Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 17:31
Verwijderd
ik heb me vandaag geergerd aan vrijwel alles en iedereen en nu barst ik vd koppijn/huiswerk
Advertentie
Oud 22-11-2004, 17:37
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Tentamen gemaakt en tevergeefs door de stad gefietst op zoek naar een baantje. Boodschappen gedaan bij de Turk en naar huis gegaan. Zo koken en een beetje studeren. Vanavond maar eens vroeg naar bed...
Oud 22-11-2004, 17:39
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Jules schreef op 22-11-2004 @ 18:09 :
Hihi beginnen jullie nu ook met Sociale Psychologie ofzo?
zit je op de VU?
Oud 22-11-2004, 18:21
dark princess
dark princess is offline
ik ben vandaag weer naar school geweest, de trein had vertraging ... ik ging om kwart over 8 van huis en was om kwart voor 11 op school ... toen een half uurtje les en daarna gewoon ander half uur niks doen, had ik mooi wat langer kunnen slapen. En was pas om half zeven weer thuis... verder heb ik dus niet veel gedaan, alleen even wat gegeten en nu kan ik even mijn frustraties kwijt op internet .
Oud 22-11-2004, 19:32
Verwijderd
Oud 22-11-2004, 19:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^

Ik ben vandaag om 1 uur uit m'n bed gekropen en kreeg meteen te horen dat ik op m'n nichtje moest passen terwijl m'n oom m'n zus ging wegbrengen. Dus ik heb Jungle Book gekeken en bammetjes gesmeerd en troep opgeruimd...
en ik heb m'n nichtje vieze woorden geleerd en toen heb ik mini-negerzoenen gegeten.
Oud 22-11-2004, 20:42
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2004 @ 18:04 :
Thanks
@ Snuitemans, Grandmommy & Code Name Egg

pff ik voel me nu wel wat meer jarig
en ben een beetje aangeschoten en ik heb echt belachelijk veel taart gegeten en nu moet ik aan een project werken alleen ik weet niet of dat wel verantwoord is
Prrrroficiat!

Ik heb vandaag 3 uur op het districtshuis gezeten omdat ik me nog steeds officieel in moest schrijven, maar na 3 uur was ik nog steeds niet aan de buurt en toen had ik er genoeg van, dan blijf ik maar illegaal, pff. Daarna wat college's gevolgd en ook een paar niet, met dinnie geroddeld en cadeautjes van haar gekregen , naar laatste college gegaan waar een joch continu heel hard om mijn niet grappige grapjes lachte . Thuis gegeten, weekend besproken met buurchick, filosofie gestudeerd en nu vind ik het mooi geweest en ga ik naar der onderbuurjongensss.

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 20:45.
Oud 22-11-2004, 21:05
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2004 @ 18:04 :
Thanks
@ Snuitemans, Grandmommy & Code Name Egg

pff ik voel me nu wel wat meer jarig
en ben een beetje aangeschoten en ik heb echt belachelijk veel taart gegeten en nu moet ik aan een project werken alleen ik weet niet of dat wel verantwoord is
hoi heel erg gefeliciteerd en erg veel martini toegewenst

Ik ben vandaag naar school geweest om een wiskunde SE te maken, en op de terugweg ben ik langs het kerkhof gegaan en daar heb ik een uur of zo rondgelopen.. toen was ik rond 12 uur thuis en ging ik met mijn vader rummikubben tegen mijn broer en zus, mijn pa en ik waren the A-team lekker droge humor maar weer.. Daarna heb ik een beetje geleerd voor morgen, hoef ik maar 1 toets te maken > relaxt
Verder zit ik nu de geilste hummers te bekijken <3 als ik ooit het geld heb...
Oud 22-11-2004, 21:09
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Susanne schreef op 22-11-2004 @ 22:05 :

Ik ben vandaag naar school geweest om een wiskunde SE te maken, en op de terugweg ben ik langs het kerkhof gegaan en daar heb ik een uur of zo rondgelopen.. toen was ik rond 12 uur thuis en ging ik met mijn vader rummikubben tegen mijn broer en zus, mijn pa en ik waren the A-team lekker droge humor maar weer.. Daarna heb ik een beetje geleerd voor morgen, hoef ik maar 1 toets te maken > relaxt
Verder zit ik nu de geilste hummers te bekijken <3 als ik ooit het geld heb...
uit welk liedje komt jou sig. ook alweer?
Oud 22-11-2004, 21:13
Aine
Aine is offline
College volgen en winkelen met een vriendin. Sinterklaaskadootjes kopen en kleding kijken.
Oud 22-11-2004, 21:16
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 22-11-2004 @ 22:09 :
uit welk liedje komt jou sig. ook alweer?
Veldhuis en Kemper - Bijzonder
Oud 22-11-2004, 21:37
grandmommy
grandmommy is offline
iehhhh ik ben net half vergast en ik ging bijna dood
Oud 22-11-2004, 22:18
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Susanne schreef op 22-11-2004 @ 22:05 :

dankje !

ohja verder heb ik niks nuttigs gedaan, al helemaal niks voor school had geen zin straks nog wat wijn en Satc kijken
Oud 22-11-2004, 22:52
Verwijderd
y0

vandaag lang ende productief gewerkt. naar huis gereden en onderweg even mijn shag opgehaald bij den papoea. thuis gekomen en wat geinternet. joint gedraaid en ff een rondje wezen lopen om knetter terug te komen en alvast mijn ontbijt en lunch voor morgen te maken zodat ik langer kan blijven maffen. och wat ben ik toch vlijtig nu op mn bank gaan liggen en pirates of the caribean kijken en verwachten dat ik morgen ook op mn bank wakker wordt

@ZerO: gefelicilepraad
Oud 23-11-2004, 09:15
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
y0 niks.
Oud 23-11-2004, 10:07
grandmommy
grandmommy is offline
ja ik ben dus nog steeds ziek y'allllll
Oud 23-11-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-11-2004 @ 11:07 :
ja ik ben dus nog steeds ziek y'allllll
Ach oma, ik weet hoe je je voelt. Same here.
Oud 23-11-2004, 10:43
Verwijderd
Gisteren was in naar Interpol. Vandaag stond ik onder de douche en toen moest ik overgeven. Toen ben ik mijn bed maar weer ingekropen.
Oud 23-11-2004, 10:55
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 23-11-2004 @ 11:17 :
Ach oma, ik weet hoe je je voelt. Same here.
mmm beterschap mijnsterretje, ziek zijn is niet leuk, en al helemaal niet als je eigenlijk naar school moet van je mommy en je een schuldgevoel hebt omdat je niet naar d'r luisterde. maarja ziek is ziek.
Oud 23-11-2004, 10:55
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Rogue schreef op 23-11-2004 @ 11:43 :
Gisteren was in naar Interpol. Vandaag stond ik onder de douche en toen moest ik overgeven. Toen ben ik mijn bed maar weer ingekropen.

he jekkie, alweer een zieke beterschap!
Oud 23-11-2004, 11:02
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben net een uurtje naar grammatica college geweest maar ik vond het stom dus ik ben in de pauze gegaan. Nu ben ik in een filosofische bui, luister ik spinvis, rook ik kretek, drink ik sinaasappelsap en lees ik poezie want ik heb dadelijk weer college van de prof waar ik verliefd op ben.
Oud 23-11-2004, 11:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
school.
Oud 23-11-2004, 12:33
vixen
vixen is offline
Ik werd wakkergebeld om half 10, toen heb ik daarna nog echt extreem wazig gedroomd, toen ging ik boodschappen doen bij de aldi en ging ik praten met twee leuke brrritse jongens. Krakers, maar iieeh. En toen ging ik weer naar huis en straks dus Sijtje uitlaten en dan naar school want mn pappa en ik hebben een gesprek met mn studiecoordinator (bluh). Dan ga ik lekkah pannekoeken eten bij een vriend en dan de hele avond tv kijken. En morgen weer studiefinanciering, eindelijk.
Oud 23-11-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 23-11-2004 @ 13:33 :
En morgen weer studiefinanciering, eindelijk.
werd weer eens tijd, deze maand leek wel heel lang te duren. Ik kan mn foto;s niet ophalen en niet eens op de uithof komen want ik heb nog steeds geen OV
Oud 23-11-2004, 12:37
vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 23-11-2004 @ 13:36 :
werd weer eens tijd, deze maand leek wel heel lang te duren. Ik kan mn foto;s niet ophalen en niet eens op de uithof komen want ik heb nog steeds geen OV
Ik heb nog 2,- op mn rekening...voor noodgevallen
Oud 23-11-2004, 12:55
little_devotion
little_devotion is offline
Tot nu toe heb ik alleen nog maar op school gezeten en de komende 3 uur zal ik nog steeds op school zijn. Bleh. Vanavond lekker net5 kijken
Oud 23-11-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 23-11-2004 @ 13:37 :
Ik heb nog 2,- op mn rekening...voor noodgevallen
nood
Oud 23-11-2004, 13:21
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Vanmorgen werkgroepen gehad, daarna wat boodschappies gedaan, bijna zwarte tosti gegeten en nu wat aan het leren. Vanavond het vriendinnetjes uit eten en naar Bridget Jones ..
Oud 23-11-2004, 13:55
morango
morango is offline
vanmorgen college gevolgd, wat wel interessant was maar wat heeel langdradig was.
daarna even de stad in geweest met een vriendin, om een cadeautje voor een andere vriendin te kopen.
toen naar de fysiotherapeut geweest, en nu zit ik thuis te werkstukken. maar ik heb geen zin meer, dus ga maar even thee drinken met mn zus.
Oud 23-11-2004, 13:56
Verwijderd
gisteravond belde vriend ineens of ik langs wilde komen dus dat deed ik, een andere vriend was er ook en die twee vinden elkaar heel interessant dus heb ik maar gewoon een boek zitten lezen tot ie wegging, toen gingen we heel laat slapen en ook nog uitgebreid seksen dus vanochtend is de wekker 2 uur lang elke zoveel minuten afgegaan tot we besloten maar gewoon te blijven liggen. toen heb ik kaas-ui broodjes met filet americain gehaald omdat die zo goddelijk lekker zijn en hebben we ontbeten en gelachen en elkaar gefeliciteerd met het feit dat we het vandaag precies 2 jaar met elkaar uithouden.
Oud 23-11-2004, 14:21
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik was op school

en nu ben ik bij de kapper. ik mag bijna mn verf laten uitspoelen.
Oud 23-11-2004, 14:23
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
nou ik heb vandaag de leukste dag van leven gehad en die ga ik met jullie allemaal delen

het ging ze

ik kocht sigaretten, en toen ben ik op een bankje er 1 gaan oproken!!!!

toen kwam een vriendin langs en we gingen samen bridget jones diary kijken dat was ehct stoer

En morgen ga ik paardrijden

goh echt CB, jezus wat interssant, we zten echt te popelen om jou dagverslag

:roloooooooooogenen kwadraaaaaaat:
Oud 23-11-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-11-2004 @ 15:23 :
nou ik heb vandaag de leukste dag van leven gehad en die ga ik met jullie allemaal delen

het ging ze

ik kocht sigaretten, en toen ben ik op een bankje er 1 gaan oproken!!!!

toen kwam een vriendin langs en we gingen samen bridget jones diary kijken dat was ehct stoer

En morgen ga ik paardrijden

goh echt CB, jezus wat interssant, we zten echt te popelen om jou dagverslag

:roloooooooooogenen kwadraaaaaaat:
IK BEN OP JE
Oud 23-11-2004, 14:25
CharismaticBass
JA IK OOK OP JOUW

ben je nu mn pixellesbischechatmaat
Oud 23-11-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-11-2004 @ 15:25 :
JA IK OOK OP JOUW

ben je nu mn pixellesbischechatmaat
geil geil

ik heb de hele dag in bed gelegen en nu luister ik prodigy en denk daarbij aan CB mn schatjeeee xx
Oud 23-11-2004, 14:32
CharismaticBass
rrrrr tijgertje
Oud 23-11-2004, 14:47
grandmommy
grandmommy is offline
er zit bij ons een jong katertje in de tuin en ik heb hem toenet geaaid en hij is heel lief en hij wilde mee naar binnen maar dat durfd ik niet want misschien krijgt ie dan ruzie met onze jeweetwelkater en mijn ouders... maar het is slechts een kwestie van tijd voordat ie bij ons ingeburgerd is. nou en nu ben ik een naam aan het verzinnen en hebben jullie nog ideetjes hihi?
Oud 23-11-2004, 14:48
CharismaticBass
Napoleon
Oud 23-11-2004, 14:48
Verwijderd
Funky Chicken
Oud 23-11-2004, 14:52
grandmommy
grandmommy is offline
hihi napoleon we hadden ooit een kat die heette Sturkenboom, want zo heette de werkgever van mijn opa waar ie het altijd over had ( hij werkte bij nutricia hihihihihihi)

oh funky chicken is ook leuk oooofff spinpoes of theo hihii of herman of manuel. of herman-manuel.
Oud 23-11-2004, 14:54
Verwijderd
noem hem sinterklaas of pepernoot of kapoentje ofzo, seizoensgebonden namen
Oud 23-11-2004, 15:12
grandmommy
grandmommy is offline
oh ja en dan in het voorjaar heet ie ' morgendauw'
Oud 23-11-2004, 15:16
Verwijderd
yo,ik ging vandaag naar school en daar heb ik in de schoolkroeg wijn gedronken en daarna college gevolgd en daarna weer terug naar huis gegaan
en vnavond ga ik trainen en dat was het wel weer..
Oud 23-11-2004, 15:31
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 23-11-2004 @ 16:16 :
yo,ik ging vandaag naar school en daar heb ik in de schoolkroeg wijn gedronken en daarna college gevolgd en daarna weer terug naar huis gegaan
en vnavond ga ik trainen en dat was het wel weer..

heb jij een kroeg op school jaapjanus? oooh dat wil ik ook, bij ons verkopen ze alleen cola en melk en chocomel
Oud 23-11-2004, 15:36
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 23-11-2004 @ 15:48 :
Napoleon
mijn overleden hamster heette zo
Oud 23-11-2004, 15:40
Verwijderd
omfg ik heb net de meest nare versier(?)truc ooit meegemaakt. Ik zat in de trein naar urtecht een smsje te sturen en opeens krijg ik via bluetooth (die ik kennelijk noog aan had staan) een foto toegestuurd van een jongen. Daarna kreeg ik en foto van een piemel die ik niet kon wegdrukken omdat ik bezig was met een smsje.Toen keek ik op en om me heen en bleek het de jongen te zijn die schuin tegenover me zat en hij heeft me vervolgens nog meer proberen te sturen en heeft me door heel HC gevolgd. Bij hema ben ik m uiteindelijk kwijt geraakt
Oud 23-11-2004, 15:47
Drez
Drez is offline
^ omg

Ik ben naar college geweest waar alleen maar eerstejaars zaten verder dus dat was erg saai, daarna weer naar mn kamertje gegaan en boeken als ´interpreting the moving image´ gelezen want donderdag een presentatie. en geforumd en tv gekeken. ojaaa.
Oud 23-11-2004, 15:57
Nona Star
Nona Star is offline
Vanmorgen heb ik eerst heel hard gevloekt in de badkamer omdat de douche maar niet warm wilde worden, kon ik me fijn weer aankleden en de ketel (ofzoiets) resetten. Ontbijtje, make up en mn spulletjes gepakt en naar school alwaar ik met wat klasgenootjes een projectje had met aspirant-boeren van de Christelijke Agrarische Hogeschool. Naar huis gelopen met klas/huigenootje die me beschuldigde van flirten met een boertje. Forummen, tv kijken en straks Chicken Tonight maken met buurjongetje <3

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 16:00.
Oud 23-11-2004, 16:58
Verwijderd
ik heb heel kut geslapen en werd ondertussen nog eens 2 keer wakker toen naar mn werk en lekker veel verkocht nu thuis en straks lekker weer eens met mn ouders en mn broer eten daarna bij dork langs waarschijnlijk en heeeel vroeg naar bed denk ik maar want ik ben vet moe
Oud 23-11-2004, 17:08
ZerO
ZerO is offline
Vandaag had ik maar een uur les dus had geen zin om te gaan , voelde me ook niet al te fit toen ik wakker werd beetje hoofdpijn na teveel wijn gedronken te hebben dus heb ik thuis achter de computer wat dingen voor school geregeld, spelletjes gespeeld, tonijn uit blik gegeten op mijn kamer en nu stinkt het naar vis beeh dus heb mijn raam maar open gedaan. Ema's herhaling gekeken want verder was er niks op tv en straks SATC en het is bijna afgelopen en daarom ben ik verdrietig

Regels voor berichten