Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2004, 19:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
mannen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 21:58
WeR
WeR is offline
Ik zie het punt niet.

Je vriend wil een keer op zaterdagavond uitgaan en dat mag niet eens?
Op veel plaatsen is het op zaterdag veel drukker/gezelliger dan op vrijdag, dus het is logisch dat hij dan op zaterdag wil gaan.
Moet hij zijn vrienden dan maar op vrijdag zien terwijl dat voor hen veel minder leuk is?

Regel gewoon dat je af en toe met elkaar meegaat. de ene week gaat hij met jouw vriendinnen mee, de andere week jij met zijn vrienden. (Zonder je vriendin uit willen gaan is niet zo vreemd.
Je praat dan over andere dingen)

Dan kun je nog altijd bij elkaar blijven slapen, en heb je de hele zondag nog om bij elkaar te zijn.

(ik zie mijn vriendin ook alleen in het weekend, en dan is het ook geen probleem als 1 van ons wat tijd met vrienden wil besteden. Je moet buiten je school nou eenmaal tijd hebben om je vrienden te zien, dat moet je accepteren)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 17-11-2004 @ 17:00 :
Ik denk dat het in een relatie minstens even erg is om je weekend te claimen als dat het is om je vriend(in) te claimen, vandaar dus dat ik ook vind dat hij hier absoluut geen gelijk in heeft. (en ik zeg ook niet dat zij hem maar alles moet verbieden, maar ik denk dat je als vriend(in) toch zeker wel wat van je vriend(in) mag vragen/ verwachten.)

Mee eens.

Citaat:
Daar het hier klinkt alsof hij dit zo heeft meegedeeld als in: ik wil uit, dus jij zoekt het maar uit, vind ik dat zeer onredelijk en zwart/wit. Bovenal nogal wonderlijk, dat hij haar nog minder wil gaan zien, terwijl ze pas een maand hebben en elkaar 'slechts' 2 dagen zien. Als je dan al bang bent dat je geen sociaal leven meer hebt, dan heb je gewoon bindingsangst.
Voor veel mensen is een groot deel van hun sociaal leven het weekend. Als dan net die 2 dagen "ingenomen" worden, dan is dat best ingrijpend op je sociale leven en heeft dat niks met bindingsangst te maken.

Citaat:
Natuurlijk moet je je eigen leven blijven leiden, maar kan dat niet als je elkaar vaak ziet dan? Ik denk dat ik juist meer mijn eigen leven ben gaan leiden, doordat ik op een aantal momenten voor mijn vriendin kies ('durf te kiezen') ipv. een avondje zuipen of uitgaan met vrienden.
Ik bepleit dan ook niet dat zij zijn weekend moet gaan claimen, maar dat ik (noem me ouderwets oid.) vind dat hij best rekening met haar mag houden.
Hij is toch gek op haar, vind haar leuk, wilde een relatie?? En als hij dat dan toch niet blijkt aan te kunnen/ te willen, waarom heeft hij die relatie dan nog??
JA, hij moet ook rekening met haar houden, en als het goed is, zal dat ook niet al teveel moeite moeten kosten (hence, je vindt elkaar niet voor niks leuk). Maar je eigen leven leiden kan wel zo zijn dat je soms een weekend met je vrienden wil doorbrengen ipv elk weekend met je vriendin omgaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 07:40
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik zou ook best wel een keer uit willen gaan, maar ik zie het gewoon niet zitten om mijn vriendin dan maar alleen thuis te laten, want ze wil zelf niet mee (veels te moe voor), dus het is dan kiezen hé wat je wilt. Ze zegt dat ik zelf mag weten wat ik doe, maar ik vind het ook gewoon niks om je meisje dan maar alleen te laten.
Oud 18-11-2004, 08:50
RanC
RanC is offline
Haha, wat een hilarisch gezeik om niets.
Hoezo "ik ben jaloers op mijn vriend"-bullshit.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:17
meisje833
meisje833 is offline
nu weet ik waarom hij zoveel bij vrienden wou zijn

hij heeft het gister uitgemaakt

ik voel me zo elendig en klote ik voelde dit gewoon het kon niet anders, ander had ie wel bij willen zijn,
hij vond dat we niet bij elkaar pasten. kheb genoeg steun van mensen maar kan alleen maar janken janken janken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 12:49
mrsjones
mrsjones is offline
aah heel veel sterkte Maar je hebt toch niks aan hem. Zoiets verdien je toch niet. Hij is je het niet waard.
Oud 18-11-2004, 14:54
RanC
RanC is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 18-11-2004 @ 12:17 :
nu weet ik waarom hij zoveel bij vrienden wou zijn

hij heeft het gister uitgemaakt

ik voel me zo elendig en klote ik voelde dit gewoon het kon niet anders, ander had ie wel bij willen zijn,
Sorry hoor, maar wat een bullshit is dit.

Citaat:
meisje833 schreef op 18-11-2004 @ 12:17 :

hij vond dat we niet bij elkaar pasten. kheb genoeg steun van mensen maar kan alleen maar janken janken janken
Ik kan het best snappen dat hij zoiets denkt, als jij druk op hem uitoefent dat jij het eigenlijk niet leuk vind dat hij met z'n vrienden omgaat.

Shit happens.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 19:31
Mindfields
Mindfields is offline
@RanC: nee, jij vat het denk ik verkeerd op. Het feit dat hij meer bij zijn vrienden wilde zijn, gaf aan dat hij haar niet meer leuk vond. Dat is de reden.
Oud 19-11-2004, 22:45
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Konijn schreef op 17-11-2004 @ 20:04 :
En natuurlijk gaan zijn vrienden altijd op dinsdagavond uit, omdat het dan zo lekker rustig is in de kroeg, en kan hij ze dan dus zien.
Pff.. ik snap dat heel goed, ik kan mijn vriend alleen in t weekend zien, maar mn vrienden ook. Tja, logisch dat je dan ook met je vrienden weg wil toch? Dat betekend echt niet gelijk dat je geen tijd in je relatie wil steken..
Eeeeeh, ik bedoel niet alleen voor uitgaan, maar voor gewoon je eigen dingen doen! Waarom ik het trouwens niet echt normaal vindt van die jongen, is niet alleen het feit dat 'ie meer met zn vrienden wil zijn. maar ook de situatie eromheen, dat ie eigenlijk geen relatie wilde etc. Mijn intuitie zegt dat er iets niet klopt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 22:47
Experiment
Experiment is offline
Oh ik geloof dat ik gelijk had
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten