![]() |
||
Citaat:
Hebben ze dat weer veranderd. ![]()
|
![]() |
|
1. - Start Internet Explorer op en ga naar www.hotmail.com.
2. - Vul vervolgens jouw emailadres en wachtwoord in. 3. - Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". >Druk nu op Instellingen. > 4. - Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). 5. - Kies dan >"Mijn Profiel". 6. - Nu gaan we hier het een en ander in wijzigen. Land: Verenigde Staten >Staat: Florida >Postcode: 33332 (4X de 3!) 7. - Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden. 8. - Kies nu de knop "Taal" en stel hier in Engels . 9. -Nadat je het ingesteld heb op engels moet je het volgende dus doen: 10. - Je gaat naar deze link (selecteer en zet in adresbalk) http://memberservices.passport.net/ 11. - Je volgt daar de instructies "ik wil iets wijzigen" en klik op >".net account sluiten" > 12. - Geef dan je paswoord van je hotmail account! 13. - Druk dan op contact opnemen met hotmail 14. - Druk dan op close my account 15. - Sluit je explorer af 16. - Ga dan naar www.hotmail.com en geef je mail adres op en je >paswoord (dan zegt hij dat je >account terug is geactiveerd). 17. - Volg dan de instucties voor gratis account (let op: het lijkt of >je een geheel nieuwe mailbox >aanmaakt maar je activeert gewoon je eigen mailbox weer, 12. - Je hebt nu een mail ontvangen die zegt dat je inbox 25mb is! >Wacht max. 30 dagen >en je zult zien dat je mailbox 250mb is geworden! Dit moe je doen om je Hotmail account naat 250 mb te late doen is egt handig.. Hmm Gmail snap ik niej egt heb et juist.. maja eve kijke.. Hotmail vink opzich nu ook wel handig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet je account wel de-activeren en dan gelijk opnieuw inloggen. Al je mail blijft bewaart |
![]() |
|
![]() |
Om hotmail up te graden naar 250 mb; hier nog even een heel duidelijk faq-tje :
http://www.desertrabbits.com/Forum2/...ht=hotmail.com Suc6 ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|