Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 22-11-2004 @ 20:12 :
beetje domme vraag misschien, maar voor welk platform is deze Zelda?
GBA
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wijzerplaat schreef op 22-11-2004 @ 19:30 :
Ik zit vast tussen de derde en vierde dungeon.

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 08:34
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Laurens schreef op 19-11-2004 @ 09:04 :
Trouwens: enige nadeel van het spel. Het is TE MAKKELIJK. Beetje een Wind Waker kwaaltje. Bij de meeste kerkers ben je er in een klein uurtje doorheen. Bij OOA/OOS op de GBC zat je tenminste nog wel eens een dag vast in één kerker, en als er dan 8 zijn. Da's leuk
ik denk dat je 't verkeerd bekijkt, als iemand zelda koopt zonder een aantal andere zelda's al gespeeld te hebben is dit nog een knap lastig spelletje, helemaal om alles te krijgen.

Maar ik merk zelf ook dat als ik een scherm in loop al precies weet wat ik moet doen, en bij eindbazen ook meteen precies weet hoe ik ze moet verslaan (hoewel 't bij deze wel wat simpeltjes is) en dat komt omdat ik nogal wat zelda's heb gespeeld.
Oud 23-11-2004, 10:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Paperz schreef op 23-11-2004 @ 09:34 :
ik denk dat je 't verkeerd bekijkt, als iemand zelda koopt zonder een aantal andere zelda's al gespeeld te hebben is dit nog een knap lastig spelletje, helemaal om alles te krijgen.

Maar ik merk zelf ook dat als ik een scherm in loop al precies weet wat ik moet doen, en bij eindbazen ook meteen precies weet hoe ik ze moet verslaan (hoewel 't bij deze wel wat simpeltjes is) en dat komt omdat ik nogal wat zelda's heb gespeeld.
Wacht maar tot je bij de laatste bent. Die lijkt echt onkwetsbaar totdat je op internet kijkt wat zijn zwakke plek is. Ik bedoel nu dus Vaati incarnatie 3
Oud 23-11-2004, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 23-11-2004 @ 11:35 :
Wacht maar tot je bij de laatste bent. Die lijkt echt onkwetsbaar totdat je op internet kijkt wat zijn zwakke plek is. Ik bedoel nu dus Vaati incarnatie 3
Zelfs de derde eindbaas had ik binnen tien minuten door. Toegegeven, het is niet al te logisch wat je moet doen, maar toch...
Maar wat hierboven dus al geschreven is, als je net zoals ik bijna alle zelda's uitgespeeld hebt is er weinig nieuws in elke Zelda. Dat is jammer, maar ook een beetje onze eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:25
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Laurens schreef op 23-11-2004 @ 15:48 :
Zelfs de derde eindbaas had ik binnen tien minuten door. Toegegeven, het is niet al te logisch wat je moet doen, maar toch...
Maar wat hierboven dus al geschreven is, als je net zoals ik bijna alle zelda's uitgespeeld hebt is er weinig nieuws in elke Zelda. Dat is jammer, maar ook een beetje onze eigen schuld
True, maar zulke games moeten natuurlijk toegankelijk blijven voor al het publiek, en dus ook het jongere...
ik denk dat 't ook een van de redenen is dat zaken als kinstones en die 'collectables' erin zitten... omdat 't nog niet iets toevoegt voor de echt 'liefhebber' (alles halen! )
Oud 24-11-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 23-11-2004 @ 23:25 :
True, maar zulke games moeten natuurlijk toegankelijk blijven voor al het publiek, en dus ook het jongere...
ik denk dat 't ook een van de redenen is dat zaken als kinstones en die 'collectables' erin zitten... omdat 't nog niet iets toevoegt voor de echt 'liefhebber' (alles halen! )
Waar . Ik moet nog drie kinstones en dan heb ik ze allemaal. Ik denk dat ik er iig nog twee van Din krijg, maar ik kan dat derde huis niet meer bouwen omdat Gorman opeens weg is bij die katten .
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:34
D@mien
D@mien is offline
Citaat:

