![]() |
||
Citaat:
![]() ik drink alleen als ik uitga. en ik ga iets van 2x per week uit (concert of dansen) dus best geregeld. tijdens concerten drink ik 2 wijntjes of bier en als ik ga dansen wil ik graag indrinken van tevoren want anders is het te duur ![]() tijdens het eten drink ik heel soms wijn, alleen als het speciaal is ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat zijn een stel zuiplappen!!! en ik drink niet echt veel. ik drink af en toe een glaasje wijn thuis, en in de kroeg drink ik wel lekker. Maar als ik voel dat ik aangeschoten raak stop ik meteen, heb een hekel aan dronken worden. ik zie het als iets gezelligs, leuk iets drinken met je vrienden. ik zou makkelijk zonder drank kunnen, het zou gewoon jammer zijn af en toe. ik zou er alleen niet tegen kunnen als iemand om me heen aan een biertje zou zitten en ik me in moest houden...
||
Citaat:
ik zorg iig dat ik nooit echt brak op school of werk kom. een aangezien ik een hele verantwoordelijke bob ben blijf ik ook wel ns alcohol(nuchter) tijdens uit gaan. maar een blowtje kan dan natuurlijk wel. vroeger (ok 2 jaar geleden) wilde ik met uitgaan ook nog wel pep of pillen doen maar dat is bij heel weinig gebleven gelukkig en het is niet lifestylegerelateerd want het gaat in verschillende gezelschappen, de laatste tijd met mijn klasgenoten want die zijn ook vrij alcoholistisch aangelegd en bier in schoolkroeg is erg goedkoop.
Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 08:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik blow elke dag, en ik drink als ik zin heb, en dat kan 1 keer in 2 maanden voorkomen, of 5 keer per week, en dan is het wodka doorgaans (blauwe, rode, gewone, zwarte) met goedkope redbull blowen is een lifestyle op zich, ik ben te lame om me ergens anders voor te interesseren, en dat bevalt prima voor een tijdje. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |