Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 14:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 22-11-2004 @ 15:15 :
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat zien we allemaal wel. Wie weet zie ik hem nooit meer. Dan kan ook nog natuurlijk...
Als je zo zeker van je zaak bent, waarom post je dit dan? Als je perse die gok wil nemen, ga gerust je gang hoor, niemand houdt je tegen. Probleem is alleen dat jij onrealistische verwachtingen hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 14:17
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 22-11-2004 @ 15:15 :
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat zien we allemaal wel. Wie weet zie ik hem nooit meer. Dan kan ook nog natuurlijk...
idd....weet wat je meemaakt..heb tzelfde maagoed... waarschijnlijk zie je m wel weer.
Oud 22-11-2004, 14:19
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-11-2004 @ 15:16 :
Als je zo zeker van je zaak bent, waarom post je dit dan? Als je perse die gok wil nemen, ga gerust je gang hoor, niemand houdt je tegen. Probleem is alleen dat jij onrealistische verwachtingen hebt.
niet onrealistisch wel btje onwaarschijnlijk....kan zijn dat je helemaal gelijk hebt kan zijn van niet....
Oud 22-11-2004, 14:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 22-11-2004 @ 15:13 :
Inderdaad, iedereen is erg negatief. Waarom kan dit niet goed aflopen dan?
Omdat het niet goed begonnen is.
Oud 22-11-2004, 14:44
Kabouter
Kabouter is offline
Ja, daar zit wel wat in
Oud 22-11-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 22-11-2004 @ 15:09 :
voorbeeld? pcies...naja dat ene verhaaltje dan..keej....maar dat zegt weinig
Hoe naief kun je zijn
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 16:58
Sade
Sade is offline
Tja. Ik geloof wel in die magie, heb het vorige week nog meegemaakt met een jongen. Gewoon dat er een bepaalde aantrekkingskracht is, chemistry.
Met mijn vriend heb ik alleen nog veel meer magie, dus dat besefte ik me ook al heel gauw na ik die jongen ontmoet had.
Magie of niet, het gaat wel een beetje ver om dan met diegene te zoenen als je nog in een relatie zit, daar doe je beiden onnodig pijn mee.
Oud 22-11-2004, 17:07
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-11-2004 @ 15:14 :
Die gozer gaat vreemd. Ten eerste gaat 'ie het waarschijnlijk niet uitmaken met z'n vriendin, en als hij dat al wel doet, doet hij het waarschijnlijk net zo goed bij jou.
Idd. je kan verlieft worden, maar als ie vreemdgaat lijkt 't me niet echt een geweldige basis voor 'n langdurige relatie
Oud 22-11-2004, 17:19
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Sade schreef op 22-11-2004 @ 17:58 :
Tja. Ik geloof wel in die magie, heb het vorige week nog meegemaakt met een jongen. Gewoon dat er een bepaalde aantrekkingskracht is, chemistry .
Met mijn vriend heb ik alleen nog veel meer magie, dus dat besefte ik me ook al heel gauw na ik die jongen ontmoet had.
Magie of niet, het gaat wel een beetje ver om dan met diegene te zoenen als je nog in een relatie zit, daar doe je beiden onnodig pijn mee.

Dat had ik dus zo erg met deze jongen. Dat heb ik echt nog niet eerder meegemaakt... Waarom hij dus nou net een vriendin heeft...
Oud 22-11-2004, 17:21
Sade
Sade is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 22-11-2004 @ 18:19 :
Dat had ik dus zo erg met deze jongen. Dat heb ik echt nog niet eerder meegemaakt... Waarom hij dus nou net een vriendin heeft...
Tja, je geeft zelf het antwoord al. Zolang hij een vriendin heeft, is het een no go area.
En zelfs als het uitgaat is de kans misschien wel groot dat hij weer net zo hard vreemdgaat.
Oud 22-11-2004, 17:24
Kabouter
Kabouter is offline
Inderdaad. Ik denk ook dat ik m maar uit me hoofd zet. (makkelijker gezegt dan gedaan...) Moet maar gewoon denken dat ik een ontzettend leuke avond heb gehad, en als t voorbestemd is, komen we elkaar nog wel een keer tegen...
Oud 22-11-2004, 18:24
WolterB
WolterB is offline
Mss had hij zin in 'even wat anders' zonder zijn vriendin erbij. Maar ik vind t iig stom dat hij met je gezoend heeft terwijl hij een vriendin heeft...
Oud 22-11-2004, 20:54
groovy
groovy is offline
Volgende week weer daar zijn, is hij daar en ist weer zo super, zou ik wel vragen waarom hij dit eigenlijk doet..

En als je iets met hem krijgt, oppassen dat hij jou niet ooit hetzelfde aandoet!

Ik snap wel hoe je je voelt, maar laat liefde je niet blind maken

Een jongen moet te vertrouwen zijn, voor de volle 100 %
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:57
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
groovy schreef op 22-11-2004 @ 21:54 :
Volgende week weer daar zijn, is hij daar en ist weer zo super, zou ik wel vragen waarom hij dit eigenlijk doet..

En als je iets met hem krijgt, oppassen dat hij jou niet ooit hetzelfde aandoet!

Ik snap wel hoe je je voelt, maar laat liefde je niet blind maken

Een jongen moet te vertrouwen zijn, voor de volle 100 %
Ja, maar ik verwacht niet dat hij er as zaterdag is, omdat hij zaterdag al zei dat hij iets anders had. Dus daar ga ik niet vanuit. Wel een klein beetje die week erop....
Ik kom haast nooit echte magie-jongens tegen, maar deze was toch wel heel bijzonder, kan me niet voorstellen dat hij dat niet voelde.
En liefde maakt mij niet zo snel blind, ik ben gewoon erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Thanks!
Oud 22-11-2004, 21:06
groovy
groovy is offline
Dat kan ik begrijpen

En als jij zoiets speciaals voelt, zou hij het ook moeten voelen! Jammer dat hij er deze week niet is, maar ik zou toch elke zaterdag de plek waar je hem ontmoet hebt in de gaten houden

Maar je moet er wel rekening mee houden dat hij zijn vriendin niets vertelt heeft..en dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn..

Nu kan het makkelijk voor hem overkomen, doordat jullie elkaars nummers niet hebben, kan er ook niet veel gebeuren.

Volgende keer gewoon zijn nummer vragen! Succes, hoop dat je hem snel nog een keer tegenkomt

En anders een voetbalfan vinden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:22
Shitonya
Shitonya is offline
Wat een sukkel
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:55
Aine
Aine is offline
Zou je moet zo iemand een relatie willen? Zoenen met andere meisjes terwijl hij een vriendin heeft en dat ook nog zo vertelt? Ik zou het niet willen, ik vind dat je elkaar moet kunnen vertrouwen en zoenen met andere meisjes kan ik niet waarderen.
Oud 23-11-2004, 08:12
Verwijderd
Je denkt dus dat het eigenlijk een ontzettend trouwe en lieve jongen was, die al een tijdje samen was met z'n vriendin, alles ging goed, totdat... hij jou zag. Hij voelde precies hetzelfde als jij, z'n hart ging sneller kloppen, liefde op het eerste gezicht, en helemaal wegdromend in dat gevoel danste en zoende hij met jou.. in al z'n onschuld.. want hij kon er niets aan doen dat die gevoelens ineens zo sterk waren dat hij zich niet meer kon beheersen en z'n vriendin "vergat".

Tsja, het kan.. maar die kans is toch klein hoor. Dit bedoel ik absoluut niet lullig trouwens. Maar ik denk dat het geen slecht idee is om jezelf hierin een beetje af te remmen en te beschermen. Ik zou zelf niets met een jongen willen die z'n vriendin voor mij zou verlaten (en ook nog eens vreemd was gegaan). Want als hij dat bij haar zo makkelijk kan, dan doet ie het straks ook als hij wat met jou heeft.

Ik begrijp je wel.. voor jou was het moment super speciaal en je kreeg op dat moment echt het gevoel dat het wederzijds was. Het zal vast ontzettend vreemd zijn geweest toen hij je vertelde dat hij eigenlijk een vriendin had. Maar je kunt ook het volgende bedenken: toen hij merkte dat jullie steeds kleffer gingen doen en bijna gingen zoenen, had hij al kunnen zeggen "je moet weten dat ik je heel erg leuk vind, maar ik heb al een vriendin. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, maar ik wil iig geen overhaaste dingen gaan doen zoals met je zoenen" .. naja, dan had hij je nummer kunnen vragen, jullie hadden er samen wat over kunnen praten..

Maar dat deed hij niet. Op het moment dat jullie steeds kleffer werden en gingen zoenen enzo ging er heus wel een gedachte door z'n hoofd van "shit, ik kan dit niet doen, ik heb een vriendin". Hij koos ervoor om jou dit niet te vertellen. Als je had geweten dat hij een vriendin had, dan had je 'm waarschijnlijk niet gezoend. Hij wist dat ook wel. Voor iemand die "liefde op het eerste gezicht" meemaakt is hij me iets te impulsief en oneerlijk.

En waarom vertelde hij je dan achteraf toch nog dat hij al een vriendin had? Op welke manier deed hij dat eigenlijk.. zo van "oh fuck, wat heb ik gedaaaan.." en dat hij er echt heel aangeslagen uitzag, of vertelde hij het heel droogjes?
Jij verwachtte natuurlijk dat er meer in zat, dat jullie nummers zouden uitwisselen en nog wat af zouden spreken, want voor jou was het niet zomaar wat zoenen, het was voor jou heel erg speciaal. Hij had dit ook wel in de gaten en vertelde je dus in feite dat dat er niet in zat. Dat hij het achteraf vertelde wil zeggen dat hij jullie mogelijkheden toen wél bewust afsloot (wat hij dus eigenlijk al vóór het zoenen had moeten doen).

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 08:19.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 09:23
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Aine schreef op 22-11-2004 @ 22:55 :
Zou je moet zo iemand een relatie willen? Zoenen met andere meisjes terwijl hij een vriendin heeft en dat ook nog zo vertelt? Ik zou het niet willen, ik vind dat je elkaar moet kunnen vertrouwen en zoenen met andere meisjes kan ik niet waarderen.

Dat weet ik niet. Ik weet niet eens of we wel een relatie krijgen. Als het wel wat zou worden zou ik er wel goed over praten. Of hij als hij weer een leuk meisje tegen komt met een mooie lach en sprekende ogen (dat zei hij van mij) of hij dan weer met haar gaat zoenen... Ik weet t niet.
Oud 23-11-2004, 09:34
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-11-2004 @ 09:12 :
[B]Je denkt dus dat het eigenlijk een ontzettend trouwe en lieve jongen was, die al een tijdje samen was met z'n vriendin, alles ging goed, totdat... hij jou zag. Hij voelde precies hetzelfde als jij, z'n hart ging sneller kloppen, liefde op het eerste gezicht, en helemaal wegdromend in dat gevoel danste en zoende hij met jou.. in al z'n onschuld.. want hij kon er niets aan doen dat die gevoelens ineens zo sterk waren dat hij zich niet meer kon beheersen en z'n vriendin "vergat".
Ja, eerlijk gezegt dacht ik dat wel een beetje... Normaal ben ik altijd heel nuchter, maar iets zei/zegt mij, dat dit specialer is dan normaal.

Tsja, het kan.. maar die kans is toch klein hoor. Dit bedoel ik absoluut niet lullig trouwens. Maar ik denk dat het geen slecht idee is om jezelf hierin een beetje af te remmen en te beschermen. Ik zou zelf niets met een jongen willen die z'n vriendin voor mij zou verlaten (en ook nog eens vreemd was gegaan). Want als hij dat bij haar zo makkelijk kan, dan doet ie het straks ook als hij wat met jou heeft.
Ja, jullie reacties zijn zo verschillend, en ik ben het met allemaal wel een beetje eens...Hij is inderdaad een sukkel, ik heb inderdaad altijd gezegt dat ik niet met een jongen ga die een vriendin heeft, dat ik m dan nooit zou vertrouwen...Maar zaterdag avond voelde ik me wel heel speciaal voor hem. Ik vraag me ook zo af wat hij nu voelt en denkt...

Ik begrijp je wel.. voor jou was het moment super speciaal en je kreeg op dat moment echt het gevoel dat het wederzijds was. Het zal vast ontzettend vreemd zijn geweest toen hij je vertelde dat hij eigenlijk een vriendin had. Maar je kunt ook het volgende bedenken: toen hij merkte dat jullie steeds kleffer gingen doen en bijna gingen zoenen, had hij al kunnen zeggen "je moet weten dat ik je heel erg leuk vind, maar ik heb al een vriendin. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet, maar ik wil iig geen overhaaste dingen gaan doen zoals met je zoenen" .. naja, dan had hij je nummer kunnen vragen, jullie hadden er samen wat over kunnen praten..
Jaa, het was zo raar dat hij vertelde dat hij een vriendin had. Hij zei: kan je over 10 minuten naar de kientoren komen. (een kerk vlakbij de kroeg, word altijd kientoren genoemd) Dus ik: waarom?? Hij: ik moet je iets bekennen. Ik weer: Nou, dat bekennen kan ook wel hier toch? Hij: Okee, ik heb een vriendin. En hij zei het niet droogjes, maar eerder dat hij er een beetje van baalde dat hij op dat moment een vriendin had... Ik weet echt niet wat er door zijn hoofd ging op dat moment. Hij keek in ieder geval heel schuldbewust...

