![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik merk zelf ook dat als ik een scherm in loop al precies weet wat ik moet doen, en bij eindbazen ook meteen precies weet hoe ik ze moet verslaan (hoewel 't bij deze wel wat simpeltjes is) en dat komt omdat ik nogal wat zelda's heb gespeeld.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat hierboven dus al geschreven is, als je net zoals ik bijna alle zelda's uitgespeeld hebt is er weinig nieuws in elke Zelda. Dat is jammer, maar ook een beetje onze eigen schuld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat 't ook een van de redenen is dat zaken als kinstones en die 'collectables' erin zitten... omdat 't nog niet iets toevoegt voor de echt 'liefhebber' (alles halen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Et idee is nl vrijwel altijd hetzelfde....het wapen wat je krijgt in de dungeon is ook het item wat je nodig hebt om de baas te verslaan....de puzzels zijn vaak globaal hetzelfde.... Ik heb Minish Cap gedownload en ik moet zeggen dat de eerste dungeon vrij origineel was...et wapen was nieuw...dus daar kan je nieuwe dingen mee...ik speel nog ff verder en beslis dan wel of ik em ga kopen of niet....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar er zitten zoveel nieuwe elementen in dit spel, ik begrijp ook wel waarom er wat minder kerkers zijn... ik heb volgens mij nog nooit zoveel in de 'bovenwereld' moeten puzzelen om alles te halen (ook verplichtte zaken) en zelfs ik de items, mole gloves ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() t nadeel van die kinstones is dat je soms gewoon niet meer wie je hebt gehad en welke niet..dus je kan iedereen weer langs gaan..zelfs die minish onder de grond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(Ankle, Knuckle of David Jr) Zij zullen je vertellen hoeveel je er nog moet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat je ze vlak voor de maan kwam nog samen bracht!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar idd, dat tijd idee was harstikke cool. Het enige nadeel was dat je sommige events weer helemaal opnieuw moest doen als je ergens net iets te laat was ofzo (bijvoorbeeld dat met Kafei en Angi). Als je daar een event mist ben je drie dagen voor niets bezig geweest ![]() Maar ik hoop wel dat ze dat nog een keer doen in een nieuwe Zelda ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Moet je WW eens spelen, daar is hij gewoon ronduit irritant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen mijn probleem volgens hem is: Ik heb nog geen Zelda ogen maar die kan je volgens hem wel kweken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k vind het alleen maar jammer dat alle zelda's die ik nu ga spelen makkelijk zijn. Four swords in 7 uur uitgespeeld, daar gaat je 60 eurie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zitten er wel secundaire quests in de 1p mode van Four Swords?? Ik ben er geen tegengekomen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik dacht dat je het nog steeds over Minish cap had....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
michael saai. hall #844 Rationeel | 500 | 30-01-2010 10:14 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? Verwijderd | 500 | 25-06-2006 22:40 | |
Games |
gba sp games Verwijderd | 27 | 02-06-2005 19:28 | |
De Kantine |
mijn kuch-vrienden-kuch medeforummersboekje Jasmijn. | 62 | 07-03-2005 11:24 | |
Games |
Sony PSP vs. Nintendo DS MadEye | 189 | 16-02-2005 18:37 | |
Games |
beste verwachte game Daboman | 48 | 23-11-2004 18:55 |