Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en sheik is zelda dus... Maargoed, alle sheika's zijn uitgeroeid op Impa en Zelda(sheik) na. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[edit] Ik doelde er dus op, dat dat teken niet zozeer hoeft te duiden op Zelda of Impa. Maar op Sheikah in 't algemeen.
||
Verwijderd
|
![]() ![]() Citaat:
+ Link zal 17 zijn in het spel en dat is gelijk aan OOT, waar ook 2 bla bla blA , je hebt gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor betere kwaliteit screens en zonder logo kan ik je doorverwijzen naar www.zhq2.com, en ik denk zelf dat 't de Twilight princess is op Link's rug (Link=wolf, groene manen, blauwe ogen, blauwe oorbellen. Zegt genoeg)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() er komt ook weer een hoop muziek uit de serie terug, dat vind ik zelf altijd weer een feest van herkenning. die kleren die link aanheeft als hij niet zijn uber leet green armor of doom aanheeft, vind ik een beetje vaag. het lijkt er op dat link zijn zusje weer mag gaan redden. zijn moves zijn lijkt weer gaver geworden(achterwaartse spin, en opnieuw parry attack ![]() dat zwarte ventje valt een beetje uit de toon, ik hoop dat het niet de slechterik is, ik wil ganon ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Twilight Princess...
![]() meer informatie, plaatjes en filmpjes http://ds.ign.com/objects/748/748615.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De rest van de game mag er trouwens ook zijn, met name de Well, Ganondorfs Castle etc. Myamoto wist een hele fijne balans te scheppen tussen duisternis en vrolijkheid. Hopelijk gaat dat voor Twilight Princess ook gelden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Twin Rova is natuurlijk de coolste baas op Ganondorf na ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vond de muziek van de tempels in OOT heel goed eigenlijk, sfeervol, vooral fluit achtig iets + gong in de spirrit temple. die van de firetemple was iritant though. het liedje van kokiri forest komt iig terug, heb ik op zo'n life filmpje gezien. wat voor instrument zou link gaan spelen denken jullie? toch maar weer een ocarina?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Denk/hoop weer een ocarina. Ik hoop iig niet zo'n maf fluitje als in Zelda 1. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Resident Evil 4 Verwijderd | 133 | 04-04-2005 16:55 | |
Games |
Wie gaat de E3 2004 winnen??? Zexy Poo Maker | 19 | 19-05-2004 15:42 | |
Games |
Zelda of Metroid Prime voor de GC? Verwijderd | 15 | 02-12-2002 19:23 | |
Games |
Nieuwe screenshots van zelda gc zijn zwaar klote!!!!!!!!! Rareware | 59 | 03-11-2001 11:38 | |
Games |
De GC launch titles en deze in ontwikkeling perfectme | 1 | 03-10-2001 15:35 | |
Games |
Op welk spel wacht je? Frank | 60 | 12-09-2001 16:23 |