Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 23:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-11-2004 @ 20:04 :
Dan nog... Basles?
heb ik gehad, 3 jaar ofzo, toen gingen ze wel langer mee maar ...weetje, je woont in nijmegen, kom de 18e naar loonies en ik denk dat je mn snaren wel begrijpt

edit: van december
Oud 14-11-2004, 23:24
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-11-2004 @ 00:07 :
nouja met mn 200 watts randall is nix mis, met mn brug ook niet aangezien de snaren altijd op een andere plaats knappen en op deze snaren had ik nauwelijks geslapt en dan ook nog alleen maar op n wel goeie manier. maar ik geloof dat ik gewoon erg ethousiast speel, en dan in het bijzonder met plectrum. nouja, 1 voordeel: nieuwe snaren klinken <3
ik snap echt niet hoe je het doet het is mij ooit 1x gelukt om een snaar te laten knappen ....en dat kwam omdat ik gewoon op een bas speelde die een zeeeeeer verrotte brug heeft
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:10
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-11-2004 @ 00:09 :
heb ik gehad, 3 jaar ofzo, toen gingen ze wel langer mee maar ...weetje, je woont in nijmegen, kom de 18e naar loonies en ik denk dat je mn snaren wel begrijpt

Hmmm, 18 december heb ik net afgesproken om te gaan werken. Maar aangezien ik voor een band werk en tijdens het optreden soms wel eens de auto mag lenen om me elders te vermaken, kan ik het misschien wel voor elkaar krijgen. Laat even horen hoelaat, dan kan ik misschien wat regelen...
Oud 15-11-2004, 12:17
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 00:24 :
ik snap echt niet hoe je het doet het is mij ooit 1x gelukt om een snaar te laten knappen ....en dat kwam omdat ik gewoon op een bas speelde die een zeeeeeer verrotte brug heeft
met mijn musicman + ampeg is niks mis, maar toch mol ik ook regelmatig wat snaren, meestal tijdens shows..... laatst nog een spiksplinternieuwe ernieball E getrashed..... 110....

klote zooi....
Oud 15-11-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 15-11-2004 @ 00:09 :

Welke band speel je?
Als i khet niet vergeet kom ik wie weet wel ff kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:25
Rhinus
Rhinus is offline
Ik heb nog nooit snaren gesloopt, blaren gehad en last van mijn handen. Ik denk dat ik teveel speel als een mietje ofzo .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:00
Notorious P.I.S
Citaat:
Rhinus schreef op 15-11-2004 @ 14:25 :
Ik heb nog nooit snaren gesloopt, blaren gehad en last van mijn handen. Ik denk dat ik teveel speel als een mietje ofzo .
als ik wat shows achter elkaar speel, zitten mijn handen ook onder de blaren....
Oud 15-11-2004, 22:09
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 15-11-2004 @ 13:17 :
met mijn musicman + ampeg is niks mis, maar toch mol ik ook regelmatig wat snaren, meestal tijdens shows..... laatst nog een spiksplinternieuwe ernieball E getrashed..... 110....

klote zooi....
dat vind ik dan wel erg knap maar goed, ik zorg wel altijd om genoeg headroom te hebben...ik speel ook heel licht, dat helpt ook wel
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:31
Notorious P.I.S
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 23:09 :
dat vind ik dan wel erg knap maar goed, ik zorg wel altijd om genoeg headroom te hebben...ik speel ook heel licht, dat helpt ook wel
aan het vermogen kan het niet liggen, ampeg b4r met een hlf1532 eronder.... en als ik zat ben, ben ik ook vrij ongecontroleerd....
Oud 15-11-2004, 22:37
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 15-11-2004 @ 23:31 :
aan het vermogen kan het niet liggen, ampeg b4r met een hlf1532 eronder.... en als ik zat ben, ben ik ook vrij ongecontroleerd....
haha, ja..ok, dat zal wel goed komen idd maar goed, als je fanatiek aan het spelen bent, speel je automatisch al agressiever natuurlijk. Ik ben nooit zo fanatiek geloof ik
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:40
Notorious P.I.S
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 23:37 :
haha, ja..ok, dat zal wel goed komen idd maar goed, als je fanatiek aan het spelen bent, speel je automatisch al agressiever natuurlijk. Ik ben nooit zo fanatiek geloof ik
hehehe, is vaak wel kenmerkend voor bassisten... maarja, als ik aan het spelen ben, ga ik loos... kan er niks aan doen, ik heb constant het gevoel dat rocco sifredi backstage is en als ik niet 3 keer per liedje heb gesprongen, hij me in mijn reet gaat boren ofzo.

na de show ben ik ook total loss, dan voel ik me zo beroerd, soms moet ik kotsen.
Oud 15-11-2004, 22:47
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 15-11-2004 @ 23:40 :
hehehe, is vaak wel kenmerkend voor bassisten... maarja, als ik aan het spelen ben, ga ik loos... kan er niks aan doen, ik heb constant het gevoel dat rocco sifredi backstage is en als ik niet 3 keer per liedje heb gesprongen, hij me in mijn reet gaat boren ofzo.

na de show ben ik ook total loss, dan voel ik me zo beroerd, soms moet ik kotsen.
ja, kan het me wel voorstellen...maar dat heb ik dus nooit...ik sta altijd achteraan..beetje relaxen met onze drummer (mijn neefje en goeie vriend)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:50
Notorious P.I.S
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 23:47 :
ja, kan het me wel voorstellen...maar dat heb ik dus nooit...ik sta altijd achteraan..beetje relaxen met onze drummer (mijn neefje en goeie vriend)
wat voor muziek speel je dan?
Oud 15-11-2004, 22:52
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 15-11-2004 @ 23:50 :
wat voor muziek speel je dan?
Ska/punk/reggae....meestal een mix daarvan, sommige oude nummers zijn gewoon raggen maar zelfs dan sta ik wat dromerig voor me uit te staren

het is een beetje het reel big fish-idee...kweenie of je die wel es gezien hebt, maar die bassist staat ook altijd in een hoekje ergens achteraan
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:54
Notorious P.I.S
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 23:52 :
Ska/punk/reggae....meestal een mix daarvan, sommige oude nummers zijn gewoon raggen maar zelfs dan sta ik wat dromerig voor me uit te staren

het is een beetje het reel big fish-idee...kweenie of je die wel es gezien hebt, maar die bassist staat ook altijd in een hoekje ergens achteraan
ik heb ze geloof ik wel es live gezien, goede band, maar niet mijn ding ofzo.... is niet snel genoeg, en het beukt niet hard genoeg
Oud 15-11-2004, 22:57
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 15-11-2004 @ 23:54 :
ik heb ze geloof ik wel es live gezien, goede band, maar niet mijn ding ofzo.... is niet snel genoeg, en het beukt niet hard genoeg
hehe, dat kan ik me voorstellen nja, ik vind die bassist gewoon goed...hij kan best leuk slappen en het ook leuk toepassen..speelt ook een musicman (stingray 5)..wat voor 1 heb jij dan? SUB?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 10:32
Notorious P.I.S
Citaat:
Rieno schreef op 15-11-2004 @ 23:57 :
hehe, dat kan ik me voorstellen nja, ik vind die bassist gewoon goed...hij kan best leuk slappen en het ook leuk toepassen..speelt ook een musicman (stingray 5)..wat voor 1 heb jij dan? SUB?
jepz een SUB, echt een heerlijke bass. ik zal deze ook nooit wegdoen, zelfs al koop ik een echte stingray. wat voor bass speel jij?
Oud 16-11-2004, 14:04
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Notorious P.I.S schreef op 16-11-2004 @ 11:32 :
jepz een SUB, echt een heerlijke bass. ik zal deze ook nooit wegdoen, zelfs al koop ik een echte stingray. wat voor bass speel jij?
een Fender 'Stu Hamm' Urge signature uit '89 rechtstreeks uit de customshop toen ie nog maar net open was. Die gaat dus ook nooit meer weg.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 14:32
Rhinus
Rhinus is offline
Hebben jullie teveel geld ofzo?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 14:51
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 16-11-2004 @ 15:32 :
ik heb iig mazzel gehad dat ik m 'goedkoop' kon krijgen en ik geld had van mn stageperiode
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 23:27
Notorious P.I.S
Citaat:
Rhinus schreef op 16-11-2004 @ 15:32 :
nee, een behoefte aan fatsoenlijk spul en goed geluid, ik spaar wat langer, en ik werk vast.

ik wil ook niet na een paar jaar met 3e rangs kutzooi opgescheept zitten.
Oud 16-11-2004, 23:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Glow schreef op 15-11-2004 @ 13:30 :
Welke band speel je?
Als i khet niet vergeet kom ik wie weet wel ff kijken.
vraag roxy maar ...ik geloof dat zij evt ook nog wel overweegt om te komen, mocht ze tijd hebben en dr ov niet vergeten
Oud 17-11-2004, 00:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-11-2004 @ 13:10 :
Hmmm, 18 december heb ik net afgesproken om te gaan werken. Maar aangezien ik voor een band werk en tijdens het optreden soms wel eens de auto mag lenen om me elders te vermaken, kan ik het misschien wel voor elkaar krijgen. Laat even horen hoelaat, dan kan ik misschien wat regelen...
uuuh...ik geloof dat t half elf begint maar ons kennende zullen ze ons wel niet als 1e laten spelen
Oud 20-11-2004, 11:57
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Rieno schreef op 13-11-2004 @ 22:24 :
eindresultaat graag posten
De fretjes zijn eruit . Nu nog de gaatjes opvullen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2004, 17:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 17-11-2004 @ 01:00 :
uuuh...ik geloof dat t half elf begint maar ons kennende zullen ze ons wel niet als 1e laten spelen
Hmmm jah volgens ons speelrooster moeten wij half 1 wel weer op doornenburg zijn, wie weet komen we nog even luisteren. Als ik de auto daar kwijt kan (is die parkeerplaats daar achter helemaal vol op zaterdagavond?)...
Oud 21-11-2004, 22:37
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-11-2004 @ 18:32 :
Hmmm jah volgens ons speelrooster moeten wij half 1 wel weer op doornenburg zijn, wie weet komen we nog even luisteren. Als ik de auto daar kwijt kan (is die parkeerplaats daar achter helemaal vol op zaterdagavond?)...
geloof t niet
Reageren

Regels voor berichten