Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Probeer www.kamikazegames.com voor wat echte actie. En laat je alliance wegrotten, show ons maar eens ff wat je met 20 RANDOM mensen voor elkaar speelt
![]() ![]()
||
Citaat:
En in Utopia wor je ook random geplaatst, maar als er een nieuwe age komt dan kan je lekker bij je Kingdom blijven (don't break up a winning team ![]()
|
heh
utopia blijft gewoon leuker dan Dominion..... ik zit in de 23e KD van de wereld (NW) op WoU, helemaal opgebouwd vanuit een ghetto met 14 inactives 2 ages geleden ![]() Die lui wil ik echt niet meer kwijtraken... Zal volgende age wel BF worden ![]() Er zijn al wat veranderingen bekend trouwens Het nieuwe relations-systeem wordt echt vet!! meer info op www.utopiatemple.com
||
Citaat:
mijn Kingdom (realm, voor dominion gastjes) is echt tof bv een 14 jarig jochie uit de VS dat thuis school heeft wegens psychiatrische problemen, en overtuigd is dat Fairy attackers beter zijn dan Avians, en een meisje van 14 van wie de moeder ons altijd probeert te bekeren via haar (het meisje's) ICQ als ze niet thuis is ![]() dat wil ik echt niet missen en het spel is ook erg cool.... ben nu een 3700 acre elf Baron ![]()
|
![]() |
Heh, gooed van je
![]() Wat is zo de gemiddelde finish in acres (vinnik belangrijker dan NW) daaro van de top 10? In Dominion zo rond de 12-13k, maar het wordt minder nu de grabs kleiner zijn geworden (om een agressievere stijl te promoten). Kzit ook al tijden samen met een groepje mensen, en dan elke ronde met z'n zessen in een realm om de newbies een beetje op te leiden ![]() Top van de top trouwens. Meestal komen we na drie weken met alle andere groten in een extreme war terecht zodat er weer eens een onbekend type met de #1 plaats vandoor gaat ![]() Maar ja, eenmaal geen kans meer op #1 dan is het lekker alliance bangen... Kbedoel, alliances mogen niet in Dom, doe je het wel dan maak je vijanden, veel hele grote sterke vijanden ![]()
|
Dominion is currently unavailable due to serious technical problems.
It is likely Dominion will return sometime on Friday, but unfortunately the current round will have to start over, and everyone will have to re-register. I wish this were not the case, but there is no way around it. Ja, dus ![]() lang leve utopia
|
![]() |
Lig aan de server company, niet aan Dom
![]() Maja, restart duz, koud, iedereen overnieuw, vintet wel best, mn vrienden zijn er door een stelletje lamers uit getikt... Ze waren nog aan et exploren, op weg naar #1 positie, gaan wat gasten voor de grap met 3 realms lopen suiciden... WWWWRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKK!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Binnenkort is de beta-fase van Dark Valley weer open voor nieuwe spelers op http://www.darkvalley.nl
Ik speelde vroeger ook Utopia, maar dat werd saai.. DV is erg cool en een goede vervanger! |
![]() |
|
![]() |
Hoi Hoi
ik speel oop Utopia dus. zit in een matig kingdom, maar hopelijk gaat het de volgende age beter, ben namelijk tot Monarch verkozen. ben een Faery Rogue, Thief/mage (duh) met ruim 2730 honor. wou eigenlijk Viscount worden, maar door een slechte start van de age, niet gehaald.. Ik thievde dus alles bij elkaar, had een TPA van 10 raw, en modified van bijna 16,5, WPA was wat minder, 2 WPA raw, en 3,1 WPA modified. DPA daarintegen voor een faery was wel hoog op 60 DPA raw. (66 met greater protection). Mijn KD zit al op de BF, dus zullen we daar wel blijven hangen.. |
![]() |
|
![]() |
Ben deze age Marquis geweest. Eindig als viscount faery/rogue. (met momenteel een TPA van 0.6x
![]() Viscount JeRoeNieJ the Rogue, it is my job to keep track of our history and some of our greatest moments. Below are some of the measures I have been tracking over time. Highest Networth 183,227 gc Highest Land Area 1030 acres Highest Honor 4517 points Total Land Explored 679 Total Attacks Made 5 Total Wins 4 (80.0%) Wins Against Larger Opponents 0 (0.0%) Average Relative Opponent Networth 59% Total Land Gained in Combat 0 acres Attacks Suffered 6 Times Defeated 6 (100.0%) Total Land Lost in Combat 470 acres Thievery Operations Attempted 1159 Successful Thievery Operations 926 (79.9%) Enemy Operations Attempted 79 Successful Enemy Operations 79 (100.0%) Spells Attempted 1100 Successful Spells 824 (74.9%) Enemy Spells Attempted 164 Successful Enemy Spells 114 (69.5%) Volgende age: nog geen idee, eerst changes goed lezen en kijken wat KDmates willen. Punt. Ik zit op BF (25:46) in RIP.
|
Highest Networth 198,458 gc
Highest Land Area 1090 acres Highest Honor 2480 points Total Land Explored 226 Total Attacks Made 13 Total Wins 13 (100.0%) Wins Against Larger Opponents 3 (23.1%) Average Relative Opponent Networth 58% Total Land Gained in Combat 364 acres Attacks Suffered 7 Times Defeated 5 (71.4%) Total Land Lost in Combat 326 acres Thievery Operations Attempted 1452 Successful Thievery Operations 980 (67.5%) Enemy Operations Attempted 217 Successful Enemy Operations 217 (100.0%) Spells Attempted 1276 Successful Spells 938 (73.5%) Enemy Spells Attempted 120 Successful Enemy Spells 89 (74.2%)
|
pfft...samengevoegd met een ander kingdom op BF! Heb ik toch zo'n hekel aan als dat gebeurd he? Elk kingdom zijn eigen thema, eingen monarch...ga dan maar eens bemiddelen over wat het deze age wordt.
Ik ben halfling rogue, ga voor de honor deze ronde (al wil het andere kingdom dat ik niet voor de honor ga maar voor de NW want dat past beter bij hun kingdom strategie..ik heb ze gezegd dat dat dus NOOIT gaat gebeuren)
||
Citaat:
![]() ![]() En alliances zuigen .uit ![]() En suicide hoertjes must die ![]()
|
![]() |
Gewoon weer Faery/Rogue. Halfling vind ik niet aantrekkelijk genoeg. Rogue en Mystic zijn ook iets beter geworden dat is wel koel. Maar T/M's op den lange duur zijn wat verzwakt en da's zwaar minder. Ach ja, honorrapen gaat nog steeds lukken met een goede organisatie maar Marquis wordt ik denkik niet meer.
Wel geinig die nieuwe protection dat je in moet vullen waar je vandaan komt. Ben benieuwd hoeveel accounts er nu worden gedeleted. Mijn account is iig 100% legaal non-traded en 100% echte informatie ingevuld. Vorige age wel wat gemultied enzo maar daar kap ik nu mee. Tip: gebruik geen proxy.
|
![]() |
Mijn account is gewoon foetsie, kheb ook geen mail ontvangen met andere username ofsow en ik zit ook niet in bf...
Reden genoeg voor mij om dus te stoppen ![]() En de veranderingen staan me ook niet zo aan. Maarja, we zien wel ![]() Kben nu dus een feary Rogue ![]() [Dit bericht is aangepast door Me and You (22-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Je gebruikt geen hoofdletters. 3. Je scheldt. 4. Ik heb beide gespeeld en weet waar mijn voorkeur naar uit gaat, en dan ook beide ECHT gespeeld. Kun jij hetzelfde zeggen? Anyway, je gedraagt je als een loser, daaahaaaag! En WTF? Zijn dit soort pubertjes forumbaas? Hahahahahaaaaa.
|
![]() |
Dit topic gaat over Utopia niet over een ander spel. Open daar dus ook een aparte topic over want in een flamewar hebben weinig mensen trek.
Ik ga toch maar halfling/rogue nadat ik de changes had gelezen (de oude van personality stonden nog in m'n cache ![]() ![]() Rob (zo noem ik je maar, want jij met al die nicknames ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En normaal gesproken krijg je een mail als je verplaatst bent. Je krijgt ook een mail als jouw username meerdere keren voorkomt, want die veranderen ze soms ook nog weleens. Maar ik heb dus totaal geen mail ontvangen ![]() Niet dat het uitmaakt, want ik zit nu wel in een aardig kd, tot nu toe natuurlijk ![]() The kingdom of Rogues of AnTir (19:47). En ik ben een feary/rogue zoals ik al eerder vermelde ![]() Ennuh, dont blame me for all those nicks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- over hoofdletters al helemaal niet - ik scheld niet, doe alleen een minder aardige suggestie. - who cares dat je beide hebt gespeeld en waar je voorkeur naar uit gaat. ik heb beide niet gespeeld. maar ik zie heel duidelijk dat dit topic over utopia gaat. en dat jij 20 posts over dat andere spel er dwars doorheen jast. open een nieuw topic over je spel of Utopia vs jouw spel topic. maar verneuk andere topics niet de volgende keer. gek, ik zou jouw eerder aanmerken als loser. dat jij mij puber noemt zal ik verder maar negeren het uit alleen maar dat jij geen enig besef hebt tegen wie je praat. Gegroet,
|
bah....
sukkeltjes btw jij bent degene die hier begint met flamen forumbaasje.... terug naar utopia, dus ben nu monarch van 16:38, We Kinda like Evil, op BF ![]() 23e op WoU dus vorige age, en nu es zien wat we er van bakken en alliances zuigen inderdaad. Btw gaat er hier niemand attacker? Ik lees alleen maar over Fairy Rogues.... Orc general staat garant voor een hele hoop lol denk ik ![]()
|
Elf rogue *standaard*
beetje ander strat deze keer (ff afwachten of ie werkt) Alleen ook samengevoegd met een andere kingdom, wat een gezeur op de boards ineens... maar dat komt we goed denk ik....
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het account dat verdwenen is was nof maar anderhalve week oud ofsow. Dus ik ging toch wel naar een ander kd, maakt niet uit hoe ![]() Honorrapers, geen idee nog. Ze gaan wel allemaal voor de honor deze age ![]() Ik moet dat honorgedoe nog steeds doorkrijgen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel dus sinds december vorig jaar utopia. Vorig age zat ik in World, en nu in Battlefields, en ik weet niet wat ik daar van moet denken. Enkele dingen die ik heb gehoord:
+ minder inactives + sneller spel - gangbangs - met minder dan 20 DPA kun je het wel schudden. Waar/onwaar? En zijn er nog andere dingen die ik zou moeten weten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar gangbangs heb je overal. En 20 dpa is gewoon overal veels te weinig. |
![]() |
|
hmmmz ik heb onze nieuwe king ontzettend pissed gemaakt...
dat ik dat bij kerels van 40+ kan doen zeg ![]() maar goed idd met 20 dpa kom je nergens BF kom je de eerste 2 weken met mzl nogwel door met 25/30 maar daarna zeker 40+ gaan rekenen
||
uh-oh
Citaat:
en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om het goed te praten... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Utopia: An Age of Courage barkrukkie | 155 | 26-03-2005 08:19 | |
Games |
Utopia: The Age of Glory JUH | 132 | 18-06-2004 16:51 |