Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 18:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 19:33 :
Sorry maar het is gewoon de realiteit. Je zult ook nog wel eens in een dergelijke situatie gebracht worden. Of nja, dat hoop ik voor je.
Ik hoop van niet. Ik heb niet zo de behoefte m'n vriendin te bedonderen met een zwak excuus.
En geef je nog even antwoord op m'n edit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2004, 18:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:35 :
Nee, maar ze impliceert het wel.
Je bent pissig, logisch, maar dat impliceert ze helemaal niet. Als een jongen het zonder het te relativeren uitmaakt, dan is dat kut voor je, maar dan was het misschien sowieso niet de meest down-to-earth persoon die je je maar kon wensen.

Ik zie sommige mensen echt letterlijk ziek van jaloezie worden om de meest stomme dingen. Ik snap dat niet. Het is maar een zoen, jezus.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 19:37 :
Je bent pissig, logisch
Waarom zou ik pissig zijn?

En ja, voor sómmige mensen betekent een zoen wél wat. Dat kun je ook respecteren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:36 :
En geef je nog even antwoord op m'n edit?
Niet gezien, sorry.

Dat zeg ik niet, maar zoenen is geen seks, bij lange na niet. Zoenen is een inleiding, voor het eerste keer seks met iemand is geweldig, en dat is een erg sterk 'argument' (in de zin van persoonlijke drijfveren).

Dat je niet mag vreemdgaan is louter rationeel, niet vreemdgaan is geen primaire levensbehoefte. Vooral alcohol maakt het dat je een stuk ontvankelijker bent voor 'uitnodigingen' dan wanneer je compleet nuchter bent.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:38 :
En ja, voor sómmige mensen betekent een zoen wél wat. Dat kun je ook respecteren.
Het betekent ook wel wat, maar niet ZO veel. Voor jou is kennelijk een zoen wel het summum, maar relatief tot seks stelt het IMHO niks voor. Ik vind het erger als ze ook daadwerkelijk echt verliefd op iemand is.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 19:42 :
Het betekent ook wel wat, maar niet ZO veel. Voor jou is kennelijk een zoen wel het summum, maar relatief tot seks stelt het IMHO niks voor. Ik vind het erger als ze ook daadwerkelijk echt verliefd op iemand is.
Dat laatste ben ik ook helemaal met je eens. Maar dat seks meer voorstelt volgens jou, hoeft toch niet te betekenen dat een zoen 'dus' helemaal niets voorstelt? Het één sluit het ander toch niet uit?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:44 :
Dat laatste ben ik ook helemaal met je eens. Maar dat seks meer voorstelt volgens jou, hoeft toch niet te betekenen dat een zoen 'dus' helemaal niets voorstelt? Het één sluit het ander toch niet uit?
Ik herhaal mezelf niet graag, maar het stelt relatief tot seks *weinig* voor. Als m'n vriendin spijt heeft, en het me eerlijk verteld, vind ik het geen issue als het bij die keer blijft.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 19:46 :
Ik herhaal mezelf niet graag, maar het stelt relatief tot seks *weinig* voor. Als m'n vriendin spijt heeft, en het me eerlijk verteld, vind ik het geen issue als het bij die keer blijft.
Goed, dat kan. Maar je kon je blijkbaar aan het begin van dit topic niet inleven in mensen die het wél een issue vinden en daar ging het me om.

Waarom zou ik trouwens pissig zijn, zoals je eerder in deze topic schreef?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:48 :
Goed, dat kan. Maar je kon je blijkbaar aan het begin van dit topic niet inleven in mensen die het wél een issue vinden en daar ging het me om.
Ik kan me best voorstellen dat iemand het reden genoeg vind het uit te maken, ik vond alleen de toon van de reacties nergens op slaan, behoorlijk hypochriet ook.

Wat betreft dat pissig: laat maar, sloeg nergens op.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 19:49 :
Ik kan me best voorstellen dat iemand het reden genoeg vind het uit te maken, ik vond alleen de toon van de reacties nergens op slaan, behoorlijk hypochriet ook.
Ik volgde je, tot het woordje 'hypocriet' viel. Waarom vind je die forummers dan 'hypocriet'?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:21
barbiebitch
barbiebitch is offline
nouja, als hij het uitmaakt snap ik het wel. Ik heb er zelf eens bij nagedacht wat ik zou doen en ik denk dat ik het niet uit zou maken.

ik vind ook dat sex iets totaal anders is dan een kus. en al helemaal als het een kus is waar je tog nix bij voelt zoals in mijn geval. Maar ik had al besloten om het hem te vertellen. ik wou eigenlijk gewoon ff weten of dat de goede beslissing is.

Nu dan mijn volgende probleem:
Hoe moet ik het vertellen???
als hij bij mij is, zodat hij zelf kan kiezen om naar huis te gaan of als ik bij hem ben?
en kan ik het beter gelijk doen of tot het einde van de avond wachten?
help me!!
Oud 14-11-2004, 19:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 14-11-2004 @ 20:21 :
nouja, als hij het uitmaakt snap ik het wel. Ik heb er zelf eens bij nagedacht wat ik zou doen en ik denk dat ik het niet uit zou maken.

ik vind ook dat sex iets totaal anders is dan een kus. en al helemaal als het een kus is waar je tog nix bij voelt zoals in mijn geval. Maar ik had al besloten om het hem te vertellen. ik wou eigenlijk gewoon ff weten of dat de goede beslissing is.

Nu dan mijn volgende probleem:
Hoe moet ik het vertellen???
als hij bij mij is, zodat hij zelf kan kiezen om naar huis te gaan of als ik bij hem ben?
en kan ik het beter gelijk doen of tot het einde van de avond wachten?
help me!!
Meteen doen.

Waar je afspreekt, moet je zelf weten. Waarschijnlijk wordt het toch wel wat het beste uitkomt.. op zich valt er ook wel iets voor buiten te zeggen. Maar doe het dan ergens waar je rustig kan praten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 19:34
barbiebitch
barbiebitch is offline
nou ik ben vanaaf niet uitgenodigd door hem, ze gaan met zn allen bij een vriend zitten. dat weet ik omdat mijn beste vriendin met de beste vriend van mijn vriend heeft (snap je het nog?!) en zij werd gesmst toen ze nog bij mij zat... doet ie de laaste 2 weken wel vaker..hij nodigde me nie eens uit toen ie weekend al1 thuis was. jah of ik bleef slaen maar voordat we uitgingen was ik niet welkom. en je raad het missgien al: mn vriendin wel. terwijl zij juist aleen sexrelatie hadden en ik wat serieuzer.
maja, ik leg me er wel bij neer. ga er vooral nu niet over zeiken want ik wil hem een beetje te vriend houden ;-)

waarschijnlijk is de eerste mogelijkheid om hem te zien dinsdagavond en dan zijn we altijd bij hem thuis.. buiten is dus geen optie. wel goed id btw!!

word wel ongemakkelijk als ik hem voor die tijd op msn spreek, kan m natuurlijk altijd nog blocken tog?
Oud 14-11-2004, 19:36
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 14-11-2004 @ 20:34 :
nou ik ben vanaaf niet uitgenodigd door hem, ze gaan met zn allen bij een vriend zitten. dat weet ik omdat mijn beste vriendin met de beste vriend van mijn vriend heeft (snap je het nog?!) en zij werd gesmst toen ze nog bij mij zat... doet ie de laaste 2 weken wel vaker..hij nodigde me nie eens uit toen ie weekend al1 thuis was. jah of ik bleef slaen maar voordat we uitgingen was ik niet welkom. en je raad het missgien al: mn vriendin wel. terwijl zij juist aleen sexrelatie hadden en ik wat serieuzer.
maja, ik leg me er wel bij neer. ga er vooral nu niet over zeiken want ik wil hem een beetje te vriend houden ;-)

waarschijnlijk is de eerste mogelijkheid om hem te zien dinsdagavond en dan zijn we altijd bij hem thuis.. buiten is dus geen optie. wel goed id btw!!

word wel ongemakkelijk als ik hem voor die tijd op msn spreek, kan m natuurlijk altijd nog blocken tog?
ja dat kan je altijd nog doen
Oud 15-11-2004, 12:47
WolterB
WolterB is offline
Vertellen en zorgen dat je nooit mee dronken wordt
Oud 15-11-2004, 12:49
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
gewoon vertellen. je kan het beter meteen zeggen dan dat de ander er weken of maanden later zelf achter komt. ik heb het 1x gedaan, alleen gezoend hoor, maar ik heb het de volgende dag wel meteen verteld. dan kan je er samen aan werken.
Oud 15-11-2004, 13:25
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou het eerlijk vertellen!!
Oud 15-11-2004, 14:22
Verwijderd
wat een overdreven racties weer iedereen die uitgaat en dan te veel drinkt kan zoiets overkomen als het niets betekende en je kunt die ander niet eens meer herinneren en je hebt er daarnaast heel veel spijt van dan vind ik een KUS vrij onschuldig...

als je het zo kunt brengen, dan kun je zoiets eerlijk vertellen.. en als je vriend je om zoiets dumpt dan is hij stom

overigens, vind ik het wel vrij naief van je om je naar huis te laten brengen door een vreemde jongen, neem in het vervolg een taxi ofzo...

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-11-2004 @ 15:22 :
en als je vriend je om zoiets dumpt dan is hij stom
Kijk, Chimera, dat bedoel ik dus; echt een heel idiote opmerking!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 15:53 :
Jemig, zeik niet zo, de reacties van de moraalridders waren een stuk botter.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 15:59 :
Jemig, zeik niet zo, de reacties van de moraalridders waren een stuk botter.
Ik geef alleen mijn mening, hou je rustig.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:08
Verwijderd
barbiebitch:
Als je weer eens in zo'n situatie komt, zoek dan iemand op die je kent, zodat diegene je naar huis kan brengen. Het is niet zo'n goed idee om je door de eerste jongen die je buiten tegenkomt naar huis te laten brengen. Deze wou alleen zoenen, misschien kom je de volgende keer iemand tegen die veel meer wil. Dus let daar op, ookal ben je dronken.. blijf bij mensen die je kent.

Als je denkt dat je vriendje erachter zou kunnen komen, dan kun je het beter zelf vertellen. Het is zo vervelend om er naderhand achter te komen dat iemand tegen je gelogen heeft, of al die tijd al iets achterhield.. Je kunt het beter gewoon zeggen en erbij vertellen dat je nooit meer zonder hem naar huis wilt fietsen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-11-2004 @ 15:53 :
en waarom is dat een idiote opmerking? ik vind jou een grotere dwaas: jij kunt je mening niet eens onderbouwen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-11-2004 @ 19:50 :
Ik volgde je, tot het woordje 'hypocriet' viel. Waarom vind je die forummers dan 'hypocriet'?
die forummers zijn hypocriet, omdat meer mensen (ook al willen ze het niet en verwachten ze het zelf niet) ooit in zo'n situatie terecht komen dat ze in een dronken bui met een ander zoenen...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 15:38
Maguire
Maguire is offline
Zeker niet vertellen

Schiet je niks mee op alleen een grote bak ellende.
Oud 15-11-2004, 15:57
waves
waves is offline
Citaat:
Melanie Wilkes schreef op 14-11-2004 @ 19:04 :
[B]Ik zou het toch vertellen... ook al kwets je hem daar heel erg mee, het verzwijgen zou ik nog veel erger vinden.
En het haalt ook een schuldgevoel van jou af, dat is geen goede reden, maar voor jou misschien fijner...[B]

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:21
ilse
ilse is offline
vertellen!! nu heb je nog de kans dat hij het je vergeeft, als hij het later hoort dan nooit meer.

als zou ik het je nu ook niet vergeven

(hoelang hebben jullie met mekaar??)
Oud 15-11-2004, 16:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Jessicaa_b schreef op 14-11-2004 @ 17:07 :
eerlijk duurt het langst
in dit geval denk ik niet

maar toch: vertellen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:00
barbiebitch
barbiebitch is offline
we hebben 5 maanden met elkaar. eigenlijk als 6 maanden maar de eerste maand was het niet 'officieel' .

jah ik ben wel vaker met vreemde jongens meegefietst, maar toen was het gewoon gezellig en verder nix.. en dit was dus stom en ik zal het ook nooit meer doen .
(nouja, nooit kan ik niet zeggen want dat weet je maar nooit maar ik ben het cker niet van plan!!!)

en nouja, ik vin het niet stom als hij me hiervoor dumpt. leuk is anders maar ik begrijp hem wel. tis zon sgatje, ik denk echt dat ik hem hiermee zo erg kwets. Hij hecht meer waarde aan zon kus dan mij denk ik...
Oud 15-11-2004, 19:06
Verwijderd
Vertellen. En ik zou me voorbereiden op een single-bestaan vanaf nu. Ik zou het in ieder geval niet accepteren van mijn vriend, hoeveel drank er ook zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Maguire schreef op 15-11-2004 @ 16:38 :
Zeker niet vertellen

Schiet je niks mee op alleen een grote bak ellende.
Dat is wel een typische mannenreactie zeg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:13
Sitroentje
Sitroentje is offline
ik zou het hem ook vertellen... in het ergste geval maakt hij het uit, niet leuk natuurlijk
ik weet zelf niet wat ik zou doen moest mijn vriend me dit vertellen. Een kus is natuurlijk iets anders dan seks, en dan nog terwijl je het niet eens besefte. Maar hiermee wil ik niet zeggen dat ik het goedkeur! Zou vooral boos en gekwetst zijn, denkik, maar ik zou het hem wel vergeven...
of ben ik nu naief?
Oud 15-11-2004, 19:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-11-2004 @ 20:09 :
Dat is wel een typische mannenreactie zeg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 20:13 :
Mjah, ik had daar toevallig een discussie over vanmiddag in de klas. En alle jongens vonden dat ze het niet moesten vertellen. Daarom vond ik dat.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 19:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-11-2004 @ 20:24 :
Mjah, ik had daar toevallig een discussie over vanmiddag in de klas. En alle jongens vonden dat ze het niet moesten vertellen. Daarom vond ik dat.
Ik dacht toch echt dat jij (en daarmee ook je klasgenoten) ouder was dan 14.. maar misschien heb ik me vergist.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 20:32 :
Ik dacht toch echt dat jij (en daarmee ook je klasgenoten) ouder was dan 14.. maar misschien heb ik me vergist.
Edit: ach, stik.

Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 20:25.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:23
shibby almighty
shibby almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-11-2004 @ 17:25 :
Ik zou het vertellen en hem vragen het niet uit te maken onder de voorwaarde dat jij nooit meer drank aanraakt, want daar kun je duidelijk niet goed tegen.
dat jij nooit meer drank aanraakt
das wel beetje heel naief
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:28
barbiebitch
barbiebitch is offline
nooit meer drank aanraken..denk niet dat ik dat zal doen. en ik weet ook dat mn vriend dat niet van me zal verlangen..als ie dan nog me vriend is.

kep m vanmiddag ff gesmst dat ik hem wil zien omdat ik m wat moet vertellen. zijn reactie: je bent toch niet zwanger he?!
en toen ik dat ontkende zei hij dat ie er ff van schrok.

hopen dat ie in vergelijking tot dat het mee vind vallen en misschien daardoor vergevingsgezind is..
Oud 15-11-2004, 20:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-11-2004 @ 21:20 :
Edit: ach, stik.
Uhm. Ik bedoelde het niet beledigend naar jou toe hoor.. Daarom zou ik er zo expliciet "en daarmee dus ook je klasgenoten" bij. Ik vind dat het bijzonder kinderachtig klinkt als alle jongens uit een klas gaan zeggen "och, 't is toch alleen maar gedoe dus gewoon mondje dicht".
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:31
barbiebitch
barbiebitch is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 15-11-2004 @ 20:13 :
ik zou het hem ook vertellen... in het ergste geval maakt hij het uit, niet leuk natuurlijk
ik weet zelf niet wat ik zou doen moest mijn vriend me dit vertellen. Een kus is natuurlijk iets anders dan seks, en dan nog terwijl je het niet eens besefte. Maar hiermee wil ik niet zeggen dat ik het goedkeur! Zou vooral boos en gekwetst zijn, denkik, maar ik zou het hem wel vergeven...
of ben ik nu naief?
nee dat vind ik niet..misschien omdat ik het niet echt objectief bekijk maar ik weet nu hoe het is en denk dat ik het mijn vriend wel zou vergeven als dit in de toekomst andersom zou gebeuren.

zou een beetje hypocriet van me zijn als ik nou wil dat mn vriend me dit vergeeft en het later zelf niet zou doen tog?

naief is het verkeerde woord, het is meer begrip ervoor hebben?! ik kan het juiste woord niet vinden.
Oud 15-11-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 15-11-2004 @ 21:31 :
Uhm. Ik bedoelde het niet beledigend naar jou toe hoor.. Daarom zou ik er zo expliciet "en daarmee dus ook je klasgenoten" bij. Ik vind dat het bijzonder kinderachtig klinkt als alle jongens uit een klas gaan zeggen "och, 't is toch alleen maar gedoe dus gewoon mondje dicht".

Goed, maar dan moet je niet neerzetten '' jij (en je klasgenoten) '' want daarmee bedoel je dat eerder naar mij toe dan naar hen.
De jongens in mijn klas zijn dan ook gewoon erg kinderachtig en houden er wel andere rare meningen op na.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:06
mara18
mara18 is offline
Ik zou het hem ook zeker vertellen.Of ik het mijn vriend zou vergeven in dergelijke situatie weet ik niet, daarover kan je pas oordelen als je het zelf hebt meegemaakt imo.

Trouwens, op zich is een zoen niet erg, maar in een relatie is trouw toch één van de weinige dingen die je maar moet inleveren voor al hetgeen je in de plaats krijgt? Daar zou het mij eerder omgaan dan jaloezie.

Aan de verleidingen kunnen weerstaan is voor mij toch wel het grootste teken van liefde... dit even terzijde
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:58
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
mara18 schreef op 15-11-2004 @ 22:06 :
Trouwens, op zich is een zoen niet erg, maar in een relatie is trouw toch één van de weinige dingen die je maar moet inleveren voor al hetgeen je in de plaats krijgt? Daar zou het mij eerder omgaan dan jaloezie.

Aan de verleidingen kunnen weerstaan is voor mij toch wel het grootste teken van liefde... dit even terzijde
grotendeels mee eens...
Oud 15-11-2004, 22:21
Bruut
Bruut is offline
vertellen is het beste ja..

maargoed dan wordt je gedumpt

the choice is yours
Oud 15-11-2004, 23:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-11-2004 @ 16:23 :
en waarom is dat een idiote opmerking? ik vind jou een grotere dwaas: jij kunt je mening niet eens onderbouwen
Nee, jíj had sterke argumenten.

Maar ik vind het gewoon heel raar: zíj gaat in de fout, en als die vriend het daarom uit zou maken, is híj de sukkel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 23:42
annetjuh
annetjuh is offline
vertel het hem.
drank is geen excuus
en je vriendje is gevlogen.
dan ben je vrijgezellig en dan mag je rotzooien wat je wilt!!!!
Oud 16-11-2004, 15:16
barbiebitch
barbiebitch is offline
Ik ga het hem ook vertellen!! Ik kan het niet voor hem achterhouden, zou niet alleen voor hem lullig zijn maar ik zou me er ook niet beter op voelen dus.

maar wie zegt dat ie me dumpt? hij kan ook mijn eerlijkheid waarderen, tog?? naja, dat merk ik vanavond wel.

en ik wil helemaal niet met iedereen kunnen rotzooien, daar ben ik totaal het type niet voor. ik vin dit juist fijn, een lieve vriend aan wie ik alles kan vertellen en dat ik weet dat hij van me houdt. of hield in dat geval...
Oud 16-11-2004, 16:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 16-11-2004 @ 16:16 :

maar wie zegt dat ie me dumpt? hij kan ook mijn eerlijkheid waarderen, tog?? naja, dat merk ik vanavond wel.

Niet teveel hopen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:14
Tom Poes
Tom Poes is offline
Als je tegen schuldgevoelens kan dan zou ik het niet vertellen. Als de zoen -zoals je zei- niets te betekenen heeft zou ik het niet erg vinden geloof ik, maar je weet niet hoe hij reageren gaat.

Ik zou voor wat niet weet wat niet deert gaan.
Oud 16-11-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-11-2004 @ 00:37 :
Nee, jíj had sterke argumenten.

Maar ik vind het gewoon heel raar: zíj gaat in de fout, en als die vriend het daarom uit zou maken, is híj de sukkel.
omdat het maar een zoentje was en ze was dronken (en dan kan zoiets gebeuren, het is gewoon naďef om te beweren dat jou zoiets nooit zal overkomen) ze is niet met die jongen naar bed geweest dus haar vriend die kan het haar heus wel vergeven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten