Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2007, 11:11
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 31-07-2007 @ 11:56 :
Meisjes vallen op jongens om verschillende redenen in verschillende stadia. We willen een sexy spannende stoere jongen om verliefd op te worden, maar daarna moet die woest aantrekkelijke loverboy zich ontpoppen tot geweldige huisvader en onze beste vriend.


Dat willen mannen ook. Eerst hoer, dan moeder.
Jah, maar hij moet in de beginfase wel genoeg van die geweldige huisvader en beste vriend laten zien om te kunnen weten dat hij dat ook gaat worden. En hij moet nog vaak genoeg sexy, spannend en stoer zijn om een interessant seksleven te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2007, 11:13
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Dat kan je nooit in een keer zien lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 12:13 :
Dat kan je nooit in een keer zien lijkt mij.
Haha, nee, ik wilde er ook al bij zetten "Als niet zoveel mensen relaties zouden hebben, zou je nog denken dat het ingewikkeld is".

Maar je komt wel een eind, hoor. Ik persoonlijk ga voor de jongens met wie ik goed kan praten en lachen, maar die zich óók een beetje mysterieus en stoer gedragen. Kans groot dat je dan een jongen hebt die lief én stoer is.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 12:13
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?

Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?
Heeft het te maken met dominantie?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 13:13 :
Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?

Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?
Heeft het te maken met dominantie?
Uiteraard, vrouwen zoeken iemand die ze kan beschermen tegen wolven, beren en andere stoute mannen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 12:13 :
Dat kan je nooit in een keer zien lijkt mij.
Daarom geloof ik er ook in dat het over het algemeen langer dan 1 minuut duurt om verliefd op iemand te worden op-de-manier-dat-het-voor-vast-is.

Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 13:13 :
Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?

Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?
Heeft het te maken met dominantie?
Waarom moet een jongen normaal zijn? (Wat is normaal trouwens?) Waarom moet een jongen relaxed zijn?

Nogmaals (was dat in dit topic?), er is niet één type jongen waar alle meisjes/vrouwen op vallen. Morgan valt op het type jongen die zij omschrijft, een ander op een ander type, enz. Het punt is dat je iemand moet vinden die valt op hoe jij bent. En dat jij haar dan ook nog leuk moet vinden. En, zoals al zo vaak gezegd, moet je dat elkaar dan ook nog eens duidelijk maken. Doe je dat laatste niet, dan maakt het eerste ook niets uit.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 12:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 13:13 :
Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?

Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?
Heeft het te maken met dominantie?
Vergelijk het met een meisje dat altijd maar rustig is, niet zo snel haar mening geeft ed. Er zijn absoluut jongens die daar op vallen, maar de meeste jongens zullen haar als te weinig uitdagend zien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 12:50
vedetje
vedetje is offline
hmm, ik werd pas verliefd op mijn vriendje toen ik besefte dat hij lief en relexed e.d. was. Want als je hem oppervlakkig kent zou je dat helemaal niet denken

maar misschien als ik in het begin al had gedacht dat hij lief was had ik hem nooit beter leren kennen

ingewikkeld!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:02
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Ik geloof dat ik het allemaal snap(hoop ik)
Van mij mag deze topic gesloten worden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:24
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 13:13 :
Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?

Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?
Heeft het te maken met dominantie?
Wat Mephostophilis zei. 2000 jaar aan technologische en maatschappelijke vooruitgang wissen geen miljoenen jaren aan evolutie uit. Het zal nog een tijdje duren voor de voorkeuren van zowel mannen als vrouwen zich aanpassen aan de nieuwe wijze van leven van ons.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 14:10
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 31-07-2007 @ 14:24 :
Wat Mephostophilis zei. 2000 jaar aan technologische en maatschappelijke vooruitgang wissen geen miljoenen jaren aan evolutie uit. Het zal nog een tijdje duren voor de voorkeuren van zowel mannen als vrouwen zich aanpassen aan de nieuwe wijze van leven van ons.
(oftopic)Daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen dat het alleen voor bescherming is...
Een gemiddelde vrouw kan zich meer dan prima staande houden.
Het aantal keren dat ik een vrouw een vent in elkaar had zien timmeren... *sighn*

Ontopic: Als ik alleen vanuit de Ladder theorie zou moeten handelen dan zou ik zo een meid aan de haak kunnen slaan als ik veel geld heb, en arrogante lul ben, weet wat ik wil en een hoge dosis aan zelfvertrouwen.

Alleen daarmee zou ik van de "vriendenladder" afkunnen komen.

- Eerste ben ik mee bezig
- Tweede kan ik wel worden maar dan weet ik zeker dat ik meiden krijg die ik niet wil of erger helemaal geen meid.
- Derde dat weet ik zoiezo
- Vierde moet nog aan werken
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 14:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 15:10 :
(oftopic)Daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen dat het alleen voor bescherming is...
Een gemiddelde vrouw kan zich meer dan prima staande houden.
Het aantal keren dat ik een vrouw een vent in elkaar had zien timmeren... *sighn*
Het vinden van een partner is gebaseerd op instinct, wat dus wel door de evolutie beďnvloed is. Wat jij noemt zijn voorbeelden die we op basis van verstand inmiddels wel weten, maar ons instinct heeft daar dus niks mee te maken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 14:56
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
klinkt misschien erg cliche maar als het gaat om liefde dan handel ik vanuit het hart niet vanuit m,n lul... Van bil gaan is leuk maar voor mijn eigen gevoel heeft het geen zin op een een of ander manier. Noem me maar gek, kan me niets schelen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:15
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 15:10 :
(oftopic)Daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen dat het alleen voor bescherming is...
Een gemiddelde vrouw kan zich meer dan prima staande houden.
Het aantal keren dat ik een vrouw een vent in elkaar had zien timmeren... *sighn*
Heb jij wel gelezen wat ik zei? Vantegenwoordig hebben vrouwen mannen inderdaad niet zozeer meer nodig omwille van feminisme, openbare goederen zoals defensie, supermarkten die alles verkopen wat je nodig hebt etc.
Maar dat alles bestaat, in vergelijking met hoelang de mens en zijn jongste voorouders al bestaan, slechts een fractie van een moment. Onze primaire verlangens en angsten ("instinct" dus) hebben de tijd nog niet gekregen zich aan te passen aan de nieuwe omstandigheden.
Daarom reageren vrouwen nog steeds op die "bad boy" types, vooral jonge vrouwen. Later zoeken ze dan mannen die hen kunnen voorzien in wat ze nodig hebben (lees: die een stevig loon hebben) omdat "bad boys" meestal niet stabiel genoeg zijn om als vader te dienen. Als je sommige studies mag geloven heeft 10% van ons een andere vader dan we wel denken omwille van de lover-provider theorie (*).

[size=0,5](*) Deze theorie stelt, kort gezegd, dat er grof gezien twee soorten mannen zijn: providers, die een vrouw voorzien met wat ze nodig heeft en doorgaans een stevig loon hebben, en lovers, die gezonde en sterke genen hebben (die zich, volgens de theorie, uitten aan typische "bad boy" kenmerken). 10% van de vrouwen zou dan trouwen met een provider en die dan bedriegen met een lover om zowel goede genen te hebben als voorzien te worden in haar noden. "Bewijzen" hiervoor zijn dat slechts 1% van de spermacellen die een man produceert echt vruchtbaar zijn terwijl de rest dient om vijandig sperma af te weren en dat een vrouw meer kans maakt om zwanger te raken bij een orgasme.[/size]
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:18
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 31-07-2007 @ 16:15 :
Heb jij wel gelezen wat ik zei? Vantegenwoordig hebben vrouwen mannen inderdaad niet zozeer meer nodig omwille van feminisme, openbare goederen zoals defensie, supermarkten die alles verkopen wat je nodig hebt etc.
Maar dat alles bestaat, in vergelijking met hoelang de mens en zijn jongste voorouders al bestaan, slechts een fractie van een moment. Onze primaire verlangens en angsten ("instinct" dus) hebben de tijd nog niet gekregen zich aan te passen aan de nieuwe omstandigheden.
Daarom reageren vrouwen nog steeds op die "bad boy" types, vooral jonge vrouwen. Later zoeken ze dan mannen die hen kunnen voorzien in wat ze nodig hebben (lees: die een stevig loon hebben) omdat "bad boys" meestal niet stabiel genoeg zijn om als vader te dienen. Als je sommige studies mag geloven heeft 10% van ons een andere vader dan we wel denken omwille van de lover-provider theorie (*).

[size=0,5](*) Deze theorie stelt, kort gezegd, dat er grof gezien twee soorten mannen zijn: providers, die een vrouw voorzien met wat ze nodig heeft en doorgaans een stevig loon hebben, en lovers, die gezonde en sterke genen hebben (die zich, volgens de theorie, uitten aan typische "bad boy" kenmerken). 10% van de vrouwen zou dan trouwen met een provider en die dan bedriegen met een lover om zowel goede genen te hebben als voorzien te worden in haar noden. "Bewijzen" hiervoor zijn dat slechts 1% van de spermacellen die een man produceert echt vruchtbaar zijn terwijl de rest dient om vijandig sperma af te weren en dat een vrouw meer kans maakt om zwanger te raken bij een orgasme.[/size]
Juist, ok...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:34
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
door iedereen of alleen door de meisjes waardoor je zo juist niet gezien wilt worden?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:48
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 31-07-2007 @ 16:34 :
door iedereen of alleen door de meisjes waardoor je zo juist niet gezien wilt worden?
wat?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 16:57
Osmoian
Osmoian is offline
Misschien kan je het is via een datingsite proberen? Dan heb je ook niet meteen dat stigma van 'vriend' op je geplakt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 17:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 15:56 :
klinkt misschien erg cliche maar als het gaat om liefde dan handel ik vanuit het hart niet vanuit m,n lul... Van bil gaan is leuk maar voor mijn eigen gevoel heeft het geen zin op een een of ander manier. Noem me maar gek, kan me niets schelen.
En jouw hart heeft niks te maken met je instinct?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-07-2007 @ 18:18 :
En jouw hart heeft niks te maken met je instinct?
Hij is natuurlijk anders dan de rest.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 17:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 15:56 :
klinkt misschien erg cliche maar als het gaat om liefde dan handel ik vanuit het hart niet vanuit m,n lul... Van bil gaan is leuk maar voor mijn eigen gevoel heeft het geen zin op een een of ander manier. Noem me maar gek, kan me niets schelen.
Je moet ook geen dingen doen waar je zelf niet achter staat. Ook al zweert een groot deel van de mannelijk bevolking erbij.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 00:04
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Er zijn hele studies gewijd aan de keuzes van meisjes/vrouwen

Als ik een tijd geleden dingen had gezegd over vrouwen die nu door beide sexen beaamt worden,
dan werd ik spreekwoordleijk finaal de grond ingeboord.
Nu lijken uitspraken als lover/provider, etc. veel meer geaccepteerd. Gek.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 31-07-2007 @ 15:10 :
(oftopic)Daar kan ik me nauwelijks iets bij voorstellen dat het alleen voor bescherming is...
Een gemiddelde vrouw kan zich meer dan prima staande houden.
Het aantal keren dat ik een vrouw een vent in elkaar had zien timmeren... *sighn*
Ik wil geen grote, sterke gozer om me te beschermen, ik wil geen grote, sterke gozer om wilde zwijnen voor me te vangen, ik wil een grote, sterke gozer omdat dat géil is. Oftewel, dit is geen logische redenatie en je zoekt niet bewust iemand om je veilig bij te voelen ofzo - je voelt je gewoon aangetrokken tot bepaalde kenmerken die misschien ergens tijdens onze evolutie handig waren en nu gewoon ingebouwd zitten.

Mannen vallen net zo goed op ronde billen en borsten, bepaalde verhoudingen, vrouwen die om ze lachen, etc. Dat soort dingen doe je echt niet bewust.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-07-2007 @ 07:14 :
Misschien dat jij een cursus zelfverzekerd zijn kunt geven aan die mannen? Zo te lezen in het relatie topic kun jij makkelijk heel wat vrouwen opscharrelen
prima!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 10:07
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Ik heb wel eens gelezen dat als iemand te graag een vriendin/vriend wilt, mensen in zijn/haar omgeving dat merken en dan juist niets willen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:20
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 02-08-2007 @ 11:07 :
Ik heb wel eens gelezen dat als iemand te graag een vriendin/vriend wilt, mensen in zijn/haar omgeving dat merken en dan juist niets willen.
Dat hoor je vaak he. En als dat nou zo zou zijn.
Wat zou daar een verklaring voor kunnen zijn? Toch best sadistisch,
dat je iemand iets niet gunt terwijl hij/zij erom vraagt of nodig heeft. Ik vind het vreemd, maar we doen het allemaal. Ik ook.
Wat zou er gebeuren als je het tegenovergestelde zou doen?

Als een meisje hard roept "Ik wil gvd neuken!" en ze ziet er niet slecht uit..
Wat let je dan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:22
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Osmoian schreef op 31-07-2007 @ 17:57 :
Misschien kan je het is via een datingsite proberen? Dan heb je ook niet meteen dat stigma van 'vriend' op je geplakt.
Hehehe, ik heb dat geprobeerd maar dat is echt niets voor mij. Het predicaat "Even naar de slager" is dan wel erg gepast vind ik. Het zegt natuurlijk niets over de personen zelf uiteraard maar de spontaniteit is er vanaf. Met als gevolg dat inderdaad door een soort vleeskeuring moet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 02-08-2007 @ 14:20 :
Dat hoor je vaak he. En als dat nou zo zou zijn.
Wat zou daar een verklaring voor kunnen zijn? Toch best sadistisch,
dat je iemand iets niet gunt terwijl hij/zij erom vraagt of nodig heeft. Ik vind het vreemd, maar we doen het allemaal. Ik ook.
Wat zou er gebeuren als je het tegenovergestelde zou doen?

Als een meisje hard roept "Ik wil gvd neuken!" en ze ziet er niet slecht uit..
Wat let je dan?
Omdat mensen altijd vallen op gezónde mensen, en iemand die te graag een vriend(in) wil, die niet zelf gelukkig kan zijn, is mentaal niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:35
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Vice schreef op 31-07-2007 @ 18:47 :
Je moet ook geen dingen doen waar je zelf niet achter staat. Ook al zweert een groot deel van de mannelijk bevolking erbij.
Dat doe ik ook niet, er zijn gasten die neuken alles wat een kut heeft. Kan een schaap geven.

Maar als ik alleen via de "laddertheorie" zou handelen dan doe ik wel wat mij tegenstaat. Ik zie de laddertheorie wel iets waar ik een aantal dingen eruit kan halen die nuttig zijn voor zaken waarvan er werdt verondersteld dat ze belangrijk waren maar niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:42
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 02-08-2007 @ 14:22 :
Hehehe, ik heb dat geprobeerd maar dat is echt niets voor mij. Het predicaat "Even naar de slager" is dan wel erg gepast vind ik. Het zegt natuurlijk niets over de personen zelf uiteraard maar de spontaniteit is er vanaf. Met als gevolg dat inderdaad door een soort vleeskeuring moet.
De meeste mensen die gebruik maken van dating sites beseffen ook wel dat je nooit kan weten hoe die andere persoon is enkel en alleen door zo'n profieletje te lezen. Als je echt zo graag een vriendin wil, waarom het dan niet proberen? In wezen is het niet echt verschillend van elkaar via vrienden of op een fuif ontmoeten. Vanaf de eerste face-to-face ontmoeting begin je toch vanaf 0 en zal je jezelf ook moeten bewijzen.

Citaat:
Morgan schreef op 02-08-2007 @ 14:25 :
Omdat mensen altijd vallen op gezónde mensen, en iemand die te graag een vriend(in) wil, die niet zelf gelukkig kan zijn, is mentaal niet gezond.
Impliceer je dat TS mentaal niet gezond is?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 02-08-2007 @ 14:42 :
Impliceer je dat TS mentaal niet gezond is?
Nee, want ik weet niet of de TS het idee heeft dat hij niet gelukkig kan zijn behalve als hij een vriendin heeft. Maar als hij dat idee wél heeft, als hij denkt dat hij zijn geluk kan halen uit iemand ánders, dan is hij volgens mij inderdaad mentaal niet in orde.

Natuurlijk kun je het hebben van een partner geweldig vinden, natuurlijk kun je liever een relatie hebben dan vrijgezel zijn. Maar als het zo ver gaat dat jij niet meer zélf gelukkig kunt zijn, als je je niet een volwaardig mens kunt voelen zonder een relatie... nee, dat klopt echt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:03
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-08-2007 @ 17:52 :
Ik wil een grote, sterke gozer omdat dat géil is.
En iets wat niet geil is wil je niet. Jij bent duidelijk een hele oppervlakkige vrouw waar er veel te veel van zijn met een nutteloos leventje die jongetjes als de ts enorm onzeker maken. Dat is wat JIJ geil vind, net zoals JIJ zegt nooit een man te willen met een onderkin, ik ken een aantal dikke gasten uit mijn jaarclub, die gasten zijn vrijgezel en regelen gewoon lekkere vrouwen als we uitzijn, gewoon omdat ze supertof zijn en het ze niet zoveel boeit dat ze dik zijn, maar wel in tegenstelling tot een heleboel andere dikke gasten die geen vrouw kunnen krijgen aandacht aan de rest van hun uitelijk besteden, oftwel hun haar zit stijlvol, ze dragen duurdere mooie kleding en hebben gewoon de uitstraling van een toffe gast en hebben ook gewoon een grote bek tegen vrouwen, wat vrouwen heel interresant vinden want dan krijgen ze aandacht. Zelfs ik als man zou eerder met zo'n dikke jongen gaan dan met een dikke gast die denkt ik ben dik, laat ik maar wijde kleding gaan dragen en nooit uitgaan. Daarbij, zijn er genoeg slanke mannen en vrouwen die vrijgezel zijn en geen parner kunnen vindn, vaak omdat ze niet eens weten wat voor partner ze eigelijk zoeken. Uitstraling is vele malen belangrijker dan uiterlijk, dat heb ik zelf aan den lijven ondervonden. tot ik 16-17 was, had ik een beetje een buikje maar was wel populair bij een bepaalde groep meisjes (de kakkers en hockeymeisjes, daar behoorde ik zelf ook toe), toen ben ik veel meer gaan sporten en werd ik gespierd, ik trok nog steeds vooral hockeymeisjes en kakkers aan, puur omdat ik zelf een kakker was. Echt veel verschil in aandacht van anders soort meisjes heb ik niet gemerkt. Wat ik hiermee wil zeggen is dat vrouwen vooral op mannen vallen uit hun eigen wereldje. Of dat die dik of dun zijn maakt niet zo heel veel uit, als ze maar genoeg hebben om dat te compenseren. En Morgan, je bent te oppervlakkig.

