Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 20:44
monolo
monolo is offline
Citaat:
terror koe schreef op 24-11-2004 @ 21:31 :
Ik moet altijd wel een beetje drinken anders word ik chagerijnig en ik ben denk ik vier dagen per week dronken en het is wel lifestylegerelateerd want ik ben nergens anders goed in dus het moet maar en ik ben ziek en heel zielig en ik heb geen zin meer in bier en het voelt heel raar want ik doe nu ineens doorlopers van denksport godverdomme (ik ben wel goed in de viersterren moet ik zeggen, gaaf he)

ik drink alleen als ik uitga. en ik ga iets van 2x per week uit (concert of dansen) dus best geregeld. tijdens concerten drink ik 2 wijntjes of bier en als ik ga dansen wil ik graag indrinken van tevoren want anders is het te duur ik drink dan iets van rode wodka of bessenjenever of tequila oid.
tijdens het eten drink ik heel soms wijn, alleen als het speciaal is ofzo.
Oud 24-11-2004, 20:44
Verwijderd
ik ben gestopt met blowen, zodat ik de college´s en de tentamenstof veel beter kan onthouden. Drinken doe ik nog wel, meestal wel iedere avond twee glaasjes wijn bij het avondeten. Als ik uitga drink ik ook, maar dan veel te veel... laatst zo erg dat ik moest kotsen en een paar weken terug zo erg dat ik me als een hoertje gedroeg tijdens het uitgaan dus ik probeer tijdens het uitgaan te matigen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:19
battlestar
battlestar is offline
ik drink bijna altijd wijn, heel af en toe sterk spul als wodka-martini of bessen ofzo, maar dat is meer in de periodes dat mijn portomonnee dat toelaat of dat wijn me tegenstaat.
bier vind ik niet lekker en in mijn eentje drinken vind ik onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:22
Synonym
Synonym is offline
ik ben geheelonthouder... Hmm of dat invloed heeft op mijn lifestyle? Ja ik heb natuurlijk heel veel stoere straight edge vrienden , maar ik blijf even onbenullig, alcohol/drugs of niet.
Oud 24-11-2004, 21:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Synonym schreef op 24-11-2004 @ 22:22 :
ik ben geheelonthouder... Hmm of dat invloed heeft op mijn lifestyle? Ja ik heb natuurlijk heel veel stoere straight edge vrienden , maar ik blijf even onbenullig, alcohol/drugs of niet.
ik vind het zo stom, als ik jou met de band zie...

dat zijn een stel zuiplappen!!!

