Advertentie | |
|
![]() |
|
kopt aardig...Behalve de behoefte aan aandacht denk ik...eigenlijk heb ik sinds de laatste 3 jaar juist totaal geen behoefte meer aan dat soort aandacht als ik eerst trok...Maar dat kon je niet weten, voor die tijd was het misschien wel zo
![]() voor de rest ![]() helemaal goed ![]()
|
Verwijderd
|
Owjah ik zou Pebbles nog trug analyseren..
Jouw analyse van mij klopt wel trouwens ![]() Ik denk dat je een vrolijk meisje bent, je houdt van vrolijke kleurtjes en kinderdingetjes... Je bent wat opvallender dan je vrienden, die zijn vrij normaal en jij gaat gewoon je eigen gangetje..kleed je zoals je wilt etc.. Ik denk dat je wel een meisje bent wat spontaan is, veel kletst, gezellie om mee om te gaan, ook wel een festival typje.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het klopt wel, behalve van die kinderdingetjes, dat valt wel mee.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
u liegt dat u barst!!!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() heb overigens de post verwijdert omdat ik het had geschreven in een opwelling, in kwaadheid ![]()
||
Citaat:
punkyfish: Meisje dat ik niet ken, maar blijkbaar zich wel aan me irriteerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ps:Cem.Slut Ik neem aan dat je ermee bedoelt dat ik je wel mag analyseren? ![]() Van wat ik op het forum van je heb gelezen,denk ik dat je iemand bent die voor z'n mening uitkomt en daar soms behoorlijk fel in kan zijn. Ik denk dat je daarmee ook wel mensen afstoot en een select aantal vrienden hebt die weten hoe je in elkaar zit en niet schrikken van dat 'felle' gedrag. Instaat om nuchter over dingen na te denken,maar houd ook wel van behoorlijke lol. Mensen die je niet mag heb je geen boodschap aan,en je gaat graag discussies zolang het niet over poep gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als er twee personen op dit forum zijn die zo totaal verschillend zijn en overkomen zijn het Esmée en bubbeltjes wel... *neemt 't voor An op* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb nog nooit in zo korte tijd een zo perfecte analyse van mezelf gelezen. Alles klopt zelfs in mijn dagelijkse leven ik moet gewoon zeggen wat ik voel en denk. Mijn passie is me kunnem uiten zonder grenzen en dat verwacht ik ook van mijn vrienden. Ik ben nogal kritisch met mensen. Ik moet ze echt veeel beter kennen om uberhaupt van vertrouwen te spreken en ik moet absoluut niet denken aan mensen die anderen naspreken en zelfs niets te melden hebben, want daar kan ik niks mee. Mijn vrienden zijn door de "big test" heen gekomen en het grappige is dat ik ook door hun ben getest. In dat aspect lijken ze enorm veel op mij en toch hebben ze allemaal hun eigen mening. Allemaal uit verschillende landen en geloofsovertuigingen en heel andere levensstijlen, want ik moet er niet aan denken om een groep vrienden te hebben die allemaal hetzelfde dragen, van dezelfde muziek houden, zelfde normen en waarden hebben en even goed in iets zijn, nee we houden allemaal ontzettend veel van elkaar, maar een flink uur of twee discusieren zit er altijd wel in. Niet vijandig dat niet, maar wel vastberaden. Het was afgelopen vrijdag na schooltijd weer raak met nog 1 vriendin en 2 vrienden zijn we gewoon midden in de aula gaan ellenlange discussies aangegaan over van alles en nog wat. Het ene moment zaten we in het midden oosten, dan weer met sex voor het huwelijk, dan weer met wat vrouwen van mannen willen en mannen van vrouwen en dat heeft meer dan twee uur geduurd en dat was zo erg lachen erna, want we kunnen elkaar zo opwinden en toch kunnen we tegelijkertijd niet zonder elkaar. iedreen die ook maar even met ons is krijgt barstende koppijn (heb ik zelf al meerdere malen gehoord ![]() ![]() ![]() Maar aan de andere kant vind ik dit ook een groot nadeel en kan ik me echt zo verschrikkelijk rot voelen over het feit dat ik mensen afstoot hoe meningloos en kinderachtig ik die mensen ook vind. Ik kan me dan heel erg schuldig voelen en voel me dan onbegrepen. Ik weet niet