Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wel erg ge-upt trouwens ![]() Ik heb een relatie gehad met iemand die ook zo'n anderhalf uur weg woonde, we zagen elkaar eigenlijk alleen in het weekend. In het begin elk weekend en daarna werd het wat minder ![]() ![]() ![]() Wat wel zo is, is dat je sneller bij iemand gaat/mag logeren als ie zo ver weg woont ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Die relatie is uit |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf zou het denk niet kunnen. Dan zou ik hem echt veel te weinig zien. En het zou me hopen geld kosten voor ov of benzine. Ik zou het geld wel voor hem over hebben ( als de relatie echt serieus was), maar toch, het geld blijft een nadeel. En ik zou er te jaloers voor zijn. Stel al komt hij 1001 meiden tegen die dichter bij hem in de buurt zijn en ook nog eens in zijn ogen "leuk"zijn. Dan is de kans al heel wat groter dat hij iets met iemand van hen wat begint en het met mij uitmaakt. Natuurlijk hoeft dat niet zo te gebeuren, maar zolang die kans er is, zal ik moeilijk aan een lat relatie kunnen beginnen, laat staan volhouden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om meerdere redenen eigenlijk...het leek net of we elkaar niet goed kenden...gesprekken liepen vast, en uiteindelijk was het vertrouwen weg omdat niet ik, maar de ander, dingen verborgen hield voor mij....Uiteindelijk bleek hij vreemd te zijn gegaan met maar liefst vijf anderen, en maakte ik het METEEN uit! |
![]() |
||
Citaat:
als dat vol te houden is, is dat heeeeeeeeel knap. Ik wordt al gek/shagrijnig als k er 1 week niet zie. En dan bedoel ik echt gek, niet leuk gek. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Voor mij werkt het erg goed, ik vind 'weekend-relaties' heerlijk, ik hoef echt niet de hele week op elkaars lip te zitten. Nadeel is dat mn vrienden er bij in kunnen schieten, omdat ik die ook alleen in het weekend kan zien.. Was één van de (vele) redenen dat mn vorige relatie (2 uur reizen) toch uitging (maar ik zit dan ook nog op school.. volgend jaar studeren dan kan dat ook doordeweeks..)
||
![]() |
Citaat:
dat heeft er best veel mee te maken als je 18 ben kun je je rijbewijs haalen en is het makkelijker om er te komen. maar dat is mijn mening
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Najah, het ging 3 maanden perfect, daarna was 't nog 3 maand en die gingen ongelovelijk zwaar waardoor uiteindelijk domweg de afstand de reden was. Dus 't kan, en 't kan lang, maar 't is onmogelijk om vol te houden. Langer dan een half jaar kwam 't niet, en had 't ook nooit gekunt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afstandsrelatie,commentaar. xXxEvaxXx | 45 | 15-10-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Ervaringen lange afstandsrelaties + poll Spray rebel | 60 | 18-07-2006 10:11 | |
Liefde & Relatie |
lange afstandsrelatie maxwell | 83 | 07-02-2006 20:24 | |
Liefde & Relatie |
[stelling] op twee mensen verliefd zijn & lange afstandsrelatie Kawoutertje | 8 | 31-03-2004 00:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstandsrelatie ? L!nk | 20 | 06-03-2003 12:53 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstandsrelatie levendig houden... Kupu | 34 | 11-05-2002 23:49 |