Maar dat deed hij niet. Op het moment dat jullie steeds kleffer werden en gingen zoenen enzo ging er heus wel een gedachte door z'n hoofd van "shit, ik kan dit niet doen, ik heb een vriendin". Hij koos ervoor om jou dit niet te vertellen. Als je had geweten dat hij een vriendin had, dan had je 'm waarschijnlijk niet gezoend. Hij wist dat ook wel. Voor iemand die "liefde op het eerste gezicht" meemaakt is hij me iets te impulsief en oneerlijk.

Ja, maar ik weet trouwens niet of ik dan niet met hem gezoend had... Hij was echt heel erg leuk
Het is inderdaad niet netjes dat hij mij gezoend heeft. Hij had inderdaad ook mijn nummer kunnen vragen en dan een keer wat afspreken.
Zo had ik het nog niet bekeken...

En waarom vertelde hij je dan achteraf toch nog dat hij al een vriendin had? Op welke manier deed hij dat eigenlijk.. zo van "oh fuck, wat heb ik gedaaaan.." en dat hij er echt heel aangeslagen uitzag, of vertelde hij het heel droogjes?
Jij verwachtte natuurlijk dat er meer in zat, dat jullie nummers zouden uitwisselen en nog wat af zouden spreken, want voor jou was het niet zomaar wat zoenen, het was voor jou heel erg speciaal. Hij had dit ook wel in de gaten en vertelde je dus in feite dat dat er niet in zat. Dat hij het achteraf vertelde wil zeggen dat hij jullie mogelijkheden toen wél bewust afsloot (wat hij dus eigenlijk al vóór het zoenen had moeten doen).

Ja, misschien dat hij het me vertelde om het af te sluiten. Maar waarom vroeg ie dan of er een volgende keer kwam?? Ik weet ook niet of hij wel in de gaten had of ik hem meer dan leuk vond, want eigelijk was hij degene die mij steeds op zocht in de kroeg, en mij echt lieve knuffels gaf enzo... Voor mij was het tot een half uur voor hij wegging een wel erg leuke zoener, voor een avond. Tot hij me lieve knuffels ging geven, en ik dacht woow, dit is echt perfect...

Bedankt voor je reactie
Oud 23-11-2004, 10:03
Verwijderd
Tsja, zolang je op jezelf let en niet achter z'n kont aan gaat rennen is er imho niets mis met een positieve instelling.

Ik heb het ook wél goed zien gaan hoor Jongen die samenwoonde met zijn vriendin, wel vaker de bad boy uit had gehangen en toen een vriendin van mij ontmoette. Bij voorgaande meisjes was het altijd een tijdelijke obsessie, hield hij ze op veilige afstand en bleef bij zijn vriendin wonen. Voor haar is hij bij zijn vriendin weg gegaan en volgende zomer neemt hij haar mee naar Venezuela om zijn familie te ontmoeten, wat hij met zijn ex nooit heeft gedaan.

Tsja, misschien was die vriendin van mij ook naïef in de ogen van sommigen. Zij is echter totaal niet het type dat mensen te snel vertrouwd etc. Maar deze jongen is nu bij haar ingetrokken en ze zijn 24/7 samen. Wanneer je ze samen ziet, hij kan zijn ogen echt niet van d'r afhouden en is echt helemaal weg van d'r, dat ziet iedere malloot. Of het helemaal goed zal aflopen, who knows? Maar op dit moment hebben ze een geweldige tijd samen.

Zo, ik vond het tijd voor een goed verhaaltje

Oh en ook nog de goede gevolgen van een positieve instelling. Een vriendin van mij was verliefd op een jongen, hij had een vriendin maar zij bleef positief. Anderhalf jaar lang bleef zij positief, ookal had hij weinig aandacht voor haar en deed eerst nog wat met haar tweelingzus Maar, toen zoende hij haar toch eindelijk en ze hebben zo'n twee jaar iets gehad. Toen heeft zij het uitgemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten