Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 09-11-2004 @ 23:00 :
mfufu
eddiieeee, what have you done for me lately?
i want 1/2!!!
Advertentie
Oud 09-11-2004, 23:59
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Rogue schreef op 10-11-2004 @ 00:56 :
eddiieeee, what have you done for me lately?
i want 1/2!!!

hmmmokay
Oud 10-11-2004, 01:03
Verwijderd
vandaag van vroeg tot 5 gewerkt. voor t eerst in tijden thuis gegeten. niet eens ruzie toen kwamen er een zooi vrienden langs en hebben we wat gesmookt en gechilled. selma naar huis gebracht en nu een jointje en dan rotten.
Oud 10-11-2004, 01:18
Drez
Drez is offline
Citaat:
dReZ schreef op 09-11-2004 @ 16:56 :
Ik ben wakker geworden na 3x naar de wekker te hebben geluisterd, toen ben ik gaan douchen en voor de tv gaan hangen tot ik naar college moest om 11uur.
Om 1uur had ik een ´tussenuur´, toen zag ik een exklasgenootje waarmee ik in de kantine van de UB ben gaan zitten.
Om 2uur dus weer college, Nederlandse gs *gaaaaaap* tot 4uur en daarna ben ik met een ander exklasgenootje naar huis gefietst en heb ik boodschappen gedaan en nu zit ik hier.
Ik ga straks lezen en eten en nog meer lezen.
en mn vriend heeft gezegd dat hij een ´pauze´ wil en ik zit nu al de hele avond te janken.
Oud 10-11-2004, 01:32
Verwijderd
nu ben ik toch wel degelijk stoned als een mossel dus ik ga in mn bed liggen en simpsons kijken tot ik in slaap donder. ik verwacht dat dat snel zal gebeuren
Oud 10-11-2004, 10:27
Konstantine
Konstantine is offline
Hoi ik heb Pannie Ammie gezien vandaag!
Oud 10-11-2004, 11:58
Sadachbia
Sadachbia is offline
mijn dag was kut, is kut en wordt kut!
Oud 10-11-2004, 12:43
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
dReZ schreef op 10-11-2004 @ 02:18 :
en mn vriend heeft gezegd dat hij een ´pauze´ wil en ik zit nu al de hele avond te janken.

ik kwam om 11uur mn bed uit ipv 7uur, waardoor ik tot de conclusie kwam dat naar school gaan niet veel zin meer had. toen ben ik gaan douchen en nu ben ik zowaar wiskunde aan het maken.
Oud 10-11-2004, 12:45
Laïs
Laïs is offline
Gisteren had ik een etentje met de klas,ja-ha,mét klastitularis.
De helft kwam niet opdagen want ze hadden grote test van biologie. En we hadden de tafeltjes allemaal tesamen geschoven zodat we eruit zagen als een leuke bende.
En we kregen pizza en na de helft ervan op te gegeten hebben ,was ie al koud en de wijn was dan ook niet lekker meer maar eerst wel maar ik vond het wel stoer om nonchalant met dat bijna lege wijnglas te bengelen in mijn hand en een luisterende houding aan te nemen.
Uiteraard kletste ik ook nog de helft van mijn wijn eruit want het meisje naast me vroeg 'is dat een ziekte' ,maar ik weet wel niet meer wat voor een ziekte het nu weer gemoest moet zijn.
En een ander jongtje uit klas ,die voor me zat,rookte,en hij deed dat heel sexy.
en op het einde gingen ze foto's trekken. :-|
Oud 10-11-2004, 13:42
schimmel
schimmel is offline
kwartier school, duits mondeling, het werd net een voldoende, haha. het suckte ook wel gewoon.
maar we hebben gezegd dat we verlegen zijn en daarom niet veel praatten
Oud 10-11-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 09-11-2004 @ 12:55 :
Van de Sparke? Welke, die kleine?

Vanmorgen ging ik vroeg naar Emmeloord om wat prulletjes te kopen en een pyama en sloffen voor mijn moeder, want die moest heel misschien naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Toen ik vanmiddag om 12u thuiskwam ging de telefoon en mama moet nu vandaag al meteen worden opgenomen niemand weet voor hoe lang en ze weten verder ook nog niks alleen dat het iets met schildklier en nieren te maken heeft.

Emmeloord? Daar woon ik
Oud 10-11-2004, 13:58
merels
merels is offline
Citaat:
Laïs schreef op 10-11-2004 @ 13:45 :
de wijn was dan ook niet lekker meer maar eerst wel maar ik vond het wel stoer om nonchalant met dat bijna lege wijnglas te bengelen in mijn hand en een luisterende houding aan te nemen.

En een ander jongtje uit klas ,die voor me zat,rookte,en hij deed dat heel sexy.
omg
Oud 10-11-2004, 14:03
Verwijderd
Ik ben gisteravond naar Groningen gegaan om m'n laatste spullen op te halen. Toen ik vandaag op het station stond om weer naar huis te gaan heb ik gewoon 11 von dutch petten gezien Nu ben ik thuis en moet ik eigenlijk op zoek naar werk, maar ik heb geen zin
Oud 10-11-2004, 14:17
Nona Star
Nona Star is offline
- gister veel te laat gaan slapen, door die zielige huisvrouwtjes bij Oprah
- niet heel fris & fruitig opgestaan
- nog even geleerd voor tentamen Rapporteren & Observeren
- tentamen grandioos verknald
- in collegezaal gezeten en naar een enge man met watergolf-haar en oude-mensen-baard geluisterd
- douchen

straks:
- kroket uit de muur trekken
- trein naar Arnhem
- filosofie leren
Oud 10-11-2004, 14:46
Haligh
Haligh is offline
Hoogtepunt van de dag was die hitsige staigare met z'n BRMC shirtje aan
Oud 10-11-2004, 14:51
Verwijderd
heel lang in bed blijven liggen ipv naar economie want het was kutweer en ik wilde m'n droom terug en dat lukte, nog even in bed liggen lezen en toen sims 2 gespeeld op de computer van m'n huisgenoot, tof spelletje wel, je kan zelfs goffik sims maken.
en net was ik bezig met tekeningen voor ckv maken, heb er al 2,5 af dus nog maar 9,5 te gaan
nu ga ik een douche nemen en boodschappen doen en dan weer verder lezen en tekenen rahh
Oud 10-11-2004, 15:24
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Laïs schreef op 10-11-2004 @ 13:45 :
Gisteren had ik een etentje met de klas,ja-ha,mét klastitularis.
De helft kwam niet opdagen want ze hadden grote test van biologie. En we hadden de tafeltjes allemaal tesamen geschoven zodat we eruit zagen als een leuke bende.
En we kregen pizza en na de helft ervan op te gegeten hebben ,was ie al koud en de wijn was dan ook niet lekker meer maar eerst wel maar ik vond het wel stoer om nonchalant met dat bijna lege wijnglas te bengelen in mijn hand en een luisterende houding aan te nemen.
Uiteraard kletste ik ook nog de helft van mijn wijn eruit want het meisje naast me vroeg 'is dat een ziekte' ,maar ik weet wel niet meer wat voor een ziekte het nu weer gemoest moet zijn.
en op het einde gingen ze foto's trekken. :-|
en jij bent 16?
Oud 10-11-2004, 15:24
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Gewoon kut, een lens kwijt, moest vegen begon die concierge ook nog te zeiken...
Oud 10-11-2004, 16:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
moest vroeg op naar school na drie weken geen les te hebben gehad pas laat weer thuis, ff langs het winkelcentrum wat dingetjes halen.
en vanavond met jim naar bright eyes
Oud 10-11-2004, 16:26
Drez
Drez is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 10-11-2004 @ 13:43 :
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ik heb de hele dag nagedacht en gehuild enzo... het gaat niet meer hoor.
Oud 10-11-2004, 16:48
ZerO
ZerO is offline
Gisteren ging ik naar het opname van All you need is love met een paar mensen uit mijn projectgroep. We hadden ook nog vertraging want schijnbaar was iemand voor de trein gesprongen ofzo
Uiteindelijk de studio in, kon ik op een zachte bank zitten en de hele tijd klappen jaja en Do kwam nog zingen en wij moesten achter haar staan en wegzwijmelen
Zaterdag wordt het uitgezonden en ik ga kijken, of ik in beeld kom
Toen gingen we in Utrecht eten en vervolgens nog naar een kroeg. De mensen uit mijn projectgroepje zijn gemeen want ze hadden op de achterkant van mijn jas een sticker geplakt met I'll be back en dat had ik niet door, pas toen ik thuis kwam.
Ohja ik moest ook rennen voor de trein anders kon ik niet meer naar huis.

Vandaag was ik gaar, ik wilde niet mijn bed uitkomen maar moest wel naar Rotterdam en nu ben ik thuis. Het was erg erg interessant vandaag op school
Zometeen met een paar vrienden wat drinken want ik heb al weekend

Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 16:51.
Oud 10-11-2004, 17:12
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 10-11-2004 @ 16:24 :
Gewoon kut, een lens kwijt, moest vegen begon die concierge ook nog te zeiken...
als ik corvee had sneakte ik altijd weg of liet ik andere het werk doen
Oud 10-11-2004, 17:13
Verwijderd
mijn dag was vol van school,saai openbaar vervoer zonder noemenswaardige mensen om een conversatie mee te starten en ontzettende kou
en sinds ik me voor heb genomen om mn huiswerk bij te houden blijft het komen,echt er lijkt geen einde aan te komen
dus dadelijk ga ik maar weer eens beginnen met huiswerk maken maar nu luister ik naar vrolijke foute muziek die mij in een vrolijk humeeur poogt te helpen
ik heb alcohol nodig
Oud 10-11-2004, 17:18
Poppycock
Poppycock is offline
geweldige uitslaap dat waarbij ik met de trein naar school ging
En toen ik even nog met de bus daarna moest flirtte een hippe jongen met me
Op school was het fijn en toen moest ik daarna 3kwartier wachten met een vriendinnetje voor de bus en ging ik in school lekker mee zingen met mijn favo songs.

In de bus ging ik slapen alleen toen kwame er kleine snollies en ging er 1tje naast me zitten, weg slaapplek

En ik kwam mijn vroegere beste vriendinnetje tegen en ze is nog altijd zoo cute enzo, en op het station kwam ik nog een schattige jongen tegen die werkt bij het kroegje waar wij altijd warme chocomelk met slagroom drinken

Oja, en het is geregeld dat we vrijdag gaan blowen jammie heb ik zin in!
En zaterdag ga ik uit en in de discotheek is verschrikkelijk feestje, good oldies enzo gaan ze ook apres ski draaien
Maar we hebben dus nu al voorgenomen wat te nuttigen voordat we gaan zodat ik niet jank van de muziek
Oud 10-11-2004, 17:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 10-11-2004 @ 18:12 :
als ik corvee had sneakte ik altijd weg of liet ik andere het werk doen
helaas moet je dan ook een uur na school vegen
Oud 10-11-2004, 17:27
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 10-11-2004 @ 18:26 :
helaas moet je dan ook een uur na school vegen
brr.. dan had ik et makkelijker
Oud 10-11-2004, 17:38
Susanne
Susanne is offline
vandaag naar school geweest en een dag gehad op school
dingen geregeld voor het jubileumfeest en laatste vergadering gehad

vanmiddag kwam ik thuis en het blijkt dat er iets bij het huis aangebouwd wordt zal wel

nu ga ik zo weg want ik moet training overnemen omdat een vriend van mij niet kon
Oud 10-11-2004, 17:46
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
regen, trein gemist door late bus, last-minute stress op school voor het inleveren van de case (eindopdracht), Ken niet gezien, bijna bus gemist door late trein, grrrr..

maar smsje van Ken maakte weer veel goed
Oud 10-11-2004, 18:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-11-2004 @ 15:46 :
Hoogtepunt van de dag was die hitsige staigare met z'n BRMC shirtje aan
Oud 10-11-2004, 18:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Owja, ik heb vandaag euhm, deprimerende muziek geluisterd en gedeprimeerd door het huis gewandeld en bospaddestoelensoep gemaakt en gegeten. Enn nu ga ik mijn 23903290239e sigaret voor vandaag roken.
Oud 10-11-2004, 20:14
Lover Chickie
Lover Chickie is offline
Mijn dag was lang, had dus negen uur, moest om 7.30 (was nog donker) vertrekken, omdat ik un uur moet fietsen naar school, 17.00 uit en om 18.00 thuis
Oud 10-11-2004, 20:37
schimmel
schimmel is offline
ik ben vanmiddag naar de kraker geweest en daaamn, wat is dat chill net alsof ik meer bewegingsvrijheid heb ineens
maar eigenlijk was hij meer aan het masseren dan kraken
Oud 10-11-2004, 23:51
Verwijderd
vandaag weer lang en vlijtig gewerkt. naar huis ff zitten forummen. door om lootjes te trekken voor surprise zooi met vrienden ff bij den vinnie gehangen en nu thuis wat gamen en straks maffen
Oud 11-11-2004, 10:09
Jules
Jules is offline
Citaat:
dReZ schreef op 10-11-2004 @ 17:26 :
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ik heb de hele dag nagedacht en gehuild enzo... het gaat niet meer hoor.
Jawel het gaat nog wel (}) want dat moet en het komt goed (haha rijmt )

Gisteren heb ik een tentamen gemaakt, ik dacht wel redelijk goed maar had toch nog 8 fout. Dus ik weet niet of dat dan eigenlijk nog redelijk goed is. Ik denk het misschien toch wel want de vorige keer had ik er 8 goed maargoed mijn overall prestatie is niet goed genoeg dus ik heb mijn puntjes niet voor dat vak. Ach

Na het tentamen ben ik naar het USC gegaan om me met een vriendin in te schrijven voor Yoga en daarna gingen we met zijn 3en avondeten-boodschapjes doen en naar 2 videotheken om Sex and the City dvd's te lenen maar we hadden de benodigde papieren niet bij ons waardoor we gedwongen werden de hele avond naar Net5 te kijken halverwege kwam er nog een studiehomie met wijn en het was gezellig.

Kheb nog met een vriendinnie gebeld en afgesproken voor zaterdag en met mijn papa en mama en het gaat wel okee met mama ze weten alleen verder nog niets en ze moet sowieso 3 dagen in het ziekenhuis blijven om in potjes te plassen.

Vandaag ben ik erg verkouden en heb heel erge keelpijn maar ik ga zo een vriendinnetje ophalen van CS en dan gaan we naar mijn faculteit om testjes te doen en daar 10euro voor te verdienen en daarna gaan we sjoppen.

Morgen heb ik een jaar met vriend!! En dan gaan we naar Madurodam en uit eten <3
Oud 11-11-2004, 10:30
Drez
Drez is offline
Citaat:
Jules schreef op 11-11-2004 @ 11:09 :
Jawel het gaat nog wel (}) want dat moet en het komt goed (haha rijmt )

Morgen heb ik een jaar met vriend!! En dan gaan we naar Madurodam en uit eten <3
Feli!! (f)

En dankje...ik hoop het (:
Oud 11-11-2004, 12:05
Luna
Luna is offline
Ik ben eergister van de trap gevallen en nu loop ik mank want mn voet ging dubbel en nu is het helemaal dik en blauw en doet pijn
Gister heb ik besloten op wintersport te gaan , pas over 3 maanden dus dan kan ik hopelijk weer lopen.
En ik was naar lostprophets gister met alies en zusje en dat was leuk!
Oud 11-11-2004, 12:14
Verwijderd
kutdag

het begon met dat ik mn pinpas wilde laten deblokkeren, maar dat kan alleen met een geldig legitimatiebewijs en dat heb ik niet.
zelfde geldt voor geld opnemen van je rekening
dus toen moest ik een foto laten maken voor een nieuwe identiteitskaart (KUT!) en een nieuwe pas bij de gemeente, maar dat duurt dus nog een week voordat ik hem heb.
en tot overmaat van ramp kreeg ik

een oliebol met krentjes ipv zonder.
en ruzie met een oude vent op een bromfiets omdat ik niet opzij ging. (joehoe vent, ik moet hier naar links)

maar gelukkig ga ik vanavond mijn held ian voor de 2e keer deze week zien.
Oud 11-11-2004, 12:19
Verwijderd
net het keyboard weer eens van de zolder gehaald
wat akkoordjes gespeeld en beetje lame gepingeld
Oud 11-11-2004, 15:33
Verwijderd
Willen jullie allemaal even hier kijken en reageren?

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1008429

Oud 11-11-2004, 15:53
schimmel
schimmel is offline
vandaag heb ik een onvoldoende voor letterkunde terug gekregen. nu wil ik van school.
Oud 11-11-2004, 15:59
vixen
vixen is offline
Ik had een rotdag, veel te vroeg op, suffe school. wel een 8 voor oc en vandaag best leuke vakken gehad. Toen ict afgemaakt, eindelijk. Toen belde mn pappa dat ie naar mijn school wou om te zorgen dat k dr niet van af wordt geschopt als k mn bedrijfseconomie niet haal. Nouja, toe maar. En nu ben ik thuis en ga ik bij mn zus eten met mn mamma en dan uit. Owja, ik kreeg vandaag ook nog een smsje van een oude vriendin van me dat ik van dr vrienden af moest blijven en dat ik niet de slet uit moet hangen. Zo leeuuk.
Oud 11-11-2004, 16:03
Verwijderd
Ik en m'n 'dinnies gaan zometeen Sint Maarten lopen
Oud 11-11-2004, 16:22
Poppycock
Poppycock is offline
Ik moest vanochtend naar de tandarts en het was een vrouw en ze zei heel lief dat ik geen gaatjes heb maar dat ik wel moet gaan flossen, alleen daar heb ik een trauma aan want ik ging een keer flossen met me vingers [met me nagel tusse me tanden] toen ik klein was, en toen baf heel hard zo tege een andere tand en die viel er toen uit en toen bloeden als een rund dus daardoor vind ik flossen niet leuk

daarna besloot ik eerst maar even te relaxen in utreg voordat ik naar school ging en heb ik daar lekker gewinkeld zonder wat te kopen

toen weer naar school voor aerobics en de vrouw martelde de ons geestelijk, wat een biatch zeg
Maar nu ben ik eindelijk thuis en ik ga zo uit eten en daarna naar andré van duin en dan zit mn dagje er al weer op
Oud 11-11-2004, 16:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
hele dag op school gezeten en nu snel eten want ik moet zo werken
Oud 11-11-2004, 16:26
lookuptome
lookuptome is offline
ik heb geleerd voor het tentamen dat ik morgen heb en boodschappen gedaan en en verder nix
Oud 11-11-2004, 17:26
Lover Chickie
Lover Chickie is offline
Superr!! kheb meegedaan aan schooldebat en ben door, en kheb vrijdag un date met zo'n lekkere jongen
Oud 11-11-2004, 17:37
Verwijderd
vet lang uitgeslapen, supermoe, gistere lostprophets concert <3 veel foto's gemaakt, en ik stond naast de speaker dus mn gehoor is echt zwaar verneukt nu, hoor nog steeds een hoge piep
straks ff een boek kopen en vanavond naar de supperclub boot, ben uitgenodigd voor het feestje van ninthe,lange frans en baas b
Oud 11-11-2004, 17:39
Verwijderd
Best wel saaaaai. Was vandaga vrij en lang geslapen
en had nergens zin in. Dus een beetje mn kamer opgeruimd en zal straks eens kijken wat ik ga doen. Morgen ben ik lekker weer vrij en ga ik naar Antwerpen <3
Oud 11-11-2004, 17:54
Konstantine
Konstantine is offline
Gister was er een vriendinnetje bij mij logeren en dat was leuk en gezellig. We werden om kwart voor 7 wakker gebeld maar uit eindelijk hebben we toch nog tot 11 uur in bed gelegen. Toen heb ik haar naar het station gebracht maar ik was iets te laat terug waardoor ik een boos vriendje op de stoep had staan. Daarmee en met twee chicks ben ik naar de boekenbeurs gegaan waar ik veel te veel geld uit heb gegeven. Toennn kwam een dinnie bij mij eten en nu ga ik afwassen en douchen en dat soort gedoe, want vanavond gaan we stampuhh in café d'anvers.
Oud 11-11-2004, 18:55
Nona Star
Nona Star is offline
Vanavond kwam vriendje, dat was heel leuk totdat we ruzie kregen. Samen beledigt naar het station lopen want hij moest weer naar Arnhem alwaar hij uit zou gaan. Wachten op mn winkel-date maar die zegde af. Vriendje belde vanuit de trein aan wie ik het relaas vertelde waarop hij zei dat ik wel naar hem toe kon komen maar daar ben ik veel te koppig voor.
Dus toen heb ik maar booschapjes gedaan en nu zit ik beledigd te i-netten terwijl ik een bak Dame Blanche pudding eet

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 19:00.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten