Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 11:02
Verwijderd
ik niks dan slapen

en zo ga ik naar mijn werk
Advertentie
Oud 22-11-2004, 11:17
Verwijderd
Slapen, douchen, ontbijten en ik ga zo ook werken.
Oud 22-11-2004, 11:26
vixen
vixen is offline
Opgestaan, de honden uitgelaten, naar Utrecht gegaan met mn zus, naar huis gegaan, allemaal mensen mails gestuurd, de dokter gebeld en toen gedouched.Straks manamegent leren en statistiek. En bedrijfseconomie. Dan de badkamer schoonmaken, de hond uitlaten en mn ov ophalen en dan naar mn zus en daar eten.
Oud 22-11-2004, 11:29
Drez
Drez is offline
douchen, tas inpakken, op de trein wachten die vertraging had, lezen in de trein, op de bus wachten, halverwege in de bus erachter komen dat hij niet langs mn kamer rijdt zodat ik alsnog moet lopen, internetten, en straks naar de bieb voor een afspraak met mn werkgroepje, dan presentatie maken, eten, en weer presentatie maken.
Oud 22-11-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 22-11-2004 @ 12:26 :
Opgestaan, de honden uitgelaten, naar Utrecht gegaan met mn zus, naar huis gegaan, allemaal mensen mails gestuurd, de dokter gebeld en toen gedouched.Straks manamegent leren en statistiek. En bedrijfseconomie. Dan de badkamer schoonmaken, de hond uitlaten en mn ov ophalen en dan naar mn zus en daar eten.
dan heb je nog geluk gehad want al het treinverkeer rond arnhem ligt nu stil ivm een lekkende trein
Oud 22-11-2004, 11:34
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 22-11-2004 @ 12:31 :
dan heb je nog geluk gehad want al het treinverkeer rond arnhem ligt nu stil ivm een lekkende trein
Ik hoorde 't toen k onder de douche stond.
Oud 22-11-2004, 11:37
Nona Star
Nona Star is offline
Wakker worden rond 6.30, vriendje naar de trein gestuurd en weer verder geslapen. Besloten dat ik niet naar school ga vandaag, rond half 11 uit bed gerold en broodje pindakaas (met stukjes noot) gegeten, i-netten *gaap*
Oud 22-11-2004, 11:53
Verwijderd
uurtje naar school, overigens uur te laat .
Oud 22-11-2004, 12:12
Verwijderd
hoi ik verveel me want ik moet nog 1.45 uur nietsdoen tot mijn volgende les
maar ik ben een multiplayerdemo van battlefield aan het downloaden dus over een halfuurtje heb ik ietd boeiends te doen.
tot die tijd staar ik stiekem naast mn beeldscherm want daar zit een te mooi meisje met een scheve lippiercing rrr
Oud 22-11-2004, 12:19
Hagel
Hagel is offline
verslapen, naar school gegaan maar ik ben er nooit aangekomen want een of andere stomme trein lekte op arnhem, weer terug naar huis gegaan. De computer wilde niet aan papa gebelt en die heeft hem gemaakt en nu zit ik me te vervelen achter de computer en ga zometeen wat huiswerk maken
Oud 22-11-2004, 12:28
Verwijderd
opgestaan, naar 't station in groningen gegaan, daar ontbeten bij de burgerking daarna de bus naar emmen genomen, en ten ik thuis was gedouched en pizzabroodje gegeten. zometeen ga ik nog even naar school
Oud 22-11-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 22-11-2004 @ 13:12 :

maar ik ben een multiplayerdemo van battlefield aan het downloaden dus over een halfuurtje heb ik ietd boeiends te doen.
het bleek dus een singleplayerdemo rte zijn,en nu ben ik op zoek naar een multidemo..
Oud 22-11-2004, 12:34
vixen
vixen is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-11-2004 @ 13:33 :
het bleek dus een singleplayerdemo rte zijn,en nu ben ik op zoek naar een multidemo..
hou me op de hoogte hee
Oud 22-11-2004, 12:40
Jules
Jules is offline
Gisteren uitgeslapen met vriendje, gegeten, naar Milou gegaan, daar even genikst en onder het genot van chips en pepernoten Reservoir Dogs gekeken toen naar huis, daar natuurlijk weer patat gegeten, toen heel even Donkey Kong gespeeld met vriendje, toen mama uitzwaaien want die moest weer naar het ziekenhuis, daarna ging vriendje Studio Sport kijken en ik Jamies Kitchen in een andere kamer. Daarna hebben we 'Samenwonen' gekeken, toen heb ik een Vapo Rub-dampbadje voor vriend gemaakt, en terwijl hij boven de kom hing ging ik de Tv Makelaar kijken. Toen hij klaar was kwam papa ook boven en hebben we het Blok gekeken. Huis-&-klus-programma's <3.

Vandaag tot half 11 in bed gelegen, gedouched, ontbeten, vriend de deur uit geschopt, afgewassen, de was weggehaald en opgeruimd, en nu ben ik mijn kamer aan het opruimen. (Nouja nu heb ik een pauze).

Oh my interesting.
Oud 22-11-2004, 12:41
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Vroeg opgestaan (te vroeg ) gedouched enzo, bus naar Groningen genomen, een saai nietszeggend college gehad, bus naar kamer genomen, boodschappen gedaan en moet nu leren maar heb zoooo geen zin dus ga zo maar even met vriendinnetje mee schoenen kopen ..
Oud 22-11-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 22-11-2004 @ 13:34 :
hou me op de hoogte hee
ja pff,het verhaal krijgt nog een onverwachtte plotwending
WANT nu heb ik die demo gedownload en krijg ik hem niet geinstalleerd,dus dan maar patiencen via msn...
zo dat was boeiend hee
maar zo is mijn leven
en het mooie meisje is weg..
Oud 22-11-2004, 12:44
Verwijderd
De hele nacht aan de telefoon gehangen, toen nog even Discovery Channel gekeken, om half 6 gaan slapen, wekker op 9 uur maar natuurlijk niet wakker geworden. Om 13:00 opgestaan, gedouched, keuken opgeruimd en besloten dat ik al te laat ben voor school. I'm a total loser
Oud 22-11-2004, 13:16
Sade
Sade is offline
Hmmm naar school geweest maar voelde me niet zo lekker dus rond een uurtje of 1 naar huis gegaan, thuis aangekomen noodels gemaakt en tv gekeken en nu zit ik dus achter de computer, en als de noodels op zijn ga ik maar huiswerk maken ofzo.
Oud 22-11-2004, 13:16
Snuitermans
Snuitermans is offline
y0, ik heb gewerkt.
Oud 22-11-2004, 13:29
ZerO
ZerO is offline
Hai ja ik ben jarig maar ik voel me niet echt een birthday girl !
Oud 22-11-2004, 13:50
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
desondanks gefeliciteerd

vandaag achterlijk vroeg uit mijn bed (ik ben lui, maar half acht is vroeg).. toen 2 uur naar een beeldscherm zitten staren in het kader van een 'introductiepracticum' waarbij uiteindelijk de antwoorden van de docent verkeerd bleken te zijn en we dus allemaal voor de kat zn kut hadden zitten zwoegen. Toen gezellig Heel Veel geld uitgegeven aan studieboeken die ik waarschijnlijk 3x in zal kijken en ze daarna in de kast laat verstoffen. Vervolgens een 'opfris'college statistiek van een schijtirritante docent met een zenuwtik. En toen boodschapjes gedaan, krantje gekocht, in de bus geklommen en hierheen gegaan. En nu eigenlijk studeren, maar toch liever internetten.
Oud 22-11-2004, 13:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
te kort geslapen en getwijfeld of ik wel naar college zou gaan en achteraf bleek het inderdaad zinloos.
en ik zo nog even slapen denk ik
Oud 22-11-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-11-2004 @ 14:54 :
te kort geslapen en getwijfeld of ik wel naar college zou gaan en achteraf bleek het inderdaad zinloos.
ja, als het niveau/de stof zo oppervlakkig blijft de rest van de cursus kan ik komende maandagochtenden wel in mn bed blijven liggen
Oud 22-11-2004, 14:09
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2004 @ 14:29 :

gefeliciteerd!

mijn dag was weer heerlijk kut, want ik blijk in plaats van 150 euro maar 70 euro te hebben deze maand en toen ging ik met mijn vader een kaartje kopen voor een oudtante van me want die is jarig, en toen naar de drogist voor een vies middeltje en toen gegeten en mijn paard gevoerd en nu ga ik vier ckv-verslagen maken hurra!
Oud 22-11-2004, 14:47
Jason N
Jason N is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-11-2004 @ 13:12 :
want daar zit een te mooi meisje met een scheve lippiercing rrr

Maak me gekkkkkk!
Advertentie
Oud 22-11-2004, 14:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-11-2004 @ 14:29 :
y0, gefeliciteerd.
Oud 22-11-2004, 15:02
Verwijderd
meeloopdag op de hogeschool opleiding werktuigbouwkunde, m.a.w: slapen kloten en vreten, god wat een dagverpesting en een kutopleiding, ik word denk ik ict-er
Oud 22-11-2004, 15:11
stout!
stout! is offline
Wakker geworden in het bed van een vriendinnetje waar ik gisteravond was blijven slapen.
Gedoucht in een vreemde douche, een stukje ATWT gekeken en samen ontbeten.
Toen de bus gepakt naar de UB om vandaag eens goed hard te studeren (moet morgen een paper inleveren).
Een uur goed hard gestudeerd.
Een broodje gegeten en een flesje cola gedronken.
Toen weer aan het werk gegaan maar door een gesprek met de Tragische Liefde van mijn Leven kan ik me nu niet meer concentreren. Toch fijn om hem weer gesproken te hebben.
Dus nu ben ik door de bieb aan het lopen, weer aan het werk aan het gaan (poging) en zit ik een beetje te forummen...
Straks een verjaardagsetentje van een vriendin, die paper zal wel nachtwerk worden. Tsja.
Oud 22-11-2004, 15:14
grandmommy
grandmommy is offline
arrrghhh ik word gek
Oud 22-11-2004, 15:33
innogen
innogen is offline
opgestaan, uren in de trein gezeten met superveel vertraging tussen utrecht en leiden vandaag. GRRRR kut ns weer
in de stad gehangen, en voor de rest eigenlijk niet zoveel
Oud 22-11-2004, 15:34
Poppycock
Poppycock is offline
ik ben naar school geweest en school was kut want iedereen was sip
en toen ben ik naar de stad gegaan om even wat dingetjes te kopen.
en toen ben ik ook nog even langs de discotheek gegaan.

en ik heb hoofdpijn
Oud 22-11-2004, 15:44
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
L_angel schreef op 22-11-2004 @ 16:33 :
opgestaan, uren in de trein gezeten met superveel vertraging tussen utrecht en leiden vandaag. GRRRR kut ns weer
in de stad gehangen, en voor de rest eigenlijk niet zoveel

oh het leek net of er GRRR kut weer eens stond
Oud 22-11-2004, 15:48
11568
11568 is offline
Uitgeslapen, naar school, even zitten lullen daar, ipv gym naar Mc donalds en daar een uurtje zitten roken & roddelen en pancakes gegeten. Toen weer eens terug naar school, uurtje economie. Naar vriendin + sjonniefamilie en daar een film gekeken. Die ik niet kon verstaan omdat André Hazes er doorheen lalde.
Oud 22-11-2004, 15:48
Qamra
Qamra is offline
Op gestaan, gedouched, wat aan school gedaan, wezen winkelen, geld uitgegeven, boodschappen gedaan voor het avondeten, computeren.
Oud 22-11-2004, 16:00
Miles
Miles is offline
Ik heb de eerste dag van 'n proefwerkweek achter de rug.
Oud 22-11-2004, 16:03
leucomelas
leucomelas is offline
opstaan, douchen, eten, koffie, naar school, pauze, mentorspreekuur, pauze, uit school, dorp, kado kopen, huis, eten, terug naar het dorp nog meer kados kopen, achter de comp ploffen
Oud 22-11-2004, 16:03
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Miles schreef op 22-11-2004 @ 17:00 :
welke vakken had je?
Oud 22-11-2004, 16:12
schimmel
schimmel is offline
had 4 uur later op school kunnen zijn, zeg maar 12 ipv 8.
heel veel zooi gemaakt maar dan veel sneller dan vorig jaar, nog meer vrijstellingen, en morgen mssn nog meer vrijstellingen
Oud 22-11-2004, 16:14
Dith
Dith is offline
O ja, ik ga vanavond eerst wijn kopen áls ik geld heb en dan ga ik die buiten in de regen opdrinken.
Lifestyle-verantwoord zeg .
Oud 22-11-2004, 16:15
Sprinkle
Sprinkle is offline
Wekker uitgedaan, sigaret gerookt, douchen, tanden poetsen, aankleden, tas inpakken, andere spullen pakken, auto in, rijerijerije, school, presentatiemap gekregen, naar huis gegaan met de bus, gegeten, nu achter de computer, straks afgesproken met een vriend. Tussendoor gerookt.
Oud 22-11-2004, 16:28
the_refused
the_refused is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-11-2004 @ 23:24 :
ik dacht tot voor kort dat ik het was
en ik heb ook al het slechte nieuws gekregen dat ik niet de enige ben voor GRRR

ik moet even gaan liggen.
lol. ik ben niet veilig
Oud 22-11-2004, 16:32
Mindfields
Mindfields is offline
naar school gegaan..proefwerk economie gemaakt, ging sleeecht, haha. daarna schoolexamen geschiedenis1..40% van je eindexamen, spannnnend..maar dat was zwaar makkelijk. toen was ik lekker uit en heb ik met mn vriendje door een park in arnhem gewandeld, heel gezellig en daarna ging ik naar huis, SLAPEN, en nu ben ik net wakker tada
Oud 22-11-2004, 16:36
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Miles schreef op 22-11-2004 @ 17:00 :
Jij had..Latijn en... *kweeniet*
Oud 22-11-2004, 16:40
Miles
Miles is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-11-2004 @ 17:36 :
Jij had..Latijn en... *kweeniet*
Engels.
Oud 22-11-2004, 16:55
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Eerst proefwerken gemaakt, de rest van de dag door de stad geslentert.. lekker kansloos doen
Sinterklaascadeaus gekocht en verlangd naar geld om fijne kleren te kopen..

Geweldige dag.
Oud 22-11-2004, 17:04
ZerO
ZerO is offline
Thanks
@ Snuitemans, Grandmommy & Code Name Egg

pff ik voel me nu wel wat meer jarig
en ben een beetje aangeschoten en ik heb echt belachelijk veel taart gegeten en nu moet ik aan een project werken alleen ik weet niet of dat wel verantwoord is
Oud 22-11-2004, 17:06
Verwijderd
ik heb flessen in de glasbak gegooid, en verder helemaal niks.
Oud 22-11-2004, 17:09
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxane schreef op 22-11-2004 @ 14:57 :
ja, als het niveau/de stof zo oppervlakkig blijft de rest van de cursus kan ik komende maandagochtenden wel in mn bed blijven liggen
Hihi beginnen jullie nu ook met Sociale Psychologie ofzo?
Oud 22-11-2004, 17:22
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb koppijn en honger en trek in vieze vette kroketten. gisteren heb ik er vier op en ze wren vies, nmaar nu heb ik er dus weer trek in.
Oud 22-11-2004, 17:22
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Jules schreef op 22-11-2004 @ 18:09 :
Hihi beginnen jullie nu ook met Sociale Psychologie ofzo?
Nee biologische grondslagen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten