![]() |
||
![]() |
Citaat:
De titel bachelor of arts, zegt dus helemaal niets over wat je gestudeert hebt. Het geeft enkel en alleen aan dat je een bepaald niveau studie gevolgd hebt. Bij jouw bijvoorbeeld: Bachelor of Business Administration Is geen van die 2 hierboven, en is daardoor niet internationaal erkend. Je moet begrijpen, de belangrijke titels zijn: "bachelor of arts" en "bachelor of schience". Bachelor alleen zegt helemaal niets. En bachelor, met iets anders erachter is geen in het buitenland erkende titel. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() http://www.google.nl/search?q=Bachel...Administration cool man ik kom duitse sites tegen He! wat zie ik daar california uh? niet internationaal erkent he.. nee VS ligt ook echt in Nederland ![]() en The noun "bachelor of science" has 1 sense in WordNet. 1. Bachelor of Science, BS, SB -- (a bachelor's degree in science) idd de richting van science dus geen engels geen frans nee de richting van science voor jullie fanatiekelingen http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor_of_Science =niveau undergraduate academic evenals elke andere bachelor opleiding. Master = graduate niveau misschien een tip om de titels te gebruiken zoals ze zijn en niet kwa scholen zoals ik dus eerder al zei. damn alles staat gewoon netjes in een lijstje he!! voor de mensen die misschien nu nog steeds denken dat voor de zelfde soort titels andere dingen gelden http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor%27s_degree kleine tip, gebruik een vertaal machine om te engels woorden te vertalen naar nederlands, misschien snap je dan wat de woorden zoals science betekenen ow @ nareman Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 00:32. |
![]() |
||
Citaat:
Dat je na een studie op de universiteit Bachelor of Arts of Bachelor of Science gaat heten is geen mening, maar een feit. En de persoon waar je het waarschijnlijk tegen hebt zei dat je na een studie Frans Bachelor of Arts bent, niet Bachelor of Science! En dat klopt helemaal. Kijk bijvoorbeeld eens hier en dan onder 'titel'.
||
Citaat:
Ik ben klaar als ik 21 ben. Niet dat ik daar zo op zit te wachten. Dus een studie erachter doe ik sowieso wel, wat weet ik niet. Maja scheit. Ik ken dus een meisje die heeft bewegingswetenschappen gedaan en daarna Fysiotherapie. Ze kon het verkort doen, daar was ze ook mee begonnen maar ze was er na een poosje al vanaf gestapt omdat ze de praktijk niet begreep waar ze wel van uitgingen. En ja ik geloof zeker dat Bij WO de theorie belangerijk is. Die mensen zitten vaak op kantoor en "vertellen" wat de hbo'er uit moet voeren. Maarja dat moet je ook leuk vinden voor de rest van je leven. Maar je kunt ook niet altijd meteen naar WO. Omdat je sommige vaardigheden/theorie niet bezit. Maar dat ligt bij elke opleiding anders. Als ik hierna mijn master zou willen halen. Moet ik naar amerika of 1 jaar nederland, 1 jaar zweden en 1 jaar denemarken. Heel vreemd.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehe blijf maar geloven dat titels niet naar de amerikaanse systeem zullen toegroeien ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, nu weten we waarom je zo'n derderangs titel probeert gelijk te stellen aan de echte titels. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat sommige mensen hier in correct Nederlands willen schrijven is hun zaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
en nare man die ook dikke onzin praat. Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
Waar ik het de heletijd dus over heb is bachelor opleiding op hbo die direct gevolgt kunnen worden door master opleidingen op uni, en niet 2 onafhankelijke opleidingen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat doet dat 'en niet 2 onafhankelijke opleidingen' er achter aan? Ik snap niet wat je daarmee bedoeld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is volgens mij niet mogelijk om direct aan een universitaire master te binnen met een hbo bachelor...in Leiden bij pedagogische wetenschappen iig zeker weten niet. Daar moet je gewoon in het eerste jaar beginnen of heel soms aan de verkorte universitaire bachelor en die verkorte opleiding willen ze stopzetten, zodat de universitaire masters alleen open staan met mensen met een Leids universitair bachelordiploma. Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 15:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De huidige constructie met een extra brugjaar komt mij redelijk voor, hoewel binnende VSNU natuurlijk nog altijd het idee leeft om de HBO-doorstromers helemaal te blokkeren, dus alleen nog maar de mogelijkheid open te houden om met een HBO-propaedeuse in te stromen in het eerste jaar van de universiteit en verder alle doorstromingsmogelijkheden te blokkeren. De tekst van de wet laat daar in elk geval ruimte voor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn alle HEAO-MER doorstromers die ik in het jaar had, gewoon aan het begin van de propaedeuse begonnen en hebben ze geen gebruik gemaakt van die mogelijkheid om later in te stromen, dat werd namelijk door de faculteit ook afgeraden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|