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 02-08-2007 @ 15:03 :
En iets wat niet geil is wil je niet. Jij bent duidelijk een hele oppervlakkige vrouw waar er veel te veel van zijn met een nutteloos leventje die jongetjes als de ts enorm onzeker maken. Dat is wat JIJ geil vind, net zoals JIJ zegt nooit een man te willen met een onderkin, ik ken een aantal dikke gasten uit mijn jaarclub, die gasten zijn vrijgezel en regelen gewoon lekkere vrouwen als we uitzijn, gewoon omdat ze supertof zijn en het ze niet zoveel boeit dat ze dik zijn, maar wel in tegenstelling tot een heleboel andere dikke gasten die geen vrouw kunnen krijgen aandacht aan de rest van hun uitelijk besteden, oftwel hun haar zit stijlvol, ze dragen duurdere mooie kleding en hebben gewoon de uitstraling van een toffe gast en hebben ook gewoon een grote bek tegen vrouwen, wat vrouwen heel interresant vinden want dan krijgen ze aandacht. Zelfs ik als man zou eerder met zo'n dikke jongen gaan dan met een dikke gast die denkt ik ben dik, laat ik maar wijde kleding gaan dragen en nooit uitgaan. Daarbij, zijn er genoeg slanke mannen en vrouwen die vrijgezel zijn en geen parner kunnen vindn, vaak omdat ze niet eens weten wat voor partner ze eigelijk zoeken. Uitstraling is vele malen belangrijker dan uiterlijk, dat heb ik zelf aan den lijven ondervonden. tot ik 16-17 was, had ik een beetje een buikje maar was wel populair bij een bepaalde groep meisjes (de kakkers en hockeymeisjes, daar behoorde ik zelf ook toe), toen ben ik veel meer gaan sporten en werd ik gespierd, ik trok nog steeds vooral hockeymeisjes en kakkers aan, puur omdat ik zelf een kakker was. Echt veel verschil in aandacht van anders soort meisjes heb ik niet gemerkt. Wat ik hiermee wil zeggen is dat vrouwen vooral op mannen vallen uit hun eigen wereldje. Of dat die dik of dun zijn maakt niet zo heel veel uit, als ze maar genoeg hebben om dat te compenseren. En Morgan, je bent te oppervlakkig.
Zo, gevoelige snaar geraakt?

Nu kan ik wel gaan uitleggen dat die post ging over dat mensen zich niet beredeneerd aangetrokken voelen tot bepaalde kenmerken, maar goed, dat heb ik in die post al lang gedaan en blijkbaar heb je dat volkomen gemist. Dus eh, voel je maar lekker beledigd.

Wheheh, oppervlakkig, die heb ik nog niet eerder gehoord.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:23
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Ikzelf voel me absoluut niet beledigd, ik erger me alleen maar. Dat is een wezelijk verschil.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:26
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Ik erger me zowiezo aan mensen die alles wat ze zeggen concluderen uit hun eigen bevindingen en ervaringen, en veel te weinig naar andere situaties kijken. Daarom vind ik je oppervlakkig omdat je nu zo op mij overkomt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 02-08-2007 @ 15:23 :
Ikzelf voel me absoluut niet beledigd, ik erger me alleen maar. Dat is een wezelijk verschil.
Dan raad ik je aan om domweg nog eens te herlezen wat ik gepost heb Ik ben niet oppervlakkiger dan de gemiddelde mens, ik geef enkel eerlijk toe wat ik fysiek aantrekkelijk vind, omdat het daar in die gesprekslijn om ging. Als jij valt op grote borsten, kijk je toch ook voornamelijk naar meiden met grote borsten? Het werkt precies hetzelfde voor meiden, of je dat nou een vervelend idee vindt of niet. Daarnaast heb je zeker gelijk met je opmerking over uitstraling, maar dat ontken ik ook niet.

Dat wil echter niet zeggen dat er altijd mensen blijven met een lichaamsbouw/kenmerken die ik per definitie niet aantrekkelijk vindt. Dat maakt niet uit, want er is altijd wel íemand die hen wel aantrekkelijk vindt. Er zijn net zo goed genoeg mensen die liever mijn vriendinnen doen dan mij, die noem ik toch ook niet oppervlakkig? Je valt ergens op of niet, punt.

En gewicht is maar een voorbeeld. Ik val inderdaad niet op dikke jongens, maar dat is persoonlijk. Ik heb ook vriendinnen die graag een jongen met een buikje willen, knuffelt beter. En eentje valt bijvoorbeeld niet op een scheef gebit, en dat boeit míj persoonlijk weer weinig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-07-2007 @ 12:18 :
Haha, nee, ik wilde er ook al bij zetten "Als niet zoveel mensen relaties zouden hebben, zou je nog denken dat het ingewikkeld is".

Maar je komt wel een eind, hoor. Ik persoonlijk ga voor de jongens met wie ik goed kan praten en lachen, maar die zich óók een beetje mysterieus en stoer gedragen. Kans groot dat je dan een jongen hebt die lief én stoer is.
Sweet...

Dat is precies.. naja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 02-08-2007 @ 15:35 :
Sweet...

Dat is precies.. naja
Dat is precies best heel veel jongens. Ik kom tenminste zelden gozers tegen die niet van allebei wat hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:41
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 02-08-2007 @ 14:20 :
Dat hoor je vaak he. En als dat nou zo zou zijn.
Wat zou daar een verklaring voor kunnen zijn? Toch best sadistisch,
dat je iemand iets niet gunt terwijl hij/zij erom vraagt of nodig heeft. Ik vind het vreemd, maar we doen het allemaal. Ik ook.
Wat zou er gebeuren als je het tegenovergestelde zou doen?

Als een meisje hard roept "Ik wil gvd neuken!" en ze ziet er niet slecht uit..
Wat let je dan?
Daar wordt ook over het algemeen niet moelijk over gedaan als het gaat om meiden. Sterker nog: Als er meid roep wie wil er neuken!? roept er wel 20 mannen z'n hand opsteken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-08-2007 @ 15:37 :
Dat is precies best heel veel jongens. Ik kom tenminste zelden gozers tegen die niet van allebei wat hebben.
Nou ja, op school moet je vaak een ander masker op doen dan als je bij je vriendin thuis zit. En door wat je zei moest ik opeens heel erg aan me vriendin denken. Ik zit in taiwan, zij in NL.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 14:50
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-08-2007 @ 14:25 :
Omdat mensen altijd vallen op gezónde mensen, en iemand die te graag een vriend(in) wil, die niet zelf gelukkig kan zijn, is mentaal niet gezond.
Wat is jouw defenitie van een gezond mens? Mensen vallen niet altijd op alleen maar gezonde mensen. Er zijn ook genoeg mensen die juist vallen op mensen die wat stil zijn, verlegen zijn of een bochel hebben ofzo. Er zijn in de literatuur en in de realiteit zat voorbeelden van autobiografische verhalen over liefdes voor mensen met gebreken, in wat voor vorm dan ook. Iemand die maar 1 been heeft en geen gebit, kan wonderaarlijk genoeg toch aantrekkelijk zijn. Mensen kunnen onder bepaalde omstandigheden, hoe mooi ze zelf ook zijn, toch verliefd worden op iemand met een gebrek. Morgan, ik weet zeker dat ook jij verliefd zou kunnen worden op iemand met een bierpens. Die bierpens is immers weg te werken. Nare eigenschappen niet. Als je echt beweert nooit op iemand te zullen vallen vanwege een onderkin, dan moet ik je toch bestemplen als oppervlakkig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 15:21
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-07-2007 @ 18:18 :
En jouw hart heeft niks te maken met je instinct?
Nee, handelen vanuit het hart heeft niets te maken met instinct. Als je handelt vanuit instinct dan ga je ervan uit dat je nakomelingen moet hebben voor het voortbestaan van je stam.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 02-08-2007 @ 15:50 :
Wat is jouw defenitie van een gezond mens? Mensen vallen niet altijd op alleen maar gezonde mensen. Er zijn ook genoeg mensen die juist vallen op mensen die wat stil zijn, verlegen zijn of een bochel hebben ofzo. Er zijn in de literatuur en in de realiteit zat voorbeelden van autobiografische verhalen over liefdes voor mensen met gebreken, in wat voor vorm dan ook. Iemand die maar 1 been heeft en geen gebit, kan wonderaarlijk genoeg toch aantrekkelijk zijn. Mensen kunnen onder bepaalde omstandigheden, hoe mooi ze zelf ook zijn, toch verliefd worden op iemand met een gebrek. Morgan, ik weet zeker dat ook jij verliefd zou kunnen worden op iemand met een bierpens. Die bierpens is immers weg te werken. Nare eigenschappen niet. Als je echt beweert nooit op iemand te zullen vallen vanwege een onderkin, dan moet ik je toch bestemplen als oppervlakkig
Prima, ik ben liever oppervlakkig dan dat ik seks moet hebben met iemand die ik onaantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:07
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
dat is het juist: het moet niet, het mag.
Als iemand een dikkerd lekker vind moet die persoon het zelf weten. Andersom ook. Maar je moet wel in de gaten houden dat waar je opvalt 'not out of your league' valt. Het moet wel in proporties zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:42
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-08-2007 @ 10:29 :
Prima, ik ben liever oppervlakkig dan dat ik seks moet hebben met iemand die ik onaantrekkelijk vind.
Zeg nooit nooit is het enige wat ik je wil leren.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 11:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 03-08-2007 @ 12:42 :
Zeg nooit nooit is het enige wat ik je wil leren.
Oh wijze man, heb je ook nog een les voor mij met al je levenskennis?


@TS: Wat wellicht ook helpt is eens in een totaal andere setting uit te gaan, zonder mensen die je kennen. Want het gezien worden als beste vriend is natuulijk grotendeels vanwege je uitstraling, maar de reputatie hebben helpt ook niet echt in je voordeel.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 03-08-2007 @ 12:42 :
Zeg nooit nooit is het enige wat ik je wil leren.

Ik snap niet wat er oppervlakkig is aan het hebben van fysieke voorkeuren.

Ik kan ook wel uiterlijke kenmerken opnoemen die ik niet aantrekkelijk vind en ook nooit aantrekkelijk zal vinden, hoe aardig of lief het meisje in kwestie ook is.
Dan zou ik ook makkelijk bij voorbaat kunnen zeggen dat ik daar nooit iets mee zou willen doen. Dat maakt mij niet oppervlakkig, maar gewoon iemand die fysieke aantrekkingskracht óók belangrijk vindt.

Overigens valt het mij op dat jij het voornamelijk hebt over fysieke onaantrekkelijkheden die weg te werken zijn, zoals een bierpens of onderkin. Maar het kan ook net zo goed een 'ingebakken' kenmerk betreffen, zoals de vorm van het gezicht.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 02-08-2007 @ 15:26 :
Ik erger me zowiezo aan mensen die alles wat ze zeggen concluderen uit hun eigen bevindingen en ervaringen, en veel te weinig naar andere situaties kijken. Daarom vind ik je oppervlakkig omdat je nu zo op mij overkomt.
Doe jij niet precies waar je je bij anderen zo aan zegt te ergeren?
Ik vind je opmerking mbt het onzeker maken van mensen trouwens erg ongepast, met een dergelijke reactie ben jij eerder zelf de persoon die anderen onzeker maakt.

Verliefheid/relaties/enz. is trouwens juist iets waarbij je uit moet gaan van je eigen bevindingen en ervaringen, dat is juist iets heel persoonlijks. Morgan doet niet overkomen dat wat zij vindt voor iedereen zou gelden oid. Ik zie je probleem dus niet zo. Ja, dat je een andere mening hebt dan zij...en wat dan nog?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 15:50
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Freedom of thought
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 16:03
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat iemand echt wel voorkeuren mag hebben, tuurlijk dat heb ik zelf ook. Alleen om daarmee te zeggen dat je iemand die niet aan al jou voorkeuren voldoet al bij voorbaat afwimpelt, vind ik oppervlakkig. Meer zeg in in principe niet. En ja, iemand zal hier misschien even onzeker van worden, maar dat is absoluut niet mijn bedoeding. Wel dat iemand hier misschien even onzeker van wordt, gaat nadenken en conclusies voor zichzelf trekt.

Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 16:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.