgen.... hij is nu mijn leraar geworden, erg leuk maar wel moeilijk. en samen lekker neergeploft voor de TV totdat eindelijk de hele familie daar sliep en we dus zachtjes het huis uit konden sluipen. Samen een uurtje door de acht gewandeld en aan de rand van het bos bij het water zitten praten en een jointje gerookt. Heerlijk van de wereld weer terug gewandeld en dicht tegen elkaar aan gaan slapen, mjah uiteindelijk.

Na een uur of wat samen tussen wakker en slaap te hebben gezweefd;
*klopklop* "Waar staat de gel" Hij staat met chagerijnig hoofd op en vraagt (mjah niet echt vragen meer) zijn broertje of dat echt NU moet. Uiteindelijk na douche weer helemaal fris en dus weer nieuwe dag. Hij het netwerk geinstalleerd en samen nog even buiten lopen stoeien. Samen filumpje gekeken (Harry potter 2) gegeten en nog een uurtje samen gelegen, afscheid nemen en beseffen dat ik m weer een aantal dagen zal moeten missen. Uiteindelijk op het station nog een laatste kusje en de deuren sloten zich...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:25
Verwijderd
Gisteravond en vandaag
Gisteravond gingen we naar een concert in amsterdam en we zouden de zelfde trein in utrecht hebben, hij zat er al in. Ik belde op om te vragen waar hij precies zat, hij zei helemaal achterin. dus ik stond daar maar het bleek dat de trein van de verkeerde kant kwam, dus ik stond juist vooraan. ik rennen naar achteren, ik stap in,zoek heel die trein af, hij is er niet. hij belt en blijkt dat hij in een andere treindeel zat. Nou ja,lang verhaal maar ik heb de halve weg hem lopen zoeken voor niks en dus werd ik boos en verdrieting want ik wilde hem zien maar hij had verkeerd gezegd waar hij zat. Dus toen we in amsterdam aankwamen deed ik kortaf en gemeen terwijl hij me gewoon wilde knuffelen en een zoen geven. Niet leuk voor hem idd, maar goed. Ik voelde me kut.

Later was het wel weer goed, sorry gezegd enzo.
Toen we terug kwamen snachts geslapen en vandaag uitgeslapen en naar winkescentrum geweest, ff gegeten in de LaPlace (ik hou daarvan, vind ik gezellig, leuker dan mcdonalds, maar ook duurder) en toen hem afgezet bij de trein want hij moet morgen werken, maar morgenavond ga ik naar hem toe voor het weekend en dan gaan we uit eten.

Normaal zie ik hem alleen sweekends dus het concert was wel leuk, zie je mekaar ook weer effe doordeweeks, wel jammer van mn kutbui, voelde me wel schuldig.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:46
Verwijderd
om 18uur kwam hij hier

hij was moe , ik was moe , beetje ambetant aan het doen , je kent dat wel

we hebben tv gezien , elkaar wat zitten pesten op een leuke manier , maar niet seksueel hoor

tegen kwart na 7 : ik vernoemde dat mijn ex die ook zijn ploegmaat is op tv gaat komen en dat dat lachen wordt . hij neemt het verkeerd op : RUZIE

tegen kwart na 8 : ruzie is opgelost , we maken het goed

10 voor negen : we nemen een douche

een kwartier geleden : hij vertrok naar huis( 9uur )
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:03
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 21:28:
Okee...

rond 9 uur 's avonds: bel gaat, vriend staat voor de deur. Ik vraag waarom-ie niet achterom kwam; de schuurdeur zat op slot, Vandaar. Ik laat hem zien hoe hij binnen had komen via de andere schuur, waarvan de deur wel open is. We gaan in de speelkamer even tv kijken en praten, dan gaan we in de woonkamer zitten en spelen eventjes mastermind. Computer staat nog aan, en ik laad wat foto's, want hij had mijn cam nog bij zich, dus die konden niet eerder, en als de batterijen leegraken is het geheugen gewist. Een vriend van me die in Amerika zit blijkt op msn te zijn, en ik praat even met hem terwijl meneer vriend in de woonkamer zich eenzaam voelt, een film kijkt en in z'n eentje biljart tijdens de reclames. Ik meld me af op msn en hou meneer vriend gezelschap bij de film, waarbij ik zo veel mogelijk op hem lig. Na afloop van de film hebben we last van onze nekken, dus we gaan rechtop zitten en zoenen.
Ik mocht niet over sexuele dingen praten, dus hier sla ik even een stukje over.
We douchen samen even kort, ik laat hem de werking van de massagestraal van de douchekop zien.
We poetsen onze tanden, doen onze lenzen uit, drinken nog wat en ontdekken dat dat een verkeerde volgorde was want we zien niet wat we doen dus we schenken over de rand van het glas en bovendien smaakt het drinken niet echt lekker bij die tandpastasmaak. We gaan op bed liggen en praten tot ik in slaap val. Het is half één.
De volgende ochtend rond half acht word ik wakker en kijk ik even naar een lief slapend jongetje. Dan val ik weer in slaap, om om halftien weer wakker te worden en naar een lief wakker jongetje te kijken. We zoenen tot een uur of tien, dan doezelen we weer weg tot de deurbel gaat. Ik sta op en loop naar de voordeur, maar we hebben een erg ongeduldige meteropnemer die er al weer vandoor is (naar de buren).
Ik ga weer terug naar bed, we praten even en suffen, dan ga ik naar de wc, ga weer terug naar bed, sta weer op, loop even doelloos rond, ga weer terug naar bed en sta weer op. Ik kook twee eitjes, zet thee, schenk druivensap in glaasjes en smeer boterhammen, en vervoer dit alles op een dienblad naar mijn slaapkamer. Op mijn bed gezeten eten we het op.
Dan vind ik dat hij op moet staan, maar meneer vriend weigert en ik haal een plantenspuit om hem nat te spuiten. Spoedig heeft hij de plantenspuit van me overgenomen en hij achtervolgt me door het huis naar de tuin, alwaar hij extra lang doorgaat met natspuiten omdat-ie het zo leuk vindt om mij naakt, met glinsterende waterdruppeltjes op mijn huid, over het gras en grind te zien huppelen. Ik loop naar de buitendouche en zet die aan en verstop me erachter, maar het warme water kan me niet beschermen tegen het koude water, dus ik ga onder de douche staan. Hij komt bij me staan en we douchen. Na het douchen verplaatst hij zich naar de badkamer om zijn anti-acne-cremes en rollers en tonics etcetera te gebruiken, en hij stapt daar wéér onder de douche (voor de tonic), probeert de massagestraal uit, richt die eens op zijn penis, en dan mag ik weer een stukje niet vertellen.
We kleden ons aan en doen boodschappen, biomelk, nectarines, spercieboontjes, prei en biovarkenslapjes, en dan gaan we weer naar huis en plaatsen wij de zojuist gekochte artikelen in de koelkast danwel in de fruitschaal. Ik loop de tuin in, kleed me weer uit, hang de kleren aan zo'n klimrek voor planten, haal twee handdoeken, het boek waar ik aan wou beginnen, het boek waar hij in bezig is en zonnebrandcreme en ga liggen. Hij doet z'n shirt uit en smeert me in, en dan mag ik weer een stukje niet vertellen. Ik smeer hem ook in, en we liggen een tijdlang naast elkaar te lezen en te praten en te zoenen en andere dingen die ik niet mag vertellen, tot hij het te warm krijgt en naar binnen gaat om naar mij te kijken. Na verloop van tijd komt hij weer terug en gaan we in de tuin op een ander grasveld in de schaduw zitten/liggen, tot hij besluit naar huis te gaan. Het is dan vier uur. Ik kleed me aan en we halen zijn fiets uit de schuur, we zoenen, en hij fietst weg.
Sjo Klinkt Nice
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:09
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 20-07-2003 @ 11:23:
Sjjeeeesss, ik hou nog nie eens een weekje vol....
ik nie eensz 3 dagen!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:34
Verwijderd
Vrijdagavond uit eten met hem en zn ouders, erg gezellig, nog door het bos gefietst, dat vond mn vriend heel leuk zei hij

Zaterdag naar Arnhem geweest, schoenen gekocht en gewoon rondgelopen, gegeten. In de avond samen bij hem thuis filmpje gekeken enzo en gedouched.

Zondagochtend ontbijt gemaakt en toen door het bos gewandeld met de hond. Daarna moest ik naar de trein.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:49
Thomas
Thomas is offline
We hebben vanavond geBBQd en daarna hebben we bij ons thuis spelletjes gedaan met mijn grootouders. Tot slot hebben we nog een half uurtje voor de TV gezeten terwijl we een lekker drankje nuttigden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:52
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
pfff...das al weer veeeel te lang geleden...
ze is nu heeel lang weg naar canada! ..naja lang...4 week!

laatste keer was donderdag 17 juli......ze had gezelliej bij mij thuiz geslapuh en daarna zijn we s'middags naar de stad geweez...ff gezelleij sjoppuh en daarna afscheid genoomt! hmmz....kmiz haar best wel heel erg enzow!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:38
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
dat was euh 23juli, en ik zie em pas 5augustus weer terug

enneuh op dit moment is hij bijna aan de top van Mount Elbruz (5636m (ofzo)) \o/ (juh, kben wel nbtje trots hoor)
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:53
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
aaaaaaaaaaaaah dat was om precies te zijn de 10de juli.........
ze zit nu in Spanje om daar en jaar te studeren of waarschijnlijk langer Ik ga wel binnenkort twee weken op bezoek

De laatste keer dat ik haar zag:

Ik kom aangefiets en zoals gewoonlijk hoef ik niet aan te bellen want de deur gaat al open. M'n schatje is nog niet helemaal klaar met haar spullen pakken en met zich aan te kleden, het is ongeveer 14.00. Ze springt/vliegt me om de hals, omdat ze zo klein is draag ik haar, en met haar benen om middel loop ik door de voordeur naar binnen. Zo staan we een tijdje te zoenen totdat ik haar naar boven volg, even genieten onderweg; van het mooie uitzicht.

Ik wist/weet dat haar ouders streng zijn en dat we eigenlijk niet eens samen naar boven zouden mogen zijn als er iemand was....ja ze is ook 18....maar haar Spaanse ouders zijn nogal strict met sommige dingen. Ook wist ik dat haar broertje zo uit school zou komen.

kortom ik hield mijn handen op de trap al niet thuis, na wat geklier en geplaag hielp ik haar toch maar inpakken..want ja die koffer lag op het bed... wij dat ding dicht ...maar van seks kwam er niks, het gesprek ging weer over ons.. hoe het verder moest... dan is de stemming er snel uit. We hebben dus liggen zoenen en praten, nieuwe foto's gekeken.. ook van ons dagje strand.

Toen haar broertje thuis kwam moest Melany gaan dweilen, ik mocht niet helpen dus ben ik gaan "Beybladen" met haar broertje ook hebben we ff "gepct" en fox gekitst. Mel was al eerder klaar en har zusje van 13 was er ook dus we hebben met de kids gehanged Ook bleef ik voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer bij haar ouders eten. De vader was er niet dus het was chaotischer dan normaal.. Het was echt een familie etentje zoéén waarin iedereen nogal door elkaar praat. Er moppen werden vertelt ... zo'n etentje waarvan ik allang was vergeten dat ze zo leuk waren. Het voelde goed om daar zo aan tafel te zitten aan mee te doen, ook raar om weer een keer een heel gezin te zien. Bracht dit keer alleen maar leuke heriinnneringen van bij ons vroeger naar boven. Na het eten moesten we van mij persee met zijn tweën zijn, dus zijn we gaan wandelen in het park.(evoluon) Het was echt lekker weer dus we zijn ergens in het gras gaan liggen en hebben heel lang liggen praten en af en toe zoenen en ja je kent het wel dat verliefde totdat ik weg moest.

We hadden afgesproken dat ik weg zou gaan voordat haar buren afscheid kwamen nemen. zodat we het op onze manier konden doen. We hebben het doei zeggen express kort gehouden ookal waren we er al weken mee bezig... tegenstrijdig maar ja.

Drie keer lang zoenen en een paar keer achterom kijken en dat was het......

beetje saai om te lezen het typen is best leuk.
dus ik ga het niet verder uitbreiden mmm

ben aan het werk nu heheheh 7 euro per uur om achter een pc dingen in te voeren....sukkels..:0
__________________
Een appel is geen peer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 16:13
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Dat was gisteren...Hij kwam rond 3 uur bij me en we hebben samen gegeten en zijn toen de stad ingegaan, omdat er daar een festifal was...(C'est la vie, maar dat zegt jullie vast niets )
We hebben de hele aaf beetje op de kermis gelopen met een goede vriendin van mij erbij en daar de scharrel van
Het was supergezellie, om 12 uur ging mijn vriend weer naar zn eigen plekkie...Maybe zien we elkaar vanaaf weer...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:06
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Kip187 schreef op 28-07-2003 @ 16:53:
aaaaaaaaaaaaah dat was om precies te zijn de 10de juli.........
ze zit nu in Spanje om daar en jaar te studeren of waarschijnlijk langer Ik ga wel binnenkort twee weken op bezoek

De laatste keer dat ik haar zag:

Ik kom aangefiets en zoals gewoonlijk hoef ik niet aan te bellen want de deur gaat al open. M'n schatje is nog niet helemaal klaar met haar spullen pakken en met zich aan te kleden, het is ongeveer 14.00. Ze springt/vliegt me om de hals, omdat ze zo klein is draag ik haar, en met haar benen om middel loop ik door de voordeur naar binnen. Zo staan we een tijdje te zoenen totdat ik haar naar boven volg, even genieten onderweg; van het mooie uitzicht.

Ik wist/weet dat haar ouders streng zijn en dat we eigenlijk niet eens samen naar boven zouden mogen zijn als er iemand was....ja ze is ook 18....maar haar Spaanse ouders zijn nogal strict met sommige dingen. Ook wist ik dat haar broertje zo uit school zou komen.

kortom ik hield mijn handen op de trap al niet thuis, na wat geklier en geplaag hielp ik haar toch maar inpakken..want ja die koffer lag op het bed... wij dat ding dicht ...maar van seks kwam er niks, het gesprek ging weer over ons.. hoe het verder moest... dan is de stemming er snel uit. We hebben dus liggen zoenen en praten, nieuwe foto's gekeken.. ook van ons dagje strand.

Toen haar broertje thuis kwam moest Melany gaan dweilen, ik mocht niet helpen dus ben ik gaan "Beybladen" met haar broertje ook hebben we ff "gepct" en fox gekitst. Mel was al eerder klaar en har zusje van 13 was er ook dus we hebben met de kids gehanged Ook bleef ik voor de eerste en waarschijnlijk laatste keer bij haar ouders eten. De vader was er niet dus het was chaotischer dan normaal.. Het was echt een familie etentje zoéén waarin iedereen nogal door elkaar praat. Er moppen werden vertelt ... zo'n etentje waarvan ik allang was vergeten dat ze zo leuk waren. Het voelde goed om daar zo aan tafel te zitten aan mee te doen, ook raar om weer een keer een heel gezin te zien. Bracht dit keer alleen maar leuke heriinnneringen van bij ons vroeger naar boven. Na het eten moesten we van mij persee met zijn tweën zijn, dus zijn we gaan wandelen in het park.(evoluon) Het was echt lekker weer dus we zijn ergens in het gras gaan liggen en hebben heel lang liggen praten en af en toe zoenen en ja je kent het wel dat verliefde totdat ik weg moest.

We hadden afgesproken dat ik weg zou gaan voordat haar buren afscheid kwamen nemen. zodat we het op onze manier konden doen. We hebben het doei zeggen express kort gehouden ookal waren we er al weken mee bezig... tegenstrijdig maar ja.

Drie keer lang zoenen en een paar keer achterom kijken en dat was het......

beetje saai om te lezen het typen is best leuk.
dus ik ga het niet verder uitbreiden mmm

ben aan het werk nu heheheh 7 euro per uur om achter een pc dingen in te voeren....sukkels..:0

Jij bent lief ghehe..
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Diary of a Deadman
Man of Chrome
8 25-01-2006 15:14
Verhalen & Gedichten [SciFi Verhaal] The Wall
proycon
7 27-12-2005 21:12
Muziek Art Brut in Rotown en Paradiso
Joostje
26 11-10-2005 15:10
Games Metal Gear Solid 3 "Snake Eater" -> enkele details
SS2Gohan
15 13-05-2005 14:56
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Jack and the End of the World
SounD
3 28-02-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.