betekent dit dan niet dat de fans van de Zelda-series minder plezier beleven aan de games, omdat dezelfde elementen steeds terugkomen?
Et idee is nl vrijwel altijd hetzelfde....het wapen wat je krijgt in de dungeon is ook het item wat je nodig hebt om de baas te verslaan....de puzzels zijn vaak globaal hetzelfde....
Ik heb Minish Cap gedownload en ik moet zeggen dat de eerste dungeon vrij origineel was...et wapen was nieuw...dus daar kan je nieuwe dingen mee...ik speel nog ff verder en beslis dan wel of ik em ga kopen of niet....
Oud 24-11-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 24-11-2004 @ 12:34 :
betekent dit dan niet dat de fans van de Zelda-series minder plezier beleven aan de games, omdat dezelfde elementen steeds terugkomen?
Et idee is nl vrijwel altijd hetzelfde....het wapen wat je krijgt in de dungeon is ook het item wat je nodig hebt om de baas te verslaan....de puzzels zijn vaak globaal hetzelfde....
Ik heb Minish Cap gedownload en ik moet zeggen dat de eerste dungeon vrij origineel was...et wapen was nieuw...dus daar kan je nieuwe dingen mee...ik speel nog ff verder en beslis dan wel of ik em ga kopen of niet....
De eerste kerker was idd echt goed, met die draaiende ton . Wel is het erg jammer dat de kerkers zo snel uitgespeeld zijn, ik heb geen enkele kerker in langer dan 1 uur uitgespeeld. In oracle of ages/seasons heb ik dit niet, ook nu ik ze beide 2x heb uitgespeeld. Ook in de Zelda's op de N64 en GC heb ik dit niet, dus ik heb hoop voor de komende GC zelda. Het is dus wel mogelijk om kerkers moeilijker te maken. Lekker dwalen zonder dat je weet waar je heen moet, geweldig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:55
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
D@mien schreef op 24-11-2004 @ 12:34 :
Nou je kan zeggen wat je wiolt, maar ik heb zeker plezier beleefd aan dit spel en ik zal 'm over een tijdje weer spelen want ik heb de light-arrows gemist
Maar er zitten zoveel nieuwe elementen in dit spel, ik begrijp ook wel waarom er wat minder kerkers zijn... ik heb volgens mij nog nooit zoveel in de 'bovenwereld' moeten puzzelen om alles te halen (ook verplichtte zaken)
en zelfs ik de items, mole gloves
Oud 25-11-2004, 21:22
Verwijderd
Overworld rules, is misschien nog wel leuker dan de kerkers .

Wel jammer is het dat je bepaalde side quests niet meer kan doen als je een bepaald punt in het spel bent gepasseerd. Ik kan nu het derde huis niet meer bouwen omdat alle inwoners van Hyrule Town binnen zitten, en Gorman is helemaal nergens te bekennen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:29
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Laurens schreef op 25-11-2004 @ 22:22 :
Overworld rules, is misschien nog wel leuker dan de kerkers .

Wel jammer is het dat je bepaalde side quests niet meer kan doen als je een bepaald punt in het spel bent gepasseerd. Ik kan nu het derde huis niet meer bouwen omdat alle inwoners van Hyrule Town binnen zitten, en Gorman is helemaal nergens te bekennen.
ik had 't met dat spookje... dat ik op moest zuigen... 't lukte me niet... en als je in de wolken bent is 't weg
Oud 26-11-2004, 10:12
Verwijderd
Ja, da's jammer
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:29
Verwijderd
Ik vind dat er genoeg variatie is in de minish cap.
Heb hem overgens al wel uitgespeeld.

Ondanks de game vrij kort is, zitten er toch veel vernieuwende elementen in.
Vooral Ezlo (de muts) is leuk verzonnen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:01
Verwijderd
gedownload en op n goeie emulator gespeeld...als zelda fan een erg leuk spel en je bent er even mee zoet...ik moet iig nog lading kinstones fuseren met anderen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 17-11-2004 @ 13:56 :
Is inderdaad heel irritant, iedere keer denk je er te zijn, moet je nog verder. Ik heb er nu 5 en ga later wel op zoek naar nr 6. Eerste het 5de kasteel afmaken.
die moet ik ook nog ja

t nadeel van die kinstones is dat je soms gewoon niet meer wie je hebt gehad en welke niet..dus je kan iedereen weer langs gaan..zelfs die minish onder de grond
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 20:36
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 05-12-2004 @ 19:04 :
die moet ik ook nog ja

t nadeel van die kinstones is dat je soms gewoon niet meer wie je hebt gehad en welke niet..dus je kan iedereen weer langs gaan..zelfs die minish onder de grond
Nog erger: veel mensen kunnen vaker fuseren, dus je moet langs sommige mensen wel drie keer gaan. En sommige kinstones kun je pas fuseren als je een bepaald punt in het spel hebt bereikt, dus je loopt voor jan lul te zoeken af en toe
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 05-12-2004 @ 21:36 :
Nog erger: veel mensen kunnen vaker fuseren, dus je moet langs sommige mensen wel drie keer gaan. En sommige kinstones kun je pas fuseren als je een bepaald punt in het spel hebt bereikt, dus je loopt voor jan lul te zoeken af en toe
dat meen je niet
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 06-12-2004 @ 18:21 :
dat meen je niet
Jawel. Werd zelfs nog op een gegeven moment gezegd door iemand in het spel, weet niet meer welk personage het was. Dus ik ben pas goed begonnen met kinstones toen ik het spel al bijna uitgespeeld had, zodat ik niet voor jan lul liep te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 20:19
Verwijderd
Leuk spel, maar inderdaad makkelijk... vond de oracles dan geslaagder Ik heb hier geen één keer goed vast gezeten
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 22:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 05-12-2004 @ 21:36 :
Vaker fuseren is alleen bij de groene, en die kun je bij bijna iedereen fuseren. Loop gewoon iedereen langs en kijk naar de wolkjes.
Oud 10-01-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 09-01-2005 @ 23:57 :
Vaker fuseren is alleen bij de groene, en die kun je bij bijna iedereen fuseren.
Dan loop je toch alsnog soms voor jan lul te zoeken, omdat je heel hyrule doorloopt en met niemand kan fuseren, terwijl je na de volgende kerker opeens weer wel kan fuseren met bepaalde mensen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 22:45
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 10-01-2005 @ 10:13 :
Dan loop je toch alsnog soms voor jan lul te zoeken, omdat je heel hyrule doorloopt en met niemand kan fuseren, terwijl je na de volgende kerker opeens weer wel kan fuseren met bepaalde mensen.
Da's waar.
Oud 11-01-2005, 23:57
Verwijderd
tering, zijn er mensen die hier die kinstones geteld hebben? ik weet echt niet welke ik gehad heb en welke niet

verders wel een gaaf spel gelukkig niet zo moeilijk, want ik kom altijd vast te zitten, en daar kan ik niet tegen ik heb nou alle zelda's wel een keer of wat gespeeld maar nog nooit eentje uitgespeeld
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 07:58
Doodle!
Doodle! is offline
Heb deze nu op een emulator gespeeld. Hij was erg leuk, nog niet uitgespeeld though maar ik vind OoA en OoS tot nu nog de beste GB(A/C) spellen.
Oud 12-01-2005, 11:33
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 12-01-2005 @ 00:57 :
tering, zijn er mensen die hier die kinstones geteld hebben? ik weet echt niet welke ik gehad heb en welke niet

verders wel een gaaf spel gelukkig niet zo moeilijk, want ik kom altijd vast te zitten, en daar kan ik niet tegen ik heb nou alle zelda's wel een keer of wat gespeeld maar nog nooit eentje uitgespeeld
Praat met Tingle of een van zijn broers.
(Ankle, Knuckle of David Jr) Zij zullen je vertellen hoeveel je er nog moet.
Oud 12-01-2005, 15:13
Verwijderd
Ik hoop dat er in de volgende Zelda weer een soort systeem zit als het Bombers' Notebook in Majora's Mask, dat was best leuk uitgewerkt, zeker in combinatie met de tijd erbij .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 12-01-2005 @ 12:33 :
Praat met Tingle of een van zijn broers.
(Ankle, Knuckle of David Jr) Zij zullen je vertellen hoeveel je er nog moet.
ow tnx over het algemeen vind ik die tingle maar vervelend, dus negeer ik hem maar
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 18:53
foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Laurens schreef op 12-01-2005 @ 16:13 :
Ik hoop dat er in de volgende Zelda weer een soort systeem zit als het Bombers' Notebook in Majora's Mask, dat was best leuk uitgewerkt, zeker in combinatie met de tijd erbij .
oh dat liefdesverhaal
dat je ze vlak voor de maan kwam nog samen bracht!
Oud 13-01-2005, 21:55
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
foefighter schreef op 13-01-2005 @ 19:53 :
oh dat liefdesverhaal
dat je ze vlak voor de maan kwam nog samen bracht!
omg dat was leuheuk met dat rovershol, en dat masker wat Kaffei en *haar naam vergeten * hadden voor 't trouwen enzo...oowww wat was dat leuk
Oud 13-01-2005, 22:38
foefighter
foefighter is offline
ja maar ook een hoop ellende als er iets mislukte en je weer die tijd goed moest krijgen steeds
Oud 13-01-2005, 23:10
Doodle!
Doodle! is offline
Toch vond ik LoZ: MM érg leuk, juist doordat je met de tijd zat enzo
Oud 14-01-2005, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Doodle! schreef op 13-01-2005 @ 22:55 :
omg dat was leuheuk met dat rovershol, en dat masker wat Kaffei en *haar naam vergeten * hadden voor 't trouwen enzo...oowww wat was dat leuk
Angi .

Maar idd, dat tijd idee was harstikke cool. Het enige nadeel was dat je sommige events weer helemaal opnieuw moest doen als je ergens net iets te laat was ofzo (bijvoorbeeld dat met Kafei en Angi). Als je daar een event mist ben je drie dagen voor niets bezig geweest .

Maar ik hoop wel dat ze dat nog een keer doen in een nieuwe Zelda
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 10:18
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 13-01-2005 @ 22:55 :
Anju
Oud 14-01-2005, 10:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 13-01-2005 @ 19:13 :
ow tnx over het algemeen vind ik die tingle maar vervelend, dus negeer ik hem maar
likewise, maar in dit spel valt hij nog wel mee.

Moet je WW eens spelen, daar is hij gewoon ronduit irritant.
Oud 14-01-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-01-2005 @ 11:19 :
likewise, maar in dit spel valt hij nog wel mee.

Moet je WW eens spelen, daar is hij gewoon ronduit irritant.
daar komt mijn tinglefobie ook vandaan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
suicidal eendje schreef op 14-01-2005 @ 16:13 :
daar komt mijn tinglefobie ook vandaan
Tingle is best cool
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:04
computer
computer is offline
Citaat:

Je heb helemaal gelijk. Ik speelde sowieso bijna nooit spelletjes. Ik zat altijd bij vriendne er maar een beetje bij terwijl hun druk bezig waren haha. TOen nam een vriend van me dit is voor me mee en ik vond/vind het geweldig.

Alleen mijn probleem volgens hem is: Ik heb nog geen Zelda ogen maar die kan je volgens hem wel kweken
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
computer schreef op 19-01-2005 @ 22:04 :
Je heb helemaal gelijk. Ik speelde sowieso bijna nooit spelletjes. Ik zat altijd bij vriendne er maar een beetje bij terwijl hun druk bezig waren haha. TOen nam een vriend van me dit is voor me mee en ik vond/vind het geweldig.

Alleen mijn probleem volgens hem is: Ik heb nog geen Zelda ogen maar die kan je volgens hem wel kweken
Zelda ogen

'k vind het alleen maar jammer dat alle zelda's die ik nu ga spelen makkelijk zijn. Four swords in 7 uur uitgespeeld, daar gaat je 60 eurie
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 21-01-2005 @ 17:12 :
Zelda ogen

'k vind het alleen maar jammer dat alle zelda's die ik nu ga spelen makkelijk zijn. Four swords in 7 uur uitgespeeld, daar gaat je 60 eurie
Voordeel is dat de replay value bij Zelda games altijd heel hoog is. En heb je ook alle secundaire quests?
Oud 24-01-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-01-2005 @ 13:59 :
Voordeel is dat de replay value bij Zelda games altijd heel hoog is. En heb je ook alle secundaire quests?
Zelda blijft idd leuk, ook al speel je hetzelfde spel vier keer.
En zitten er wel secundaire quests in de 1p mode van Four Swords?? Ik ben er geen tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:25
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 24-01-2005 @ 16:17 :
Zelda blijft idd leuk, ook al speel je hetzelfde spel vier keer.
En zitten er wel secundaire quests in de 1p mode van Four Swords?? Ik ben er geen tegengekomen.
Four swords heb ik niet, bij gebrek aan vrienden met een GBA.
Ik dacht dat je het nog steeds over Minish cap had....
Oud 25-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-01-2005 @ 14:25 :
Four swords heb ik niet, bij gebrek aan vrienden met een GBA.
Hier hetzelfde probleem, maar heb 'm toch maar gekocht voor de 1p mode. En het is me niet tegengevallen. Zelfs in je eentje is het de moeite waard.

Citaat:
Ik dacht dat je het nog steeds over Minish cap had....
Nee . En die speel je in 7 uur ook zeker niet uit...gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:45
Verwijderd
Weet iemand trouwens:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 27-01-2005 @ 22:45 :
Weet iemand trouwens:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:08
Mindfields
Mindfields is offline
Ik dacht dat Tingle zei dat ik er nog 79 moest, maar dit lijkt me ongelofelijk veel, aangezien ik bijvoorbeeld al iedereen in het dorp gehad heb.
Het scheelt overigens wel als je andere Zelda's al gespeeld hebt, dan weet je hoe je bepaalde dingen moet aanpakken (bijv. waar de pijlen en bommen nuttig voor zijn enzo).
Ben nu bij de derde kerker trouwens, met die gekke skeletjes. Iemand nog tips voor sidequests die je op dit moment kan doen?
Oud 30-01-2005, 19:06
Verwijderd
Sidequests hebben vooral te maken met Kinstones, dus daar kun je wel wat tijd in steken. En als je er nog een kleine 80 moet kun je nog wel even vooruit
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Laurens schreef op 30-01-2005 @ 20:06 :
Sidequests hebben vooral te maken met Kinstones, dus daar kun je wel wat tijd in steken. En als je er nog een kleine 80 moet kun je nog wel even vooruit
Maar waar haal ik die in godsnaam vandaan? Ik heb enorm veel Kinstones en met heel veel mensen 'gefused', heel Hyrule Town sowieso?
Oud 30-01-2005, 19:48
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-01-2005 @ 20:07 :
Maar waar haal ik die in godsnaam vandaan? Ik heb enorm veel Kinstones en met heel veel mensen 'gefused', heel Hyrule Town sowieso?
Alle mensen proberen, ook iedereen buiten de stad. En vergeet de Minish niet.
Oud 30-01-2005, 19:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 30-01-2005 @ 20:48 :
Alle mensen proberen, ook iedereen buiten de stad. En vergeet de Minish niet.
Nouja zoveel zijn het er niet. Die gekke landwerkers en je opa. En de meeste Minish doen het geloof ik niet. Vreemd, heel vreemd.
Reageren

Regels voor berichten