Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 18:25
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Zig schreef:
uh-oh
en alleen omdat ik naar aanleiding van een PM van de koning een discussie startte over de contradictie van het kiezen van koning in een Monarchy...

en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om het goed te praten...
KD is niet van iem. KD is van alle KD members. Koning is gewoon een marionet die uitvoert wat 'het volk' wilt. Dus de andere provinces. Wat die gozer verwoord is gewoon: 'ik mot je niet en ik ben niet de enige'. Nou ja, hopen dat jij wat meer vriendes hebt dan hem iig is hij wel meteen offended en ziet hij het meteen als ruzie want hij heeft 't al over 'wij'.

Beetje dollen moet kunnen, doe ik zo vaak. Zolang je maar niet gaat schelden. Vind ik een goede regel btw dat dat niet mag.

De enige die veto heeft is koning Mehul en z'n directe onderdanen.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 22:22
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
mehul is geen koning
mehul is god in utopia
hij hoeft maar te wijzen en je bent er geweest
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 06:18
soulless
soulless is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
mehul is geen koning
mehul is god in utopia
hij hoeft maar te wijzen en je bent er geweest
Ja maar zo heel erg goed in multis pakken is ie niet... Farms zijn wel redelijk snel weg..

Halfgodje

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 08:07
Silver22
Silver22 is offline
Utopia is leuk!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 11:56
soulless
soulless is offline
Ja klopt wel Kvin magie te sterk maar ja, het blijft leuk daarom blijf ik er minstens een lichtjaar vandaan... Kehb al teveel verslavingen
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 21:18
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
wow...
we hebben net een KD hostile verklaard, en na 2 uurtjes is onze hostility rating al halfvol
hoef je echt maar weinig voor te doen
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 21:26
You and Me
You and Me is offline
Ik zit in een kingdom vol dombos .
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
You and Me schreef:
Ik zit in een kingdom vol dombos .
Hmm. Ik zit in en KD met erg weinig actieve leden. Hebben net eindelijk een Monarch kunnen kiezen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:19
You and Me
You and Me is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Hmm. Ik zit in en KD met erg weinig actieve leden. Hebben net eindelijk een Monarch kunnen kiezen.

Bij ons willen ze em al afzetten vanwege een regel waar de meeste over klagen, maar niemand vraagt of het veranderd kan worden...
Dat zeg je dan 10 keer en ze snappen het nog niet.

Maarems, afmaken die mensjes ofsow?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
You and Me schreef:
Bij ons willen ze em al afzetten vanwege een regel waar de meeste over klagen, maar niemand vraagt of het veranderd kan worden...
Dat zeg je dan 10 keer en ze snappen het nog niet.

Maarems, afmaken die mensjes ofsow?
Ja. Met een paar lui gaan we harde acties nemen. We gaan eerst nog bouwen, en als ze dan inactive blijven raken ze land kwijt. Zulke types kunnen we gewoon niet gebruiken. Ik zit nog in m'n protection time, en ben nu bezig m'n DPA op te bouwen (is nu 2 ofzo )

Ben een Human Sage, en kan dus snel groeien. Voornamelijk bezig met Exploration, en moet nog ff zien wat ik verder ga doen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:13
You and Me
You and Me is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Ja. Met een paar lui gaan we harde acties nemen. We gaan eerst nog bouwen, en als ze dan inactive blijven raken ze land kwijt. Zulke types kunnen we gewoon niet gebruiken. Ik zit nog in m'n protection time, en ben nu bezig m'n DPA op te bouwen (is nu 2 ofzo )

Ben een Human Sage, en kan dus snel groeien. Voornamelijk bezig met Exploration, en moet nog ff zien wat ik verder ga doen.

Kun je dan niet net zo goed 10 dagen wachten zodat mehul ze verwijderd?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
You and Me schreef:
Kun je dan niet net zo goed 10 dagen wachten zodat mehul ze verwijderd?
Duurt te lang. Ze hebben nu een 2*48 uurs limiet. Beter dat dat land naar onze KDs gaat, dan naar een ander.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 13:29
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
hm...ik ben best wel blij met de nieuwe age...eindelijk weer een vol kingdom...ik zit (met heel veel geluk) in BF....de opeennalaatste keer dat ie geopend werd voor nieuwe spelers had ik me daar aangemeld...dus deze age word voor mij heel veel ervaring extra en leuk, omdat er bijna alleen maar ervaren spelers in zitten...alleen de bugs zoals dat de 24 uur offline bonus nog steeds mist vind ik irritant...
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:03
toppertje
toppertje is offline
wat was ook al weer de URL van utopia. Ben ut ff kwijt
__________________
Ben een geile beer!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 16:58
You and Me
You and Me is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Duurt te lang. Ze hebben nu een 2*48 uurs limiet. Beter dat dat land naar onze KDs gaat, dan naar een ander.

Mjah, heb je helemaal gelijk in

De url is btw http://games.swirve.com/utopia/
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 20:50
You and Me
You and Me is offline
De monarch heeft zo maar eventjes besloten om weg te gaan omdat de mensjes teveel zeurden over zijn regels en dat ze hem daarvoor wilden afzetten...

Het mooie is dat hij zich gewoon geen 1 keer verdedigd heeft oid.
en ik heb em nog wel verdedigd, de eikel
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 09:13
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
You and Me schreef:
De monarch heeft zo maar eventjes besloten om weg te gaan omdat de mensjes teveel zeurden over zijn regels en dat ze hem daarvoor wilden afzetten...

Het mooie is dat hij zich gewoon geen 1 keer verdedigd heeft oid.
en ik heb em nog wel verdedigd, de eikel
monarchen is zwaar werk
ik ben ineens een uur per dag bezig met mn PR via ICQ
gelukkig zijn er nog een paar nederlanders in mn kd, we besturen het zo ongeveer met zn 3en nu, met mij als uitvoerende instantie
werkt erg goed
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Beter. Onze monarch is een beetje vaag, maar wel een goeie speler. Denk niet dat we erg ver gaan komen, maar 't is in ieder geval leuk om te doen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:32
You and Me
You and Me is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
monarchen is zwaar werk
ik ben ineens een uur per dag bezig met mn PR via ICQ
gelukkig zijn er nog een paar nederlanders in mn kd, we besturen het zo ongeveer met zn 3en nu, met mij als uitvoerende instantie
werkt erg goed
Ik weet dat het zwaar werk is, maar daar kies je zelf voor als je monarch bent .
Stel een paar ministers aan, stukje minder arbeid
Maar heb je al gedaan met jullie 3en

Maar wat deze monarch dus even flikt is niet echt fijn ofsow.
Hij runt het hele kingdom niet, als iemand het niet met em eens is gaat ie maar defecten, de eikel...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:52
Repsak
Repsak is offline
scripten jullie ook????
__________________
jalalalwhoepoepoeizzihiero
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 10:54
Repsak
Repsak is offline
bij ons ruled scripten echt, maarjah wij zijn ook no/1 wou moet je bushels dan krijg je gewonn 2mil enzo voort , gewoon ff wat cyfers veranderen
__________________
jalalalwhoepoepoeizzihiero
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 11:57
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Repsak schreef:
bij ons ruled scripten echt, maarjah wij zijn ook no/1 wou moet je bushels dan krijg je gewonn 2mil enzo voort , gewoon ff wat cyfers veranderen
1. Ik geloof er geen ruk van.
2. Als je dat wel zou kunnen, zou mehul het in 0.17 seconden doorhebben en je hele KD verwijderen.
3. Als mehul het niet door zou hebben, dan je concurrenen wel die het direct door zouden geven aan Mehul.
Oftewel, lul niet
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Repsak schreef:
bij ons ruled scripten echt, maarjah wij zijn ook no/1 wou moet je bushels dan krijg je gewonn 2mil enzo voort , gewoon ff wat cyfers veranderen
Bikkel

A: Je laat zelf zien dat je niet weet wat scripten doet.

B: Je lult uit je nek, want scripten hebben ze HEEL snel door, en de straffen zijn ZWAAR.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 19:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
You and Me schreef:
Maar wat deze monarch dus even flikt is niet echt fijn ofsow.
Hij runt het hele kingdom niet, als iemand het niet met em eens is gaat ie maar defecten, de eikel...
Vote voor een ander zou'k zeggen

Draait bij ons nu opeens lekker! Paar provinces zijn verwijderd, en er zijn nu een stel hele actieve bij gekomen. Vet relaxed!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 21:28
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
we hebben nog steeds maar 23 provs
allemaal actief, we staan 5e op het eiland en alles boven ons heeft 25 provs, t/m nr 9 de meeste ook
als we wat sneller nieuwe provs hadden gehad en nu met zn 25en zouden zijn zouden we nu minstens 3e zijn...
kut silver service gezeik
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 00:37
soulless
soulless is offline
Hehe, scripten gaat inderdaad niet unnoticed hoor lame-ass

Ennuh, monrachen is inderdaad veel werk, ik doe nu dus Dominion maar je zou mn focking recent news moeten zien, we hebben war en IK krijg dus alle onzin over me heen

Beng, 4 paginas vol met fireballs, jammer dan, ik heb alleen nog maar geroosterde peasants en die betalen geen tax
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 09:05
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
alle americanen op BF kunnen nu een 50-acre bonus krijgen....
lekker oneerlijk
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 11:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Huh? Hoezo? 50 acres is vet veel!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 15:07
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
ja, maar je moet een of andere survey invullen van een Amerikaans bedrijf om het te krijgen, en dat bedrijf is niet geinteresseerd in niet-Amerikanen....
Swirve schijnt er te veel geld voor te krijgen om het te kunnen weigeren
Dus wij hebben pech
maar mehul zei dattie ging kijken naar een alternatief voor niet-amerikanen....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Hmm. Heb me ook al aangemeld bij dat e-mail gedoe enzo. Hopen dat 't niet te veel spam op gaat leveren.

Weet wel dat ik me de volgende keer met een alias aan ga melden, dat ik heel makkelijk kan verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ow, en we gaan warren. Ben benieuwd. M'n DPA is nu 25, en m'n TPA 1 ongeveer. Ben aardig kaalgerobbed gisteren, en dat wens ik in 't vervolg te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
We hebben ook ontdekt dat een van de inactives in ons KD zo'n 900gc had. Nja. Dat issie dus kwijt Beter dat wij het stelen, dan het KD waar we mee gan warren.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 11:38
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
ik hoop dat je 900k gc bedoelt
en 25 dpa is veels te weinig, ik heb nu 31 met al mn elites uit en ik wil 35 hebben
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
ik hoop dat je 900k gc bedoelt
en 25 dpa is veels te weinig,
Mwoa. Heb 414 acres, en nog niet een attack gehad. Heb nu ongeveer 1.3TPA, en wordt ook niet meer gethieved. Best frustrerend als je merkt dat je 100k bent kwijtgeraakt.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 20:48
Drizzt
Drizzt is offline
Beetje laat begonnen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Beetje laat begonnen ofzo?
Yup. Zondag

Heb nu door dat je NW ongeveer gelijk moet zijn aan je aantal Acres * 100. Anders wordt je gezien als prooi
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Grrr. Gaat onze monarch weg nu we midden in een war zitten. Ongelovelijke oetlul.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:48
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Grrr. Gaat onze monarch weg nu we midden in een war zitten. Ongelovelijke oetlul.

beter
heb je kans dat de anderen withdrawen en hoef je je niet over te geven
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:49
Oplosbaar
Oplosbaar is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
beter
heb je kans dat de anderen withdrawen en hoef je je niet over te geven

Als je verliest ben je gewoon zwaar de lul natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:36
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
utopia is errug evil

Your wizards gather their runes and begin casting. The spell consumes 666 Runes and ... is successful! Our realm is now under a sphere of protection for 8 days.

Military: 16,276 (66.6%)

As it stands right now, buildings will take 22 days to build, and each will cost us 666gc upfront.

__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 14:49
Gera
Gera is offline
*heeft recentelijk een Orcje gestart*

En raad es waar ik landde? 12de Kingdom in de nw/acre top 50 van de World server.

Gatverdamme.
Die gasten voeren NOOIT oorlog.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 21:01
Darius
Darius is offline
Ik heb utopia gespeeld en dat vond ik maar kut. Ik speel sinds ronde 5 dominion: www.kamikazegames.com/dominion.
Ik zie hier dat iedereen dominion maar kut vind, maar daar ga ik verder maar niet op in..
Ik ben op zoek naar leuke enthousiaste spelers waarmee ik eventueel volgende ronde mee in een pack zou willen gaan.
Ik heb bij voorkeur de wat meer ervaren spelers, die boven de 2500 acres komen aan het einde van de ronde.
Plaats een berichtje als je geinteresseerd bent..
__________________
JAZEKER DE HYPOTHEKER
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 22:05
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Darius schreef:
Ik heb utopia gespeeld en dat vond ik maar kut. Ik speel sinds ronde 5 dominion: www.kamikazegames.com/dominion.
Ik zie hier dat iedereen dominion maar kut vind, maar daar ga ik verder maar niet op in..
Ik ben op zoek naar leuke enthousiaste spelers waarmee ik eventueel volgende ronde mee in een pack zou willen gaan.
Ik heb bij voorkeur de wat meer ervaren spelers, die boven de 2500 acres komen aan het einde van de ronde.
Plaats een berichtje als je geinteresseerd bent..
dat spel ben ik aan t uitproberen, maar ik vind utopia leuker
ben momenteel 1500 acre troll, realm in de top-60
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 11:08
soulless
soulless is offline
Citaat:
Darius schreef:
Ik heb utopia gespeeld en dat vond ik maar kut. Ik speel sinds ronde 5 dominion: www.kamikazegames.com/dominion.
Ik zie hier dat iedereen dominion maar kut vind, maar daar ga ik verder maar niet op in..
Ik ben op zoek naar leuke enthousiaste spelers waarmee ik eventueel volgende ronde mee in een pack zou willen gaan.
Ik heb bij voorkeur de wat meer ervaren spelers, die boven de 2500 acres komen aan het einde van de ronde.
Plaats een berichtje als je geinteresseerd bent..
LOL Soulless We Are hier ook.... Maar heb al een pack, *grin* *EEEEVVVVIIILLL grin*

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:51
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
You and Me schreef:
Ik zit in een kingdom vol dombos .
ik ben nu koning van een KD vol met n00bs.... ik ben geloof ik de enige met meer dan 1 age ervaring ofzo en er zitten er zelfs bij die denken dat ze met een draak topKD kunnen worden en dan ook maar gelijk koning...
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 22:19
dystopia
dystopia is offline
Dominion heb ik laatst ook gespeeld, ben ik mee gestopt. Vond er werkelijk geen klote aan. Spijt me enorm. Onlogisch. Saai. Niet uniek. Qua land exploren/bebouwen hoogst irritant. Teveel stammen. Lelijke opbouw. Geen leuke legereenheden. Magie/spy ops failde nooit bij mij (vreemd). Asp geloof ik? Hehe laamaar

1ste (BF/Halfling Rogue) Utopia account ben ik mee gestopt, was me te saai men ging weer voor NW en had ook erg weinig tijd, heb ik nu nog niet enzo. Paar gasten staan wel erg hoog in de stats. Vond er weinig aan. Vorige age was ik met dit KD wel goed bezig qua honor

2de (BF/Elf mystic) Utopia account ben ik ook mee gestopt, zelfde rede. Was niet echt saai maar die idioten zien het nut niet in van een warforum terwijl ik dat erg fijn vind. Werden we het niet over eens. Dan peer ik 'm. Toen ik wegging stonden we 12 ofzo qua honor/world nu staan ze 1

En Utopia spelen terwijl je een compleet weekend geen tijd hebt, da's niet praktisch. Om nou te computeren als ik bij m'n vriendin ben.. nah nee
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 00:10
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
dystopia schreef:

2de (BF/Elf mystic) Utopia account ben ik ook mee gestopt, zelfde rede. Was niet echt saai maar die idioten zien het nut niet in van een warforum terwijl ik dat erg fijn vind. Werden we het niet over eens. Dan peer ik 'm. Toen ik wegging stonden we 12 ofzo qua honor/world nu staan ze 1

dan zal het halve KD nu wel gedeleted zijn
mehul had weer eens zin om traders uit te roeien
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 01:46
soulless
soulless is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Onlogisch. Qua land exploren/bebouwen hoogst irritant. Teveel stammen. Lelijke opbouw. Geen leuke legereenheden. Magie/spy ops failde nooit bij mij (vreemd).
Onlogisch? Huh? Land, daar kunne gebouwen met stats op, productie per uur, troepen met bepaalde waarden die je kunt trainen, geen random effects. What's onlogisch?

Land exploren/bouwen irritant? Exploren is voor in protectie, daarna ga je aanvallen, exploren is voor mietjes. Bouwen kost gewoon geld en hout, elk gebouw moet op een bepaald soort land. Hoezo irritant?

Teveel stammen? Huh, je hebt gewoon uitgebreidde keuze.. Wordt het te moeilijk?

Lelijke opbouw? Minder gezwam met commercials ertusendoor. Gewoon netjes zwarte achtergrond en witte letters. Duidelijk, overzichtelijk, ook goed voor tragere connecties.

Geen leuke legereenheden? Hmmmz, veel meer dan in Utopia, met meer variatie en meer special abilities.

Magic & spies hebben bij gelijke rate nog steeds 75% kans van slagen. Utopia mensen in Dominion zijn meestal herkenbaar aan hun waanzinnige hoge mage & spy ratios. En daarom hun waanzinnig zuigende offense en defense

Maak me niet uit dat je het niet leuk vond (niet snel aan kon passen), maar kom dan alsjeblieft met wat zinnig commentaar aan wil je?

Saai? Heh. Ik nodig je uit met mijn sixpack in een realm te randommen en eens een oorlogje met een alliance mee te maken. Het leuke is at wij met zn zessen de meeste (uit Utopia geimporteerde) alliances volledig vernietigen Ja, alliances zijn verboden. HEt is de bedoeling dat je met je realm van 20 personen samenwerkt, eerlijke concurrentie snap je?

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 07:33
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
soulless schreef:


Lelijke opbouw? Minder gezwam met commercials ertusendoor. Gewoon netjes zwarte achtergrond en witte letters. Duidelijk, overzichtelijk, ook goed voor tragere connecties.
wel meer popups, en die vinnik veel irritanter

Citaat:

Geen leuke legereenheden? Hmmmz, veel meer dan in Utopia, met meer variatie en meer special abilities.
1tje meer per race maar, en die special abilities zijn irritant. Wist ik veel dat je als trol nooit een BS van een halfer gaat krijgen door die master thieves

Citaat:
Maak me niet uit dat je het niet leuk vond (niet snel aan kon passen), maar kom dan alsjeblieft met wat zinnig commentaar aan wil je?
ik heb me aangepast, realm was 42 in de wereld (where evil prevails) totdat 1 of ander manneke van ons zichzelf delete
Maar ik vind het ook een stuk minder leuk dan utopia, maar k weet niet echt waarom

Citaat:
Saai? Heh. Ik nodig je uit met mijn sixpack in een realm te randommen en eens een oorlogje met een alliance mee te maken. Het leuke is at wij met zn zessen de meeste (uit Utopia geimporteerde) alliances volledig vernietigen Ja, alliances zijn verboden. HEt is de bedoeling dat je met je realm van 20 personen samenwerkt, eerlijke concurrentie snap je?
ik wil wel met je een sixpack in
en in utopia begrijpen ze ook nog niet dat alliances niet eerlijk zijn.....


[/B][/QUOTE]

__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 10:41
Zig
Avatar van Zig
Zig is offline
Citaat:
soulless schreef:
Onlogisch? Huh? Land, daar kunne gebouwen met stats op, productie per uur, troepen met bepaalde waarden die je kunt trainen, geen random effects. What's onlogisch?
De manier waarom dingen gebracht worden, waar sommige info staat.

Citaat:
soulless schreef:
Land exploren/bouwen irritant? Exploren is voor in protectie, daarna ga je aanvallen, exploren is voor mietjes. Bouwen kost gewoon geld en hout, elk gebouw moet op een bepaald soort land. Hoezo irritant?
De hoeveelheden zijn vervelend (te veel van het goede) een opdeling in water, land, bergen zou nog ok zijn maar dit is gewoon overkill...

Citaat:
soulless schreef:
Lelijke opbouw? Minder gezwam met commercials ertusendoor. Gewoon netjes zwarte achtergrond en witte letters. Duidelijk, overzichtelijk, ook goed voor tragere connecties.
Citaat:
soulless schreef:
Dit is dus bull, een beetje internetgebruiker ziet duidelijk dat de site niet "mooi" is, de gebruikersvriendelijkheid later zeker te wensen over. Over de reclame begin ik niet eens en een text site is altijd goed voor trage connecties (duh)

Citaat:
soulless schreef:
Ja, alliances zijn verboden. HEt is de bedoeling dat je met je realm van 20 personen samenwerkt, eerlijke concurrentie snap je?
Das overal, utopia is ook kingdom based.
En over alliances in utopia, deze kom ik nog steeds zelden tegen en 't is niet een officieel in het spel gebouwde optie. Alliance zijn slechts iets van de gebruikers, het verbieden is nutteloos, want dan zorg je er toch gewoon voor dat 't l33t blijft en dat niemand het merkt? Want anders zou na je elke attack van verschillende kingdom iedereen daarvan eruit moeten trappen... als dat dan niet gebeurd dan is het gewoon een ontiegelijk loze regel...
__________________
"Mijn posts zijn zo vet dat ik liposuctie overweeg." Alex Chiu, 26-08-2001
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Utopia: An Age of Courage
barkrukkie
155 26-03-2005 08:19
Games Utopia: The Age of Glory
JUH
132 18-06-2004 16:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.