of iemand anders dit ook kent, want dat zou een enorme opluchting voor me zijn. Als ik het niet met iemand eens ben haat ik die persoon niet , ik ben er gewoon niet eens met wat ie net zei, maar als ik van mensen wel die haatgevoelens krijg toegeworpen kan ik wel de hele dag huilen en me afvragen waarom IK mensen afstoot, ookal weet ik het antwoord weet ik niet wat ik met mezelf moet doen. Want ik ben ook een heel lief meisje en zal iedreen uit de brand helpen en ben altijd heel beleefd. Iemand die ik niet mag negeer ik gewoon ga ik niet over roddelen of de grond in stampen. Ik kan mezelf soms zo volwassen noemen, maar soms ook zo klein en kwetsbaar. Dit is een nogal heel lange post over mezelf, maar hierbij stel ik me ook voor aan iedereen die mij nog niet kent. Mijn sterkste en zwakste punten ken je nu ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jouw analyse klopt ergens wel, maar ik ben eigenlijk een stuk vaker impulsief dan ik goed nadenk over wat ik doe, of nouja.. Ik denk wel na, maar meestal niet lang genoeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan zal ik wel wat meer gaan posten en misschien dat men dan wel een beeld over mij kan gaan vormen!
|
CemetarySlut wil jij mij ook analyseren?
jouw analyse: je bent een open-minded meisje, in tegenstelling tot veel mensen van muziek en lifestyle die zelf verkondigen en denken dat ze open-minded zijn.. je hecht meer waarde aan een paar goeie vrienden dan aan veel oppervlakkige vrienden.. je denkt vrij volwassen, dat wil je ook graag zijn, en je gedraagt je minder volwassen, maar dat wil je ook niet zijn ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
mocht het niet kloppen, wat ik betwijfel, laat het me dan weten. (houdt niet in dat ik ruzie zoek hoor.. ik hou van iedereen, dus ook van jou ![]() Citaat:
![]() ![]() --- *slaat niet-werkende msn* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hm es even kijken. Ik zie een euhm...hairextension geloof ik...een fel kleurtje. En ee kijk daar, een schots rokje...koel man! Er komt ook een muis voorbij lopen...dat kan ik niet echt verklaren. Heb jij meerdere persoonlijkheden of zo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga lekker ook zoeken nu... en anders analyseer ik je gewoon nog een keertje! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, het staat dus op pagina 2! Is wel niet zon heel lange analyse.. als je een betere wil, roep je maar.. heb ik ook weer wat te doen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jeetje...ik sta er keer op keer van verbaasd dat mensen mij toch eigenlijk mij best wel goed kennen of doorzien ![]() Theodoor: Lief jongentje,dat onwijs koel kan skanken(ik wil ook ZO kunnen skanken!)Heeft geen andere mensen nodig om zich te vermaken,je kan het prima naar je zin hebben in je eentje. Vrij rustig persoon,dringt zichzelf en zijn mening niet aan andere mensen op,maar als je eenmaal op gang komt kan je vrij druk worden en heel veel praten. Ik denk dat jij je heel goed kan verplaatsen in andere mensen,en goed in staat bent mensen te helpen met de dingen op een rijtje te zetten,ik denk dat je het voor jezelf ook allemaal op een rijtje hebt en redelijk goed weet wat je wilt en hoe je dat kan bereiken. Ik denk dat je vrij zeker van jezelf bent,maar over bepaalde dingen nog wel onzeker...maar je hebt wel vertrouwen in jezelf. Goed in dingen te organiseren of te regelen,omdat je instaat bent nuchter over dingen na te denken en dingen te overzien. Veel 'kennis'vrienden,maar een paar echte vrienden waarvoor je ook echt je leven zou wagen. Niet bezig met een bepaald karakter neer te zetten in de zin van voldoen aan een bepaalde stijl,Beoordeelt mensen op geen andere zaken dan karakter. Kan het met veel mensen vinden maar zodra het niet klikt met iemand of je iemand niet mag laat je die persoon gewoon links liggen en ga je niet energie verspillen door ruzie te maken etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() dr komt niet echt veel uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|