Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dikke vette ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is wat ik ervan op kan maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 09:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast is dit een nieuwsforum. Dit is nieuws. Iemand die doodgereden wordt niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat snap ik ook wel. Jezus... ben ik dan echt zo onduidelijk vandaag? Ik vind het belachelijk dat hij vermoord is om z'n mening. Dat bedoelde ik met m'n eerste post. Ten tweede worden er over de hele wereld heel veel mensen om hun mening vermoord, dus vind ik de verhoudingen een beetje scheef dat daar veel minder aandacht aan besteed wordt. Dat bedoelde ik met m'n tweede post. Hm... misschien kan ik maar beter m'n mond houden want het komt er allemaal toch niet uit...
||
Citaat:
Want dan ben je ze weer aan het benadelen. Net zoals de uitspraak van Reverend, je moet politiek correct zijn tegenwoordig. Maar inderdaad, ik hoop dat al die fanatieke, extremistische moslims sterven aan balkanker aan beide ballen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nieuwswaarde = impact / afstand. Zo is het altijd al geweest, en zal het altijd blijven. Kunnen we wel moeilijk over gaan doen, maar dat lijkt me compleet offtopic. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laat de rechter over deze mongolen uitspreken. |
![]() |
||
Citaat:
Wie gaat nu overal tegenaan schoppen in nederland?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
10.10 - Justitie meldt dat het islamitische teksten zijn gevonden bij het slachtoffer
Ah, het is kennelijk officieel. Dit meldt het NOS tenminste. Kutzooi. Goed, kennelijk kun je hier echt niet meer zeggen wat je wil. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop niet dat bovenstaande tekst te moeilijk voor je is geweest, ik heb geprobeerd om me in jouw leefwereld te verplaatsen, al was dat toch moeilijker dan ik dacht... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het gewoon een belachelijke opmerking. Ik snap je tekst en je redenering ook wel, maar ik vind het idioot om het over een islamitisch uiterlijk te hebben. Ben ik nog niet meteen infantiel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV ~Hadiya~ | 502 | 03-11-2004 18:53 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel III ~Hadiya~ | 500 | 02-11-2004 20:47 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 |