en ik drink niet echt veel. ik drink af en toe een glaasje wijn thuis, en in de kroeg drink ik wel lekker. Maar als ik voel dat ik aangeschoten raak stop ik meteen, heb een hekel aan dronken worden.
ik zie het als iets gezelligs, leuk iets drinken met je vrienden. ik zou makkelijk zonder drank kunnen, het zou gewoon jammer zijn af en toe.
ik zou er alleen niet tegen kunnen als iemand om me heen aan een biertje zou zitten en ik me in moest houden...
Oud 24-11-2004, 22:25
Verwijderd
ik gebruik trouwens geen drugs,nooit gedaan ook,eigenlijk hoort dit niet bij mn lifestyle want vrijwel iedereen om me heen gebruikt af en toe wel iets,maar ik heb niet het gevoel dat ik iets mis ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 07:54
nps
nps is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-11-2004 @ 12:23 :
hoort de topicstarter niet te beginnen trouwens?
nou meestal heb ik elke dag wel iets van alcohol of blowen. doordeweeks meestal niet echt bezopen behalve alsh et er zo afentoe van komt. maar dat is meer iets van de laatste tijd. meestal 'savonds maar als het uitkomt ook wel smiddags. als ik drink drink ik het liefst bier of vodka maar vaker wat voorhanden is, en dat is meestal bier.
ik zorg iig dat ik nooit echt brak op school of werk kom. een aangezien ik een hele verantwoordelijke bob ben blijf ik ook wel ns alcohol(nuchter) tijdens uit gaan. maar een blowtje kan dan natuurlijk wel. vroeger (ok 2 jaar geleden) wilde ik met uitgaan ook nog wel pep of pillen doen maar dat is bij heel weinig gebleven gelukkig
en het is niet lifestylegerelateerd want het gaat in verschillende gezelschappen, de laatste tijd met mijn klasgenoten want die zijn ook vrij alcoholistisch aangelegd en bier in schoolkroeg is erg goedkoop.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 08:01.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 08:35
Verwijderd
Voor mijn dertigste wil ik btw alles al geprobeerd hebben
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:24
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik drink ruim 2.5 jaar bewust geen alcohol meer.
drugs heb ik nooit aan gedaan.
en roken is smerig.
Oud 25-11-2004, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-11-2004 @ 11:59 :
ik neem iedere dag wel drank en/of drugs tot me dus ik denkt dat dat wel iets over mijn lifestyle zegt
Al is het in de week rustiger, fulltime werk vermindert het bruisende leven.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:14
Verwijderd
nooit drugs gebruikt, dronk wel regelmatig (te veel), toen paar maanden gewoon gestopt en nu drink ik weer omdat ik soms heel erg zin in heb gewoon 1 of 2 biertjes. Ga me niet aan stomme regeltjes houden, drink gewoon een biertje wanneer ik daar zelf zin in heb
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 25-11-2004 @ 10:24 :
ik drink ruim 2.5 jaar bewust geen alcohol meer.
drugs heb ik nooit aan gedaan.
en roken is smerig.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:28
Shyra
Shyra is offline
Eh, ik gebruik geen drugs en rook niet.
Drink wel eens een biertje. Of iets anders, liefst sterke drank eigenlijk.
Nooit teveel, en dronken mensen mijd ik ook. Ik heb namelijk een kotsfobie.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:29
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Alcoholheeft bij mij altijd invloed op mijn lifestyle.. gaat altijd fout .
Oud 25-11-2004, 12:33
deringmeester
deringmeester is offline
sins een half jaar ofzo drink ik dus ook echt 6 dagen in de week. Maar et is niet dat mun school eronder lijdt ofzo of mun centen want die heb ik toch genoeg.
Maar goed, mijn ''lifestyle'' is dacht al jaren et zelfde dus..
Oud 25-11-2004, 15:18
Verwijderd
ik drink en blow alleen in het weekenden. ik drink eigenlijk alleen maar coeberg, bier of amaretto. als ik wil dansen, drink ik mixjes, want daarvan wordt ik sneller aangeschoten, zodat ik durf te dansen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:22
Verwijderd
ik drink bijna nooit, wel iets vaker dan vroeger maar ik vind over m'n nek gaan echt zo gruwelijk vervelend dat ik er liever niet aan begin, ken m'n grenzen dus ook niet echt. blow wel erg vaak, daar word ik ook niet ziek van dus he.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:34
Marshall
Marshall is offline
ik drink rosé en champagne

liefst moet chandon brut 96 want die is
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:43
Tom Violence
Tom Violence is offline
wijn drink ik vaker thuis
en tijdens uitgaan drink ik eigenlijk altijd wel (bier, wodka, wijn vooral) en blowen doe ik een paar keer per maand ofzo, ligt eraan met wie ik uitga want ik koop zelf bijna nooit hash en ik kan al helemaal niet draaien
maar ik ben eigenlijk nooit echt dronken of high, hoogstens een beetje lacherig of suf
Oud 25-11-2004, 18:52
Verwijderd
ik krijg van deze topic zin in een lekker wijntje
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 24-11-2004 @ 21:31 :
(ik ben wel goed in de viersterren moet ik zeggen, gaaf he)
wat knap van je

ik blow elke dag, en ik drink als ik zin heb, en dat kan 1 keer in 2 maanden voorkomen, of 5 keer per week, en dan is het wodka doorgaans (blauwe, rode, gewone, zwarte) met goedkope redbull
blowen is een lifestyle op zich, ik ben te lame om me ergens anders voor te interesseren, en dat bevalt prima voor een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 00:51
JCG
JCG is offline
door de weekends drink ik bijna nooit, alleen als er een feestje is ofzo. In het weekend drink ik meestal wel. Dus het beinvloed me life style niet echt.
Oud 26-11-2004, 00:56
Verwijderd
morgen weer hard veel bier tot me nemen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 10:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-11-2004 @ 01:56 :
morgen weer hard veel bier tot me nemen
als in vrijdag of zaterdag?
Oud 26-11-2004, 11:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-11-2004 @ 19:02 :
als je gaat autorijden moet je gewoon helemaal niet drinken.
true
Oud 26-11-2004, 11:41
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Teun schreef op 24-11-2004 @ 15:55 :
Ik ben geheelonthouder.
(afgezien van een sporadische tryptamine.)

Henk Mul !
Oud 26-11-2004, 12:55
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik drink bijna alleen in het weekend. met mate drinken kan ik niet. ik hou van wijn,rosé&wodkalime. bier drink ik niet, want dat vind ik vies. soms ga ik doordeweeks wel eens wat drinken maar dan word ik in ieder geval niet dronken. op vrijdagavond wel, dat is bijna standaard aan het worden. ik vind het leuk&gezellig.
blowen doe ik heel af en toe, wanneer de gelegenheid zich voordoet. ik haal bijna nooit zelf wat, omdat ik van tevoren nooit bedenk of ik wil blowen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:03
Verwijderd
Ik drink alleen in het weekend, dan meestal maar 2 a 3 glazen per avond; witte wijn, smirnoff ice, tequila enzo. <3
Het heeft als invloed op m'n lifestyle dat ik dan sneller mensen aanspreek en leer kennen, maar verder niet.

Bier vind ik smerig. En drugs doe ik niet (meer).
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:27
guess what
guess what is offline
Ik drink de laatste tijd weer wat minder, maar in vakanties enzo drink ik wel vaak 5 keer in de week een avondje. Niet dat ik dan zo zat ben, maar wel 1 of 2 glaasjes wijn. Verder ga ik meestal donderdag en vrijdag/zaterdag uit, en dan drink ik ook wel. Malibu, Martini, wijn en soms bessen of iets duurs als ik geld heb.
Oud 26-11-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 26-11-2004 @ 11:40 :
als in vrijdag of zaterdag?
ik kan niet kiezen dus doe allebei maar ga je nog naar de storing zaterdag?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 17:42
Fog
Fog is offline
tot een paar maanden geleden dronk ik heel veel, ook door de week als ik naar school moest, vooral veel bier maar ook witte wijn, tequilla, wodka, jack daniels etc, mn school leed daar weleens onder en ik was erg vaak brak...nu kan het niet meer omdat ik medicijnen heb en drink ik alleen in het weekend nog wel eens, maar kan me niet meer echt lam zuipen... blowen doe ik heel af en toe...
Oud 27-11-2004, 18:14
Counterfeit
Counterfeit is offline
er zit lifestyle in mn bier
Oud 27-11-2004, 18:49
ESCO
ESCO is offline
Vroeger zo'n 4 jaar geleden bijna elke dag een blowtje en vier keer in week vol zuipen, soms ook door weeks hard drugs[sos of een snoepje].

Maar nu ik veel sport zo'n 2 jaar, blow ik niet meer, gestopt met hard drugs en ga ik 1 keer in de week uit.
Voel me nu stuk beter en als ik uitga drink ik bier en tequila.
Oud 27-11-2004, 18:55
Vice
Vice is offline
Ik drink weinig alcohol, ik blow weinig en het heeft geen f*ck met m'n lifestyle te maken.
Oud 27-11-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Blink182 schreef op 27-11-2004 @ 19:14 :
mijn lifestyle bevat bier, nou kleverrrrr
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 22:28
Apomes
Apomes is offline
weinig drank ==> zat ==> niet rijden ==> geraak niet thuis ==> in discotheek blijven ==> meer drank ==> meer zat ==> meer lachen ==> nog gekker dansen ==> meer mensen die me raar bekijken.

Oud 28-11-2004, 13:59
lookuptome
lookuptome is offline
ik drink inmiddels 4 maanden niet, omdat ik als ik drink altijd teveel drink, omdat ik kotsen ranzig vind en omdat ik niet hou van acties waarvoor ik me 3 maanden later nog schaam..
ik blowde veel, nu bijna neit meer, 1/2 x in de week
Oud 28-11-2004, 14:03
Snuitermans
Snuitermans is offline
De nasleep van alcohol beïnvloedt mijn lifestyle op dit moment.
Oud 28-11-2004, 14:07
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
What he said ^^
Oud 28-11-2004, 14:08
Gadje
Gadje is offline
ik heb een tijd gehad dat ik helemaal niks dronk en de rest ook niet, ja dat heeft een naam
maar waarom zou je niet een beetje mogen drinken? dus af en toe drink ik nog wel wat, ik zuip me nooit klem, nog nooit lopen kotsen, ik kan redelijk goed tegen alcohol.
ik drink eigenlijk alleen als ik uitga, en das ook een onderdeel van mn lifestyle
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 14:33
grandmommy
grandmommy is offline
hm nou ik rook niet, nouja, met mijn vader mee, maar niet vrijwillig. ik heb er verder niks tegen, dood ga ik toch wel ( mjuh sorry maar ik ben erg slecht en laks wat dat betreft). ik drink niet zo veel, soms bij het uitgaan een paar wijntjes maar verder ga ik dan aan de cola. en drugs heb ik wel geprobeerd maar ik heb er verder geen behoefte aan en ik heb het ook niet echt nodig. en bovendien heb ik er het geld niet voor.

en er vliegt hier een gigantisch vliegtuig gigantisch laag over
Oud 28-11-2004, 15:17
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Mjah gisteren weer straalbezopen ..
Lekker alles door elkaar heen drinken..
En tsjah blowen is een constante in mijn leven..
Als ik me echt flex dronken/stoned voel, dan is skateboarden soms echt de shit, dan doe je dingen veel makkelijker zonder het door te hebben..
Oke je pleurt mss wel een paar keer, maar omdat je zo verdoofd bent merk je er nix van..
Oud 28-11-2004, 17:50
JJ13
JJ13 is offline
gebruik geen drugs, wel alcohol (bier). meestal als ik uitga of gewoon als ik met vrienden eet. ik ken mn grenzen wel, maar vergeet soms om cola ofzoiets tussendoor te drinken. ik heb wel een hekel aan een kater, dus misschien is die cola tussendoor nog niet eens zo'n slecht idee...
Oud 28-11-2004, 18:10
elledc
elledc is offline
Ik heb een bloedHEKEL aan zatte mensen (= zij die geen grenzen kennen) en daarom kunnen die dan ook ophoepelen als ik erbij ben.
En wat zijn er véél hier die véél drinken
Ik drink zelf met mate en het is ongeveer 4 jaar geleden dat ik ladderzat was en heb moeten kotsen, na die ene keer is het nooit meer gebeurd en ben ik misselijk als ik ietsje teveel op heb.
Een glaasje rode wijn bij het eten kan wel dagelijks, één pint bier of een appeljenever of irish coffee op café ook, maar veel verder gaat het zelden. Tenzij een speciale gelegenheid, dan kan ik wel wat drinken maar daar ken ik ook wel mijn grenzen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:08
biep
biep is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 28-11-2004 @ 15:03 :
De nasleep van alcohol beïnvloedt mijn lifestyle op dit moment.
Oud 28-11-2004, 19:13
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-11-2004 @ 19:10 :
Ik heb een bloedHEKEL aan zatte mensen (= zij die geen grenzen kennen) en daarom kunnen die dan ook ophoepelen als ik erbij ben.
En wat zijn er véél hier die véél drinken
Ik drink zelf met mate en het is ongeveer 4 jaar geleden dat ik ladderzat was en heb moeten kotsen, na die ene keer is het nooit meer gebeurd en ben ik misselijk als ik ietsje teveel op heb.
Een glaasje rode wijn bij het eten kan wel dagelijks, één pint bier of een appeljenever of irish coffee op café ook, maar veel verder gaat het zelden. Tenzij een speciale gelegenheid, dan kan ik wel wat drinken maar daar ken ik ook wel mijn grenzen.
Dat ik veel drink wil niet zeggen dat ik mijn grenzen niet ken zenne. Ik ben altijd degene die de weg naar huis nog weet. Verantwoordelijk he.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 19:20
Susanne
Susanne is offline
Ik hou van drank, vooral van martini
Kotsen vind ik niet zo cool en het opruimen ook niet, maar ik weet nu m'n grenzen wel een beetje gelukkig.. De laatste keer dat het mij gebeurde is al weer een dik jaar geleden tijdens een feest, gelukkig was er toen niemand bij
Blowen vind ik soms wel lekker, 1 keer heel erg ziek van geweest, maarja wie niet
Oud 29-11-2004, 10:06
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Susanne schreef op 28-11-2004 @ 20:20 :
Ik hou van drank, vooral van martini
Oud 29-11-2004, 10:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
Ik drink, rook en gebruik drugs om zo stoer mogelijk te zijn. en om erbij te horen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:13
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Blink182 schreef op 27-11-2004 @ 19:14 :
oh god, hier moest ik hardop om gniffelen, maar het is eigenlijk helemaal niet grappig.
Reageren

Regels voor berichten