Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2010, 14:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Namen natuurlijk. Maar ook:
- Keek je die film omdat het gewoon perfectie op een schijfje was, omdat je het de eerste keer niet begreep of afgeleid was, omdat het gewoon dé film is van jou en jouw geliefde/vriendengroep?
- Heb je films waar je op terug valt als je wel wilt kijken, maar niet weet welke? Zijn dat verschillende categoriën?
- Of ben jij helemaal klaar met een film als je het eenmaal hebt gezien en kijk jij (vrijwel) nooit een film voor een tweede keer?

Zelf heb ik, vermoed ik, Moulin Rouge het meeste gezien. Meer dan tien keer ofzo..
Ik weet niet zeker of ik de Oliver Twist van Roman Polanski of Oliver! van Carol Reed het vaakst gezien heb. Ik denk de tweede. Die kende ik op een gegeven moment uit mijn hoofd en toen ging ik de Duitse nasynchronisatie kijken tot ik die ook uit mijn hoofd kende Maar die andere Oliver Twist is een goede tweede. Als ik een film leuk vind kan ik die gewoon non-stop achter elkaar zien tot ik hem zat ben. Heb ik met liedjes ook, die luister ik honderd keer achter elkaar.
Ik heb Oliver! en Oliver Twist gedurende een maand of drie, vier, bijna elke dag om en om gekeken. (dus de ene dag Oliver! en de dag erna Oliver Twist, etc)
-Als ik niet weet wat ik moet kijken, kijk ik meestal een aflevering van een (comedy)serie, maar als het films moeten zijn kijk ik een van mijn lievelingsfilms: Oliver Twist, Oliver!, Amélie, Sweeney Todd (en eigenlijk Trainspotting ook maar dat is een videoband en ik heb geen videospeler meer).
-De meeste films kijk ik twee keer, tenzij ik ze heel kut vind, dan kijk ik ze één keer of zet ik ze meteen af, en als ik ze heel tof vind kijk ik ze veeeeel vaker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2010, 23:47
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
En begrijp je hem nu?
ja hoor
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 08:31
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Jurassic Park
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Films, TV & Radio Het Welke-scène-komt-als-eerste-in-je-opspel
Verwijderd
94 31-10-2010 17:21
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 18:27
Films, TV & Radio Aziatische films: Hollywood sux,
Verwijderd
92 27-05-2003 17:38
Films, TV & Radio Enquête over films
Balance
31 06-12-2002 16:50
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.