Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 23:50
Verwijderd
tonsilitis heeft gewoon gelijk hoor metal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2007, 23:58
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Tsja, aan de ene kant is het wel lekker dat je niet meer zo naar rook ruikt. Maar aan de andere kant vind ik het lullig voor de rokers. Als je uit gaat vind ik het onzin als je als roker naar buiten moet om even een peukje te roken. Daar heb ik het stinken naar rook wel voor over hoor, die kleren moeten evengoed in de was!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 23:58
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
dat uitroepteken hoef er nou niet zo nodig achter.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2007 @ 00:58 :
dat uitroepteken hoef er nou niet zo nodig achter!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 02:54
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
en straks zijn we er aan gewend dat het rookvrij is en hoor je niemand meer miepen...
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 03:06
Verwijderd
Je hoorde de joden ook niet miepen in de concentratiekampen maar dat betekent niet dat het goed was dat ze er zaten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Tegen.

Ik rook zelf, dus dat zal wel de voornaamste reden zijn dat ik tegen ben. Ik vind rookvrije restaurants dan weer geen slecht idee. Maar dan wil ik wel een rookhoekje, voor mijn afterdinnersigaretje.

Wat kroegen etc. betreft denk ik dat een rookvrije ruimte en een rookruimte wel een goede optie is (lijkt me wel lastig haalbaar, maar goed), want anders gaat iedereen idd op straat hangen. Bovendien vind ik het raar om alcohol te drinken zonder een sigaret. Ik heb ook vaak last van rook als ik uit ga, daarom ga ik zelf meestal meer roken. Klinkt een beetje gek, maar het helpt. Ik denk eerlijk gezegd dat roken ook een beetje voor sfeer zorgt. Bijvoorbeeld bij van die kleine donkere cafétjes.

In de Oosterpoort geldt ook een algeheel rookverbod. Maar tijdens concerten gaat iedereen gewoon roken. Het zal ook wel zijn wat je gewend bent. Want niemand vindt het raar om tijdens toneelstukken ed niet te roken. Dus als die maatregel er lang genoeg zal ik wel normaal zijn. Maar ik vind het stom. Toen ik een keer in Venetië was, waren we in een kroegje en daar mochten we ook niet roken en het waaide buiten heel hard en op het laatst stond iedereen buiten en niemand meer binnen. Dus.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2007 @ 00:40 :


En ik zweet wel, maar ook niet gigantisch en wanneer je je gewassen hebt en daarna deodorant gebruikt is het zweten te verwaarlozen.


ja maar ik mag toch hopen dat je sowieso je kleding wel wast als je erin bent uitgegaan?

ik ben trouwens vast de enige maar ik vind kleding die naar rook ruikt niet echt stinken ofzo.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:50
Verwijderd
ja graag! nu ga ik als ik een uurtje ergens heen wil vaak maar gewoon niet, omdat ik dan alweer helemaal stink..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 24-02-2007 @ 12:16 :
ja maar ik mag toch hopen dat je sowieso je kleding wel wast als je erin bent uitgegaan? .
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:52
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
omg dude! echt!
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 11:55
Verwijderd
maar gelijk heeft ze

edit: ik heb speciaal voor jou het uitroepteken weggehaald
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:02
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik ben voor
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:07
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Voor. Uitgaansgelegendheden stinken door al die sigaretten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 12:34
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Oh ik vind het onzin trouwens, ik word vast moddervet als ik ookal niet tijdens het drinken/uitgaan kan roken.

En hallo een sigaret na het eten is toch het lekkerste {op een afterneuken sigaret na}. Ik ga alle nietrokers terroriseren als dit werkelijk doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 13:51
Jones
Citaat:
Kristaco schreef op 24-02-2007 @ 12:50 :
ja graag! nu ga ik als ik een uurtje ergens heen wil vaak maar gewoon niet, omdat ik dan alweer helemaal stink..
euh? serieus?

en ja, graag. Vooral de restaurants.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 13:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, dat gaat ze vast niet in één keer lukken. Maar ik ben voor. Lekker al die rokers stangen dat ze maar buiten in de kou moeten gaan roken als ze dat echt zo nodig vinden. En kleding met rookgeur is echt te ranzig. M'n ogen vinden al die rook ook niet erg prettig, droge ogen met lenzen is geen fijne combi. En al die dronken tutjes die wild lopen te dansen met een peuk in hun hand zorgen, als je niet uitkijkt, voor brandplekjes op je armen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 14:06
Verwijderd
In restaurants moet het sowieso of verboden worden of er moet een rookgedeelte komen.
Verder rook ik niet, vind ik de lucht ranzig, gaan mijn haren stinken, worden mijn lenzen superdroog en heb ik incidenteel een sigaret tegen me aangehad dus ik zou het wel prima vinden als de horeca rookvrij werd.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 24-02-2007 @ 14:51 :
euh? serieus?

en ja, graag. Vooral de restaurants.
Nouja, alleen als ik toch al twijfelde natuurlijk.

En dat argument van die kleren wassen gaat alleen op als je echt een hele nacht uitgaan, dan vind ik het ook niet zo erg. Maar juist voor die gevallen wanneer je alleen even wat gaat drinken of zo..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:00
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-02-2007 @ 00:40 :
Ik voelde me fris en fruitig, en werd niet depressief van die """lucht""".
Pas je wel op dat je je de volgende keer depri wordt je geen zelfmoord pleegt?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:13
Verwijderd
Aan de ene kant chill, want gaan meur meer + geen lenzen gezeik e.d. Aan de andere kant draagt roken wel bij aan de sfeer. Maar dat is een kwestie van wennen imho.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:14
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik was van de zomer in Italie en 's avonds liep het restaurant leeg omdat iedereen buiten een peuk ging roken en opzich had het wel wat maar goed dat heeft ook met de weersomstandigheden te maken !!

En ja ik vind het een kutidee maar goed we zagen het aankomen, en verdomme ik baal dat ik straks niet meer een lucky kan roken in de kroeg dat draagt ( hoe ZIELIG niet rokers het misschien vinden ) wel bij aan de sfeer en de gezelligheid.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:15
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Zouden er speciale rokerscafes en restaurants komen?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
denk niet dat ze bestaansrecht krijgen
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 16:19
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Restaurants: Ja.
Kroegen ed.: Nee.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:50
nps
Avatar van nps
nps is offline
IK HEB DE OPLOSSING maak rookvergunningen voor café's hang daar een dikke prijskaart aan en compenseer zo alle rochelaars die massaal en langzaam doodgaan OP KOSTEN VAN DE OVERHEID! dan kunnen mensen dus kiezen of ze naar bier willen stinken na het uitgaan of naar rook.

nee echt ik vind het een belachelijk idee. Gescheiden rookruimtes? okee, daar kan ik nog meel even. maar uitgaan zonder roken? dat gaat te ver! Bovendien vind ik het knap lullig voor horeca ondernemers - in GB bijvoorbeeld daalde de omzet stevig sinds er niet meer gerookt mocht worden in cafés.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:50
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
ZerO schreef op 24-02-2007 @ 17:14 :
Ik was van de zomer in Italie en 's avonds liep het restaurant leeg omdat iedereen buiten een peuk ging roken en opzich had het wel wat maar goed dat heeft ook met de weersomstandigheden te maken !!

En ja ik vind het een kutidee maar goed we zagen het aankomen, en verdomme ik baal dat ik straks niet meer een lucky kan roken in de kroeg dat draagt ( hoe ZIELIG niet rokers het misschien vinden ) wel bij aan de sfeer en de gezelligheid.
zie je het al voor je? een rookvrij café? dat naar brise ruikt? dat jeukt toch...
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:54
Verwijderd
Gescheiden rookruimtes is echt een kutidee, ten eerste is het onuitvoerbaar (elke kroeg moet een geheel afgesloten gedeelte bouwen), kost het veel geld en draagt het evengoed niet bij aan de sfeer.

Aangezien rokers er voor kíezen om te roken en daar mee anderen op te zadelen die niet roken maar wél uit willen gaan is het logisch dat er wordt gekozen voor een volledig rookverbod. Een gouden middenweg is er in dit geval niet volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:02
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 24-02-2007 @ 19:54 :
Gescheiden rookruimtes is echt een kutidee, ten eerste is het onuitvoerbaar (elke kroeg moet een geheel afgesloten gedeelte bouwen), kost het veel geld en draagt het evengoed niet bij aan de sfeer.

Aangezien rokers er voor kíezen om te roken en daar mee anderen op te zadelen die niet roken maar wél uit willen gaan is het logisch dat er wordt gekozen voor een volledig rookverbod. Een gouden middenweg is er in dit geval niet volgens mij.
dat eerste stuk : het draagt wel bij aan de sfeer als rokers swinters savonds vastvriezen aan de grond als ze even een sigaretje willen opsteken? ik denk het niet!

en die gouden middenweg is er wel: hij heet keuze. kies voor rookvrij uitgaan, of niet. iedereen happy toch? laat horeca ondernemers die kiezen voor een rook café hun nietrokende medewerkers compenseren met geld!

en trouwens het is heel zielig voor alle kids met tere longetjes, maar waarom kijkt niemand naar de ondermemers? wie compenseert die? veel mensen in de horeca (denk aan discotheken, uitgaansgelegenheden) roken. ga dat verbieden en een groot deel van de doelgroep er gewoon niet blij mee. En dat gat word niet gevuld door mensen die eindelijk hun huis uit durven omdat de café's rookvrij zijn.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:07
nps
Avatar van nps
nps is offline

Een ontwikkeling die op korte termijn nog invloed kan hebben op de horeca, is het aangekondigde rookverbod. Omdat werknemers vanaf 1 januari 2004 recht hebben op een rookvrije werkplek, zou dit voor de horeca een algeheel rookverbod betekenen. Na luide protesten van horecaondernemers, die vreesden voor terugloop van klandizie en omzet, is het rookverbod voor de horeca uitgesteld. Voorwaarde is dat de horeca zelf maatregelen neemt om het roken terug te brengen. De horeca heeft tot eind 2003 gekregen om hiervoor een stappenplan op te stellen. Omdat naar schatting 60% van de horecabezoekers uit rokers bestaat, kan een rookverbod grote gevolgen hebben. Volgens onderzoekers van Cornell University heeft een rookverbod in de horeca in New York niet geleid tot dalende omzetten, maar juist tot omzetstijgingen. Desondanks meldden New Yorkse bars kort na de invoering van het algeheel rookverbod dat de omzet met de helft was gedaald en dat ontslagen noodzakelijk waren geworden.


http://www.horwath.nl/nederlands/artikel_dec2003.html
bron

1e google resultaat
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 24-02-2007 @ 20:02 :
dat eerste stuk : het draagt wel bij aan de sfeer als rokers swinters savonds vastvriezen aan de grond als ze even een sigaretje willen opsteken? ik denk het niet!

en die gouden middenweg is er wel: hij heet keuze. kies voor rookvrij uitgaan, of niet. iedereen happy toch? laat horeca ondernemers die kiezen voor een rook café hun nietrokende medewerkers compenseren met geld!

en trouwens het is heel zielig voor alle kids met tere longetjes, maar waarom kijkt niemand naar de ondermemers? wie compenseert die? veel mensen in de horeca (denk aan discotheken, uitgaansgelegenheden) roken. ga dat verbieden en een groot deel van de doelgroep er gewoon niet blij mee. En dat gat word niet gevuld door mensen die eindelijk hun huis uit durven omdat de café's rookvrij zijn.
Daarom wordt er dus gekozen voor een algeheel rookverbod wánt anders zou er natuurlijk niets veranderen omdat weinig ondernemers ervoor zouden kiezen om hun gelegenheid rookvrij te maken.

Binnen een vriendenkring zijn er immers altijd een aantal mensen die wél roken, iets dat er automatisch toe leidt dat wordt uitgeweken naar een uitgaansgelegenheid waar wel gerookt mag worden.

Kortom: door de keuze aan de ondernemers te laten, zullen zij allemaal eieren voor hun geld kiezen en hun gelegenheid toch niet rookvrij maken en verandert er dus niets.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:22
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 24-02-2007 @ 20:11 :
Daarom wordt er dus gekozen voor een algeheel rookverbod wánt anders zou er natuurlijk niets veranderen omdat weinig ondernemers ervoor zouden kiezen om hun gelegenheid rookvrij te maken.

Binnen een vriendenkring zijn er immers altijd een aantal mensen die wél roken, iets dat er automatisch toe leidt dat wordt uitgeweken naar een uitgaansgelegenheid waar wel gerookt mag worden.

Kortom: door de keuze aan de ondernemers te laten, zullen zij allemaal eieren voor hun geld kiezen en hun gelegenheid toch niet rookvrij maken en verandert er dus niets.
jawel want ze krijgen dikke compensatie voor alle kosten die de rokers langzaam en naar stervend maken!! ondernemers moeten er dik voor betalen natuurlijk om hun rokershol te behouden. en werknemers kunnen kiezen voor een rookvrije werkomgeving, danwel niet.

en als je rokervrienden échte vrienden zijn gaan ze best met je mee naar een brise café.
__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 19:44
Verwijderd
of andersom?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 20:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Waar mensen zich wel niet druk om maken. Een of ander figuur vindt het leuk om de horeca rookvrij te gaan maken en gelijk gaat half Nederland janken.

Mocht het echt gaan gebeuren, prima. Wordt het voor een aantal jaar uitgesteld, ook fijn, maar ik heb wel wat beters te doen dan om dit soort dingen te klagen. Dat gezeik van pro-rokers en anti-rokers moet maar eens afgelopen worden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 20:04
Verwijderd
Wat voor verheffende zaken zou jij graag over willen discussiëren dan?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 22:13
Verwijderd
Ik ben voor.

Ik rook zelf niet en ik vind het wel fijn als mijn haar en kleren na het uitgaan niet stinken naar rook. Soms is er in een uitgaansgelegenheid geen geweldige ventilatie en dan wordt ik echt benauwd van de rook (+hitte). Ben pas geleden naar Canada geweest en daar is alles dus ook rookvrij en dat vond ik wel relaxt (het kán dus wel).

Ik snap wel dat het vervelend is voor de rokers, als ze steeds naar buiten moeten. Maar ik denk ook dat het deels antistimulerend is. Als het -10 is buiten zullen er vast wel mensen zijn die er wat peukjes minder op roken als ze dan naar buiten moeten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 23:45
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Ik ben blij met de gemiddelde tolerantie van de rokende Nederlander. Voor astmapatiënten
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 00:41.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 01:45
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Mensen die die wet te supertof voor woorden vinden weten niet hoe het is om vrienden te hebben die klootzakken worden van niet roken.
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:14
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
suvórov schreef op 25-02-2007 @ 02:45 :
Mensen die die wet te supertof voor woorden vinden weten niet hoe het is om vrienden te hebben die klootzakken worden van niet roken.
Goed argument zeg, poeh. Die mensen stellen zich gewoon aan, die ontwenningsverschijnselen gaan vanzelf over.
Roken is nou eenmaal slecht voor een mens, meeroken ook. Door de horeca rookvrij te maken wordt roken nog meer ontmoedigd en dat is voor de gezondheid een goede zaak. Of dat voor de kroegenbazen ook zo is, dat valt natuurlijk nog te bezien. Maar mijn inziens gaan mensen in New York ook niet minder naar kroegen waar niet gerookt mag worden, om maar een voorbeeld te noemen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik snap dat nooit he, "ja, als ik uitga dan hoort er bij een biertje gewoon een sigaretje!" en "roken is gewoon gezellig"
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:35
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Ik snap dat wel.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:36
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
poirot schreef op 25-02-2007 @ 19:35 :
Ik snap dat wel.
Ik ook. Het is gewoon toegeven aan je verslaving op een geschikt moment.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 18:38
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Ik vind een rookverbod in restaurants een prima idee, in de kroeg vind ik dat er een rookgedeelte moet komen en concertzalen moet je gewoon mogen roken hoor. Eigenlijk maakt t me allemaal niets uit ik ben toch gestopt.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:49
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-02-2007 @ 19:14 :
Goed argument zeg, poeh. Die mensen stellen zich gewoon aan, die ontwenningsverschijnselen gaan vanzelf over.
Roken is nou eenmaal slecht voor een mens, meeroken ook. Door de horeca rookvrij te maken wordt roken nog meer ontmoedigd en dat is voor de gezondheid een goede zaak. Of dat voor de kroegenbazen ook zo is, dat valt natuurlijk nog te bezien. Maar mijn inziens gaan mensen in New York ook niet minder naar kroegen waar niet gerookt mag worden, om maar een voorbeeld te noemen.
Kom zeg, een cafe is geen gezondheidsinstelling.
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:57
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 20:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Genoeg vitamine b te vinden anders!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 20:07
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Als ik in de kroeg ben schakel ik automatisch terug naar een primitieve vorm van leven, gericht op anarchie, chaos en zelfdestructie.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 20:54
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
suvórov schreef op 25-02-2007 @ 20:49 :
Kom zeg, een cafe is geen gezondheidsinstelling.
Ja, maar je ergert wel de mensen die naar het café toe komen en niet houden van meeroken.

Als ik de behoefte/verslaving heb om mensen te slaan in het café word ik er toch ook uitgekickt omdat ik anderen lastig val? Ja, dit is een beetje vreemde vergelijking, maar wel hetzelfde principe.

Wat jij doet en of je gezond wil leven moet je lekker zelf weten, maar er zijn zat mensen die niet willen dat jij met jouw rook hun longen verkloot.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 20:56.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 20:59
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Citaat:
rensd schreef op 25-02-2007 @ 21:54 :
Ja, maar je ergert wel de mensen die naar het café toe komen en niet houden van meeroken.

Als ik de behoefte/verslaving heb om mensen te slaan in het café word ik er toch ook uitgekickt omdat ik anderen lastig val? Ja, dit is een beetje vreemde vergelijking, maar wel hetzelfde principe.

Wat jij doet en of je gezond wil leven moet je lekker zelf weten, maar er zijn zat mensen die niet willen dat jij met jouw rook hun longen verkloot.
Kromme vergelijking. En niet tzelfde principe.
Vechten heeft nooit gemogen in cafes en is ook niet echt maatschappelijk geaccepteerd ofzo. Roken daarentegen.

Er zijn overigens zat mensen die niet willen dat hun longen worden verneukt door uitlaatgassen

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 21:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Beter zou zijn dat ze eerst eens al die koffieshops in Nederland sluiten, dan zou de gezondheid van heel veel mensen (met name van de jongeren) erop vooruit gaan.

In restaurants moet het sowieso verboden worden, ik zou moeten kokhalzen als een gast naast mijn tafel staat te paffen terwijl ik aan het eten ben.

In cafe's en disco's ben ik wel voorstander van een apart rook gedeelte met een ventilatiesysteem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken (II)
hhendrikxx
450 11-06-2007 16:22
Lichaam & Gezondheid Poll: rook je?
Verwijderd
106 22-05-2007 22:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Drugs & Alcohol Stellling: Horeca rookvrij in 2009?
team rookverbod
90 28-12-2005 15:02
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
De Kantine verboden te roken in de horeca
Buzzzfuzzz.vs
59 04-12-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.